Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6130z ostatnich 7 dni
22484z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa drogi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa drogi

Data zamieszczenia: 2024-03-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Gołdap
Plac Zwycięstwa 14
19-500 Gołdap
powiat: gołdapski
87 615-60-00, 87 615-08-00
sekretariat@goldap.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Gołdap
Wadium: ---
Nr telefonu: 87 615-60-00, 87 615
Termin składania ofert: 2024-04-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
dotyczące przebudowy drogi gminnej nr 137045 N w miejscowości Kozaki - II etap budowa chodnika.
2. Przedmiot zamówienia:

2.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 137045 N w miejscowości Kozaki - II etap budowa chodnika obejmująca wykonanie koryta o gł. 30 cm, wywiezienie gruntu z korytowania, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie podbudowy gr. 20 cm, ustawienie krawężników betonowych, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej brukowej na podsypce, plantowanie terenu. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, projekt zagospodarowania terenu i przekrój normalny stanowiące załączniki do zapytania ofertowego. Planowana ilość chodnika to 57 m o szerokości 4,5 m. Część materiałów budowlanych zapewnia inwestor tj. kostkę betonową brukową - 48,6 m2 oraz krawężnik betonowy 15x30 cm - 61,5 m.

2.2. Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów (CPV):
45200000 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
45233120 - 6 Roboty w zakresie budowy dróg,
45233220 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg.

CPV: 45200000 - 9, 45233120 - 6, 45233220 - 7

Otwarcie ofert: Gmina Gołdap
9. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi dnia 08.04.2024 r. o godz. 14.10 w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 30 - II piętro.

Składanie ofert:
5. Miejsce złożenia oferty:
Urząd Miejski w Gołdapi
Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap - Punkt Obsługi Mieszkańców - parter budynku
5. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez
uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być opatrzone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy,
a także posiadać dodatkowe oznaczenie:
Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, ,,Przebudowa drogi gminnej nr 137045 N w miejscowości Kozaki - II etap budowa chodnika" Nie otwierać przed 08.04.2024 r., godz. 14.00

Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 8 kwietnia 2024 r. do godz. 14.00.

5. Oferty złożone po terminie zostaną zwrócone.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia:
do 12.06.2024 r.

Wymagania:
4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się podmioty:
- posiadające wiedzę i doświadczenie,
- dysponujące odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
- znajdujące się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej.
6. Tryb postępowania:
Zapytanie ofertowe.
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści zamówienia, przesunięcia terminu składania ofert oraz odstąpienia od niniejszego zapytania, na każdym jego etapie, bez podania przyczyny i nie będzie rodzić żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy.
2) Wykonawca może zwrócić się z zapytaniem do Zamawiającego na piśmie lub mailowo z pytaniami o wyjaśnienie warunków realizacji przedmiotu zamówienia, nie później jednak niż na jeden dzień roboczy przed terminem złożenia oferty.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od niniejszego zapytania, na każdym jego etapie, bez podania przyczyny.

7. Kryteria oceny ofert:

Cena - 100 %
O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje najniższa cena.
Oferta o najniższej cenie uzyska maksymalną ilość punktów tj.: 100 pkt, pozostałym Wykonawcom przyznana zostanie odpowiednio mniejsza (proporcjonalnie mniejsza) ilość punktów według wzoru:
(cena najniższa: cena badanej oferty) x 100

Cena określona przez Wykonawcę zostanie przyjęta na cały okres ważności umowy, nie będzie podlegała zmianom i waloryzacji.
Wykonawca zobowiązany jest do podania łącznej ceny za wykonanie usługi objętej zamówieniem z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z wykonaniem niniejszego zamówienia.
Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów.
Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.

8. Instrukcja dla oferentów:
1. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
2. Oferta powinna być sporządzona na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1.
3. Wraz z ofertą, Wykonawca zobowiązany jest złożyć kosztorys ofertowy.
Kosztorys ofertowy należy sporządzić w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 3 zachowując
opis, jednostkę miar i ilość jednostek miary. Zaleca się sporządzenie kosztorysu w wersji szczegółowej.
W przypadku sporządzenia kosztorysu w wersji uproszczonej należy dołączyć zestawienie wskaźników
kalkulacyjnych tj.: wartość kosztów pośrednich (%), kosztów zakupu materiałów (%), zysku (%), podatku
Vat (%)(jeżeli występuje), robocizny (zł), materiałów (zł) i sprzętu (zł).
4. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
W przypadku składania ofert w języku obcym należy złożyć je wraz z tłumaczeniem na język polski..
10. Ogłoszenie wyników:

1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym, a która została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium ceny.
2. O wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców.

11. Zawarcie umowy
Zawarcie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2.

12. Informacja o podstawie wykluczenia.
Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.), zwanej dalej ,,ustawą Pzp".
W związku z powyższym, Zamawiający informuje, że na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykluczy:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.

13. Informacje dodatkowe.
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gołdap z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Gołdapi przy Placu Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap,
2) inspektor ochrony danych w Urzędzie Miejskim w Gołdapi kontakt: e-mail: iod@goldap.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym dotyczącym uzupełniania ubytków w nawierzchni asfaltowej masą bitumiczną ,,na gorąco" na terenie gminy Gołdap,
4) Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w szczególności w celu przeprowadzenia zapytania ofertowego, realizacji umowy zawartej w wyniku jego rozstrzygnięcia, w celach archiwalnych i statystycznych,
5) Pani/ Pana dane osobowe mogą być udostępniane organom i osobom uprawionym do przeprowadzenia w Gminie Gołdap czynności kontrolnych oraz audytowych,
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
7) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
8) nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
14. Osoby wyznaczone do kontaktów:
Jarosław Duchnowski- główny specjalista ds. nadzoru inwestorskiego, tel. 87 615 60 21, e-mail: jaroslaw.duchnowski@goldap.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.