Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
22484z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Poprawa komunikacji wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Poprawa komunikacji wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA JARACZEWO
ul. Jarocińska 1
63-233 Jaraczewo
powiat: jarociński
62 747 31 02, faks 62 747 31 02
ug@jaraczewo.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/909039
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Jaraczewo
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 62 747 31 02, faks 6
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Poprawa komunikacji pomiędzy Gminą Jaraczewo a powiatami śremskim i gostyńskim wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest poprawa komunikacji pomiędzy Gminą Jaraczewo a powiatami śremskim i gostyńskim wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych, obejmująca:
1. Remont drogi gminnej - Ul. Okrężna w m. Gola
Zakres robót:
1) Lokalne frezowanie w celu dowiązania wysokościowego
2) Remont cząstkowy istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni w miejscach występowania spękań oraz ubytków
3) Ułożenie nowej warstwy ścieralnej wraz z warstwą wyrównawczą i geostatyką wzmacniającą
4) Ścięcie istniejących poboczy wraz z ich umocnieniem kruszywem łamanym
5) Wymianę nawierzchni zjazdów
6) Regulację wysokościową zaworu wodociągowego wraz z wymianą skrzynki ulicznej
7) Roboty konserwacyjne istniejącego przepustu O400
8) Roboty wykończeniowe - plantowanie w granicach pasa drogowego.
2. Remont drogi gminnej nr 603022P - Jaraczewo-Chwałkowo Kościelne
Zakres robót obejmuje:
1) Uporządkowanie zieleni przydrożnej w zakresie wykarczowania krzaków i zarośli wchodzących w skrajnię drogową oraz pogarszających widoczność uczestników ruchu
2) Frezowanie nawierzchni bitumicznej w celu dowiązania wysokościowego i wykonania połączenia zakładkowego na początku i na końcu przedmiotowego odcinka drogi
3) Remont cząstkowy istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni w miejscach występowania spękań oraz ubytków
4) Ułożenie nowej nakładki bitumicznej - warstwy ścieralnej
5) Ścięcie istniejących poboczy gruntowych wraz z wykorytowaniem, wyprofilowaniem i ułożeniem nowych poboczy umocnionych kruszywem łamanym
6) Remont nawierzchni zjazdów tłuczniowych oraz gruntowo-tłuczniowych
7) Wykonanie zjazdu indywidualnego wraz z dojściem do dz. ewid. nr 441/3 z betonowej kostki brukowej
8) Regulację wysokościową istniejących zjazdów indywidualnych z betonowej kostki brukowej wraz z ułożeniem nowych krawężników najazdowych
9) Regulację wysokościową urządzeń infrastruktury technicznej
10) Roboty wykończeniowe - plantowanie w granicach pasa drogowego
11) Odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego na przedmiotowym odcinku drogi
3. Budowa drogi do Stacji Uzdatniania Wody w Górze
Zakres robót obejmuje:
1) Wytyczenie obiektu
2) Usunięcie pozostałych korzeni drzew, które kolidują z inwestycją
3) Roboty rozbiórkowe części istniejącego ogrodzenia, które koliduje z inwestycją
4) Roboty ziemne
5) Budowa kanalizacji deszczowej
6) Konserwacja koryta rowu będącego odbiornikiem wód opadowych i roztopowych
7) Wykonanie nowej konstrukcji jezdni oraz poboczy
8) Budowa oświetlenia drogowego
9) Montaż na słupach oświetleniowych kamer kompatybilnych z istniejącym system i włączenie ich do systemu
10) Roboty wykończeniowe i porządkowe
11) Uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów zezwalających na użytkowanie drogi do SUW w Górze, uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wydanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
W ramach inwestycji zostanie wykonana jezdnia o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, pobocza gruntowe oraz zjazdu zwykły w pasie drogowym drogi powiatowej nr 4183P. Projekt przewiduje zastosowanie wzdłuż jezdni krawężników betonowych najazdowych oraz wykonanie odcinka ścieku przykrawężnikowego. Liniowe elementy brukarskie planuje się wykonać na ławach betonowych z oporem.
Przyjmuje się następujące podstawowe parametry techniczne projektowanej drogi:
o klasa i kategoria drogi: droga wewnętrzna
o długość projektowanej drogi: ok. 91.66m
o szerokość projektowanej drogi: 4.0-6.0m
o liczba jezdni: 1
o szerokość proj. poboczy: 0.50 m
o promienie w planie: wg planu sytuacyjnego
o pochylenia poprzeczne proj. jezdni: jednostronne 2%
o pochylenia podłużne: wg przekroju podłużnego
Zamawiający informuje, że jest w trakcie uzyskania pozwolenia na budowę dla zadania pn.: ,,Budowa drogi do Stacji Uzdatniania Wody w Górze". Dokument ten zostanie udostępniony Wykonawcy niezwłocznie po jego otrzymaniu.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacjach projektowych, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz pomocniczo w przedmiarze robót, stanowiących załącznik do SWZ.

CPV: 45233120-6, 45100000-8,45230000-8, 45233000-9, 45316100-6,45231000-5

Dokument nr: 2024/BZP 00266260, P-zp.271.01.03.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-16 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/909039
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/909039
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający informuje, że instrukcje
korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania
ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce
,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/909039
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-16 09:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/909039

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Wymagania:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym
w Jarocinie Oddział Jaraczewo nr rachunku 95 8427 0009 0303 7823 2000 0003 z dopiskiem
,,Wadium - P-zp.271.01.03.2024".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jaraczewo
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią
(tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-zp.271.01.03.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest poprawa komunikacji pomiędzy Gminą Jaraczewo a powiatami śremskim i gostyńskim wraz z poprawą stanu technicznego dróg gminnych, obejmująca:
1. Remont drogi gminnej - ul. Okrężna w m. Gola
Zakres robót:
1) Lokalne frezowanie w celu dowiązania wysokościowego
2) Remont cząstkowy istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni w miejscach występowania spękań oraz ubytków
3) Ułożenie nowej warstwy ścieralnej wraz z warstwą wyrównawczą i geostatyką wzmacniającą
4) Ścięcie istniejących poboczy wraz z ich umocnieniem kruszywem łamanym
5) Wymianę nawierzchni zjazdów
6) Regulację wysokościową zaworu wodociągowego wraz z wymianą skrzynki ulicznej
7) Roboty konserwacyjne istniejącego przepustu O400
8) Roboty wykończeniowe - plantowanie w granicach pasa drogowego.
2. Remont drogi gminnej nr 603022P - Jaraczewo-Chwałkowo Kościelne
Zakres robót obejmuje:
1) Uporządkowanie zieleni przydrożnej w zakresie wykarczowania krzaków i zarośli wchodzących w skrajnię drogową oraz pogarszających widoczność uczestników ruchu
2) Frezowanie nawierzchni bitumicznej w celu dowiązania wysokościowego i wykonania połączenia zakładkowego na początku i na końcu przedmiotowego odcinka drogi
3) Remont cząstkowy istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni w miejscach występowania spękań oraz ubytków
4) Ułożenie nowej nakładki bitumicznej - warstwy ścieralnej
5) Ścięcie istniejących poboczy gruntowych wraz z wykorytowaniem, wyprofilowaniem i ułożeniem nowych poboczy umocnionych kruszywem łamanym
6) Remont nawierzchni zjazdów tłuczniowych oraz gruntowo-tłuczniowych
7) Wykonanie zjazdu indywidualnego wraz z dojściem do dz. ewid. nr 441/3 z betonowej kostki brukowej
8) Regulację wysokościową istniejących zjazdów indywidualnych z betonowej kostki brukowej wraz z ułożeniem nowych krawężników najazdowych
9) Regulację wysokościową urządzeń infrastruktury technicznej
10) Roboty wykończeniowe - plantowanie w granicach pasa drogowego
11) Odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego na przedmiotowym odcinku drogi
3. Budowa drogi do Stacji Uzdatniania Wody w Górze
Zakres robót obejmuje:
1) Wytyczenie obiektu
2) Usunięcie pozostałych korzeni drzew, które kolidują z inwestycją
3) Roboty rozbiórkowe części istniejącego ogrodzenia, które koliduje z inwestycją
4) Roboty ziemne
5) Budowa kanalizacji deszczowej
6) Konserwacja koryta rowu będącego odbiornikiem wód opadowych i roztopowych
7) Wykonanie nowej konstrukcji jezdni oraz poboczy
8) Budowa oświetlenia drogowego
9) Montaż na słupach oświetleniowych kamer kompatybilnych z istniejącym system i włączenie ich do systemu
10) Roboty wykończeniowe i porządkowe
11) Uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów zezwalających na użytkowanie drogi do SUW w Górze, uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wydanej przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
W ramach inwestycji zostanie wykonana jezdnia o nawierzchni z betonowej kostki brukowej, pobocza gruntowe oraz zjazdu zwykły w pasie drogowym drogi powiatowej nr 4183P. Projekt przewiduje zastosowanie wzdłuż jezdni krawężników betonowych najazdowych oraz wykonanie odcinka ścieku przykrawężnikowego. Liniowe elementy brukarskie planuje się wykonać na ławach betonowych z oporem.
Przyjmuje się następujące podstawowe parametry techniczne projektowanej drogi:
o klasa i kategoria drogi: droga wewnętrzna
o długość projektowanej drogi: ok. 91.66m
o szerokość projektowanej drogi: 4.0-6.0m
o liczba jezdni: 1
o szerokość proj. poboczy: 0.50 m
o promienie w planie: wg planu sytuacyjnego
o pochylenia poprzeczne proj. jezdni: jednostronne 2%
o pochylenia podłużne: wg przekroju podłużnego
Zamawiający informuje, że jest w trakcie uzyskania pozwolenia na budowę dla zadania pn.: ,,Budowa drogi do Stacji Uzdatniania Wody w Górze". Dokument ten zostanie udostępniony Wykonawcy niezwłocznie po jego otrzymaniu.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacjach projektowych, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz pomocniczo w przedmiarze robót, stanowiących załącznik do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) warunek dotyczący doświadczenia Wykonawcy:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o podobnym charakterze i złożoności, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania przedmiotowego warunku, tj. polegającą na budowie/przebudowie/rozbudowie/remoncie dróg o wartości nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100)
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do ww. warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy, uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 700 000,00 zł brutto (Słownie brutto: siedemset tysięcy złotych 00/100) obejmujące budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont drogi.
Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do dołączenia do oferty wypełnionego załącznika nr 10 do SWZ, stanowiącego oświadczenie, z którego będzie jednoznacznie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
b) warunek dotyczący osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji przedmiotu zamówienia następującymi osobami:
- co najmniej 1 osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawienia budowlane w specjalności drogowej bez ograniczeń, z co najmniej 2- letnim doświadczeniem przy kierowaniu robotami oraz
- co najmniej 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, z co najmniej 2- letnim doświadczeniem przy kierowaniu robotami
Uwaga:
Kierownik budowy oraz kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 682 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z 29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz.U. z 2023r., poz. 334 ze zm.).
Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień. Dotyczy to wszystkich osób mających pełnić funkcję kierownika budowy lub robót.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 5 ppkt 2 lit. b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 ppkt 2 lit. b), zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument miał dotyczyć.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość
i aktualność.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ;
b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - w formie załącznika nr 6 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym
w Jarocinie Oddział Jaraczewo nr rachunku 95 8427 0009 0303 7823 2000 0003 z dopiskiem
,,Wadium - P-zp.271.01.03.2024".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jaraczewo
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią
(tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. 5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - Załącznik nr 10 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we wzorach umów, stanowiących Załącznik nr 8 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-15

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.