Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprzedaż, dostawa i montaż platformy przyschodowej służącej do transportu osób...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprzedaż, dostawa i montaż platformy przyschodowej służącej do transportu osób niepełnosprawnych wraz z niezbędnymi akcesoriami

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Wąwozowa 34
31-752 Kraków
powiat: Kraków
12 616 55 55, tel. 12 68 68 222, fax 12 645 12 70
wegrzyn@gupkrakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: 12 616 55 55, tel. 1
Termin składania ofert: 2024-04-05 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sprzedaż Zamawiającemu przez Wykonawcę platformy przyschodowej służącej do
transportu osób niepełnosprawnych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie.
Przedmiot zamówienia oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia z
podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
II.
1. Grodzki Urząd Pracy w Krakowie, Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa i
montaż Zamawiającemu przez Wykonawcę platformy przyschodowej służącej do
transportu osób niepełnosprawnych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie wraz z
niezbędnymi akcesoriami, zwanej dalej ,,platformą" zgodnie ze szczegółowym opisem
przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1.
2. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia będzie wolny od wad fizycznych i
prawnych oraz może być użytkowany zgodnie z przeznaczeniem.
3. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia będzie posiadał deklarację zgodności
CE, zgodną z obowiązującymi przepisami prawa.

CPV: 34514700-0, 33196200-2

Dokument nr: OP.2711.61.2024.BK.RB

Otwarcie ofert: 2. Termin otwarcia ofert: niezwłocznie po upływie terminu składania ofert.

Składanie ofert:
XII. Forma oraz sposób złożenia dokumentów
Ofertę oraz pozostałe dokumenty należy przekazywać do Zamawiającego w jednej
z poniższych form:
1. w formie elektronicznej, poprzez złożenie dokumentów w formie elektronicznej,
opatrzonych
kwalifikowanym
podpisem
elektronicznym,
na
adres:
wegrzyn@gupkrakow.pl
Dopuszczalne jest złożenie dokumentów w formie elektronicznej, będących skanami
podpisanych podpisem osobistym dokumentów
2. w formie pisemnej opatrzonej własnoręcznym podpisem; (pocztą, kurierem lub
osobiście) do siedziby Zamawiającego na adres: Grodzki Urząd Pracy
w Krakowie, Ul. Wąwozowa 34, 31-752 Kraków do pok. 119 - Dziennik Podawczy - od
poniedziałku do piątku w godz.ch 7.45 - 14.45.
XIII. Sposób przygotowania i składania ofert w formie pisemnej:
1. Oferta powinna być złożona/przesłana za pośrednictwem: poczty w formie przesyłki
rejestrowanej, kurierem, osobiście, na adres siedziby Zamawiającego Grodzki Urząd
Pracy w Krakowie, Ul. Wąwozowa 34; 31-752 Kraków, Dziennik podawczy - pokój nr
119 w terminie do dnia 05.04.2024 r. (do godz. 10.00). Godziny urzędowania: od
poniedziałku do piątku w godz.ch: 7.45 - 14.45

Miejsce i termin realizacji:
6. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie ul.
Wąwozowa 34, 31-752 Kraków
III. Termin wykonania zamówienia:
Zamawiający
wymaga,
by
przedmiot
zamówienia
został
w nieprzekraczalnym terminie do 10 tygodni od dnia podpisania umowy.
wykonany

Wymagania:
zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000 złotych, realizowane bez stosowania
przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, na podstawie
Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie oraz
Kodeksu Cywilnego
godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach 07.45. - 14.45.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
5. Wykonawca gwarantuje należytą jakość przedmiotu zamówienia przez okres min. 24
miesiące.
IV. Warunki udziału w postępowaniu:
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu
z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497), zwanej
dalej ,,ustawą sankcyjną".
Uwaga!
Zamawiający zastrzega możliwość dokonania weryfikacji podstaw wykluczenia
z postępowania w zakresie ustawy sankcyjnej na podstawie informacji zawartych w
bezpłatnych i ogólnodostępnych bazach danych, tj. odpowiednio w informacji z
Krajowego
Rejestru
Sądowego
i/lub
Centralnej
Ewidencji
Informacji
o Działalności Gospodarczej, informacji z Centralnego Rejestru Beneficjentów
Rzeczywistych, informacji z wykazów określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr
765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z
sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L
134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17
marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań
podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im
zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.), a także informacji z
listy rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
sankcyjnej.
2. Ponadto z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę, który
jest powiązany osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe
lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami
upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami
wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem
procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w
linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający dokona oceny spełniania ww. przesłanek wykluczenia na podstawie
Oświadczenia dotyczącego wykluczenia z postępowania stanowiącego załącznik nr 4 do
zaproszenia do składania ofert. Zamawiający zweryfikuje dane zawarte
w ww. Oświadczeniu, na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
Ponadto Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, w przypadku niespełnienia
warunków udziału w postępowaniu oraz niezłożenia przez Wykonawcę oświadczenia
dotyczącego spełnienia warunków udziału w postępowaniu, oświadczenia dotyczącego
wykluczenia z postępowania, pomimo wezwania przez Zamawiającego. Ofertę
Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
V. Kryteria oceny ofert, wagi punktowe dla poszczególnych kryteriów oceny ofert oraz
opis sposobu przyznawania punktacji:
Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert
uznanych za ważne, spełniające wymogi formalne.
Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów:
Cena (brutto) - 100% znaczenia.
Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Sposób oceny ofert:
W kryterium ceny punkty zostaną obliczone według następującego wzoru:
Ocena punktowa = (najniższa cena brutto spośród ważnych i nieodrzuconych ofert / cena
brutto badanej oferty) x 100
Obliczenia będą dokonywane w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
VI. Opis sposobu obliczania ceny oferty
1. Wykonawca zobowiązany jest w Formularzu ofertowym (załącznik nr 2 do
zaproszenia do składania ofert), podać cenę za realizację przedmiotu zamówienia do
porównania ofert - wartość brutto w PLN wraz z zastosowaną stawką podatku VAT w
%.
2. Cena oferty musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w
niniejszym zaproszeniu wraz z załącznikami oraz obejmować wszelkie koszty, jakie
poniesie Wykonawca z tytułu należytego oraz zgodnego z umową i obowiązującymi
przepisami wykonania przedmiotu zamówienia.
3. Cenę należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku, stosując zasadę opisaną w art.
106e ust.11 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z
2023 r. poz. 1570 ze zm.).
4. Cena winna być podana w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku.
Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w
walucie polskiej.
5. Zamawiający informuje, że jest uprawniony do odbierania ustrukturyzowanych faktur
elektronicznych i ma konto na Platformie Elektronicznego Fakturowania o numerze:
PL6782748246.
6. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wystawiania faktury elektronicznej
Wykonawca w wystawionej przez siebie fakturze VAT, oprócz elementów
wymaganych przepisami ustawy o VAT zobligowany jest zawrzeć numer umowy
zamówienia publicznego oraz informacje dotyczące odbiorcy płatności. Numer
umowy zostanie przekazany Wykonawcy przez Zamawiającego.
7. Zamawiający informuje, że nie jest płatnikiem podatku VAT.
8. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej
ofert uzyskało taką samą liczbę punktów, Zamawiający wezwie tych Wykonawców do
złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Składając
oferty dodatkowe, Wykonawcy nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane
w złożonych ofertach. Zamawiający dokonuje następnie wyboru tej oferty, która
przedstawia niższą cenę.
VII. Termin związania ofertą:
21 dni - licząc od upływu terminu składania ofert.
VIII. Zmiana treści zaproszenia
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści zaproszenia.
Zmiana treści zaproszenia zostanie niezwłocznie zamieszczona na stronie internetowej:
http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28 i będzie wiążąca dla Wykonawców.
IX. Wyjaśnienia treści zaproszenia
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zadawania pytań dotyczących przedmiotu
zamówienia oraz procedury pod warunkiem złożenia ich drogą mailową na wskazany
powyżej adres e-mail w terminie do 3 dni przed zakończeniem terminu składania
ofert.
2. Treść pytań wraz z odpowiedziami Zamawiającego zostaną zamieszczone na stronie
internetowej: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28 i będzie wiążąca dla
Wykonawców.
3. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zaproszenia wpłynął po upływie terminu składania
wniosku, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień
albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
4. W celu skrócenia czasu przygotowania odpowiedzi na pytania o wyjaśnienie treści
zaproszenia Zamawiający prosi, aby Wykonawcy zwracając się do Zamawiającego w
sprawie
udzielenia
wyjaśnień
wysyłali
również
treść
pytań
w wersji elektronicznej edytowalnej.
3. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia
terminu składania ofert, jednocześnie zamieszczając informację o przedłużeniu
terminu składania ofert na stronie internetowej: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
i będzie wiążąca dla Wykonawców.
4. Z otwarcia ofert Zamawiający sporządza komunikat, który niezwłocznie zamieszcza
się na stronie internetowej: http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
XI. Opis sposobu przygotowania ofert
1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi
w zaproszeniu i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi
w zaproszeniu.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Ewentualne poprawki w treści oferty muszą być naniesione w czytelny sposób
i parafowane przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy.
5. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem że uczyni
to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien
dodatkowo umieścić informację ,,Zmiana oferty".
6. Dokumenty wymagane wraz z ofertą:
a) Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do zaproszenia do
składania ofert,
podpisany przez osobę/-y uprawnione do reprezentowania
Wykonawcy,
b) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu
potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania, chyba że Zamawiający może uzyskać aktualne dane za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku wykonawca wskaże
dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów (w Formularzu ofertowym -
Załącznik nr 2 do zaproszenia),
c) Pełnomocnictwo do złożenia oferty/zawarcia umowy (jeżeli dotyczy).
d) Oświadczenie dotyczące wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4 do zaproszenia
do składania ofert,

2. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie
zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą i
adresem Wykonawcy, zaadresowane na adres Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie, (ul.
Wąwozowa 34; 31-752 Kraków) oraz opisane w następujący sposób:
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
ul. Wąwozowa 34
31-752 Kraków
............................................
nazwa i adres Wykonawcy
Oferta na:
Sprzedaż Zamawiającemu przez Wykonawcę platformy przyschodowej
służącej do transportu osób niepełnosprawnych w Grodzkim Urzędzie Pracy
w Krakowie.
Nr zamówienia:OP.2711.61.2024.BK.RB
Nie otwierać przed dniem 05.04.2024 r. do godz. 10:00
XIV. Zawiadomienie o wyborze oferty/unieważnieniu postępowania
1. Po wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zamieści informację
o
wyborze
oferty
najkorzystniejszej
na
stronie
internetowej:
http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
2. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający zamieści informację o
unieważnieniu postępowania na stronie internetowej:
http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
3. Zawiadomienie o wyniku postępowania doręcza się niezwłocznie wszystkim
oferentom drogą elektroniczną.
XV. Zawarcie umowy
1. Z wybranym Wykonawcą, który przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana
umowa na realizację zamówienia. W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od
podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest unieważnienie postępowania albo
podpisanie przez Zamawiającego umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu
uzyskał kolejno najwyższą liczbę punktów. W razie konieczności opisana procedura może
zostać powtórzona względem dalszych Wykonawców.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązuje się do
podpisania umowy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego
informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej:
http://www.bip.krakow.pl/?bip_id=28
3. Umowa zostanie podpisana w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
4. Umowa wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności,
5. Wszelkie zmiany w umowie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem ich
nieważności.
XVII. Pozostałe informacje
1) Postępowanie jest realizowane bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019
r. Prawo zamówień publicznych, z uwagi na fakt, iż wartość zamówienia jest mniejsza niż
kwota 130 000 złotych, o której jest mowa w art. 2 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy; Zamawiający
stosuje Regulamin udzielania zamówień publicznych w Grodzkim Urzędzie Pracy w
Krakowie; w sprawach nieuregulowanych w zaproszeniu Zamawiający stosuje w
szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego.
2) Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące
istotnych zmian w treści oferty ? niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego
oferta
została
poprawiona.
W
przypadku,
o
którym
mowa
w zdaniu pierwszym w lit. c), zamawiający wyznacza wykonawcy odpowiedni termin na
wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia.
Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie
omyłki.
3) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) została złożona po terminie składania ofert;
b) została złożona przez wykonawcę: podlegającego wykluczeniu z postępowania lub
niespełniającego warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez
zamawiającego, lub który nie złożył oświadczeń potwierdzających brak podstaw wykluczenia
lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub innych dokumentów/oświadczeń
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
d) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
e) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia
16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
f) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
g) wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa
w pkt 2) lit. c);
h) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
i) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu
związania ofertą;
4) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty;
b) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
c) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę,
którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
d) w przypadku, gdy zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie lub koszcie;
e) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub
wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej
przewidzieć;
f) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
g) wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
z uwzględnieniem zapisu w brzmieniu: Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
zamawiający może unieważnić postępowanie albo zawrzeć umowę z kolejnym Wykonawcą,
który w postępowaniu uzyskał kolejno najwyższą liczbę punktów (w razie konieczności
opisana procedura może zostać powtórzona względem dalszych Wykonawców).
5) Ubiegający się o udzielenie zamówienia ma prawo do złożenia tylko jednej oferty. Ofertę
zatrzymuje Zamawiający. Złożone wraz z ofertą dokumenty lub oświadczenia nie podlegają
zwrotowi. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów poniesionych przez Wykonawców w
związku z przygotowaniem i złożeniem ofert.

Uwagi:
6) Informacja dotycząca ochrony danych osobowych w Grodzkim Urzędzie Pracy
w Krakowie
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż:
1) Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Grodzki Urząd Pracy
w Krakowie z siedzibą przy ul. Wąwozowej 34, 31-752 Kraków. W zakresie realizowanych
projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
administratorem jest:
o Minister właściwy do spraw rozwoju regionalnego (PO Wiedza Edukacja Rozwój),
o Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego (RPO Woj.Małopolskiego).
W zakresie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków Europejskiego
Funduszu Społecznego Plus administratorem jest Urząd Marszałkowski Województwa
Małopolskiego (Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027).
2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w Grodzkim Urzędzie Pracy w Krakowie
możliwy jest pod numerem tel. nr (12) 68 68 220 lub adresem email: iod@gupkrakow.pl
3) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzania postępowań o
udzielenie zamówienia publicznego lub przeprowadzania postępowań w drodze zapytania
ofertowego lub innego postępowania przeprowadzanego na podstawie Regulaminu udzielania
zamówień publicznych, na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz
rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od
wykonawcy, w związku z art. 6 ust. 1 lit. ,,b" (przetwarzanie w celu wykonania umowy) i ,,c"
(wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) - ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych mogą być w zakresie i celach wynikających z
przepisów powszechnie obowiązującego prawa określone podmioty, w tym organy władzy
publicznej oraz jednostki wykonujące zadania publiczne bądź działające na zlecenie organów
władzy publicznej. Mogą nimi być w szczególności organy zajmujące się kontrolą
poprawności prowadzenia postępowań oraz minister właściwy do spraw rozwoju
regionalnego w ramach danych przekazywanych w systemie SL2014 bądź CST2021,
5) Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą przez okres: 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia (dot. zamówień współfinansowanych ze środków UE),
6) Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
prawo do ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania,
7) Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu
Ochrony Danych Osobowych,
8) Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, niezbędnym do przeprowadzenia
postępowania oraz zawarcia umowy z wykonawcą, którego oferta okaże się najkorzystniejsza,
9) Pana/Pani dane nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji
(profilowaniu),
10) Pana/Pani dane nie będą przekazane odbiorcy w państwie trzecim lub organizacji
międzynarodowej.

Kontakt:
XVI. Osoby wyznaczone do kontaktów
W sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia:
Tomasz Węgrzyn - tel. (12) 68 68 222
W sprawach dotyczących procedury postępowania:
Tomasz Węgrzyn - tel. (12) 68 68 222

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.