Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana pokrycia dachu i montaż konstrukcji pod instalację PV na budynku technologicznym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana pokrycia dachu i montaż konstrukcji pod instalację PV na budynku technologicznym

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
ul. Partyzancka 27
63-400 Ostrów Wielkopolski
powiat: ostrowski (wielkopolski)
tel. 62 738-77-00 fax 62 735-36-90, 62 738 77 12, tel. 62 738 77 42, 62 738 77 05, 62 738 77 06
biuro@wodkan.com.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Ostrów Wielkopolski
Wadium: 7 000,00 zł
Nr telefonu: tel. 62 738-77-00 fa
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ogłaszamy przetarg nieograniczony na roboty budowlane pn.:
Wymiana pokrycia dachu i montaż konstrukcji pod instalację PV na budynku
technologicznym SUW w Ostrowie Wielkopolskim.
1.2. Przetarg prowadzony jest zgodnie z Regulaminem zamówień publicznych
obowiązującym w spółce WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.
w Ostrowie Wielkopolskim z dnia 01.06.2022r, zwanym dalej ,,Regulaminem".
1.3. Przetarg dotyczy zamówienia sektorowego dla robót budowlanych, którego wartość nie
przekracza kwoty określonej w obwieszczeniu Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych
z dnia 3 grudnia 2023 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w
złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu
złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień
publicznych lub konkursów" (M.P. 2023 poz. 1344). Wobec tego, zgodnie z art. 2 ust.
1 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j.
Dz. U. z 2023r. poz. 1605, 1720), przepisów powołanej ustawy nie stosuje się.
6.1. Opis przedmiotu zamówienia:
Zaleca się przeprowadzenie w terenie wizji lokalnej.
Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje:
Roboty rozbiórkowe:
Należy ręcznie zerwać papę z powierzchni dachu, przy użyciu elektronarzędzi odspajać
kawałkami wylewkę betonową wraz płytą cementowo-azbestową, warstwę styropianu
rozebrać ręcznie, nakrywy kominów wentylacyjnych i attyk należy odspoić ręcznie. Rynny
i rury spustowe należy zdemontować i zabezpieczyć do ponownego zamontowania.
Materiały z rozbiórki należy zabezpieczyć i zagospodarować w sposób zgodny
z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności:
? Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, 1597,
1688, 1852, 2029, zwana dalej ustawą o odpadach,
? Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r.
poz. 54.) zwana dalej ustawą Prawo ochrony środowiska,
? Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz. U. z
2022 r. poz. 2147 z późn. zm.),
? Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia
2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania
wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 2004 nr 71 poz. 649) oraz zmianą
rozporządzenia z dnia 5 sierpnia 2010r. w sprawie sposobów i warunków
bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 2010 nr
162 poz. 1089) zwanym dalej rozporządzeniem,
? Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w
sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu
wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego
użytkowania takich wyrobów (Dz.U. 2005 nr 216 poz. 1824);
Prace polegające na usunięciu wyrobów zawierających azbest z pokrycia dachowego
obejmują demontaż, opakowanie, ważenie, załadunek, transport i unieszkodliwianie
wytworzonych odpadów.
Wybrany w drodze przetargu wykonawca będzie, zgodnie art. 3 ust. 1 pkt. 32) ustawy o
odpadach wytwórcą odpadów i powinien posiadać odpowiednie uprawnienia w zakresie
wytwarzania, usuwania i transportu odpadów zawierających azbest, zgodne z ustawą o
odpadach lub ustawą Prawo Ochrony Środowiska oraz posiadać wpis do właściwego
rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach.
Demontaż należy wykonać z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi
przepisami, treścią SWZ, projektu oraz złożoną ofertą uwzględniając następujące
wymagania wobec prowadzonych prac:
? właściwe izolowanie otoczenia wokół budynku od strefy prac,
? oznakowanie i przygotowanie strefy prac zgodnie z wymaganiami dla prac w kontakcie
z azbestem;
? wyznaczenie
i
przygotowanie
tymczasowego
miejsca
magazynowania
zdemontowanych odpadów zawierających azbest;
? przed demontażem i w trakcie usuwania wyrobów zawierających azbest należy
utrzymać powierzchnię w stanie wilgotnym przez cały czas pracy,
? podczas demontażu należy stosować narzędzia ręcznie napędzane lub wolnoobrotowe
wyposażone w instalacje odciągające powietrze,
? nie stosować łamania, rzucania i innych form destrukcji uwalniającej pyły;
? prowadzenie kontrolnego monitoringu powietrza w przypadku stwierdzenia
występowania przekroczeń lub gdy będzie on wymagany,
? wyroby demontowane należy opakować na miejscu, niezwłocznie po zdemontowaniu,
odpady zawierające azbest powinny zostać odpowiednio oznakowane, zgodnie z
załącznikiem nr 2 do rozporządzenia,
? odpady powinny być usunięte z wyznaczonego miejsca magazynowania najpóźniej w
przeciągu kilku dni i przetransportowanie na składowisko,
? przed i w trakcie transportu ładunek odpadów powinien być odpowiednio
zabezpieczony przed przemieszczaniem się i uwalnianiem pyłu do środowiska;
? transport odpadów zawierających azbest powinien być przystosowany do odpadów o
kodzie 17 06 05* i 17 06 01*
? wykonawca przekaże odpady na składowisko uprawnione do przyjmowania tego
rodzaju odpadów, które potwierdzi przejęcie na karcie przekazania odpadów
wygenerowanej w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce
odpadami.
? zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące prace związane z demontażem i
pakowaniem wyrobów zawierających azbest posiadały odpowiednie przeszkolenia w
zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
? zamawiający wymaga dostarczenia przed rozpoczęciem prac ,,planu prac usuwania
wyrobów zawierających azbest" oraz po wykonaniu prac pisemnego oświadczenia o
prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego z
zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych, o którym mowa w
rozporządzeniu.
Projektowane prace:
- przygotowanie powierzchni
po wykonaniu rozbiórki należy powierzchnię stropu oczyścić z resztek styropianu i kurzu.
W przypadku uszkodzenia paraizolacji, naprawić uszkodzenia.
- prace budowlane:
na szczelnej paraizolacji ułożyć:
o zamontować profile wg projektu instalacji PV,
o attyki uzupełnić przez wylanie wieńca z betonu C20/25 zbrojonego prętami 2x ?12
ze stali RB500W,
o styropian dach/podłoga gr. 12 cm, ? ? 0,036 W/m2K, styropian można przykleić
przy użyciu kleju poliuretanowego,
o ułożyć warstwę separacyjną z włókniny syntetycznej,
o ułożyć membranę dachową PCV zgrzewaną,
o zamontować opierzenia z blachy stalowej powlekanej gr. 0,60 mm.
Równolegle będą prowadzone prace na zadaniu ,,Elektrownia fotowoltaiczna na terenie
Stacji Uzdatniania Wody w Ostrowie Wielkopolskim". Prace na obu zadaniach muszą być
wykonywane w określonej kolejności. W pierwszej kolejności należy etapowo rozebrać
dach, z zabezpieczeniem przeciw zalaniu niżej położonych pomieszczeń, następnie
zostaną zamontowane profile pod konstrukcje paneli fotowoltaicznych - omega, a
następnie dalsze elementy dachu. Całość prac musi być koordynowana z wykonawcą
fotowoltaiki oraz zamawiającym poprzez narady koordynacyjne.
W ramach ww. zakresu wykonawca zobowiązany jest do:
- wykonania przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji
warunków zamówienia, zasadami wiedzy technicznej i najlepszą praktyką,
- przygotowania i zabezpieczenia, z zachowaniem najwyższej staranności terenu budowy,
- opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia uwzględniającego specyfikę
obiektu budowlanego i warunki prowadzenia robót,
- opracowania planu prac bezpiecznego usuwania wyrobów zawierających azbest,
- postępowania zgodnie z obowiązującymi wymaganiami ochrony środowiska oraz
gospodarki odpadami uwzględniając przepisy:
? Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, 1597,
1688, 1852, 2029, zwana dalej ustawą o odpadach,
? Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r.
poz. 54.) zwana dalej ustawą Prawo ochrony środowiska,
? Ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych
? Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia
2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania
wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 2004 nr 71 poz. 649) oraz zmianą
rozporządzenia z dnia 5 sierpnia 2010r. w sprawie sposobów i warunków
bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. 2010 nr
162 poz. 1089) zwanym dalej rozporządzeniem,
? Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w
sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu
wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego
użytkowania takich wyrobów (Dz.U. 2005 nr 216 poz. 1824);
postępowania zgodnie z wymaganiami odpowiednich organów, w tym Powiatowego
Inspektoratu Nadzoru Budowlanego, Okręgowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji
Sanitarnej, decyzjami i uzgodnieniami dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
niezbędnego zabezpieczenia budowy w zakresie p.poż. i bhp
ubezpieczenia z zakresu odpowiedzialności materialnej i cywilnej z tytułu prowadzonych
robót, ponoszenia kosztów wszelkich mediów zewnętrznych (energia elektryczna, woda,
gaz, sieć teletechniczna),
zapewnienia właściwego nadzoru nad przestrzeganiem przepisów związanych z
realizacją zadania,
przekazania zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentami
pozwalającymi na ocenę prawidłowego wykonania robót zgłoszonych do odbioru,
zgłoszenia do odbioru końcowego: robót budowlanych oraz uczestnictwo w
czynnościach odbiorowych,
pisemnego zapewnienie o usunięciu stwierdzonych wad,
uczestnictwa w naradach koordynacyjnych.
6.2. Roboty budowlane związane z ww. zamówieniem muszą być wykonane zgodnie z:
?
dostępnymi na stronie internetowej zamawiającego: projektem budowlanym,
STWiOR, Projektem Technicznym - wykonawczym. Przedmiar ma formę tylko
pomocniczą - przed złożeniem oferty należy dokonać weryfikacji załączonego
przedmiaru na okoliczność zgodności z rzeczywistym zakresem prac
wymaganych do realizacji inwestycji.
? Specyfikacją Warunków Zamówienia,
? wiedzą i sztuką budowlaną.
6.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
oDokumentacji projektowej;
oSpecyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
6.4. Wszystkie elementy dokumentacji określone w p. 6.1, 6.2 i 6.3 stanowią część Umowy,
a wymagania wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące - tak, jakby
zawarte były w całej dokumentacji.

CPV: 45260000-7, 45261000-4, 45000000-7

Dokument nr: SUW/DACH/07/2024

Otwarcie ofert: 21.3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (budynek B, pokój nr 102 - sala
narad) w dniu 24.04.2024r. o godz. 12:30
21.4. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
21.1. Ofertę, w formie i treści zgodnej z niniejszym SWZ, należy doręczyć do Zamawiającego
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.04.2024r. do godz. 12:00
21.2. W przypadku złożenia oferty po terminie, o którym mowa w pkt. 21.1 Zamawiający
niezwłocznie zawiadomi Wykonawcę, którego oferta została złożona po terminie o tym
fakcie oraz zwróci ofertę.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonania przedmiotu umowy: do dnia 30.08.2024, w tym:
- do dnia 31.07.2024 r. powinien być wykonany II etap robót na wartość łącznie wykonanych
prac na minimum 60% przedmiotu umowy.

Wymagania:
TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
3.1. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
3.2. Specyfikacja Warunków Zamówienia stanowi wraz z załącznikami kompletny
dokument, obowiązujący Wykonawcę i Zamawiającego podczas prowadzenia
postępowania przetargowego.
7.
OFERTY CZĘŚCIOWE
Nie dotyczy.
8.
ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE
Nie dotyczy.
9.
OFERTA WARIANTOWA I UMOWA RAMOWA
Nie dotyczy.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania
zamówienia.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
ICH SPEŁNIENIA
12.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego
w zakresie:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
gospodarczej
lub
12.2. W zakresie podlegania wykluczeniu z postępowania Wykonawca zobowiązany jest
do wykazania, że nie podlega wykluczeniu na podstawie pkt 12.6 SWZ.
12.3. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności
do występowania w obrocie gospodarczym oraz uprawnień do prowadzenia
określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
1) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań,
których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać.
2) Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana
w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
12.4. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności
technicznej i zawodowej, zapewniającej wykonanie zamówienia wymaga się,
aby:
1)
Wykonawca wykaże (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej
Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będą ich łączne
kwalifikacje i doświadczenie) wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
to w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień, których przedmiotem było
wykonanie pokrycia dachu w technologii zgrzewania membran PCV na
powierzchni min. 1000m? - każde zamówienie,
UWAGA: W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku, Wykonawcy
zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych zamówień sporządzony według
wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SWZ oraz dokumenty
potwierdzające, że zamówienia zostały należycie wykonane.
Dowody
należytego
wykonania
zamówienia
muszą
mieć
postać
referencji/poświadczeń a jeżeli wykonawca nie posiada referencji/poświadczeń, to
inny dokument potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców
roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, muszą
zawierać co najmniej:
a) wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu
realizował zamówienie, których dokumenty dotyczą,
b) wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie,
c) wskazanie zakresu zamówienia,
d) wskazanie wartości zamówienia,
e) wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia),
f) wskazanie miejsca wykonania,
g) opinię podmiotu wskazanego powyżej w lit. b stwierdzającą, że zamówienie
zostało wykonane należycie.
2)
Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia
kierownika budowy z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych i
doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu
wykonywania przez niego czynności (w przypadku wspólnego ubiegania się
dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia,
oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy):
Kierownik budowy - musi spełniać posiadać uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności
konstrukcyjno- budowlanej potwierdzone decyzjami, o których mowa w art. 12
ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo
budowlane (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 682, 553, 967, 1506, 1597, 1681, 1688, 1762,
1890, 1963, 2029) lub inne ważne uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi bez ograniczeń w tej specjalności, wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów*;
*Wszystkie osoby będące obywatelami krajów członkowskich Unii Europejskiej, które
Wykonawca wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia
i od których wymagane są uprawnienia budowlane, winny posiadać decyzję w sprawie
uznania wymaganych kwalifikacji do wykonywania w Rzeczypospolitej Polskiej funkcji
technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia zgodnie
z ustawą z 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych
nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2023 r., poz. 334).
Wskazane powyżej osoby muszą posiadać biegłą znajomość języka polskiego.
W przypadku, gdy wskazane osoby nie posiadają biegłej znajomości języka polskiego,
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tłumacza(y) języka polskiego,
zapewniającego stałe, biegłe i fachowe tłumaczenie w kontaktach między
Zamawiającym a Wykonawcą, na okres i dla potrzeb realizacji umowy.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o
wykaz osób, które będę uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, sporządzony
według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
12.5. W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji
ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wymaga się,
aby: wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 500.000,00 zł. W celu
potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca musi przedłożyć polisę a w
przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców
o udzielenie zamówienia, dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców,
którzy wykazywać będą spełnienie warunku, ale oceniane będzie łączne spełnienie
niniejszego warunku.
12.6. Okoliczności wykluczające z udziału w postępowaniu. Zamawiający wykluczy
z udziału w postępowaniu wykonawców, wobec których zachodzą przesłanki
wykluczenia określone w § 9 Regulaminu.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawcy zobowiązani
są przedłożyć oświadczenie wykonawcy o braku wystąpienia względem niego
przesłanek określonych § 9 Regulaminu (załącznik nr 4).
12.7. Oświadczenia i wykazy Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale,
podpisane przez osoby do tego uprawnione.
12.8. Dokumenty inne niż oświadczenia i wykazy Wykonawca zobowiązany jest złożyć
w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Potwierdzenia
za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca albo podmiot trzeci, który dokument
ten wystawił, albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
publicznego, albo podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów, które
każdego z nich dotyczą.
12.9. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii
dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi
wątpliwości, co do jej prawdziwości.
12.10.
Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu
postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie
postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych
dokumentów (w tym oświadczeń potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i
spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy
do uznania, że złożone uprzednio dokumenty nie są już aktualne, do złożenia
aktualnych dokumentów).
12.11.
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w
postępowaniu, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków
dowodowych:
a. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i
opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający może żądać złożenia dokumentów
potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania
ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub
grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
b. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego
dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jego złożeniem, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
d. aktualny wydruk z Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce
odpadami (BDO) potwierdzający wytwarzanie odpadu o kodzie 17 06 05* i 17 06 11* -
,,Dział XII Wytwórca odpadów zobowiązany do prowadzenia ewidencji odpadów
niepodlegających obowiązkowi uzyskania pozwolenia na wytwarzanie odpadów albo
pozwolenia zintegrowanego" lub zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie
zbierania lub przetwarzania odpadów niebezpiecznych, wydane przez właściwy organ
zgodnie z ustawą o odpadach, lub zezwolenia wydane przed dniem 05.03.2020r. wraz
z dokumentem potwierdzającym złożenie wniosku o zmianę posiadanego zezwolenia
i z dokumentem potwierdzającym, że postepowanie w przedmiocie zmiany decyzji jest
w toku, jeśli ich posiadanie jest wymagane,
e. aktualny wydruk z Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce
odpadami (BDO) potwierdzający transport odpadów o kodach 17 06 05* i 17 06 11*-
Dział VII Transportujący odpady.
f. uprawnienia do przeprowadzenia prac związanych z demontażem wyrobów
zawierających azbest.
13.
INFORMACJA
O
SPOSOBIE
POROZUMIEWANIA
SIĘ
ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW,
A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ
Z WYKONAWCAMI
13.1.
Składanie ofert dopuszcza się jedynie w formie pisemnej.
13.2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania oraz informacje,
z wyłączeniem Ofert, Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą sobie pisemnie
(w formie papierowej) lub drogą elektroniczną za pomocą środków komunikacji
elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (t.j. Dz.U. z 2020 roku, poz. 344).
13.3. Korespondencja z Zamawiającym musi być kierowana na adres:
WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim
ul. Partyzancka 27 63- 400 Ostrów Wielkopolski.
13.4. Zamawiający żąda potwierdzenia otrzymania każdej przesyłki dokonanej drogą
elektroniczną. Potwierdzenia otrzymania przesyłki drogą elektroniczną Zamawiający
dokona względem Wykonawcy na jego wyraźne żądanie zawarte w treści tej
korespondencji.
13.5. Język polski jest obowiązujący w toku całego postępowania i realizacji umowy.
14. OCENA OFERT
14.1. Zamawiający dokona oceny warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.
12 SWZ, oraz dokumentu, o którym mowa w pkt. 19.13. 8) i 9) SWZ, wyłącznie w
stosunku do wykonawcy, którego oferta uznana jest za najkorzystniejszą, z
zastrzeżeniem, że oświadczenie wykonawcy o braku wystąpienia względem niego
przesłanek określonych § 9 Regulaminu (załącznik nr 4 do SWZ), będzie badany dla
wszystkich ofert.
W związku z powyższym Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie
zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie
podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
14.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania, w toku oceny oferty, wiarygodności
przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych
i informacji.
14.3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zostaną spełnione przesłanki wskazane w § 10
ust. 6 Regulaminu.
14.4. Zamawiający wykluczy Wykonawcę z postępowania, o ile zajdą wobec tego
Wykonawcy okoliczności wskazane w pkt. 12.7 SWZ.
15.
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
15.1. Wykonawca określi cenę oferty brutto (oraz netto), która stanowić będzie
wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając
ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do grosza (do dwóch miejsc
po przecinku).
15.2. Cena całej oferty winna wynikać z formularza ofertowego.
16.
KRYTERIA OCENY OFERT I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA
ZA SPEŁNIENIE DANEGO KRYTERIUM OCENY OFERT
PUNKTACJI
16.1. Zamawiający uzna oferty za spełniające wymagania i przyjmie je do szczegółowego
rozpatrywania, jeżeli:
1) oferta co do treści spełnia wymagania określone niniejszą specyfikacją,
2) z liczby i treści złożonych dokumentów wynika, że Wykonawca spełnia warunki
formalne określone niniejszą specyfikacją,
3) złożone oświadczenia są aktualne i podpisane przez osoby uprawnione,
4) oferta została złożona w określonym przez Zamawiającego terminie,
16.2. W niniejszym postępowaniu jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty.
Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 100 punktów.
Pozostałe oferty zostaną przeliczone według podanego w pkt 16.3 wzoru. Wynik
będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty.
16.3. Wzór do obliczenia punktacji oferty jest następujący:
C min
Pi(C) = ----------- x 100
Ci
gdzie:
Pi(C) - ilość punktów jakie otrzyma oferta ,,i" za kryterium ,,Cena"
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci - cena oferty ,,i"
16.4. Wynik:
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych
punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą,
pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów.
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość
punktów.
16.5. Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały
złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli
te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
17.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
17.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości:
7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy 00/100 zł).
17.2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach
bankowych
lub
poręczeniach
spółdzielczej
kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt
2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 462, 1672)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek
Zamawiającego: 93 1540 1173 2001 4000 0055 0001.
Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność
z oryginałem, w tytule przelewu należy wpisać: Wadium przetarg nr ref.
SUW/DACH/07/2024 na Wymiana pokrycia dachu i montaż konstrukcji pod
instalację PV na budynku technologicznym SUW w Ostrowie Wielkopolskim.
Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy
złożyć w siedzibie Zamawiającego poprzez dołączenie oryginału dokumentu
wadialnego do oryginału oferty.
17.3. Termin wniesienia wadium.
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
18.1. Termin, w którym Wykonawca będzie związany złożoną ofertą wynosi 60 dni. Bieg
terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
19.
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY ORAZ POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW
W POSTĘPOWANIU
19.1. Wymagania podstawowe:
19.2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę (samodzielnie albo w ramach konsorcjum).
19.3. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem
nieważności. Oferta musi być napisana w języku polskim, powinna być sporządzona
czytelnie za pomocą maszyny do pisania, komputera lub ręcznie, w sposób
uniemożliwiający łatwe usunięcie zapisów, oraz podpisana przez osobę upoważnioną.
19.4. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć
stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być
załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
19.5. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
19.6. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane własnoręcznie
przez osobę podpisującą ofertę.
19.7. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi
w niniejszym przetargu.
19.8. Ofertę należy złożyć w kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu. Koperta
(opakowanie) musi być opisana, w następujący sposób:
Oferta na:
Roboty budowlane na zadanie pn.
Wymiana pokrycia dachu i montaż konstrukcji pod instalację PV na budynku
technologicznym SUW w Ostrowie Wielkopolskim
znak sprawy: SUW/DACH/07/2024
Nie otwierać przed: 24.04.2024r. Godz. 12:30
19.9. Koperta (opakowanie) zawierająca ofertę powinna być zamknięta i zabezpieczona
przed otwarciem, bez uszkodzeń, co gwarantuje zachowanie poufności jej treści
do czasu otwarcia. Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za skutki braku
zachowania powyższego sposobu opakowania i opisu kopert tj. np.: rozerwanie koperty
w czasie drogi do Zamawiającego, nieskuteczne doręczenie z powodu złego opisu.
19.10. Zamawiający wymaga, aby wszystkie kartki oferty były ponumerowane i parafowane.
19.11. Zaleca się, aby oferta była zszyta/spięta w sposób uniemożliwiający wypadnięcie
jakiegokolwiek z dokumentów składających się na ofertę.
19.12. Jeżeli oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów, art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz.U. z 2022 roku, poz. 1233), wówczas
informacje te muszą być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale
ze sobą połączone i ponumerowane. Opakowanie to musi być wyraźnie oznaczone
hasłem ,,Tajemnice przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom
postępowania". Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niezgodne z SWZ
wyodrębnienie (lub jego brak) informacji stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa przez
Wykonawcę. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu
ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta może zostać ujawniona na wniosek każdej
zainteresowanej osoby.
19.13. Zawartość oferty:
20.
1)wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ, wraz z formularzem
cenowym - załącznik nr 1.1
2)
3)wykaz wykonanych robót budowlanych - załącznik nr 2 do SWZ,
wykaz osób, które będę uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 3 do
SWZ,
4)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 4 do SWZ,
5)podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 12.12 SWZ,
6)ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o
której mowa w pkt. 12.6 SWZ,
7)pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia
(tylko, jeśli dotyczy),
8)pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy),
9)kosztorys pomocniczy - uproszczony, wraz z wydrukiem zestawienia R,M i S.
WYCOFANIE, ZMIANA, ZWROT OFERTY
20.1. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia
do złożonej Oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie
o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu składania Ofert.
20.2. Zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia muszą być złożone w miejscu i według
takich samych zasad, jak składana jest Oferta. Odpowiednio opisane koperty (paczki)
zawierające zmiany, muszą być dodatkowo podpisane ,,ZMIANA". W przypadku
złożenia kilku ,,ZMIAN" kopertę (paczkę) każdej ,,ZMIANY" należy dodatkowo opatrzyć
napisem ,,zmiana nr...".
20.3. Koperty (paczki) oznaczone ,,ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu Oferty
Wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury
dokonywania zmian, zostaną dołączone do Oferty.
20.4. Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania Ofert, wycofać się
z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, podpisanego przez
Wykonawcę lub pełnomocnika Wykonawcy.
20.5. Wycofanie Oferty należy złożyć w miejscu i według zasad obowiązujących przy
składaniu Oferty. Odpowiednio opisaną kopertę (paczkę) zawierającą powiadomienie
należy dodatkowo opatrzyć dopiskiem ,,WYCOFANIE".
20.6. Oferty wycofane nie zostaną otwarte.
20.7. Zamawiający zwraca Ofertę złożoną po terminie po uprzednim, niezwłocznym,
zawiadomieniu Wykonawcy o tym fakcie, bez otwierania.
21.5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
21.6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający poda nazwę i adres Wykonawcy, którego oferta
jest otwierana oraz cenę ofertową, podane w formularzu oferty.
22.
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKICH NALEŻY DOPEŁNIĆ PO WYBORZE OFERTY
W CELU ZAWARCIA UMOWY
22.1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który nie podlega wykluczeniu
z postępowania i spełnia warunku udziału w postępowaniu, a którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym SWZ i została oceniona, jako
najkorzystniejsza w oparciu o podane w SWZ kryteria oceny.
22.2. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie
zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty i jednocześnie zamieści informację
na stronie internetowej oraz w miejscu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu, o:
1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo
miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności
wykonawcy (lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia),
którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca
zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności pozostałych
wykonawców (lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia), którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną poszczególnym
ofertom w zakresie każdego kryterium oceny ofert jak i łączną punktację dla każdej
z ofert,
2. wykonawcach, którzy zostali wykluczeni,
3. wykonawcach, których oferty zostały odrzucone i powodach odrzucenia ofert,
4. unieważnieniu postępowania
22.3. Przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, Wykonawca, którego oferta została
uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest:
1. przedłożyć kopie uprawnień osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia
wskazanych w pkt 12.5.
2. przedłożyć Zamawiającemu umowę konsorcjum, jeżeli zamówienie będzie
realizowane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia;
3. podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców
i osób ustanowionych do kontaktu z ramienia podwykonawców, zaangażowanych
w realizację zamówienia, jeżeli zamówienie będzie realizowane przy udziale
podwykonawców, o ile wykonawcy ci znani są Wykonawcy przed zawarciem
umowy.
22.4. Niedopełnienie wskazanych formalności będzie traktowane jako uchylanie się przez
Wykonawcę od zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
22.5. Wszelkie istotne dla stron postanowienia, w tym dopuszczalne zmiany umowy, zawiera
wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5. Umowa zostanie zawarta na podstawie
złożonej oferty Wykonawcy.
23.
ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
1) Zamawiający ustala zabezpieczenie należytego wykonania umowy zawartej
w wyniku postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia w wysokości 5% ceny
całkowitej (brutto) podanej w ofercie.
2) Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego
wykonania przed podpisaniem umowy.
24.
ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE
DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 5 do niniejszego SWZ.
25.
ŚRODKI OCHRONY PRAWNEJ
Zamawiający informuje, że postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę
z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023, poz.
1605, 1720), a zatem nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych
w tej ustawie.
26.
WALUTA W JAKIEJ BĘDĄ PROWADZONE ROZLICZENIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ
NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
Rozliczenia związane z realizacją niniejszego zamówienia będą prowadzone w PLN.
27. INFORMACJE DODATKOWE
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji zastosowanie mają przepisy
Regulaminu.

Uwagi:
28.
KLAUZULA INFORMACYJNA RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016), dalej ,,RODO", informuję, że:
?
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest
WODKAN Przedsiębiorstwo
Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Ostrowie Wielkopolskim z siedzibą w Ostrowie
Wielkopolskim, ul. Partyzancka 27, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego
przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział
Gospodarczy KRS, legitymującym się numerem KRS 0000039816 oraz numerem NIP
622-010-58-04 i REGON 250521343, posiadającą kapitał zakładowy w wysokości
51.186.750,00 złotych; nr tel.: 62 738 77 12, e-mail: biuro@wodkan.com.pl
WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. wyznaczyło Inspektora
Danych Osobowych. Z inspektorem można kontaktować się poprzez e-mail:
daneosobowe@wodkan.com.pl.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na roboty
budowlane w projekcie pn.: Wymiana pokrycia dachu i montaż konstrukcji pod
instalację PV na budynku technologicznym SUW w Ostrowie Wielkopolskim;
?W niektórych sytuacjach Zamawiający może przekazywać Pani/Pana dane osobowe
osobom trzecim, jeśli będzie to konieczne do dochodzenia praw i obowiązków
wynikających z umowy lub obowiązujących przepisów prawa;
?Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane wyłącznie osobom upoważnionym przez
Zamawiającego tj. pracownikom i współpracownikom Zamawiającego, którzy muszą mieć
dostęp do danych aby wykonywać swoje obowiązki, podmiotom przetwarzającym, którym
Zamawiający zleci to zadanie, innym odbiorcom danych np. kurierom (lub placówkom
pocztowym), kancelariom prawnym lub instytucjom upoważnionym z mocy prawa
do otrzymania przedmiotowych danych;
?odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą ponadto osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.
?Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przez okres wykonywania
przez Zamawiającego ciążących na nim obowiązków prawnych, w którym przepisy prawa
nakazują Zamawiającemu przechowywać dane osobowe, w którym Zamawiający może
ponieść konsekwencje prawne niewykonania obowiązków wynikających z przepisów
prawa oraz ustalenia, obrony, dochodzenia roszczeń i wierzytelności przez
Zamawiającego;
?obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych pochodzących bezpośrednio
od Pani/Pana dotyczących: imienia i nazwiska, miejsca zamieszkania, numeru PESEL
jest wymogiem umownym związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają
z przepisów powszechnie obowiązującego prawa - tj. ich niepodanie uniemożliwia udział
w w/w postępowaniu;
?w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
?posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.
18 ust. 2 RODO2;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
?
29.
nie przysługuje Pani/Panu:
? prawo do usunięcia danych osobowych, o ile zostały spełnione przesłanki wskazane
w art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. b RODO.

Kontakt:
13.6. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami, ze strony
Zamawiającego, jest: w sprawach technicznych: Wydział Produkcji i Uzdatniania
Wody, tel. 62 738 77 42, w sprawach postępowania przetargowego: Dział TTI, tel.
62 738 77 05, 62 738 77 06, adres e-mail: biuro@wodkan.com.pl, w godz. pomiędzy
7:00 a 15:00, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni wolnych od pracy i dni
ustawowo wolnych od pracy (dni świątecznych).

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.