Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie kompleksowej obsługi energetycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie kompleksowej obsługi energetycznej

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejska Administracja Targowisk i Parkingów w Rzeszowie
ul. Ks. J. Jałowego 23a
35-010 Rzeszów
powiat: Rzeszów
tel.: 17 748-29-21
sekretariat@matip.erzeszow.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Rzeszów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 17 748-29-21
Termin składania ofert: 2024-04-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia ofert na realizację zamówienia pn.:

Świadczenie kompleksowej obsługi energetycznej na tzw. ,,ZIELONYM BAZARKU"
Nazwa przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi energetycznej na prowadzonym handlu przez rolników i ich domowników w jedną wyznaczoną sobotę miesiąca, tzw. ,,ZIELONYM BAZARKU" (Podkarpackim Bazarku w Rzeszowie).
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego - Opis przedmiotu zamówienia.
3) Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Projekt umowy.

Dokument nr: MATIP.ZP.2610.6.2024

Otwarcie ofert: 2) Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.04.2024 r. po godz. 10:15.

Składanie ofert:
2. Miejsce i termin składania ofert:

1) Oferty należy złożyć w terminie do dnia 09.04.2024 r. do godz. 10:00 na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego w formie:

a) pisemnej (osobiście lub listownie) w sekretariacie Miejskiej Administracji Targowisk i Parkingów, Ul. ks. J. Jałowego 23A, 35-010 Rzeszów w zaklejonych i opieczętowanych kopertach do dnia i godz. wskazanej w zapytaniu ofertowym. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i zostaną zwrócone bez otwierania na adres wskazany na kopercie (brak danych Wykonawcy na kopercie spowoduje konieczność otwarcia oferty). Oferta powinna być spięta w sposób trwały oraz zapakowana w kopertę, na której powinny znajdować się następujące zapisy:

Gmina Miasto Rzeszów
Miejska Administracja Targowisk i Parkingów
ul. Ks. J. Jałowego 23 A
35-010 Rzeszów

Oferta w postępowaniu pn.: Świadczenie kompleksowej obsługi energetycznej na tzw. ,,ZIELONYM BAZARKU"

Nr postępowania: MATIP.ZP.2610.6.2024

Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert

lub

b) drogą elektroniczną - wypełniony i opatrzony podpisem elektronicznym (kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) formularz OFERTA (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) lub skan wypełnionego i podpisanego formularza OFERTA (załącznik nr 2 do zapytania ofertowego) należy przesłać na adres: e-mail: sekretariat@matip.erzeszow.pl, wpisując w tytule wiadomości: OFERTA - nr postępowania: MATIP.ZP.2610.6.2024. W treści e-maila dopisać: Obsługa energetyczna - ZIELONY BAZAREK.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin wykonania zamówienia:

1) Termin realizacji zamówienia: jedna wyznaczona sobota miesiąca w okresie od 13 kwietnia 2024 r. do 7 grudnia 2024 r. w godz.ch: 5:45 - 14:00.
2) Przewidywane daty organizowania ,,ZIELONEGO BAZARKU" (Podkarpackiego Bazarku
w Rzeszowie):
13 kwietnia 2024 r.,
11 maja 2024 r.,
29 czerwca 2024 r.,
21 września 2024 r.,
12 października 2024 r.,
9 listopada 2024 r.,
7 grudnia 2024 r.

Wymagania:
4. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) Posiadają uprawnienia do obsługi urządzeń prądotwórczych tj. posiadają aktualne świadectwo kwalifikacyjne grupy I: E (eksploatacja) i D (dozór) do min. 1 kV albo uprawnienia równoważne,
2) znajdują się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia;
3) ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
4) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia oraz posiadają niezbędną wiedze, doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartym w formularzu OFERTA oraz na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę uprawnień do obsługi urządzeń prądotwórczych, tj. potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii aktualnego świadectwa kwalifikacyjnego grupy I: E (eksploatacja) i D (dozór) do min. 1 kV albo uprawnienia równoważne.

5. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:

1) Wykonawcy zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
b) Formularz OFERTA - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy),
d) uprawnienia do obsługi urządzeń prądotwórczych, tj. potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię aktualnego świadectwa kwalifikacyjnego grupy I: E (eksploatacja) i D (dozór) do min. 1 kV albo uprawnienia równoważne.

2) Dokumenty, które są składane w formie kopii muszą zostać poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
3) Składane dokumenty muszą zostać podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy.

6. Opis sposobu przygotowania oferty:

1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
2) Oferta winna być złożona na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego, opatrzone pieczęcią firmową, z podaną datą sporządzenia oraz podpisem Wykonawcy.
3) Wykonawca dołączy pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (jeśli dotyczy),
4) Dokumenty, które są składane w formie kopii muszą zostać poświadczone ze zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (jeśli dotyczy),
5) Ofertę należy sporządzić w sposób czytelny, w języku polskim,
6) Wykonawca dostarczy aktualny odpis z właściwego rejestru lub centrali ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
7) Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty i jej złożeniem,
8) Wykonawca przystępując do postępowania akceptuje warunki opisane w zapytaniu ofertowym,
9) Zaleca się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty,
10) Cenę oferty stanowić będzie cena brutto (łączna wartość brutto wskazana w kolumnie E Formularza cenowego).
11) Cenę należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
12) Podana w ofercie cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone
w niniejszym zapytaniu oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należnej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

7. Opis kryteriów oceny ofert, ich znaczenie i sposób oceny

1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującym kryterium: cena brutto (łączna wartość brutto) = 100 %
2) Maksymalną liczbę punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę. Pozostałym Wykonawcom zostanie przypisana odpowiednio mniejsza ilość punktów w odniesieniu do najkorzystniejszej oferty w zakresie kryterium.
3) Liczba punktów liczona będzie według wzoru:

C = Wn/Wb x100 x 100 %

C - ilość punktów dla badanej oferty
Wn - wartość najniższej oferty
Wb - wartość badanej oferty
100 - wskaźnik stały
100% - procentowe znaczenie kryterium

4) Za najkorzystniejszą uznana będzie oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

8. Dodatkowe informacje

1) W toku badania i oceny ofert dyrektor jednostki zamawiającego może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert i wezwać Wykonawcę do złożenia stosownych wyjaśnień z jednoczesnym wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Wyjaśnienia treści oferty nie mogą prowadzić do jej zmiany.
2) Pracownik prowadzący postępowanie poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
- o czym niezwłocznie informuje dyrektora jednostki zamawiającego. O dokonanej poprawie w ofercie dyrektor jednostki zamawiającego niezwłocznie informuje Wykonawcę.
3) Dyrektor jednostki zamawiającego odrzuca ofertę jeżeli:
a) zawiera braki uniemożliwiające dokonanie oceny jej treści. Dotyczy to w szczególności ceny lub innych warunków określonych w zapytaniu ofertowym jako kryterium oceny ofert;
b) jej treść nie odpowiada warunkom zamówienia, w szczególności ze względu na jej niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia;
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
d) Wykonawca nie złożył stosownych wyjaśnień dotyczących treści przekazanych ofert, w terminie wskazanym w wezwaniu dyrektora jednostki zamawiającego;
e) wpłynęła po terminie składania ofert.
4) Na zapytania Wykonawców w zakresie zapytania ofertowego dyrektor jednostki zamawiającego udziela wyjaśnień, chyba że zapytanie wpłynie do działu zamawiającego w przedostatnim lub ostatnim dniu przewidzianym na składanie ofert.
5) Dopuszcza się możliwość prowadzenia negocjacji ofert z Wykonawcami, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty w ramach zastosowanych kryteriów oceny ofert. W przypadku otrzymania liczby ofert mniejszej niż 3, dyrektor jednostki zakwalifikuje do negocjacji Wykonawców, których oferty spełniają wymagania zawarte w zapytaniu ofertowym.
6) Jeżeli wybrany Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, najkorzystniejsza oferta może zostać wybrana spośród ofert pozostałych, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
7) Dyrektor jednostki zamawiającego unieważnia postępowanie, jeżeli:
a) nie wpłynie żadna oferta lub żadna z ofert nie spełni warunków postępowania;
b) cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką wydział zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
c) wystąpi zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia jest niecelowa;
d) zapytanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
8) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podgalają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. O szczególnych rozwiązaniach w zakresie rozwiązania w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. Z 2023 r. poz. 129 z późn. zm.).
9) Dyrektor jednostki informuje:
a) Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza składania ofert częściowych*.
b) Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza składania ofert wariantowych*.
10) Zamawiający o wyborze najkorzystniejszej oferty powiadomi Wykonawców drogą elektroniczną/opublikuje na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej MATiP, w przypadku zamieszczenia zapytania ofertowego w tym publikatorze.

Uwagi:
9. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejska Administracja Targowisk i Parkingów, ul. Ks. J. Jałowego 23 a , 35-010 Rzeszów, sekretariat@matip.erzeszow.pl.
inspektor ochrony danych administratora - kontakt w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych poprzez adres e-mail: iod2@erzeszow.pl lub poprzez adres administratora.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z ustawą z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych i regulaminem zamówień publicznych w MATiP, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych. Istnieje także możliwość dostępu z uwzględnieniem zasady jawności postępowań w sytuacjach, gdy informacje o oferentach i wyborze najkorzystniejszej oferty są publikowane oraz możliwością dostępu na zasadach przewidzianych w ustawie z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu osiągnięcia celu, w jakim je pozyskano, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, tj. przez 5 lat.
podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe. W przypadku niepodania danych nie będzie możliwy udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto oraz nie będzie możliwe zawarcie i realizacja umowy.
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku pozyskiwania w ramach postępowania i zawieranej umowy danych nie bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą, zgodnie z art. 14 RODO, dodatkowo informujemy, że źródłem tych danych jest wykonawca (np. poprzez wskazanie swoich przedstawicieli, podwykonawców, osób z określonymi uprawnieniami/doświadczeniem, osób do kontaktu, osób realizujących umowę). Kategorie przetwarzanych danych osobowych obejmują dane identyfikacyjne, w niektórych przypadkach dane kontaktowe lub także dane dotyczące doświadczenia/kwalifikacji/uprawnień.

Kontakt:
Dodatkowych informacji udziela:
Nazwa i adres siedziby MATiP: Miejska Administracja Targowisk i Parkingów w Rzeszowie
ul. Ks. J. Jałowego 23a
35-010 Rzeszów
Imię i nazwisko pracownika prowadzącego postępowanie: Kinga Ryba
Numer telefonu i e-mail do kontaktu: tel.: 17 748-29-21, e-mail: kryba@matip.erzeszow.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.