Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Montaż i demontaż trybun w związku z organizacją imprez

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż i demontaż trybun w związku z organizacją imprez

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Arena Kraków S.A
ul. Stanisława Lema 7
31-571 Kraków
powiat: Kraków
+48 662 221 209
przetargi@arenakrakow.pl
https://arenakrakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: 5000 zł
Nr telefonu: +48 662 221 209
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Montaż i demontaż trybun w związku z organizacją imprez w TAURON Arenie Kraków
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac polegających na montażu i demontażu trybun w związku z organizacją imprez w TAURON Arenie Kraków.

CPV: 51120000-9, 45223100-7

Dokument nr: 2024/BZP 00266372, ZPZ.261.2.2.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-17 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://arenakrakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://arenakrakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym i Wykonawcami w postępowaniu odbywa się przy użyciu internetowej platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://arenakrakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Instrukcje dotyczące sposobu korzystania z platformy znajdują się pod adresem: https://arenakrakow.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Wsparcie techniczne operatora platformy dostępne jest od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00: tel. +48 71 787 35 34, e-mail helpdesk@logintrade.net. Korzystanie z platformy jest dla Wykonawców bezpłatne.
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@arenakrakow.pl. Komunikacja ta nie dotyczy złożenia oferty (i dokumentów składanych wraz z ofertą) w postępowaniu.
Informacje ogólne o platformie.
1) Do połączenia na platformie używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Wykonawca posiadający konto na platformie ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany i wycofania oferty, a także zadawania pytań do treści SIWZ oraz innej komunikacji z Zamawiającym.
2) Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadać sprzęt komputerowy Wykonawcy, aby móc korzystać z platformy:
a) dopuszczalne przeglądarki internetowe: Internet Explorer 10 i nowsze, Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera;
b) dostęp do sieci internet;
c) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax;
d) włączona obsługa JavaScript;
e) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;
f) zainstalowany Acrobat Reader;
g) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
Uwaga:
W przypadku pojawienia się w trakcie trwania aukcji białego ekranu bądź informacji ,,Przerwa techniczna" obowiązkowo w pierwszej kolejności należy odświeżyć przeglądarkę.
Nie należy otwierać platformy w więcej niż jednej karcie w danej przeglądarce. W przypadku chęci otwarcia platformy w dwóch miejscach należy skorzystać z różnych przeglądarek.
Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Równocześnie Zamawiający rekomenduje na
format danych przesyłanych plików: .pdf.
W przypadku Wykonawcy zalogowanego na platformie czas przekazania danych to czas wysłania oferty lub dokumentu przez platformę przetargową. W przypadku wykonawcy niezalogowanego na platformie czas przekazania danych to czas potwierdzenia - kliknięcia na link dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej przez platformę automatycznie po złożeniu oferty. Wykonawca w takim przypadku otrzymuje wiadomość na adres e-mail podany w formularzu po kliknięciu w ikonę ,,Złóż ofertę". O terminie złożenia oferty decyduje czas ostatecznego wysłania lub potwierdzenia, a nie czas rozpoczęcia wprowadzania oferty.
Dalsze szczegółowe informacje zawarte są w punktach 6 i 8 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (rozporządzenia RODO), informuję, że:
a) administratorem Państwa danych osobowych jest Arena Kraków S.A., Ul. Lema 7, 31-571 Kraków, tel. 12 34 91 103, e-mail board@arenakrakow.pl;
b) inspektorem ochrony danych osobowych w Arenie Kraków S.A. jest Krystian Sobota, tel. 12 34 91 103, e-mail: iodo@arenakrakow.pl;
c) Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem;
d) odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy lub przepisy o dostępie do informacji publicznej, oraz kontrolujące prawidłowość dokonywania wydatków przez zamawiającego;
e) Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania lub przez okres obowiązywania umowy, jeśli będzie dłuższy niż 4 lata;
f) obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
g) w odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia RODO;
h) posiadają Państwo:
- na podstawie art. 15 rozporządzenia RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
- na podstawie art. 16 rozporządzenia RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych (przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 rozporządzenia RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie Państwa danych osobowych dotyczących narusza przepisy rozporządzenia RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia RODO;
- na podstawie art. 21 rozporządzenia RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://arenakrakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-17 12:00
Miejsce składania ofert: https://arenakrakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPZ.261.2.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 552864,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac polegających na montażu i demontażu trybun w związku z organizacją imprez w TAURON Arenie Kraków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 51120000-9 - Usługi instalowania urządzeń mechanicznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z punktem 11 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu - mają następujące zdolności techniczne i zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia: posiadają doświadczenie - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali lub wykonują usługi polegające na montażu lub demontażu trybun, rusztowań lub konstrukcji layerowych o wartości co najmniej 100 000 zł łącznie. W przypadku usług nadal wykonywanych do oceny spełniania warunków uwzględnia się wyłącznie część usług (okres realizacji) już wykonaną.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązany będzie złożyć na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - dokument ten składa każdy z takich Wykonawców.
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - dokument ten składa także każdy z takich podmiotów;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - zamiast tego dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Dokument taki powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać:
1) jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - na potwierdzenie spełnienia wymogu wynikającego z pkt 4.3 SWZ,
2) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z pkt 4.4 SWZ) - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny przedmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie ma potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby, sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia, oraz czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zobowiązany będzie złożyć na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujące podmiotowe środki dowodowe:
3) wykaz usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane - na potwierdzenie spełnienia warunku opisanego w pkt 4.2.1 SWZ (według wzoru stanowiącego załącznik 5 do SWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył;
4) dowody określające, czy usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3, zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Oferta winna zawierać:
1) wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione formularz oferty (wzór formularza stanowi załącznik 3 do SWZ);
2) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę oraz składającej inne oświadczenia w postępowaniu lub inne dokumenty potwierdzające jej umocowanie, jeżeli odpowiednie upoważnienie nie wynika z innych dokumentów wskazanych w pkt 5 SWZ lub powszechnie dostępnych rejestrów,
3) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi załącznik 4 do SWZ).
Jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - oświadczenie to składa każdy z takich Wykonawców.
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - oświadczenie to składa także każdy z takich podmiotów;
4) jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5000 zł. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium są zawarte w pkt 9 SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania, natomiast warunki udziału wskazane w pkt 4.2 SWZ mogą spełniać łącznie, przy czym warunek wskazany w pkt. 4.2.1 SWZ powinien spełniać samodzielnie Wykonawca albo jeden taki podmiot. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których zdolności te są wymagane. Oferta takich wykonawców zawiera pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy oraz oświadczenie, z którego wynika które usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz podmiotowe środki dowodowe w zakresie niepodlegania wykluczeniu składa każdy z takich wykonawców. W przypadku wyboru oferty złożonej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci - przed zawarciem umowy z zamawiającym - są zobowiązani do przedłożenia zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany umowy są dopuszczalne w zakresie dozwolonym prawem (w tym art. 454-455 ustawy Prawo zamówień publicznych) oraz w następujących przypadkach:
a) konieczności zrealizowania umowy w sposób inny niż przewidziano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy - w tej sytuacji terminy i wysokość wynagrodzenia mogą ulec zmianie tylko w przypadku, gdyby pierwotnie proponowane rozwiązanie zostało wskazane w umowie;
b) modernizacji lub wymiany trybun powodującej zmianę pracochłonności prac montażowych z nimi związanych - w takiej sytuacji liczba stawek bazowych przypadających na taką trybunę zostanie na nowo obliczona i przeliczona proporcjonalnie do pracochłonności poszczególnych czynności (liczba roboczogodzin niezbędnych do realizacji, ewentualnie inne koszty), zgodnie z instrukcjami obsługi trybun i doświadczeniem w tym zakresie;
c) zmian w zakresie sposobu wykonywania usług lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie umowy lub jej części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu umowy.
Ponadto przewidziana jest waloryzacja wynagrodzenia wykonawcy na podstawie art. 436 pkt 4 lit. b oraz art. 439 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z punktem 11 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-16

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.