Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont komina żelbetowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont komina żelbetowego

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W OSTROWI MAZOWIECKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Bolesława Prusa 66
07-300 Ostrów Mazowiecka
powiat: ostrowski
zamowienia@gkostrow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Ostrów Mazowiecka
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont komina żelbetowego o wysokości H = 80m w ciepłowni w Ostrowi Mazowieckiej (postępowanie powtórzone)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu komina żelbetowego o wysokości H = 80 m w ciepłowni ZGK w
Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. przy Ul. Lipowa 4.
2. Zakres robót obejmuje:
a) Remont komina.
b) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej opisowej i fotograficznej
wykonanych prac, zawierającej w części opisowej oraz fotograficznej m.in.:
- 2 egzemplarze w formie papierowej
- 1 egzemplarz w formie elektronicznej.
Dokumentacja ma zawierać w szczególności miejsca wykonywanych istotnych napraw:
- trzonu komina
- korony komina
- galerii
- drabiny włazowej
- instalacji odgromowej
Dokumentacja fotograficzna ma zawierać stan:
- przed remontem
- po oczyszczeniu
- po remoncie
- po wykonaniu prac malarskich.
- dokumenty potwierdzające, jakość użytych materiałów (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości etc.).
- inne dokumenty wymagane do odbioru i przekazania do użytkowania, a wynikłe w trakcie realizacji robót.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zaleceniami w orzeczeniu technicznym z sierpnia 2022 roku.
4. Remont komina należy wykonać w technologii i z zastosowaniem materiałów nie gorszych niż firm Sika, MC-Bauchemie.
5. Prowadzone roboty remontowe należy wykonywać w uzgodnieniu z operatorami zamontowanych anten i urządzeń.

CPV: 45000000-7

Dokument nr: 2024/BZP 00265652, OUTiZP.260.06.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-12 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gkostrow.pl/category/przetargi/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-propublico.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy on-line działającej pod adresem https://e-
ProPublico.pl 2. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy:1)ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, wystawionego przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania,
będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września
2016 r. - o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej(Dz.U. z 2020 r. poz. 1173 z późn. zm.) lub2) podpisu zaufanego,
zgodnie z art. 3 pkt 14austawy z 17lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publicznelub3)
podpisu osobistego, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (Dz.U. z2020 r. poz. 332).3.
Szczegóły dot. wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej określone są w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych
,,RODO"),informujemy o zasadach przetwarzania Państwa danych osobowych oraz o przysługujących Państwu prawach z tym
związanych. 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o.,
ul. Bolesława Prusa 66, 07-300 Ostrów Mazowiecka, osobą reprezentującą Administratora Danych jest Prezes Zarządu. 2.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa
danych osobowych poprzez adres e-mail: ido@gkostrow.pl 3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami
RODO, tzn. dane będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, a w szczególnych przypadkach - na podstawie Państwa zgody
albo w związku z wykonywaniem umowy, której są Państwo stroną. 4. Podanie przez Państwa danych osobowych jest
obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami
umowa. W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby, której dane dotyczą, podanie
przez Państwa danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny.5. W zakresie danych osobowych Państwa
dotyczących, przysługują Państwu następujące prawa:o prawo dostępu do danych osobowych,o prawo sprostowania danych np. gdy
są nieaktualnie lub nieprawdziwe,o prawo do usunięcia danych - prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach
określonych w art. 17 RODO,o prawo ograniczenia przetwarzania -prawo przysługuje w ramach przesłanek i na warunkach
określonych w art. 18 RODO, oprawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania - prawo przysługuje w ramach przesłanek i na
warunkach określonych w art. 21 RODO,o prawo do cofnięcia zgody - tylko jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust.
1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO,o prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych. 6. Dane osobowe będą
przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie
archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej,
jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 7. Odbiorcami
danych osobowych mogą być podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia przetwarzania danych.
8. Administrator nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowania.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-12 10:00
Miejsce składania ofert: e-propublico.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30

Wymagania:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN)
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OUTiZP.260.06.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu komina żelbetowego o wysokości H = 80 m w ciepłowni ZGK w
Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o.o. przy ul. Lipowa 4.
2. Zakres robót obejmuje:
a) Remont komina.
b) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej opisowej i fotograficznej
wykonanych prac, zawierającej w części opisowej oraz fotograficznej m.in.:
- 2 egzemplarze w formie papierowej
- 1 egzemplarz w formie elektronicznej.
Dokumentacja ma zawierać w szczególności miejsca wykonywanych istotnych napraw:
- trzonu komina
- korony komina
- galerii
- drabiny włazowej
- instalacji odgromowej
Dokumentacja fotograficzna ma zawierać stan:
- przed remontem
- po oczyszczeniu
- po remoncie
- po wykonaniu prac malarskich.
- dokumenty potwierdzające, jakość użytych materiałów (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości etc.).
- inne dokumenty wymagane do odbioru i przekazania do użytkowania, a wynikłe w trakcie realizacji robót.
3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zaleceniami w orzeczeniu technicznym z sierpnia 2022 roku.
4. Remont komina należy wykonać w technologii i z zastosowaniem materiałów nie gorszych niż firm Sika, MC-Bauchemie.
5. Prowadzone roboty remontowe należy wykonywać w uzgodnieniu z operatorami zamontowanych anten i urządzeń.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwaracji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia w wysokości
800.000,00 złotych (osiemset tysięcy złotych)
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) dysponują osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń do pełnienia funkcji
kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przynależącą do właściwej
miejscowo okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Osoba ta musi posiadać, co najmniej 3 lata udokumentowanej praktyki
na stanowisku kierownika budowy.
b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert zrealizował co najmniej trzy zadania, polegające na
remoncie kominów żelbetowych o wysokości co najmniej 80 m z podaniem ich wartości, dat wykonania, nazwy i adresu
zamawiających wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie robót.
Zakres wykonanych remontów w ramach jednego zadania ma być porównywalny z przedmiotem zamówienia o wartości nie
mniejszej niż 150.000 złotych netto każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie
potwierdzające przeprowadzenie przez oferenta odbycie wizji lokalne
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: - potwierdzenie wniesienia wadium,
- wykaz osób skierowanych do realizacji zadania
- wykaz wraz z referencjami potwierdzającymi należyte wykonanie inwestycji
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
- opis technologii remontu komina ze wskazaniem nazw materiałów i sposobem ich zastosowania
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwaracji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.