kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja układu drogowego poprzez remont dróg gminnych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA PNIEWY ul. Dworcowa 37 62-045 Pniewy powiat: szamotulski przetargi@pniewy.wlkp.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/908989 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Pniewy |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja układu drogowego w Lubocześnicy poprzez remont dróg gminnych nr 266515P i 266523P. Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) w zakresie remontu dróg gminnych nr 266515P i 266523P: a) zabezpieczenie i geodezję: zabezpieczenie i oznakowanie robót budowlanych, projekt czasowej organizacji ruchu wraz z opiniami i zatwierdzeniami - 1,841 km, ochronę istniejących drzew - 1,841 km, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, wytyczenie elementów projektu, obsługę geodezyjną - 1,841 km, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej - 1,841 km, b) odwodnienie: wykopy wraz z załadunkiem, wywozem urobku i zabezpieczeniem na czas prowadzenia robót wszelkiej infrastruktury podziemnej - 2058,825 m3, rozebranie kanału z rur tworzywowych/betonowych fi 160/200 - 50,000 m, rozebranie kanału z rur tworzywowych/betonowych fi 250/400 - 75,000 m, rozebranie studni rewizyjnych z dnem z kręgów betonowych fi 1000 wraz z elementami składowymi - 4 szt., rozebranie studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikami fi 500 wraz z elementami składowymi - 6 szt., budowę kanału z rur kanalizacyjnych PVC SN8 fi 200 - 100,000 m, budowę kanału z rur kanalizacyjnych PVC SN8 fi 400 - 500,000 m, budowę studni rewizyjnych betonowych prefabrykowanych C35/45, wewn. fi 1000 wraz z włazami kanałowymi żeliwno/betonowymi typu ciężkiego fi 600 - 25 szt., budowę studzienek ściekowych ulicznych betonowych prefabrykowanych C35/45 fi - 500 - 27 szt., wykonanie podłoża pod kanały oraz zasypu wykopów, czyszczenie, próba szczelności oraz inspekcja TV kanałów rurowych i studni dla całego zakresu zadania, c) regulacje: demontaż zestawów naprawczych betonowych - 3 szt., montaż zestawów naprawczych żelbetowych dużych ok. 1,0x1,0x1,15m D-400 - 35 szt. montaż zestawów naprawczych żelbetowych dużych ok 0,4x0,4x1,15m D-400 - 20 szt. regulacja pionowa studni tworzywowych/włazów na teleskopie - 6 szt., regulacja pionowa studni betonowych rewizyjnych/włazów - 2 szt., regulacja pionowa skrzynek ulicznych - 40 szt., rozbiórka uszkodzonych skrzynek ulicznych żeliwnych - 10 szt., regulacja szafek, słupków, studni telekomunikacyjnych/technologicznych - 4 szt., rozbiórka uszkodzonych włazów telekomunikacyjnych - 4 szt., regulacja pionowa hydrantów pionowych wraz z materiałami nieprefabrykowanymi - 2 szt., materiały prefabrykowane do regulacji pionowej studni rewizyjnych/włazów - pierścienie wyrównawcze/dystansowe 10-30 mm z tworzywa sztucznego T1/600 - 114 szt., materiały prefabrykowane do regulacji - skrzynki uliczne żeliwne - 10 szt., materiały prefabrykowane do wymiany uszkodzonego włazu - włazy typu ciężki klasa nacisku B125 do 12,5T - 4 szt., przestawienie hydrantów pionowych wraz z ich wymianą na pionowe - 2 szt., przestawienie hydrantów pionowych wraz z ich wymianą na podziemne - 2 szt., wymiana włazów na typu ciężkiego o klasie nacisku A15 do 1,5T, dla studni w chodnikach i w pasie zieleni, za krawężnikiem - 2 szt., wymiana włazów na typu ciężkiego, o klasie nacisku B125 do 12,5T, dla studni pozostałych w poboczu, zjazdach i wszędzie tam gdzie będą one najazdowe - 2 szt., przebudowa przyłączy wod.-kan. będących w ewentualnej kolizji z projektowaną infrastrukturą wraz z materiałami i robotami towarzyszącymi - 2 szt., d) obramowanie nawierzchni: rozebranie elementów betonowych/kamiennych - 1300,00 m, rozebranie ławy betonowej - 90,60 m3, budowa krawężnika betonowego 15x30/22/22-30cm prostego, wysokiego, najazdowego wraz z ławą betonową - 785,00 m, budowa krawężnika betonowego 15x30/22/22-30cm łukowego, wysokiego, najazdowego wraz z ławą betonową - 50,00 m, budowa opornika betonowego 10x30cm - 550,00 m, budowa obrzeża betonowe 8x30cm - 580,00 m, budowa ścieku, szer. 20cm z kostki brukowej betonowej fazowanej szarej grub. 8 cm - 835,00 m e) jezdnię od km 0+000 do 0+800: rozebranie nawierzchni z płyt betonowych grub. 16 cm wraz z załadunkiem i transportem płyt na odległość do 1 km - 630,00 m2, wykonanie koryta/wykopu w nawierzchni z kruszyw, kamienia, gruzu betonowego z odwodnieniem wykopu i wywozem materiału - grub. 60 cm - 5487,50 m2, wykonanie koryta/wykopu w nawierzchni z gruntu, kruszyw pod warstwę ulepszonego podłoża (WUP) z odwodnieniem wykopu i wywozem materiału - grub. 25 cm - 5487,50 m2, profilowanie i zagęszczenie podłoża kat 1/4 - 5487,50 m2, wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki, niezwiązanej z zagęszczeniem - grub. 25 cm - 5075,00 m2, wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki z zagęszczeniem, związanej spoiwem hydraulicznym C3/4 - grub. 20 cm - 5075,00 m2, wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm lub 0/63 mm C90/3 - grub. 20 cm - 5075,00 m2, czyszczenie i skropienie ww. powierzchni - 4547,00 m2, wykonanie podbudowy zasadniczej z AC22P wg WT-1 i WT-2 KR2 z uszczelnieniem krawędzi, z zagęszczeniem - grub. 8 cm - 4481,00 m2, czyszczenie i skropienie ww. powierzchni - 4481,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S wg WT-1 i WT-2 KR2 z, kolor czarny - grub. 4 cm - 4316,00 m2, f) jezdnię od km 0+800 do 1+841: mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej grub. 5 cm - frezowanie, wraz z wywozem materiału - 3949,00 m2, wykonanie koryta/wykopu w nawierzchni z mas min.-asf., kruszyw, kamieniu, betonu z odwodnieniem wykopu i wywozem materiału - grub. 60 cm - 2745,00 m2 + 939,25 m2, wykonanie koryta/wykopu w nawierzchni z gruntu, kruszyw pod warstwę ulepszonego podłoża z odwodnieniem wykopu i wywozem materiału - grub. 25 cm - 3684,25 m2, profilowanie i zagęszczenie podłoża kat 1/4 - 3684,25 m2, warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej z zagęszczeniem - grub. 25 cm - 3384,25 m2, wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki z zagęszczeniem, związanej spoiwem hydraulicznym C3/4 - grub. 20 cm - 3384,25 m2, wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm lub 0/63 mm C90/3 - grub. 20 cm - 2922,25 m2 czyszczenie i skropienie ww. powierzchni - 2538,25 m2, wykonanie podbudowy zasadniczej z AC22P wg WT-1 WT-2 KR2 z uszczelnieniem krawędzi - grub. 8 cm - 2490,25 m2 czyszczenie i skropienie ww. powierzchni - 5500,00 m2, ułożenie siatki antyspękaniowej o oczkach 30x40 mm z kordu stalowego na syntetycznym nośniku - 5500,00 m2, czyszczenie i skropienie ww. powierzchni - 5500,00 m2, wykonanie warstwy wiążącej/wyrównawczej z AC16W wg WT-1 WT-2 KR2, - grub. 4/6 cm - 5500,00 m2, czyszczenie i skropienie ww. powierzchni - 5500,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S wg WT-1 i WT-2 KR2, kolor czarny - grub. 4 cm - 5380,00 m2, wykonanie koryta/wykopu w nawierzchni z mas min.-asf., kruszyw, kamieniu, betonach, z odwodnieniem wykopu i wywozem materiału - grub. 50 cm - 852,50 m2, wykonanie koryta/wykopu w nawierzchni z gruntu, kruszyw pod warstwę ulepszonego podłoża, z odwodnieniem wykopu i wywozem materiału - grub. 25 cm - 852,50 m2, CDN.... W związku z ograniczoną liczbą znaków całość opisu znajduje się w SWZ. CPV: 45000000-7, 45100000-8,45110000-1,45111000-8, 45111200-0,45111300-1,45230000-8, 45231300-8,45233000-9, 45233120-6 Dokument nr: 2024/BZP 00265916, BZT.271.2.4.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-15 09:10 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ rozdział X pkt 6. - 6. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/908989 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-15 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30 Wymagania: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100): 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Duszniki O/ Pniewy Nr 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014 z dopiskiem ,,Wadium - Modernizacja układu drogowego w Lubocześnicy poprzez remont dróg gminnych nr 266515P i 266523P. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą. Oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Pniewy, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy. 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 7. Zamawiający zwróci albo zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 Pzp. 8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: BZT.271.2.4.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) w zakresie remontu dróg gminnych nr 266515P i 266523P: a) zabezpieczenie i geodezję: zabezpieczenie i oznakowanie robót budowlanych, projekt czasowej organizacji ruchu wraz z opiniami i zatwierdzeniami - 1,841 km, ochronę istniejących drzew - 1,841 km, odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, wytyczenie elementów projektu, obsługę geodezyjną - 1,841 km, sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej - 1,841 km, b) odwodnienie: wykopy wraz z załadunkiem, wywozem urobku i zabezpieczeniem na czas prowadzenia robót wszelkiej infrastruktury podziemnej - 2058,825 m3, rozebranie kanału z rur tworzywowych/betonowych fi 160/200 - 50,000 m, rozebranie kanału z rur tworzywowych/betonowych fi 250/400 - 75,000 m, rozebranie studni rewizyjnych z dnem z kręgów betonowych fi 1000 wraz z elementami składowymi - 4 szt., rozebranie studzienek ściekowych ulicznych betonowych z osadnikami fi 500 wraz z elementami składowymi - 6 szt., budowę kanału z rur kanalizacyjnych PVC SN8 fi 200 - 100,000 m, budowę kanału z rur kanalizacyjnych PVC SN8 fi 400 - 500,000 m, budowę studni rewizyjnych betonowych prefabrykowanych C35/45, wewn. fi 1000 wraz z włazami kanałowymi żeliwno/betonowymi typu ciężkiego fi 600 - 25 szt., budowę studzienek ściekowych ulicznych betonowych prefabrykowanych C35/45 fi - 500 - 27 szt., wykonanie podłoża pod kanały oraz zasypu wykopów, czyszczenie, próba szczelności oraz inspekcja TV kanałów rurowych i studni dla całego zakresu zadania, c) regulacje: demontaż zestawów naprawczych betonowych - 3 szt., montaż zestawów naprawczych żelbetowych dużych ok. 1,0x1,0x1,15m D-400 - 35 szt. montaż zestawów naprawczych żelbetowych dużych ok 0,4x0,4x1,15m D-400 - 20 szt. regulacja pionowa studni tworzywowych/włazów na teleskopie - 6 szt., regulacja pionowa studni betonowych rewizyjnych/włazów - 2 szt., regulacja pionowa skrzynek ulicznych - 40 szt., rozbiórka uszkodzonych skrzynek ulicznych żeliwnych - 10 szt., regulacja szafek, słupków, studni telekomunikacyjnych/technologicznych - 4 szt., rozbiórka uszkodzonych włazów telekomunikacyjnych - 4 szt., regulacja pionowa hydrantów pionowych wraz z materiałami nieprefabrykowanymi - 2 szt., materiały prefabrykowane do regulacji pionowej studni rewizyjnych/włazów - pierścienie wyrównawcze/dystansowe 10-30 mm z tworzywa sztucznego T1/600 - 114 szt., materiały prefabrykowane do regulacji - skrzynki uliczne żeliwne - 10 szt., materiały prefabrykowane do wymiany uszkodzonego włazu - włazy typu ciężki klasa nacisku B125 do 12,5T - 4 szt., przestawienie hydrantów pionowych wraz z ich wymianą na pionowe - 2 szt., przestawienie hydrantów pionowych wraz z ich wymianą na podziemne - 2 szt., wymiana włazów na typu ciężkiego o klasie nacisku A15 do 1,5T, dla studni w chodnikach i w pasie zieleni, za krawężnikiem - 2 szt., wymiana włazów na typu ciężkiego, o klasie nacisku B125 do 12,5T, dla studni pozostałych w poboczu, zjazdach i wszędzie tam gdzie będą one najazdowe - 2 szt., przebudowa przyłączy wod.-kan. będących w ewentualnej kolizji z projektowaną infrastrukturą wraz z materiałami i robotami towarzyszącymi - 2 szt., d) obramowanie nawierzchni: rozebranie elementów betonowych/kamiennych - 1300,00 m, rozebranie ławy betonowej - 90,60 m3, budowa krawężnika betonowego 15x30/22/22-30cm prostego, wysokiego, najazdowego wraz z ławą betonową - 785,00 m, budowa krawężnika betonowego 15x30/22/22-30cm łukowego, wysokiego, najazdowego wraz z ławą betonową - 50,00 m, budowa opornika betonowego 10x30cm - 550,00 m, budowa obrzeża betonowe 8x30cm - 580,00 m, budowa ścieku, szer. 20cm z kostki brukowej betonowej fazowanej szarej grub. 8 cm - 835,00 m e) jezdnię od km 0+000 do 0+800: rozebranie nawierzchni z płyt betonowych grub. 16 cm wraz z załadunkiem i transportem płyt na odległość do 1 km - 630,00 m2, wykonanie koryta/wykopu w nawierzchni z kruszyw, kamienia, gruzu betonowego z odwodnieniem wykopu i wywozem materiału - grub. 60 cm - 5487,50 m2, wykonanie koryta/wykopu w nawierzchni z gruntu, kruszyw pod warstwę ulepszonego podłoża (WUP) z odwodnieniem wykopu i wywozem materiału - grub. 25 cm - 5487,50 m2, profilowanie i zagęszczenie podłoża kat 1/4 - 5487,50 m2, wykonanie warstwy ulepszonego podłoża z mieszanki, niezwiązanej z zagęszczeniem - grub. 25 cm - 5075,00 m2, wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki z zagęszczeniem, związanej spoiwem hydraulicznym C3/4 - grub. 20 cm - 5075,00 m2, wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm lub 0/63 mm C90/3 - grub. 20 cm - 5075,00 m2, czyszczenie i skropienie ww. powierzchni - 4547,00 m2, wykonanie podbudowy zasadniczej z AC22P wg WT-1 i WT-2 KR2 z uszczelnieniem krawędzi, z zagęszczeniem - grub. 8 cm - 4481,00 m2, czyszczenie i skropienie ww. powierzchni - 4481,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S wg WT-1 i WT-2 KR2 z, kolor czarny - grub. 4 cm - 4316,00 m2, f) jezdnię od km 0+800 do 1+841: mechaniczne rozebranie nawierzchni bitumicznej grub. 5 cm - frezowanie, wraz z wywozem materiału - 3949,00 m2, wykonanie koryta/wykopu w nawierzchni z mas min.-asf., kruszyw, kamieniu, betonu z odwodnieniem wykopu i wywozem materiału - grub. 60 cm - 2745,00 m2 + 939,25 m2, wykonanie koryta/wykopu w nawierzchni z gruntu, kruszyw pod warstwę ulepszonego podłoża z odwodnieniem wykopu i wywozem materiału - grub. 25 cm - 3684,25 m2, profilowanie i zagęszczenie podłoża kat 1/4 - 3684,25 m2, warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej z zagęszczeniem - grub. 25 cm - 3384,25 m2, wykonanie podbudowy pomocniczej z mieszanki z zagęszczeniem, związanej spoiwem hydraulicznym C3/4 - grub. 20 cm - 3384,25 m2, wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm lub 0/63 mm C90/3 - grub. 20 cm - 2922,25 m2 czyszczenie i skropienie ww. powierzchni - 2538,25 m2, wykonanie podbudowy zasadniczej z AC22P wg WT-1 WT-2 KR2 z uszczelnieniem krawędzi - grub. 8 cm - 2490,25 m2 czyszczenie i skropienie ww. powierzchni - 5500,00 m2, ułożenie siatki antyspękaniowej o oczkach 30x40 mm z kordu stalowego na syntetycznym nośniku - 5500,00 m2, czyszczenie i skropienie ww. powierzchni - 5500,00 m2, wykonanie warstwy wiążącej/wyrównawczej z AC16W wg WT-1 WT-2 KR2, - grub. 4/6 cm - 5500,00 m2, czyszczenie i skropienie ww. powierzchni - 5500,00 m2, wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S wg WT-1 i WT-2 KR2, kolor czarny - grub. 4 cm - 5380,00 m2, wykonanie koryta/wykopu w nawierzchni z mas min.-asf., kruszyw, kamieniu, betonach, z odwodnieniem wykopu i wywozem materiału - grub. 50 cm - 852,50 m2, wykonanie koryta/wykopu w nawierzchni z gruntu, kruszyw pod warstwę ulepszonego podłoża, z odwodnieniem wykopu i wywozem materiału - grub. 25 cm - 852,50 m2, CDN.... W związku z ograniczoną liczbą znaków całość opisu znajduje się w SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 45233330-1 - Fundamentowanie ulic 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45262640-9 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak 4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do 50% wartości zamówienia podstawowego w szczególności wykonaniu przebudowy odcinka drogi, zjazdów, nawierzchni wraz z konstrukcją, elementów dróg np. krawężniki, oporniki, przedłużenie chodników, zjazdów, oznakowanie, roboty kanalizacyjne, roboty elektryczne, roboty teletechniczne, roboty w zakresie zieleni; na warunkach wynikających z umowy dla zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem zmian terminów realizacji oraz cen jednostkowych po przeprowadzonych negocjacjach. Zamówienie zostanie udzielone w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zamawiający może udzielić jednego zamówienia lub kilku zamówień na ten zakres robót. 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: - w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej trzy roboty budowlane porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości minimum 4.500.000,00 zł (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych) brutto każda oraz potwierdzi, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, - dysponuje lub będzie dysponował osobą/ osobami, które będą pełnić funkcję: kierownika budowy, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej, sanitarnej i elektrycznej 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj. o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodne z załącznikiem nr 2 do SWZ. Oświadczenie składane jest pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub podpisem kwalifikowanym. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej trzy roboty budowlane porównywalne z przedmiotem zamówienia tj. polegające na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o wartości minimum 4.500.000,00 zł (słownie: cztery miliony pięćset tysięcy złotych) brutto każda oraz potwierdzi, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, b) dysponuje lub będzie dysponował osobą/ osobami, które będą pełnić funkcję: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100): 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Duszniki O/ Pniewy Nr 04 9072 0002 0500 1007 2000 0014 z dopiskiem ,,Wadium - Modernizacja układu drogowego w Lubocześnicy poprzez remont dróg gminnych nr 266515P i 266523P. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca przekazuje zamawiającemu wraz z ofertą. Oryginał gwarancji lub poręczenia, w formie elektronicznej tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu). 6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania: 1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp. 2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium; 3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie; 4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert); 5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa przedmiotowego postępowania; 6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Pniewy, ul. Dworcowa 37, 62-045 Pniewy. 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 7. Zamawiający zwróci albo zatrzyma wadium na zasadach określonych w art. 98 Pzp. 8. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z zapisami SWZ. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Zgodnie z zapisami paragrafu 7 umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z zapisami paragrafu 11 umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024