Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa ulicy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa ulicy

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku
Dworcowa 6
14-400 Pasłęk
powiat: elbląski
552482441
zdppaslek@zdppaslek.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Pasłęk
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 552482441
Termin składania ofert: 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa Ul. Portowej w Tolkmicku
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2206N - Ul. Portowa wraz z budową kanału
technologicznego, przebudowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w Tolkmicku obejmująca swym
zakresem m.in. :
- odtworzenie istniejącej nawierzchni jako nowej z masy mineralno -bitumicznej - warstwa ścieralna z AC 11S - gr. 4 cm na
warstwie wiążącej z AC 16W- gr 5 cm, na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.
25 cm oraz warstwie mrozoochronnej z piasku gr. 30 cm,
- odtworzenie krawężników na odcinku od Ul. Świętojańskiej do Ul. Morskiej i od Ul. Morskiej do Morskiej jako krawężników
kamiennych z ciekiem wodnym z kostki kamiennej przy krawężniku,
-odtworzenie istniejących chodników z nowej nawierzchni - płytka typu ,,żwirek płukany" wraz z odtworzeniem obrzeży,
-odtworzenie istniejących zjazdów o nowej nawierzchni z bruku typu ,,kocie łby" i zukosowaniu n:m=1:1,5m,
- wykonanie remontu istniejącej kanalizacji deszczowej oraz wykonanie nowego przyłącza, - budowę kanału
technologicznego o przekroju KTu1 z ciągu złożonego z modułu jednej rury osłonowej 110/6,3, czterech rur HDPE
40/3,7mm w tym jednej wiązki mikrorur o średnicy zewnętrznej 40 mm. Przy przejściach pod ciągami jezdnymi
zaprojektowano kanał przepustowy o przekroju KTp składający się z dwóch rur: 110/6,3 i 125/7,1. Rura 125/7,1 stanowi rurę
obiektową dla zabezpieczenia 3xHDPE 40/3,7 i wiązki mikrorur. Projektuje się kanał o dł. 750 mb ułożony w ziemi.
Projektowany kanał wykonać metodą wykopu otwartego oraz metodami bezwykopowymi we wskazanych w projekcie
miejscach,
- budowa nowej sieci wodociągowej wraz z towarzyszącym uzbrojeniem oraz przyłączami na całej długości,
- budowa nowej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na odcinku od wysokości budynku nr 8 do budynku nr 21,
- unieczynnienie istniejącego wodociągu
- unieczynnienie istniejącej kanalizacji sanitarnej
- odtworzenie nawierzchni po robotach sieciowych.

CPV: 45233142-6, 45111200-0,45231300-8,45232130-2

Dokument nr: 2024/BZP 00266169, DM.252.11.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53d059cd-edb9-11ee-9d6d-ce35ff56444c
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu https://ezamowienia.gov.pl lub poczty elektronicznej
(zdppaslek@zdppaslek.pl, a.jundzill@zdppaslek.pl)
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu https://ezamowienia.gov.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE
L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Pasłęku;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Pasłęku jest Pan Andrzej Wiśniewski e-mail:
iod@zdppaslek.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP. przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego
prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania
dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie
może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2
RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych,
ul.Stawki2, 00-193 Warszawa

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-15 09:00
Miejsce składania ofert: za pośrednictwem ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DM.252.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 5199042,66 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 2206N - ul. Portowa wraz z budową kanału
technologicznego, przebudowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w Tolkmicku obejmująca swym
zakresem m.in. :
- odtworzenie istniejącej nawierzchni jako nowej z masy mineralno -bitumicznej - warstwa ścieralna z AC 11S - gr. 4 cm na
warstwie wiążącej z AC 16W- gr 5 cm, na podbudowie zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr.
25 cm oraz warstwie mrozoochronnej z piasku gr. 30 cm,
- odtworzenie krawężników na odcinku od ul. Świętojańskiej do ul. Morskiej i od ul. Morskiej do Morskiej jako krawężników
kamiennych z ciekiem wodnym z kostki kamiennej przy krawężniku,
-odtworzenie istniejących chodników z nowej nawierzchni - płytka typu ,,żwirek płukany" wraz z odtworzeniem obrzeży,
-odtworzenie istniejących zjazdów o nowej nawierzchni z bruku typu ,,kocie łby" i zukosowaniu n:m=1:1,5m,
- wykonanie remontu istniejącej kanalizacji deszczowej oraz wykonanie nowego przyłącza, - budowę kanału
technologicznego o przekroju KTu1 z ciągu złożonego z modułu jednej rury osłonowej 110/6,3, czterech rur HDPE
40/3,7mm w tym jednej wiązki mikrorur o średnicy zewnętrznej 40 mm. Przy przejściach pod ciągami jezdnymi
zaprojektowano kanał przepustowy o przekroju KTp składający się z dwóch rur: 110/6,3 i 125/7,1. Rura 125/7,1 stanowi rurę
obiektową dla zabezpieczenia 3xHDPE 40/3,7 i wiązki mikrorur. Projektuje się kanał o dł. 750 mb ułożony w ziemi.
Projektowany kanał wykonać metodą wykopu otwartego oraz metodami bezwykopowymi we wskazanych w projekcie
miejscach,
- budowa nowej sieci wodociągowej wraz z towarzyszącym uzbrojeniem oraz przyłączami na całej długości,
- budowa nowej sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami na odcinku od wysokości budynku nr 8 do budynku nr 21,
- unieczynnienie istniejącego wodociągu
- unieczynnienie istniejącej kanalizacji sanitarnej
- odtworzenie nawierzchni po robotach sieciowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych, o
których mowa w niniejszym rozdziale, jedynie oferty nie odrzucone. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena i termin gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają
warunki udziału w postępowaniu dotyczące: zdolność techniczna lub zawodowa
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz robót budowlanych
wykonanych w okresie ostatnich 8 lat wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz
podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów. Wykonawca musi wykonał należycie: a) co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości nie niższej niż 2 mln zł brutto
lub dwie roboty budowlane o wartości nie niższej niż 1 mln zł brutto każda, o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu
zamówienia określonym w części 1. Za roboty porównywalne Zamawiający uznaje remont, budowę, rozbudowę lub przebudowę
drogi publicznej. b) co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości nie niższej niż 800 tyś zł brutto lub dwie roboty budowlane o wartości
nie niższej niż 400 tys. zł brutto każda, o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia określonym w części 2.
Za roboty porównywalne Zamawiający uznaje remont, budowę, rozbudowę lub przebudowę sieci wodociągowej wraz z
towarzyszącym uzbrojeniem oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami; c) co najmniej 1 robotę budowlaną prowadzoną
przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury o wartości nie niższej niż
200 tys. zł brutto. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek ten zostanie
spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą na stanowisku kierownika budowy, która: a) posiada
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne bez ograniczeń lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą co
najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy, w tym nadzór nad
minimum jednym zadaniem związanym z wykonaniem remontu, budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi publicznej o wartości nie
niższej niż 2 mln zł brutto lub dwóch zadań o wartości nie niższej niż 1 mln zł brutto każda. b) posiada uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej lub równoważne bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą co najmniej 3-letnie
doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy, w tym nadzór nad minimum jednym
zadaniem związanym z wykonaniem remontu, budowy, rozbudowy lub przebudowy sieci wodociągowej wraz z towarzyszącym
uzbrojeniem oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami o wartości nie niższej niż 800.000,00 zł (brutto) lub dwóch zadań o
wartości nie niższej niż 400 tys. zł brutto każda. c) spełnia warunki podane w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie
zabytków i opiece nad zabytkami. Art. 37c który określa, że ,,Robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy
zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa
budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach
nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury". Zamawiający nie wymaga, aby wszystkie
warunki spełniał jeden kierownik budowy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych
wykonanych w okresie ostatnich 8 lat wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz
których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów. Wykonawca musi wykonał należycie: a) co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości nie niższej niż 2 mln zł brutto lub
dwie roboty budowlane o wartości nie niższej niż 1 mln zł brutto każda, o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu
zamówienia określonym w części 1. Za roboty porównywalne Zamawiający uznaje remont, budowę, rozbudowę lub przebudowę
drogi publicznej. b) co najmniej 1 robotę budowlaną o wartości nie niższej niż 800 tyś zł brutto lub dwie roboty budowlane o wartości
nie niższej niż 400 tys. zł brutto każda, o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia określonym w części 2.
Za roboty porównywalne Zamawiający uznaje remont, budowę, rozbudowę lub przebudowę sieci wodociągowej wraz z
towarzyszącym uzbrojeniem oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami; c) co najmniej 1 robotę budowlaną prowadzoną przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury o wartości nie niższej niż
200 tys. zł brutto. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także
zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek ten zostanie
spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 1 osobą na stanowisku kierownika budowy, która: a) posiada
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne bez ograniczeń lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą co
najmniej 3-letnie doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy, w tym nadzór nad
minimum jednym zadaniem związanym z wykonaniem remontu, budowy, rozbudowy lub przebudowy drogi publicznej o wartości nie
niższej niż 2 mln zł brutto lub dwóch zadań o wartości nie niższej niż 1 mln zł brutto każda. b) posiada uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej lub równoważne bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa, posiadającą co najmniej 3-letnie
doświadczenie (licząc od dnia uzyskania uprawnień) w pracy na stanowisku kierownika budowy, w tym nadzór nad minimum jednym
zadaniem związanym z wykonaniem remontu, budowy, rozbudowy lub przebudowy sieci wodociągowej wraz z towarzyszącym
uzbrojeniem oraz sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami o wartości nie niższej niż 800.000,00 zł (brutto) lub dwóch zadań o
wartości nie niższej niż 400 tys. zł brutto każda. c) spełnia warunki podane w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie
zabytków i opiece nad zabytkami. Art. 37c który określa, że ,,Robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy
zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa
budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach
nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury". Zamawiający nie wymaga, aby wszystkie
warunki spełniał jeden kierownik budowy.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
oświadczenie o nieagresji, kosztorysy ofertowe
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale
XIII pkt. 13.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający działając zgodnie z przepisami art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewidują zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiany w umowie mogą dotyczyć:
1) zmiany terminu wykonania zamówienia,
2) zmiany ilości robót budowlanych, szczegółowo opisane w §4 ust. 3 - 6 niniejszej umowy
3) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, szczegółowo opisanej w §10 niniejszej umowy
4) zmiana w zakresie podwykonawstwa, szczegółowo opisana w § 8 niniejszej umowy,
5) zmian rozwiązań technicznych lub technologicznych,
6) zmian sposobu wykonania zamówienia,
7) zmiany producenta materiałów budowlanych, urządzeń,
8) zmiany wymiarów, położenia lub wysokości części robót budowlanych,
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający porówna i oceni na podstawie kryteriów merytorycznych, o
których mowa w niniejszym rozdziale, jedynie oferty nie odrzucone. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca
najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach cena i termin gwarancji.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.