Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa, modernizacja i wyposażenie stacji uzdatniania wody

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa, modernizacja i wyposażenie stacji uzdatniania wody

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA WIDUCHOWA
GRUNWALDZKA
74-120 Widuchowa
powiat: gryfiński
91 4167255
org@widuchowa.pl
https://portal.smartpzp.pl/widuchowa/
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Widuchowa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: 91 4167255
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Budowa, modernizacja i wyposażenie stacji uzdatniania wody na terenie gminy Widuchowa" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Budowa nowej SUW na dz. nr 14/8 w m. Czarnówko z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej w dz. nr 8/1 w m. Czarnówko
2) Modernizacja i wyposażenie SUW wraz z budową nowego zbiornika retencyjnego na dz. nr 73 w m. Widuchowa
3) Modernizacja i wyposażenie SUW na dz. nr 1/54 Bolkowice
4) Modernizacja i wyposażenie SUW na dz. nr 766/15 w m. Żelechowo
5) Modernizacja i wyposażenie SUW na dz. nr 304/3 w m. Ognica
Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" poprzez jednorazowe udzielenie zamówienia , wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej , uzyskania uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem , jak i wykonania robót z opracowaniem dokumentacji powykonawczej i uzyskaniem dokumentów i decyzji niezbędnych do uruchomienia i eksploatacji obiektów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym .

CPV: 45210000-2, 45232430-5,45300000-0,45332000-3,71320000-7,45400000-1,45310000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00266413, ISR.271.3.2024.MD

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-17 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/widuchowa/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy Zamawiającego https://portal.smartpzp.pl/widuchowa 2. W sytuacji awarii Platformy lub przerwy technicznej działania systemu Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji Zamawiającego z wykonawcami przy użyciu poczty elektronicznej: zamowienia@widuchowa.pl z zastrzeżeniem, iż oferty, mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Za pośrednictwem posiadanego na Platformie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont jej Użytkowników Wewnętrznych odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania. Do pełnego i prawidłowego korzystania z systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego służącego do autentyfikacji i podpisu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO) przedstawiamy Państwu następujące informacje:
I. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych
a. Administrator danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Gmina Widuchowa, Ul. Grunwaldzka 8,
74-120 Widuchowa, NIP: 8581726084, REGON: 811684924 (dalej: my).
Interesant może się z nami skontaktować w następujący sposób:
o listownie na adres: Ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa,
o pocztą elektroniczną na adres e-mail: org@widuchowa.pl,
o telefonicznie: + 48 91 416 72 55/+ 48 91 416 72 56/+ 48 91 416 72 81.
b. Inspektor ochrony danych
Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą Interesant może się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób:
o listownie na adres: Ul. Grunwaldzka 8, 74-120 Widuchowa,
o pocztą elektroniczną na adres e-mail: iod@widuchowa.pl,
o telefonicznie: + 48 416 72 55.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/widuchowa/
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-17 10:00
Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/widuchowa/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ISR.271.3.2024.MD
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) Budowa nowej SUW na dz. nr 14/8 w m. Czarnówko z włączeniem do istniejącej sieci wodociągowej w dz. nr 8/1 w m. Czarnówko
2) Modernizacja i wyposażenie SUW wraz z budową nowego zbiornika retencyjnego na dz. nr 73 w m. Widuchowa
3) Modernizacja i wyposażenie SUW na dz. nr 1/54 Bolkowice
4) Modernizacja i wyposażenie SUW na dz. nr 766/15 w m. Żelechowo
5) Modernizacja i wyposażenie SUW na dz. nr 304/3 w m. Ognica
Przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" poprzez jednorazowe udzielenie zamówienia , wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej , uzyskania uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem , jak i wykonania robót z opracowaniem dokumentacji powykonawczej i uzyskaniem dokumentów i decyzji niezbędnych do uruchomienia i eksploatacji obiektów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym .
4.2.6.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
Cena ofertowa -70%
Gwarancja jakości na roboty budowlane - 30% (minimalny wymagany okres gwarancji - 36 miesięcy) . Zgodnie z SWZ-Rozdział XXIV
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gearancji
4.3.7.) Kolejność kryterium: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ, oraz spełniają poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że :
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą 4 500 000,00 zł (cztery miliony pięćset tysięcy złotych)
zdolności technicznej lub zawodowej:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 5 lat - w tym okresie, należycie wykonał:
co najmniej 2 zamówienia na roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu budowy, przebudowy lub rozbudowy stacji uzdatniania wody i wartości nie mniejszej niż
2 000 000,00 zł brutto ( słownie : dwa miliony PLN) każda w tym co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie komunalnej stacji uzdatniania wody wraz z budową zbiornika retencyjnego.
W przypadku składania oferty wspólnej, a także w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, wykonaniem robót budowlanych winien wykazać się jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych Wykonawca będzie polegał.
Ocena spełniania warunku będzie oceniana na zasadzie spełnia/nie spełnia
w oparciu o złożone dokumenty.
Zamawiający uwzględni tylko zadania zakończone.
W przypadku składania oferty wspólnej, a także w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, wykonaniem robót budowlanych winien wykazać się jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych Wykonawca będzie polegał.
2) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, które należy wpisać do oświadczenia:
2.1 jedną osobą na stanowisko Projektanta branży sanitarnej (Ekspert nr 1), która posiada:- uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku projektanta robót sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch dokumentacji projektowych zrealizowanych dla inwestycji w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" obejmujących budowę, przebudowę lub rozbudowę komunalnych stacji uzdatniania wody wraz z budową zbiornika retencyjnego i wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto( dwa miliony PLN) każda.
2.2 jedną osobą na stanowisko Projektanta branży budowlanej (Ekspert nr 2), która posiada:- uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku projektanta robót budowlanych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch dokumentacji projektowych zrealizowanych dla inwestycji
w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" obejmujących budowę, przebudowę lub rozbudowę komunalnych stacji uzdatniania wody i wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto( dwa miliony PLN) każda.
2.3 jedną osobą na stanowisko Projektanta branży elektrycznej i AKPiA (Ekspert nr 3), która posiada:
- uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku projektanta robót elektrycznej,
w tym przy realizacji co najmniej dwóch dokumentacji projektowych zrealizowanych dla inwestycji w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" obejmujących budowę, przebudowę lub rozbudowę komunalnych stacji uzdatniania wody i wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto(dwa miliony PLN) każda.
2.4jedną osobą na stanowisko Kierownika Budowy (Ekspert nr 4), która posiada:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych zrealizowanych dla inwestycji w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" obejmujących budowę, przebudowę lub rozbudowę komunalnych stacji uzdatniania wody wraz z budową zbiornika retencyjnego i wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto (dwa miliony PLN) każda
2.5jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót w zakresie konstrukcyjno-budowalnych (Ekspert nr 5), która posiada:- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjnych, w tym co najmniej, dwóch robót budowlanych zrealizowanych dla inwestycji
w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" obejmujących budowę, przebudowę lub rozbudowę komunalnych stacji uzdatniania wody i wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto (dwa miliony PLN) każda.
2.6 jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót w zakresie robót sanitarnych (Ekspert nr 6), która posiada:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót konstrukcyjnych, w tym co najmniej, dwóch robót budowlanych zrealizowanych dla inwestycji
w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" obejmujących budowę, przebudowę lub rozbudowę komunalnych stacji uzdatniania wody i wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto (dwa miliony PLN) każda.
2.7 jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych (Ekspert nr 7), która posiada:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych, w tym przy realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych zrealizowanych dla inwestycji
w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" obejmujących budowę, przebudowę lub rozbudowę komunalnych stacji uzdatniania wody i wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto (dwa miliony PLN) każda.
3) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
4) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie ,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w Rozdziale XI pkt 1, 2 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne o niepodleganiu wykluczeniu
z udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia, chyba że Zamawiający jest w posiadaniu lub ma dostęp do tych podmiotowych środków dowodowych, a Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich poprawność i aktualność. Podmiotowe środki dowodowe składane są na wezwanie Zamawiającego :
1) Oświadczenie ,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w Rozdziale XI pkt 1, 2 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępne o niepodleganiu wykluczeniu
z udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 2 oraz załącznik nr 2a do SWZ)
2) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania aktualne na dzień złożenia niniejszego oświadczenia o aktualności informacji. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ. 3) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale IX SWZ,4) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem w wysokości
co najmniej 4 500 000,00 (słownie: cztery miliony pięćset PLN) ,5) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 8 do SWZ.
6) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w rozdziale IX ust. 1 pkt 2 SWZ.
Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
7) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ (Zamawiający odstąpi od wymogu złożenia oświadczenia, w przypadku gdy ofertę w postępowaniu złoży tylko jeden wykonawca).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą tj. opisu rozwiązań równoważnych - jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie . Zgodnie z Rozdziałem XVI SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Opis rozwiązań równoważnych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Poświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej- załącznik nr 12 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z SWZ- Rozdział VIII
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zgodnie z umową - załącznik nr 6 do SWZ.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z Umową -załącznik nr 6 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany według następujących kryteriów oceny ofert:
Cena ofertowa -70%
Gwarancja jakości na roboty budowlane - 30% (minimalny wymagany okres gwarancji - 36 miesięcy) . Zgodnie z SWZ-Rozdział XXIV
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gearancji
4.3.7.) Kolejność kryterium: 2
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.