Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
24519z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont, rekonstrukcja i renowacja elewacji północnej kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont, rekonstrukcja i renowacja elewacji północnej kościoła

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka Trójcy Przenajświętszej w Kochłowicach
ul. Ks. Ludwika Tunkla 2
41-707 Ruda Śląska
powiat: Ruda Śląska
tel +48 32 242 88 67
Województwo: śląskie
Miasto: Ruda Śląska
Wadium: ---
Nr telefonu: tel +48 32 242 88 67
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
o udzielenie zamówienia w postępowaniu zakupowym dotyczącym zadania pn.
,,Remont, rekonstrukcja i renowacja elewacji północnej kościoła
p.w. Trójcy Przenajświętszej w Rudzie Śląskiej Kochłowicach.
(Nr rej. zab. A/1312/83)"
Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja robót budowlanych i prac
konserwatorskich przy zabytku nieruchomym - kościele Trójcy Przenajświętszej,
wpisanym do rejestru zabytków decyzją A/1312/83, na zadaniu inwestycyjnym
pn.: Remont, rekonstrukcja i renowacja elewacji północnej kościoła
p.w. Trójcy Przenajświętszej w Rudzie Śląskiej Kochłowicach.
Zapytanie ofertowe
Strona 2 z 20(Nr rej. zab. A/1312/83)".
4.2 . Zakres prac składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
Stan istniejący:
Obiekt objęty przedmiotem zamówienia jest budynkiem kultu religijnego. Budowę
kościoła rozpoczęto 18.04.1900 r. wg projektu Ludwiga Schneidera, a
proboszczem był ks. Ludwik Tunkel. Budowa trwała ponad dwa lata. W 1902 r.
konsekracja kościoła pod wezwaniem Trójcy Przenajświętszej przez ks. kardynała
Georga Koppa. Kościół otrzymał sześć dzwonów, z czego 5 zabudowano na wieży
południowej, a 1 w sygnaturce. Kościół jest wolnostojący, niepodpiwniczony, w
stylu neoromańskim z elementami neogotyku. Orientowany, na planie krzyża
łacińskiego, z prezbiterium i hełmami. Na południowej wieży zegary. Ściany
kościoła oraz mury obu wież dwuwarstwowe (cegła i kamień).
Więźba kościoła drewniana. Obecny stan zachowania to niewątpliwie skutek
prowadzonej od 1941 r. eksploatacji górniczej. Pierwsze poważne uszkodzenia to
lata 70-te XX w. W latach 80-tych i 90-tych wykonano kolejne zabezpieczenie i
naprawy konstrukcyjne budynku kościoła. W 2016 roku wystąpiła awaria wież
kościoła spowodowana między innymi wpływami eksploatacji górniczej. Obiekt
wymaga szybkiej kontynuacji rozpoczętego remontu ze względu na potencjalne
zagrożenia z przyczyn jw.
Opis inwestycji:
Celem zadania jest przywrócenie pełnej sprawności technicznej elewacji i murów
kościoła od strony północnej wraz z jego pierwotnymi walorami estetycznymi.
W 2016 roku, w wyniku eksploatacji górniczej obiekt kościoła uległ awarii, co
skutkowało rozpoczęciem prac remontowo-konserwatorskich elewacji i murów
kościoła w 2017 r. Dotychczas wyremontowano wieże i elewacje frontową, schody
wejściowe, elewację prezbiterium wraz z elewacjami przyległymi, elewacje od
strony południowej.
W latach 2024-2025 planuje się kontynuować i zakończyć prace remontowo-
konserwatorskie na elewacjach kościoła od strony północnej. Stan zachowania
tych elewacji jest bardzo zły i wymaga prac remontowo-konserwatorskich, by uniknąć
awarii. Widoczne są wybrzuszenia kamiennej okładziny wraz z kamiennym
wystrojem, odspojenia, rozległe pęknięcia i zarysowania. Niepodjęcie prac
remontowych może spowodować awarię, zagrażającą bezpieczeństwu w otoczeniu
kościoła.
Zapytanie ofertowe
Strona 3 z 20Zakres prac obejmuje w szczególności:
Przemurowania odspojonej warstwy licowej z bloków kamiennych, gzymsów itp.
skotwienia elementów, naprawę pęknięć i zarysowań murów kościoła, wzmocnienia
strukturalne pow. kamiennych, rekonstrukcję brakującego wystroju kamiennego,
wymianę spoinowania, uzupełnienie ubytków, scalenie kolorystyczne uzupełnień,
hydrofobizację. Konserwację techniczną i estetyczną rzeźby Św. Jana Ewangelisty.
Prace objęte są Pozwoleniem nr K/606/2018 i Dec. K/366/2022 Śląskiego
Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach na prowadzenie robót
budowlanych przy zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru zabytków oraz
Decyzją nr 340/2020 Prezydenta Miasta Ruda Śląska zatwierdzającą projekt
budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę.
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera - Załącznik Nr 1 do Zapytania
ofertowego stanowiący opis zakresu robót będących przedmiotem zamówienia,
składający się z:
1) Program prac konserwatorskich;
2) Projekt Techniczny;
3) Szkic graficzny przedstawiający zakres prac objęty niniejszym postępowaniem
zakupowym;
4) Przedmiar;
5) Pozwolenia na budowę - decyzja nr 340-20 z dnia 29.06.2020 r, w zakresie
odnoszącym się do pkt 1-4;
6) Pozwolenia K/606/2018 Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z
dnia 08.06.2018 r, w zakresie odnoszącym się do pkt 1-4;
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie
Miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na
zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej. Przedmiar robót ma charakter
pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w
przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie
będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli
roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej.
4.4. Rozwiązania równoważne.
W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen
technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych,
Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub
równoważne".
W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen
technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując
Zapytanie ofertowe
Strona 4 z 20dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w
dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz ,,lub równoważne".
W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały użyte znaki towarowe, oznacza
to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry
jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub
urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych
lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na
prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej.
Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany
wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i
materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wszystkie materiały użyte w trakcie realizacji zamówienia muszą spełniać normy
wymagane przy pracach konserwatorskich na obiekcie zabytkowym.

Składanie ofert:
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, należy złożyć: w siedzibie Zamawiającego:
Parafia Rzymskokatolicka Trójcy Przenajświętszej w Kochłowicach
ul. Ks. Ludwika Tunkla 2,
41-707 Ruda Śląska
10.2 W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną do Zamawiającego do
dnia 25 kwietnia 2024 r. do godz. 18.00.
10.3 Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert ma data
i godz. wpływu oferty w miejsce wskazane w pkt. 10.1, a nie data jej wysłania.
Zapytanie ofertowe

Miejsce i termin realizacji:
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie do 30 listopada 2025 r.
Rozdział 6

Wymagania:
Gwarancja i rękojmia
Wykonawca jest obowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na okres
3 lat licząc od daty odbioru końcowego. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia
wynosi 3 lata.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA
Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
6.1 . O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
następujące warunki udziału w postępowaniu, a mianowicie:
6.1.2 posiadają odpowiednie doświadczenie:
Opis spełniania tego warunku:
Wykonawca winien wykazać, że na przestrzeni ostatnich 10 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonał należycie prace remontowo - konserwatorskie elewacji obiektów
sakralnych ceramicznych (cegła) i kamiennych - w obiektach wpisanych do rejestru
zabytków, na co najmniej pięciu takich obiektach, o powierzchni nie mniejszej niż 700
m2 na każdym z tych obiektów.
Zapytanie ofertowe
Strona 5 z 206.1.3 Dysponują lub będą dysponować podczas realizacji zamówienia:
a) min. jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy w branży
konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą:
? uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
konstrukcyjno-budowlanej, których zakres umożliwia mu kierowanie robotami
objętymi przedmiotem zamówienia oraz
? spełniającą wymagania wskazane w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i
opiece nad zabytkami oraz
? doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy co najmniej 5
robót obejmujących zakres, o którym mowa w pkt 6.1.2
b) min. jedną osobę będącą konserwatorem dzieł sztuki, która będzie pełnić funkcję
Kierownika prac konserwatorskich, spełniającą wymagania wskazane w art. 37a
ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz, posiadającą
doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika prac konserwatorskich
co najmniej 5 robót obejmujących zakres, o którym mowa w pkt 6.1.2
Funkcji Kierownika budowy oraz Kierownika prac konserwatorskich nie może
pełnić ta sama osoba.
Doświadczenie Kierownika budowy oraz Kierownika prac konserwatorskich będzie
podlegało ocenie według kryteriów oceny ofert opisanych w pkt 13.2. Zapytania
ofertowego.
6.1.4 Zamawiający wykluczy Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w
postępowaniu lub nie wykażą spełniania tych warunków.
6.2
Wykonawca podlega wykluczeniu w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.). Wzór oświadczenia w tej
sprawie stanowi załącznik do Zapytania ofertowego.
6.3 Zamawiający informuje, że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 6.2
podlegają:
1) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr
765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z
sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L
134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17
marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań
podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im
zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.)) albo wpisani na listę o
której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
Zapytanie ofertowe
Strona 6 z 20bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powołanej ustawy;
2) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca
2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023
r. poz. 1124 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w
rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków
ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji
wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu
Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w
odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i
niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z
późn. zm.) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.
o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o
którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego;
3) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z
dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120 i 295) jest podmiot
wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia
18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi
i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str.
1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w
sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań odważających integralność
terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78
z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego.
6.4. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 6.3 następuje na okres trwania ww. okoliczności.
6.5. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w pkt
6.3, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.
Zapytanie ofertowe
Strona 7 z 20Rozdział 7
DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW
7.1. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są
zobowiązani złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty:
a) w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.2 Zapytania ofertowego:
wykazu prac konserwatorskich wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
10 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania
oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem
dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są protokoły odbioru takich robót przez
wojewódzkiego konserwatora zabytków,
b) w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.3 Zapytania ofertowego:
dokumenty potwierdzające spełnienie określonych warunków przez w/w osoby.
7.2. W celu braku podstaw wykluczenia Wykonawcy są zobowiązani złożyć wraz z
ofertą następujące dokumenty:
a) Oświadczenie o braku podstawy wykluczenia wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r.,
poz. 1497 z późn. zm.) - wg wzoru stanowiącego (Załącznik Nr 6 do Zapytania
ofertowego) - w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.3. Zapytania ofertowego.
7.3. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
Rozdział 8
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
W niniejszym postępowaniu nie przewiduje się złożenia wadium.
Rozdział 9
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
9.1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
9.1. Treść oferty musi być zgodna z treścią Zapytania ofertowego.
9.2. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona czytelnie w formie pisemnej
(papierowej).
Zapytanie ofertowe
Strona 8 z 209.3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę, tj. osobę (osoby) reprezentującą
Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub
osobę (osoby) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
9.4. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca Wykonawcę lub Wykonawców
występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to
musi zostać dołączone do oferty.
9.5. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument
składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż
polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
9.6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9.7. Strony oferty powinny być trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane.
9.8. Każda strona oferty zawierająca jakąkolwiek treść ma zostać podpisana lub parafowana
przez Wykonawcę.
9.9. Oferta musi zawierać:
a) Formularz ofertowy (Załącznik Nr 3 do Zapytania ofertowego)
- w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy
podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających
ofertę wspólną.
b) Oświadczenia i dokumenty wymagane w rozdziale 7 Zapytania ofertowego.
c) W przypadku osób prawnych i jednostek nie posiadających osobowości prawnej -
dokumenty potwierdzające umocowanie osoby która podpisała ofertę, do
reprezentowania Wykonawcy.
d) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
9.10. Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami, o których mowa w pkt. 9.9 należy
umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający
zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu
otwarcia ofert. Na kopercie/opakowaniu (w tym opakowaniu poczty kurierskiej)
należy umieścić następujące oznaczenia:
OFERATA NA:
,,Remont, rekonstrukcja i renowacja elewacji
północnej kościoła p.w. Trójcy Przenajświętszej w Rudzie Śląskiej
Kochłowicach. (Nr rej. zab. A/1312/83)"
Nie otwierać przed 25.04.2024 przed godziną 18.00
9.11. Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty lub jej przekazania niezgodnie
z treścią zapytania będą obciążały Wykonawcę (w tym konsekwencje zapoznania się z
treścią oferty przed upływem terminu składania ofert w sytuacji, gdy na skutek braku
oznaczenia koperty zostanie ona rozpieczętowana i pracownicy Zamawiającego
Zapytanie ofertowe
Strona 9 z 209.12.
9.13.
9.14.
9.15.
9.16.
9.17.
9.18.
zapoznają się z jej treścią nie wiedząc o tym, że jest to ofert złożona w postępowaniu).
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić
zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych
zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie
pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia
powinny być opakowane tak, jak oferta, a opakowanie powinno zawierać
odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez
pełnomocnika. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Termin związania ofertą upływa w dniu 25 maja 2024 r. Bieg terminu rozpoczyna
się wraz z upływem terminu składania ofert.
W przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem
terminu związania ofertą, o którym mowa w pkt 9.14 Zamawiający przed upływem
terminu związania ofertą, może zwrócić się jednokrotnie do wykonawców
o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie
dłuższy niż 30 dni.
Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą
określonym w dokumentach zamówienia.
Jeżeli termin związania ofertą upłynął przed wyborem najkorzystniejszej oferty,
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do
wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór
jego oferty.
W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt 9.17 Zamawiający zwraca się
o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej
oceniona.
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
11.1. Wykonawca może złożyć jedną ofertę, na realizację zamówienia. Wykonawca określa
cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty ceny brutto za
wykonanie całego zamówienia. Cenę podaną w formularzu oferty Wykonawca
wylicza w oparciu o Zapytanie ofertowe wraz z załącznikami.
11.2. Cena ofertowa to cena ryczałtowa należna Wykonawcy za wykonanie przedmiotu
zamówienia. Wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje ryzyko Wykonawcy i jego
odpowiedzialność za prawidłowe oszacowanie ilości prac oraz materiałów, robocizny
i sprzętu koniecznych do wykonania Przedmiotu umowy. Ryzyko zmiany stawki
podatku VAT obciąża Wykonawcę.
11.3. Wynagrodzenie, o którym mowa w pkt 11.1 i 11.2 Zapytania ofertowego obejmuje
kompleksową realizację przedmiotu zamówienia określonego w Projekcie umowy, z
materiałami/ urządzeniami, kosztami ubezpieczeń, kosztami zużycia wody i energii
elektrycznej oraz wszelkimi kosztami związanymi z przekazaniem do użytkowania i
sporządzeniem dokumentacji powykonawczej.
11.4. Dla porównania i oceny ofert Zamawiający przyjmie całkowitą cenę brutto, jaką
poniesie na realizację przedmiotu zamówienia.
11.5. W Formularzu ofertowym Wykonawca podaje cenę brutto, z dokładnością do dwóch
miejsc po przecinku w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014
r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 168) oraz
ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego (Dz. U. z 1994 r., Nr 84, poz. 386
ze zm.), za którą podejmuje się zrealizować przedmiot zamówienia.
11.6. Wynagrodzenie będzie płatne zgodnie z Projektem umowy (Załącznik Nr 2 do
Zapytanie ofertowego).
Rozdział 12
BADANIE OFERT
12.1.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert i przesłania dodatkowych dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca
zobowiązany jest udzielić odpowiedzi w terminie 7 dni od daty otrzymania zapytania,
pod rygorem odrzucenia oferty.
Zapytanie ofertowe
Strona 11 z 20Rozdział 13
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ
PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG
TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
13.1.
13.2.
13.3.
Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone.
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował
następującymi kryteriami:
a) cena ofertowa 40 pkt;
b) doświadczenie osoby wskazanej jako Kierownik budowy 30 pkt;
c) doświadczenie osoby wskazanej jako Kierownik prac konserwatorskich 30 pkt.
Każdy z Wykonawców w ww. kryteriów otrzyma odpowiednią liczbę punktów,
wyliczoną w następujący sposób:
ad. a) cena ofertowa IPc - maksymalnie 40 pkt - wg następującego wzoru:
IPc=
CN
xZc
CB
gdzie poszczególne litery oznaczają:
IPc - liczba punktów w kryterium ,,cena ofertowa",
CN - cena ofertowa najniższa spośród wszystkich rozpatrywanych i nieodrzuconych
ofert,
CB - cena ofertowa oferty badanej (przeliczanej),
Zc - znaczenie (waga) kryterium ,,cena ofertowa" wyrażone w punktach - 40 pkt.
Uwaga! Przy obliczaniu punktów w kryterium cena ofertowa, Zamawiający zastosuje
zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że trzecia cyfra po
przecinku od 5 w górę powoduje zaokrąglenie drugiej cyfry po przecinku w górę o 1.
Jeśli trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, to druga cyfra po przecinku nie
ulega zmianie.
ad. b) doświadczenie osoby wskazanej jako Kierownik budowy
- maksymalnie 30 pkt:
Za każde dodatkowe doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika
budowy (tj. powyżej warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 6.1.3 lit.
,,a" Zapytania ofertowego) przy pracach remontowo - konserwatorskich elewacji
obiektów sakralnych ceramicznych (cegła) i kamiennych - w obiektach wpisanych do
rejestru zabytków, na co najmniej pięciu takich obiektach, o powierzchni nie mniejszej
niż 700 m2 na każdym z tych obiektów, Zamawiający przyzna 1 punkt za każdy taki
obiekt. Punktów w danej kategorii nie przyznaje się za doświadczenia zawodowe
Zapytanie ofertowe
Strona 12 z 20objęte limitem podstawowym ilości minimalnej, o której mowa w pkt 6.1.3 lt. ,,a", lecz
jedynie za doświadczenia powyżej danego limitu. Tak otrzymaną punktację za
doświadczenie kierownika budowy Zamawiający podstawi do wzoru:
doświadczenie kierownika budowy badanej oferty
IPdkb = -------------------------------------------------------------- x 30
największe oferowane doświadczenie kierownika budowy
W zakresie tego kryterium można otrzymać maksymalnie 30 punktów.
ad. c) doświadczenie osoby wskazanej jako Kierownik prac konserwatorskich
- maksymalnie 30 pkt:
Za każde dodatkowe doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika prac
konserwatorskich (tj. powyżej warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt
6.1.3 lit. ,,b" Zapytania ofertowego) przy pracach konserwatorskich elewacji obiektów
sakralnych ceramicznych (cegła) i kamiennych - w obiektach wpisanych do rejestru
zabytków, na co najmniej pięciu takich obiektach, o powierzchni nie mniejszej niż 700
m2 na każdym z tych obiektów, Zamawiający przyzna 1 punkt za każdy taki obiekt.
Punktów w danej kategorii nie przyznaje się za doświadczenia zawodowe objęte
limitem podstawowym ilości minimalnej o której mowa w pkt 6.1.3 lit. ,,b", lecz
jedynie za doświadczenia powyżej danego limitu. Tak otrzymaną punktację za
doświadczenie kierownika budowy Zamawiający podstawi do wzoru:
doświadczenie kierownika prac konserwatorskich badanej oferty
IPdkpk = ------------------------------------------------------------------ x 30
największe oferowane doświadczenie kierownika prac konserwatorskich
W zakresie tego kryterium można otrzymać maksymalnie 30 punktów.
13.4.
W ramach wszystkich wskazanych i opisanych kryteriów, Wykonawca otrzyma
końcową (łączną) ilość punktów wyliczoną w następujący sposób:
KIP = IPc + IPdkb+ IPdkpk
gdzie poszczególne symbole oznaczają:
KIP - końcowa liczba punktów,
IPc - liczba punktów uzyskanych w kryterium: cena ofertowa,
IPdkb - liczba punktów uzyskanych w kryterium: doświadczenie osoby wskazanej
jako Kierownik budowy
IPdkpk - liczba punktów uzyskanych w kryterium: doświadczenie osoby wskazanej
jako Kierownik prac konserwatorskich.
Zapytanie ofertowe
Strona 13 z 20Za ofertę najkorzystniejszą będzie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu i przy
uwzględnieniu powyższych kryteriów otrzyma najwyższą punktację.
13.5.W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej liczby
punktów, decyduje niższa cena.
13.6.Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w ust. 13.5.
niniejszego Zapytania ofertowego, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli
te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert
dodatkowych zawierających nową cenę.
Rozdział 14
OCENA OFERT, OGŁOSZENIA WYNIKÓW, UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
14.1.
14.2.
14.3.
14.4.
14.5.
14.6.
Zamawiający wykluczy Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału
w postępowaniu określonych w Rozdziale 6 Zapytania ofertowego.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) będzie złożona w niewłaściwej formie,
a) jej treść nie będzie odpowiadała treści Zapytania ofertowego,
b) zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić,
c) Wykonawca nie wyraził zgody, o której mowa w pkt. 9.15 lub 9.17 Zapytania
ofertowego, na przedłużenie terminu związania ofertą,
d) została złożona bez odbycia wizji lokalnej o której mowa w Rozdziale 16;
e) wykonawca nie udzielił odpowiednich wyjaśnień oraz/lub nie przesłał właściwych
dokumentów zgodnie z pkt 12.1.
f) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
g) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
Zamawiający może wezwać Wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty, jednak
wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji lub zmiany treści oferty.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień i
wyjaśnień dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w
postępowaniu i brak podstaw wykluczenia (jednokrotnie) zgodnie z pkt 12.1. Może
również poprawić oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności
przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i
informacji.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza. Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni
o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany
w ofercie (a w przypadku jego braku na faks lub adres pocztowy).
Zapytanie ofertowe
Strona 14 z 2014.7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania
w szczególności w przypadkach:
? jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
? jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione
? jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę,
którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że
Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
? jeżeli postępowanie jest obarczone wadą formalno-prawną;
? wystąpią okoliczności powodujące konieczność unieważnienia postępowania ze
względu na uzasadniony interes Zamawiającego,
Zamawiający zastrzega sobie również prawo unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny.
Rozdział 15
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY
ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA
UMOWY
15.1. Podpisanie umowy nastąpi w siedzibie Zamawiającego lub w inny zaakceptowany
przez Zamawiającego sposób. O terminie i godzinie podpisania umowy, Wykonawca
powiadomiony zostanie za pośrednictwem poczty elektronicznej przed planowanym
podpisaniem umowy.
15.1.
W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę możliwe jest podpisanie
umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia
uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
15.2.
Przez odmowę zawarcia umowy Zamawiający rozumie przesłanie przez Wykonawcę
pisma informującego o tym fakcie lub nie stawienie się w miejscu
i terminie wyznaczonym do zawarcia umowy lub nie złożenie w wyznaczonym
terminie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a także
nieodesłanie w wyznaczonym terminie podpisanej umowy w przypadku zawierania jej
w trybie korespondencyjnym.
15.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy Wykonawcy zostaną wezwani do
złożenia umowy regulującej ich współpracę.
15.4. Przed zawarciem umowy Wykonawca ma obowiązek przedłożenia uproszczonego
kosztorysu ofertowego.
Zapytanie ofertowe
Strona 15 z 20Rozdział 16
WIZJA LOKALNA
16.1. Z uwagi na specyficzny charakter zamówienia, jakim są prace konserwatorskie
zabytku Zamawiający informuje, iż złożenie oferty musi być poprzedzone odbyciem
wizji lokalnej na obiekcie objętym zamówieniem tj. kościele p.w. Trójcy
Przenajświętszej w Rudzie Śląskiej Kochłowicach, w celu zapoznania się przez
Wykonawcę z rzeczywistymi warunkami zamówienia (tj. poznać ewentualne problemy i
utrudnienia związane z przyszłą realizacją robót budowlanych). Chęć uczestnictwa
Wykonawcy w wizji lokalnej należy zgłosić Zamawiającemu pocztą elektroniczną e-
mail: cezariusz.wala@katowicka.pl
16.2.
Termin i miejsce wizji lokalnej:
a) Miejsce wizji lokalnej: budynek kościoła p.w. Trójcy Przenajświętszej w Rudzie
Śląskiej Kochłowicach;
b) Termin: 11 kwietnia 2024 r. godzina 12:00
16.3.
Wizja lokalna może odbyć się z udziałem upoważnionego przedstawiciela
Zamawiającego:
16.4.
Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania Wykonawców w celu wyjaśniania
wątpliwości dotyczących treści Zapytania ofertowego, a w trakcie wizji lokalnej nie
będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące Zapytania ofertowego.
16.5.
Zamawiający informuje, iż odbycie wizji lokalnej ma charakter obligatoryjny, w
takim przypadku złożenie oferty bez odbycia wizji lokalnej będzie skutkowało
odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie pkt. 14.2. lit d) Zapytania ofertowego.
16.6.
Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporządzony przez Zamawiającego protokół.
16.7.
Protokół zostanie podpisany przez potencjalnych Wykonawców, którzy wezmą udział
w wizji lokalnej.
16.8.
Protokół będzie stanowił potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
Rozdział 17
POSTANOWIENIA UMOWY
17.1. Po przeprowadzeniu postępowania Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę,
której istotne postanowienia zawarto we wzorze stanowiącym (Załącznik Nr 2 do
Zapytania ofertowego).
17.2. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie zawarta
umowa, o której mowa w pkt. 17.1.
17.3. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy na
warunkach określonych w Projekcie umowy.
17.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy w sytuacji
wycofania się z realizacji projektu, w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych
Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania ofertowego.
Zapytanie ofertowe
Strona 16 z 20Rozdział 18
OPIS SPOSOBU UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ I ZMIAN TREŚCI ZAPYTANIA
18.1. Wykonawcy mają możliwość składania pytań w niniejszym postępowaniu.
Ewentualne zapytania wykonawcy mogą składać w formie pisemnej nie później niż w
terminie 10 dni przed upływem terminu składania ofert. Treść zapytań i odpowiedzi
zostanie umieszczona na stronie : www.kochlowice.wiara.org.pl
18.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany lub uzupełnienia treści Zaproszenia
do składania ofert, przed upływem terminu na składanie ofert. Informacja o
wprowadzeniu zmiany lub uzupełnieniu treści Zaproszenia do składania ofert zostanie
opublikowana w miejscach publikacji zapytania.
18.3. Zamawiający udzieli wyjaśnień/odpowiedzi na zapytania wykonawców niezwłocznie,
nie później jednak niż na 5 dni przed upływem terminu składania ofert, przekazując
treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wykonawcom, bez ujawniania źródła zapytania
oraz zamieści taką informację w miejscach publikacji zapytania, pod warunkiem, że
wniosek o wyjaśnienie treści Zaproszenia do składania ofert wpłynął do
zamawiającego nie później niż na 10 dni przed upływem terminu składania ofert.
18.4. W przypadku, gdy wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego nie wpłynął w
terminie, o którym mowa w pkt 18.3, zamawiający nie ma obowiązku udzielania
wyjaśnień oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.
18.5. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o
wyjaśnienie treści Zaproszenia do składania ofert, o którym mowa w pkt 18.3.
18.6. Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zaproszenia
do składania ofert. Zmianę Zaproszenia do składania ofert zamawiający zamieści w
miejscach publikacji zapytania.
18.7. Jeżeli w wyniku zmiany treści Zapytania ofertowego jest niezbędny dodatkowy czas
na wprowadzenia zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert i
poinformuje o tym wykonawców oraz zamieści taką informację w miejscach
publikacji zapytania.
18.8. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią Zaproszenia do składania ofert a treścią
udzielonych wyjaśnień i zmian, jako obowiązującą należy przyjąć treść informacji
zawierającej późniejsze oświadczenie Zamawiającego.
Rozdział 19
SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI,
OSOBY UPOWAŻNIONE DO KONTAKTU
19.1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja (wszelkie
zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje) między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu
Zapytanie ofertowe
Strona 17 z 20ustawy z dnia 2 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t. j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1640),
osobiście, za pośrednictwem posłańca.
19.2. W sytuacjach przewidzianych w treści Zapytania ofertowego dopuszczalnym jest
komunikacja przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy
w dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz.U. z 2020 r.,
poz. 344 z późn. zm.).Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz
informacje przekazane w formie elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron,
niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.
19.3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę,
Zamawiający domniema, że korespondencja wysłana przez Zamawiającego na adres
e-mail, podany przez Wykonawcę, została mu doręczona w sposób umożliwiający
zapoznanie się z jej treścią.
19.4. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować
na adres:
Parafia Rzymskokatolicka Trójcy Przenajświętszej w Kochłowicach
ul. Ks. Ludwika Tunkla 2,
41-707 Ruda Śląska
Adres poczty elektronicznej: cezariusz.wala@katowicka.pl
19.5. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: proboszcz Parafii ks.
Cezariusz Wala lub osoba posiadająca jego pełnomocnictwo.
19.6. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z Wykonawcami.
Rozdział 20
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), zwane dalej ,,RODO",Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane
Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania;
4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane zgodnie z przepisami o ochronie
danych osobowych;
Zapytanie ofertowe
Strona 18 z 205) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących
służy realizacji procesu wyłonienia Wykonawcy na wskazane zadanie w związku z
realizacją umowy o dofinansowanie projektu pn. ,,Remont budowlano-konserwatorski
wieży kościoła parafialnego pw. Św. Piotra i Pawła Apostołów w Zawierciu (Nr rej.zab.
A/298/10)" w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
6) Wykonawca posiada:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących
Wykonawcy;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich
zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Wytycznymi horyzontalnymi
oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych dotyczących narusza
przepisy RODO;
7) Wykonawcy nie przysługuje:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.