podkarpackie (Tarnobrzeg)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (dalej PFU) wraz z szacunkowym kosztem budowy instalacji fotowoltaicznych |
Data zamieszczenia: | 2024-03-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Działalności Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Targowa 19 42-160 Krzepice powiat: kłobucki tel. 34 317 51 02, tel. 693 347 286 biuro@zdkimkrzepice.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Krzepice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 34 317 51 02, t |
Termin składania ofert: | 2024-04-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do złożenia ofert cenowych na sporządzenie programu funkcjonalno - użytkowego. II. Specyfikacja przedmiotu zamówienia 1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego (dalej PFU) wraz z szacunkowym kosztem budowy instalacji fotowoltaicznych dla Stacji Uzdatniania Wody położonej w Krzepicach przy Ul. Mickiewicza 36 oraz Oczyszczalni Ścieków położonej w Krzepicach przy Ul. Kazimierza Wielkiego. Celem opracowania PFU jest: -uzyskanie przez zamawiającego kompleksowego opisu przedmiotu zamówienia, w oparciu o który wybrany zostanie wykonawca zobowiązany do zaprojektowania i wykonania przedmiotowych instalacji fotowoltaicznych; - ustalenie kosztów prac projektowych i robót budowlanych w zakresie wykonania przedmiotowych instalacji fotowoltaicznych Założenia ramowe planowanej instalacji fotowoltaicznej (PV): -energia elektryczna będzie produkowana na potrzeby własne, a nadwyżki będą sprzedawane do sieci, - instalację przewidziano umiejscowić na gruncie, - częścią integralną instalacji fotowoltaicznej powinien być system zarządzania energią (SZE), który na bieżąco będzie monitorował pracę instalacji i informował o jej efektach tj. niewyemitowanym CO2 do atmosfery w wyniku produkcji energii elektrycznej, wyprodukowanej energii dzisiaj, teraz, ogólnie itp., - instalacje fotowoltaiczne, w tym inwertery, powinny być przygotowane do współpracy z magazynami energii o maksymalnej możliwej mocy oraz pracy w systemie off-grid.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca PFU zobowiązany będzie: - przeprowadzić wizje lokalne w każdej lokalizacji objętej opracowaniem; - przeprowadzić analizę sytuacyjno-techniczną dla każdego z punktów dla którego przewidziano realizację instalacji; - udzielać odpowiedzi na pytania związane z programem funkcjonalno-użytkowym kierowane do Zamawiającego przez wykonawców biorących udział w postępowaniu na zaprojektowanie i budowę instalacji fotowoltaicznej, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. PFU powinien opisywać założenia projektowe określające: 1) charakterystyczne parametry określające przedmiot zamówienia; 2) aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia; 3) właściwości funkcjonalno-użytkowe; 4) przygotowanie dokumentacji; 5) przygotowanie terenu budowy, prowadzenie budowy; 6) moduły fotowoltaiczne; 7) inwertery; 8) konstrukcje wsporcze; 9) rozdzielnice DC; 10) rozdzielnice pośredniczące AC; 11) okablowanie strony AC; 12) okablowanie DC; 13) komunikacja, monitoring, sterowanie; 14) pomiary energii wytworzonej; 15) elektroenergetyczna automatyka zabezpieczeniowa (EAZ); 16) ochrona przeciwpożarowa, odgromowa, przepięciowa; 17) zagospodarowanie terenu; 18) wymagania odbioru prac; 19) oraz wszystkie inne niewymienione elementy instalacji i niezbędne czynności jakie ma przeprowadzić Wykonawca w celu sprawnego uruchomienia i funkcjonowania instalacji. Zamawiający zakłada, że Wykonawca programu powinien opracować w pierwszej kolejności projekt koncepcyjny do uzgodnienia z Zamawiającym, a dopiero później ostateczy Program Funkcjonalno-Użytkowy oraz, że będzie zobowiązany do uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień i decyzji. Pozostałe informacje 1) Wykonawca zobowiązany jest do opisywania proponowanych materiałów, urządzeń, wyrobów, produktów i technologii za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Pod pojęciem ,,parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, wymiary, kolorystykę, strukturę, rodzaj. 2) opracowany Program Funkcjonalno-Użytkowy będzie służył do przeprowadzenia postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych w formule ,,zaprojektuj i wybuduj". W związku z tym Zamawiający oczekuje współpracy po sporządzeniu i oddaniu PFU zamawiającemu, która będzie polegała na udzielaniu odpowiedzi na pytania dotyczące dokumentacji objętej niniejszym postępowaniem jakie wpłyną w trakcie postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy prac projektowych i robót budowlanych. 3) PFU należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz.2454).4) określenie szacunkowej wartości planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych związanych z realizacją przedsięwzięcia należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Wymagania stawiane Wykonawcom: - posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanie usługi, tj. udokumentował opracowanie w ostatnich 3 latach minimum 2 Programów Funkcjonalno-Użytkowych dotyczących instalacji fotowoltaicznych o mocy zainstalowanej minimum 100kWp każdy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zakładu Działalności Komunalnej i Mieszkaniowej w Krzepicach do zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia zapytania ofertowego bez podania przyczyny Wymagana ilość opracowań: ? ? ? program funkcjonalno-użytkowy - 3 egzemplarze w wersji papierowej i wersja elektroniczna w formacie pdf edytowalnym (nie skan), planowane koszty prac projektowych i robót budowlanych - 3 egzemplarze w wersji papierowej i wersja elektroniczna w formacie pdf edytowalnym (nie skan), uzyskane uzgodnienia, opinie, decyzje - oryginały zebrane w jeden tom i skany w formacie pdf Wersje elektroniczne należy nagrać na płytę CD, DVD lub pendrive. 2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. Dokument nr: ZDK.271.2.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.04.2024 r., o godz. 11.30, w biurze Zakładu Działalności Komunalnej i Mieszkaniowej w Krzepicach, przy Ul. Targowej 19. Składanie ofert: VII. Miejsce składania ofert Ofertę cenową należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 1 i przesłać pocztą, lub złożyć w siedzibie Zakładu Działalności Komunalnej i Mieszkaniowej w Krzepicach, Ul. Targowa 19, 42-160 Krzepice do dnia 15.04.2024 r., do godz. 11.00, w zamkniętej kopercie. Kopertę należy opisać w następujący sposób: ,,Oferta na wykonanie Programu Funkcjonalno-Urzytkowego" - nie otwierać przed 15.04.2024 r., godz. 11.30" Miejsce i termin realizacji: III. Termin realizacji przedmiotu zamówienia Termin wykonania zamówienia: do dnia 15.05.2024 r. Wymagania: 3. Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminy składania ofert. IV. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty: 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowo - ofertowy według załączonego wzoru - załącznik 1. 2. Oświadczenie o posiadaniu właściwych uprawnień do projektowania lub o dysponowaniu osobą posiadającą takie uprawnienia. - załącznik 2 (Zamawiający wymaga, aby były to minimum uprawnienia odpowiadające zakresowi uprawnień budowlanych w specjalności inżynieryjnej drogowej w ograniczonym zakresie - art. 15a ust. 20 ustawy - Prawo budowlane.) 3. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - załącznik nr 3 V. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie przesyłając je pocztą lub składając w siedzibie Zakładu Działalności Komunalnej i Mieszkaniowej w Krzepicach, ul. Targowa 19, 42-160 Krzepice, lub drogą elektroniczną biuro@zdkimkrzepice.pl (w temacie proszę wpisać ,,PFU fotowoltaika"). VIII. Kryterium wyboru ofert. Najniższa cena IX. Opis sposobu obliczania ceny 1. Na załączonym formularzu cenowo-ofertowym, należy przedstawić cenę ofertową brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, stawkę podatku VAT, cenę netto. 2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich liczbą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie. 3. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. X. Informacje o formalnościach 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 4. Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych tj. odwołanie, skarga. 5. Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwagi: XI. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych.1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych - RODO), (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 roku, str.1) informuje się, że: Administratorem Państwa danych osobowych jest Zakład Działalności Komunalnej i Mieszkaniowej ul. Targowa 19, 42-160 Krzepice reprezentowany przez Dyrektora. Kontakt z inspektorem ochrony danych jest możliwy pod adresem e-mail: g.pietruszka@odo-iod.pl Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. ,,c" ogólnego rozporządzenia o ochronie danych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych w pkt 3 oraz przez czas określony dla poszczególnych symboli kategorii archiwalnej, którym oznaczona jest dokumentacja zgromadzona w Urzędzie Miejskim w Krzepicach zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67). Odbiorcami danych osobowych będą podmioty przewidziane w przepisach prawa. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwe podpisanie umowy w przypadku wyboru złożonej przez Pana/Panią oferty. Posiada Pani/Pan prawo do: a) dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) sprostowania Pani/Pana danych osobowych; c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; d) wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; Kontakt: VI. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest pan Tomasz Dyluś - tel. 693 347 286. |
© eurobudowa.pl 2004-2025