Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Obsługa serwisowa, pogotowia technicznego oraz utrzymania w pełnej sprawności technicznej...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Obsługa serwisowa, pogotowia technicznego oraz utrzymania w pełnej sprawności technicznej systemu sygnalizacji pożaru i dźwiękowego systemu ostrzegawczego zainstalowanych w budynkach

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o
ul. Trzy Lipy 3
80-172 Gdańsk
powiat: Gdańsk
tel.: (+48) 58 740 43 00, fax: (+48) 58 555 97 11, tel. 502 768 733, tel. 601 880 111
sekretariat@strefa.gda.pl
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: tel.: (+48) 58 740 4
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
wykonanie usługi w zakresie obsługi serwisowej (przeglądy, konserwacja, doradztwo techniczne), pogotowia technicznego oraz utrzymania w pełnej sprawności technicznej przez cały okres obowiązywania umowy systemu sygnalizacji pożaru (SSP) i dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO), zainstalowanych w budynkach GPN-T położonego przy Ul. Trzy Lipy 3 w Gdańsku.
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie usługi w zakresie obsługi serwisowej (przeglądy, konserwacja, doradztwo techniczne), pogotowia technicznego oraz utrzymania w pełnej sprawności technicznej przez cały okres obowiązywania umowy systemu sygnalizacji pożaru (SSP) i dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO), zainstalowanych w budynkach Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego położonego przy Ul. Trzy Lipy 3 w Gdańsku.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (ZAPYTANIA OFERTOWEGO):
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie obsługi serwisowej (przeglądy, konserwacja, doradztwo techniczne), pogotowia technicznego oraz utrzymania w pełnej sprawności technicznej przez cały okres obowiązywania umowy systemu sygnalizacji pożaru (SSP) i dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO), zainstalowanych w budynkach Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego położonego przy Ul. Trzy Lipy 3 w Gdańsku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1.1 do niniejszego zapytania ofertowego.

Dokument nr: DOT-ZOB.260.3.1.2024.GK

Otwarcie ofert: 2. Miejsce otwarcia ofert:
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o. Ul. Trzy Lipy 3, 81-172 Gdańsk Sekretariat - budynek B, IV piętro Termin otwarcia ofert: 05.04.2024 roku, o godz. 11.15

Składanie ofert:
składanie ofert: od poniedziałku do piątku (dni robocze) w godz. 7:00 - 15:00
VI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT, MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT, TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
1. Miejsce składania ofert:
Pomorska Specjalna Strefa Ekonomiczna sp. z o.o.
ul. Trzy Lipy 3, 81-172 Gdańsk
Sekretariat - budynek B, IV piętro
TERMIN SKŁADANIA ofert: do 05.04.2024 roku, do godz. 11.00

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia wynosi 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
Tryb udzjelenia zamówienia: Zapytanie ofertowe - postępowanie przetargowe prowadzone zgodnie z: Ustawą z dnia 20 października 1994 r. o specjalnych strefach ekonomicznych (tj. Dz. U. 2015, poz. 282 ze zm.). Ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. 2017, poz. 459). Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Pomorskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej sp. z o.o.
II. TRYB PROWADZENIA POSTĘPOWANIA:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z:
1. ustawą z dnia 20 października 1994 r. o specjalnych strefach ekonomicznych (tj. Dz. U. 2015, poz. 282 ze zm.);
2. ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. 2017, poz. 459);
3. Regulaminem udzielania zamówień publicznych w Pomorskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej sp.z o. o.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie przedmiotu niniejszego zamówienia wskazał pochodzenie (markę, znak towarowy, producenta, dostawcę) produktów, patenty, źródła, szczególne procesy lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy - Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację usług w zgodzie z dokumentacją składającą się na opis przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do dokonania wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia, przed złożeniem oferty, celem uzyskania informacji, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający umożliwi Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca realizacji zamówienia w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00. Zgłoszenie udziału w wizji lokalnej Wykonawcy będą mogli składać pod adresem e-mail: g.kloskowskifcpstrefa.gda.pl
Wymagane jest zgłoszenie chęci dokonania wizji najpóźniej w dzień roboczy poprzedzający dzień przeprowadzenia wizji. Wykonawca winien potwierdzić odbycie wizji poprzez złożenie wraz z ofertą protokołu z odbycia wizji lokalnej zgodnego z załącznikiem nr 9 do zapytania ofertowego.
V. FORMA ZŁOŻENIA OFERTY:
1. Ofertę (na FORMULARZU OFERTY, stanowiącym załącznik numer 2 do zapytania ofertowego) wraz z załącznikami należy złożyć w formie pisemnej (osobiście lub listownie).
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, czytelnie.
3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę (osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie do obrotu prawnego) lub jego upełnomocnionego przedstawiciela (pełnomocnictwo winno zostać złożone wraz z oferta, - w formie oryginału, kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub kopii poświadczonej notarialnie).
4. Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie opatrzonej następującymi napisami:
ZAPYTANIE OFERTOWE-znak: DOT-ZOB.260.3.1.2024.GK
Wykonanie usługi w zakresie obsługi serwisowej (przeglądy, konserwacja, doradztwo techniczne), pogotowia technicznego oraz utrzymania w pełnej sprawności technicznej przez cały okres obowiązywania umowy systemu sygnalizacji pożaru (SSP) i dźwiękowego systemu ostrzegawczego (DSO), zainstalowanych w budynkach Gdańskiego Parku Naukowo-Technologicznego położonego przy ul. Trzy Lipy 3 w Gdańsku.
Nazwa i siedziba Wykonawcy:...............................................
Nie otwierać przed: 05.04.2024 ROKU GODZ. 11.00
W PRZYPADKU UMIESZCZENIA OFERTY W KOPERCIE NIE ZAWIERAJĄCEJ WYŻEJ WYMIENIONYCH OZNACZEŃ - ZAMAWIAJĄCY NIE BĘDZIE PONOSIŁ ŻADNEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI Z TYTUŁU OTWARCIA KOPERTY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT.
3. Termin związania ofertą - 60 (słownie: sześćdziesiąt) dni od upływu terminu składania ofert.
4. Ze względu na stan epidemii możliwości udziału w sesji otwarcia ofert mają wyłącznie pracownicy Zamawiającego zaangażowani w przeprowadzenie niniejszego postępowania.
VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
1.2. dysponują osobami z uprawnieniami, doświadczeniem, zdolnymi do wykonywania,
1.3. nie wszczęto w stosunku do nich postępowania upadłościowego ani też nie otwarto wobec nich likwidacji.
1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej,
1.5. zdolności technicznej lub zawodowej, opisane w pkt 2 przez Zamawiającego
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków.
Zamawiający uzna spełnione warunki, o których mowa w pkt 1, jeżeli Wykonawca wskaże, że:
2.1. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
a) W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi zbliżone swoim zakresem do przedmiotu niniejszego zamówienia tj. świadczenie w budynkach użyteczności publicznej i/lub biurowych, polegające na świadczeniu usługi serwisowej instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru oraz Dźwiękowego Systemu Ostrzegania, o wartości brutto każdej usługi nie mniejszej niż 20.000,00 zł brutto,
b) Będzie dysponował przez cały okres realizacji zamówienia co najmniej następującą osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia:
- osobą przeszkoloną przez CNBOP w zakresie projektowania, instalacji i konserwacji Systemów Sygnalizacji Pożaru oraz Dźwiękowych Systemów Ostrzegania,
- osobą przeszkoloną przez Ambient System w zakresie uruchamiania, programowania i konserwacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegania,
*Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy wykażą spełnienie warunków udziału w postępowaniu poprzez powołanie się na zasoby udostępnione przez swoich podwykonawców, którzy będą brali udział w realizacji przedmiotowego zamówienia.
VIII. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ, JAKIE WYKONAWCY ZOBOWIĄZANI SĄ ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ:
Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą:
1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2. oświadczeń (na załączniku numer 2 do zapytania ofertowego FORMULARZ OFERTY) potwierdzających, że Wykonawca:
2.1. zapoznał się z zapytaniem ofertowym dotyczącym postępowania - numer sprawy: DOT-ZOB.260.3.1.2024.GK (w tym - opisem przedmiotu zamówienia) i nie wnosi do niego zastrzeżeń;
2.2.jest związany ofertą przez okres 60 (słownie: sześćdziesięciu) dni od upływu terminu składania ofert;
2.3. zobowiązuje się do podpisania umowy zgodnie wraz z wszystkimi dołączonymi do niego załącznikami, stanowiącymi załącznik numer 5 do zapytania.
3. wypełnionego FORMULARZA OFERTY, stanowiącego załącznik numer 2 do zapytania ofertowego;
4. wypełnionego FORMULARZA CENOWEGO, stanowiącego załącznik numer 3 do zapytania ofertowego;
5. oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego
6. oświadczenia RODO, stanowiącego załącznik numer 6 do zapytania ofertowego;
7. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stanowiącego załącznik numer 7 do zapytania ofertowego.
8. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, stanowiącego załącznik nr 8 do zapytania ofertowego.
9. Wypełniony protokół odbycia wizji lokalnej, stanowiącego załącznik nr 9 do zapytania ofertowego.
Każdy z Wykonawców jest zobowiązany do złożenia dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w jednej z następujących form:
- oryginały
- kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
IX. KRYTERIUM OCENY OFERT I JEGO ZNACZENIE:
1. Dokonując wyboru oferty - Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami -
ocenionymi wg podanych niżej zasad: 1.1. Oceniane kryteria i ich ranga w ocenie:
Lp. Kryterium Waga
1. Cena 70%
2 Czas reakcji na zgłoszone awarie i usterki (po godzinach pracy Zamawiającego i w dni wolne od pracy) 15%
3 Czas reakcji na zgłoszone awarie i usterki (w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego) 15%
1.2. Cena
Maksymalną liczbę punktów w tym kryterium (70 pkt) otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie całości zamówienia podaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym, natomiast pozostali wykonawcy otrzymają odpowiednio mniejszą liczbę punktów obliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
(C min/C of) x 70 = C
gdzie:
C - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena C min - najniższa cena z zaoferowanych C of - cena w badanej ofercie
1.3. Czas reakcji na zgłoszone awarie i usterki po godzinach pracy Zamawiającego i w dni wolne od pracy, dalej ,,CRpr"
W ramach przedmiotowego kryterium można uzyskać maksymalnie 15 punktów. Punkty zostaną przyznane na podstawie zaoferowanego w ofercie czasu tj. przystąpienia* przez Wykonawcę do usunięcia awarii, usterek
Wykonawca, który zaoferuje czas reakcji:
a) do 1 godziny - otrzyma 15 pkt;
b) do 1,5 godziny - otrzyma 10 pkt;
c) do 2 godzin - otrzyma 5 pkt;
d) do 3 godzin - otrzyma 0 pkt.
1.4. Czas reakcji na zgłoszone awarie i usterki w dni robocze w godzinach pracy zamawiającego dalej, ,,CRdr"' W ramach przedmiotowego kryterium można uzyskać maksymalnie 15 pkt. Punkty zostaną przyznane na podstawie zaoferowanego w ofercie czasu tj. przystąpienia* przez Wykonawcę do usunięcia awarii, usterek
Wykonawca, który zaoferuje czas reakcji:
a) do 1,5 godziny - otrzyma 15 pkt;
b) do 2 godziny - otrzyma 10 pkt;
c) do 3 godzin - otrzyma 5 pkt;
d) do 4 godzin - otrzyma 0 pkt.
1.5. Ocena końcowa oferty
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (P), wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem:
P = C + CRpg + CRdr
2. Wykonawca jest zobowiązany do określenia w FOMULARZU OFERTY (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) ceny - jako ceny kompletnej i jednoznacznej wraz z podatkiem WAT.
2.1 Cena musi obejmować:
a) wartość przedmiotu zamówienia [w tym wszelkie koszty wynikające z realizacji zamówienia],
b) podatek WAT.
UWAGA: cena musi być zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku, czyli z dokładnością do jednego groszo (zgodnie z zasadami matematyki).
2.2 Waluta ceny-PLN.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełnia warunki udziału w postępowaniu i którego oferta:
o odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w zapytaniu ofertowym,
o została uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria oceny.
X. WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
XI. INNE INFORMACJE
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lub unieważnienia przedmiotowego postępowania na zasadach określonych w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w Pomorskiej Specjalnej Strefie Ekonomicznej sp. z o. o.

Kontakt:
XII. OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI:
Pan Grzegorz Kloskowski, tel. 502 768 733, e-mail: g.kloskowski@strefa.gda.pl Pan Kazimierz Bieschke, tel. 601 880 111, e-mail: k.bieschke@strefa.gda.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.