Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
22484z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie modernizacji instalacji wodociągowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie modernizacji instalacji wodociągowej

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.J.GROMKOWSKIEGO
ul. Koszarowa 5
51-149 Wrocław
powiat: Wrocław
bwrobel@szpital.wroc.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/908958
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie modernizacji instalacji wodociągowej: wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji oraz wew. instal. hydrantowej w przyziemiu i pionach bud.A i A1" WSS
Porozumienie nr DZ-N/7/2024 z dnia 14.02.2024r.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego opisu zamówienia jest wymiana pionów i poziomów instalacji: wody ciepłej i zimnej, cyrkulacji wody oraz instalacji przeciw pożarowej. Zamawiający zgodnie z wymogami PZP zamieszcza Przedmiar robót, jednakże zadanie ma charakter ryczałtowy i brak ujęcia jakiejkolwiek pozycji w dokumencie nie może stanowić o zmianie wynagrodzenia Wykonawcy.
Zadanie obejmuje następujące roboty:
1. demontaż istniejących zabudów sufitów podwieszonych w piwnicach budynków
2. wymiana poziomów wewnętrznej instalacji wodociągowej w technologii rur stalowych INOX łączonych przez zaciskanie wraz z izolacją termiczną zgodnie z obowiązującymi Normami lub równoważne
3. wykonanie w miarę potrzeb tymczasowej instalacji z wykorzystaniem tzw. by-passów
4. wymiana armatury odcinającej i regulacyjnej na podejściach do pionów
5. wykonanie w niezbędnym zakresie robót demontażowych istniejących przyborów sanitarnych (umywalki, ustępy, kabiny natryskowe, zlewozmywaki)
6. wykonanie robót rozbiórkowych obudów i zabudów pionów instalacyjnych
7. wymiana pionów instalacji wodociągowej w technologii rur typu ALUPEX łączonych przez zaciskanie wraz z izolacją termiczną zgodnie z obowiązującymi Normami lub równoważne.
8. podłączenie istniejących gałązek odprowadzających do przyborów sanitarnych wraz z zaworami odcinającymi
9. wykonanie zabezpieczeń ogniochronnych przejść instalacyjnych na graniach stref pożarowych
10. naprawa, uzupełnienie obudów pionów instalacyjnych oraz odtworzenie istniejącego standardu wykończenia wraz ponownym montażem zdemontowanych przyborów sanitarnych
11. montaż drzwiczek rewizyjnych do zaworów odcinających
12. odtworzenia sufitów podwieszanych kasetonowych w piwnicach
13. wykonanie niezbędnych prób, badań, testów, uruchomień.
UWAGA: Zakres prac, będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego nie obejmuje instalacji kanalizacyjnych.
Wszystkie dokumenty przetargowe należy czytać i traktować, jako całość opisującą szczegółowo całe zadanie. Wykonawca jest odpowiedzialny za samodzielne określenie wszystkich prac koniecznych do realizacji zamówienia. Nieuwzględnienie tych prac w ofercie obciąża Wykonawcę i nie może być podstawą do roszczenia praw do dodatkowego wynagrodzenia.

CPV: 45332000-3, 71320000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00265861, TP 28/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-17 09:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpital.wroc.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.szpital.wroc.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl//strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/908958
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-17 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_gromkowskiego

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości:
48 793,60 zł (czterdzieści osiem tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt trzy złote 60/100 )
Wymagania dotyczące wadium szczegółowo opisane w SWZ
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: TP 28/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego opisu zamówienia jest wymiana pionów i poziomów instalacji: wody ciepłej i zimnej, cyrkulacji wody oraz instalacji przeciw pożarowej. Zamawiający zgodnie z wymogami PZP zamieszcza Przedmiar robót, jednakże zadanie ma charakter ryczałtowy i brak ujęcia jakiejkolwiek pozycji w dokumencie nie może stanowić o zmianie wynagrodzenia Wykonawcy.
Zadanie obejmuje następujące roboty:
1. demontaż istniejących zabudów sufitów podwieszonych w piwnicach budynków
2. wymiana poziomów wewnętrznej instalacji wodociągowej w technologii rur stalowych INOX łączonych przez zaciskanie wraz z izolacją termiczną zgodnie z obowiązującymi Normami lub równoważne
3. wykonanie w miarę potrzeb tymczasowej instalacji z wykorzystaniem tzw. by-passów
4. wymiana armatury odcinającej i regulacyjnej na podejściach do pionów
5. wykonanie w niezbędnym zakresie robót demontażowych istniejących przyborów sanitarnych (umywalki, ustępy, kabiny natryskowe, zlewozmywaki)
6. wykonanie robót rozbiórkowych obudów i zabudów pionów instalacyjnych
7. wymiana pionów instalacji wodociągowej w technologii rur typu ALUPEX łączonych przez zaciskanie wraz z izolacją termiczną zgodnie z obowiązującymi Normami lub równoważne.
8. podłączenie istniejących gałązek odprowadzających do przyborów sanitarnych wraz z zaworami odcinającymi
9. wykonanie zabezpieczeń ogniochronnych przejść instalacyjnych na graniach stref pożarowych
10. naprawa, uzupełnienie obudów pionów instalacyjnych oraz odtworzenie istniejącego standardu wykończenia wraz ponownym montażem zdemontowanych przyborów sanitarnych
11. montaż drzwiczek rewizyjnych do zaworów odcinających
12. odtworzenia sufitów podwieszanych kasetonowych w piwnicach
13. wykonanie niezbędnych prób, badań, testów, uruchomień.
UWAGA: Zakres prac, będących przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego nie obejmuje instalacji kanalizacyjnych.
Wszystkie dokumenty przetargowe należy czytać i traktować, jako całość opisującą szczegółowo całe zadanie. Wykonawca jest odpowiedzialny za samodzielne określenie wszystkich prac koniecznych do realizacji zamówienia. Nieuwzględnienie tych prac w ofercie obciąża Wykonawcę i nie może być podstawą do roszczenia praw do dodatkowego wynagrodzenia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: zgodnie z art. 214.ust.1pkt7 -kwota zwiększająca wartość zamówienia o 30%
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt. 6 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
5.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie
5.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi wykazać zdolność kredytową lub środki na rachunku w wysokości 1 000 000,00 zł (jeden milion złotych).
5.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
5.2.4.1. Wykonawca winien posiadać następujące doświadczenie:
Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie instalacji sanitarnych w budynkach użyteczności publicznej na wartość nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł brutto słownie : (jeden milion złotych zł) w tym między innymi polegającą na wymianie instalacji wodnych i kanalizacyjnych.
5.2.4.2. Wykonawca winien dysponować następującą osobami:
1) Kierownik robót branży sanitarnej:
a)posiadającą doświadczenie zawodowe polegające na pełnieniu w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert funkcji kierownika robót w nadzorowaniu wykonywania instalacji sanitarnych podczas realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej, polegającej na wykonaniu robót w zakresie instalacji wodnych i kanalizacyjnych.
oraz
b)posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych zrzeszoną w odpowiedniej izbie samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019 r. poz. 831)
lub
posiadająca odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa,
lub
posiadająca odpowiednie uprawnienia budowlane na podstawie odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 234 ze zm.),
lub
która ma prawo do świadczenia usługi transgranicznej w adekwatnym zakresie zgodnie z art. 20a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 551 ze zm.),
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z Załącznikami nr 7 i 6 do SWZ.
7.2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 7.1. stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
2) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
3) Wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt 5.2.4.1. SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (w tym wykazania, że dotyczyły obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków), wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4) Wykaz osób, o których mowa w pkt 5.2.4.2. SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, wraz z informacjami dotyczącymi spełnienia warunków określonych w pkt 5.2.4.2, w szczególności kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
5) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości:
48 793,60 zł (czterdzieści osiem tysięcy siedemset dziewięćdziesiąt trzy złote 60/100 )
Wymagania dotyczące wadium szczegółowo opisane w SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacje dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcja).
9.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
9.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 7.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
9.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie ze wzorem umowy § 13 zmiany umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-16

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.