Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
23275z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: AQUANET S.A
ul. Dolna Wilda 126
61-492 Poznań
powiat: Poznań
tel. (61) 8359 100
julita.andrzejewska@aquanet.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: tel. (61) 8359 100
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w Ul. Miętowej w Skrzynkach, gm. Kórnik
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
Budowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w Ul. Jeziornej i Miętowej w Skrzynkach, gm. Kórnik, obejmuje:

? budowę sieci wodociągowej z rur średnicy DN100 mm o długości ok. 315,0 mb do wykonania metodą wykopu otwartego;
? budowę przyłączy wodociągowych w ilości 11 szt. z rur średnicy ? 32 ÷ 50 mm o długości ok. 154,0 mb do wykonania metodą wykopu otwartego;
? likwidację istniejącego fragmentu sieci wodociągowej z rur PVC średnicy DN90 mm o długości ok. 12,0 mb;
? wykonanie robót drogowych, w zakresie rozbiórki i odtworzenia nawierzchni.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.04.2024 r. o godz. 13:00.

Składanie ofert:
Oferty należy złożyć pisemnie pod rygorem ich nieważności i przesłać na adres e-mail:
julita.andrzejewska@aquanet.pl do dnia 19.04.2024 r. do godz. 12:00.

10.2. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę dla kompletnego zakresu zamówienia.

10.3. Oferty muszą być napisane w języku polskim, powinny być sporządzone czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby upoważnionej do złożenia oferty.

Miejsce i termin realizacji:
Wykonanie przedmiotu zamówienia w terminie 6 miesięcy od dnia podpisania Umowy o roboty
budowlano - montażowe.

Wymagania:
Oferta może zostać złożona jako dokument elektroniczny podpisany przez osobę upoważnioną
podpisem zaufanym, podpisem osobistym albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub jako skan podpisanego przez upoważnioną osobę dokumentu papierowego (formularza oferty).
Pozostałe dokumenty elektroniczne, stanowiące załączniki do oferty, nie muszą być podpisane przez Wykonawcę, jednak są dla niego wiążące.

10.5. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie skanu, podpisanego przez upoważnioną osobę.

10.6. Wykonawcy mogą złożyć ofertę wspólnie. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty - treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.

10.7. Kompletna oferta musi zawierać:

? Formularz oferty;
? Kosztorys ofertowy (na podstawie Przedmiaru robót);
? Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia;
? Wykaz wykonanych robót budowlanych;
? Pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika.
Warunki udziału w postępowaniu oraz dokumenty na potwierdzenie ich spełniania

11.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

11.2. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

A. w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał: co najmniej jedno zadanie, polegające na budowie sieci wodociągowej o średnicy co najmniej DN100 mm i o długości minimum 200,0 mb;
oraz
B. dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Budowy, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego, a dla osób które uzyskały uprawnienia przed 1994 r. wymagane są uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji i urządzeń sanitarnych lub w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci sanitarnych lub sieci i instalacji sanitarnych lub instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie ochrony środowiska.

11.3. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa powyżej, Zamawiający żąda przedłożenia wraz z ofertą następujących dokumentów:
A. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, zakresu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
B. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
Opis Kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert

14.1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania oraz te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium: cena (C).
L.P. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1. Cena (C) 100% 100 punktów

14.2. Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:
kryterium ,,Cena" (C) - oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę 100 punktów; oferty
pozostałe otrzymają zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów proporcjonalnie
mniejszą, obliczoną na podstawie poniższego wzoru:

Pi(C) = (Cmin/Ci) x 100 pkt

gdzie:
Pi(C) liczba punktów jakie otrzyma oferta "i" za kryterium "Cena"
Cmin najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert
Ci cena oferty badanej "i"

14.3. W przypadku, jeżeli dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych wcześniej ofertach.

15. Sposób obliczenia ceny

15.1. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego Ogłoszenia oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.

15.2. Ceną oferty jest cena wymieniona w formularzu oferty. Cenę taką Zamawiający przyjmie na potrzeby oceny i porównania ofert. Cenę podaną w formularzu oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy czym końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 i powyżej 0,5 grosza zaokrągla się do 1 grosza.

15.3. Cenę podaną w formularzu oferty oblicza się na podstawie Kosztorysu ofertowego.

16. Informacje o formalnościach, jakie muszą zostać dopełnione po wyborze oferty, w celu zawarcia Umowy w sprawie zamówienia

16.1. Przekazanie informacji o wyborze:
? Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu lub odstąpieniu od prowadzenia postępowania zamieszczona zostanie na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
? Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty będzie zawierała: informację o wybranym Wykonawcy wraz z podaniem ceny oferty i/lub punktacji; informację o wszystkich Wykonawcach, którzy złożyli oferty wraz z podaniem cen tych ofert i punktacji; informację o ofertach odrzuconych i/lub Wykonawcach wykluczonych wraz z podaniem podstawy odrzucenia/wykluczenia.
? Ewentualna informacja o unieważnieniu postępowania będzie zawierała podstawę unieważnienia postępowania.

16.2. Zawiadomienie o wyborze oferty nie stanowi zawarcia Umowy. Umowę uznaje się za zawartą w momencie podpisania przez obie Strony.

16.3. W przypadku odmowy podpisania Umowy przez wybranego Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym Wykonawcą, którego bilans kryteriów oceny ofert jest najkorzystniejszy w kolejności wg kryteriów oceny ofert.

16.4. W przypadku wyznaczenia do podpisania Umowy pełnomocnika, przed podpisaniem Umowy należy przekazać Zamawiającemu stosowne pełnomocnictwo dla takiego pełnomocnika.
Pełnomocnictwo powinno być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Wymagania, dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania Umowy

Zamawiający żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania Umowy o roboty budowlano- montażowe, które winno zostać wniesione najpóźniej w dniu podpisania Umowy. Zabezpieczenie może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
? pieniądzu;
? gwarancjach bankowych;
? gwarancjach ubezpieczeniowych.
W trakcie realizacji Umowy, Wykonawca może za zgodą Zamawiającego dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których mowa powyżej. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.

20. Podstawy do unieważnienia postępowania

20.1. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeśli nie złożono żadnej oferty lub wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.

20.2. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeśli wszyscy Wykonawcy, którzy złożyli oferty, zostali wykluczeni.

20.3. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeśli wystąpiła zmiana okoliczności powodująca, że przeprowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.

20.4. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeśli obarczone jest wadą, uniemożliwiającą zawarcie ważnej Umowy.

20.5. Zamawiający unieważnia postępowanie, jeśli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

21. Wzór Umowy

Załącznik nr 5 do Ogłoszenia o przetargu ofertowym.

Uwagi:
Wykonawca związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia przed terminem składania ofert. Dokonaną w ten sposób zmianę zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego.

22.2. Wykonawca może zwrócić się z wnioskiem o wyjaśnienie treści ogłoszenia lub dokumentów zamówienia nie później niż do dnia 12.04.2024 r. do godz. 16:00. Zamawiający udzieli odpowiedzi na wniosek, o którym mowa powyżej, nie później niż 3 dni przed terminem składania ofert.
? Jeżeli Zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa powyżej, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych Wykonawców z wyjaśnieniami, niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.
? Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści ogłoszenia lub dokumentów zamówienia. W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści ogłoszenia lub dokumentów zamówienia nie wpłynął w terminie, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
? Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej Zamawiającego treść zapytań wraz z wyjaśnieniami bez ujawnienia źródła zapytania.

22.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

22.4. Zamawiający może wezwać Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, dotyczących treści złożonej oferty lub do uzupełnienia lub wyjaśnienia dokumentów (np. potwierdzających spełnianie warunków udziału, brak podstaw do wykluczenia, itp.) lub pełnomocnictwa w wyznaczonym przez siebie terminie (nie krótszym niż 5 dni, który zostanie podany w wezwaniu).

22.5. Zamawiający może poprawić w ofercie omyłki pisarskie oraz rachunkowe, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

22.6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji informacji podanych w ofercie poprzez zwrócenie się bezpośrednio do podmiotu na rzecz lub w imieniu którego roboty budowlane były wykonywane.

22.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość sprawdzenia tylko najkorzystniejszej oferty oraz ewentualnie kolejnych w punktacji ofert, pod kątem kompletności oferty i spełnienia przez Wykonawcę wymagań, postawionych w postępowaniu.

22.8. Zamawiający zastrzega sobie w każdym momencie możliwość odstąpienia od prowadzenia
postępowania bez podawania przyczyny.

22.9. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać lub zmienić swoją ofertę.

23. Informacja o środkach ochrony prawnej

W postępowaniach, których wartość przekracza 130.000,00 złotych, Wykonawca może w terminie 5 dni od wszczęcia postępowania lub wyboru oferty najkorzystniejszej, poinformować Zamawiającego
o niezgodnej z przepisami Regulaminu czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie Regulaminu.
W przypadku uznania zasadności przekazanej informacji, Zamawiający powtarza czynność albo dokonuje czynności zaniechanej, informując o tym Wykonawców biorących udział w postępowaniu.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

Julita Andrzejewska
adres: ul. Dolna Wilda 126, 61-492 Poznań
kom. 603 609 392
e- mail: julita.andrzejewska@aquanet.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.