Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przygotowanie terenu pod budowę stanowiska badawczego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przygotowanie terenu pod budowę stanowiska badawczego

Data zamieszczenia: 2024-04-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Główny Instytut Górnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
Plac Gwarków 1
40-166 Katowice
powiat: Katowice
mwallenburg@gig.eu
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przygotowanie terenu pod budowę stanowiska badawczego - KD Barbara w Mikołowie
Krótki opis przedmiotu zamówienia
0. Opracowanie projektu i uzgodnienie dokumentacji w zakresie wykonywanych prac z właściwym terytorialnie organem administracji architektoniczno-budowlanej lub Urzędem Górniczym oraz sporządzenie projektu organizacji robót wraz z technologią do zatwierdzenia przez Kierownika Ruchu Zakładu Kopalni Doświadczalnej Barbara GIG-PIB
1. Niwelacja terenu w stanie istniejącym
2. Korytowanie pod nowe warstwy podbudowy
3. Wykonanie podbudowy dolomitowej zagęszczonej do stopnia Is nie mniej niż 0,97
4. Wykonanie podsypki piaskowej gr. min.10 cm
5. Ułożenie za pomocą dźwigu lub HDSa płyt drogowych (nowych) dwuwarstwowo (krzyżowo) o minimalnych wymiarach 300 x 150 x 15 [cm]
6. Zasypanie szczelin pomiędzy płytami piaskiem
7. DOSTAWA i montaż kontenera socjalnego o wymiarach nie mniejszych niż szerokość zewnętrzna 2400 [mm], długość zewnętrzna 6000 [mm], wysokość zewnętrzna 2800 [mm], wysokość wewnętrzna 2500 [mm], Kolor: RAL 9006, obciążenie użytkowe podłogi nie mniejsze niż 350 kg/m2, współczynnik przenikalności cieplnej podłogi Uc= 0,37 [W. m-2 .K-1], wykończenie podłogi wykładziną PCV gr. nie mniejszej niż 2 mm, obciążenie użytkowe stropodachu 150 kg/m2, współczynnik przenikalności cieplnej stropodachu Uc= 0,44 [W. m-2 .K-1],
ŚCIANY ZEWNĘTRZNE - wykonane z płyt warstwowych (blacha gładka) w systemie ,,sandwich", współczynnik przenikalności cieplnej ściany z izolacją:Uc= 0,39 [W. m-2 .K-1],drzwi stalowe, izolowane, bezprogowe, kolor biały, z zamkiem z wkładką patentową 1000x2000 [mm] szt. 1, Oprawy oświetleniowe natynkowe LED 2 szt., Gniazdo siłowe 32A: 1 szt, Gniazdo pojedyncze 2 szt. wentylacja grawitacyjna - kratka wentylacyjna O100 osadzona w ścianie szt. 2,
8. Wykonanie korytowania pod drogę pomiędzy budynkiem wentylatorów a nowopowstałym terenem utwardzonym z płyt drogowych o szerokości nie mniejszej niż 3,0 m
9. Wykonanie podbudowy drogi z kruszywa dolomitowego frakcji 0-63 mm zagęszczonej mechanicznie (dotyczy pkt. 8)
10. Wykonanie warstwy górnej drogi z kruszywa drobnego zagęszczonej mechanicznie (dotyczy pkt. 8)
11. Korytowanie drogi dojazdowej od bramy wjazdowej na teren wentylatorów do nowopowstałego utwardzonego terenu z płyt drogowych (szerokość nie mniejsza niż 4 m)
12. Wykonanie podbudowy z przekruszu betonowego zagęszczonego mechanicznie szerokości nie mniejszej niż 4 m (dotyczy pkt. 11)
13. Wykonanie warstwy wierzchniej drogi dojazdowej z wysiewki pohutniczej szerokości nie mniejszej niż 4 m (dotyczy pkt. 11)

CPV: 45111200-0

Dokument nr: 2024/BZP 00267331, FZ/5940/PH/24/KD1

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-17 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-67ae47ec-edc1-11ee-b4e0-4ac387c144e3
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-67ae47ec-edc1-11ee-b4e0-4ac387c144e3
mwallenburg@gig.eu,
phachula@gig.eu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu poczty elektronicznej mwallenburg@gig.eu lub phachula@gig.eu lub Platformy e-Zamówienia, dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Wszystkie wysłane i odebrane przez Wykonawcę wiadomości widoczne będą po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja". Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
2. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia poprzez kafelek ,,Przeglądaj postępowania / konkursy".
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać aktywne konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadający aktywne konto na Platformie e-Zamówienia będzie miał dostęp do formularzy służących do komunikacji z Zamawiającym oraz do formularzy umożliwiających złożenie lub wycofanie oferty. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
UWAGA - Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z instrukcją zakładania konta użytkownika, dostępną na Platformie e-Zamówienia, kafelek ,,Centrum Pomocy".
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów / oświadczeń / informacji zostały opisane w regulaminach korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępnych pod adresem ttps://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,CentrumPomocy".
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia wynosi 150 Mb. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz wymagania dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. Za datę przekazania oferty przyjmuje się datę jej przekazania na Platformę e-Zamówienia, a za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformę e-Zamówienia, a w przypadku przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datę potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej dokument / informację z serwera pocztowego Zamawiającego.
7. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy powinni posługiwać się numerem postępowania nadanym przez Zamawiającego, tj. FZ/5940/PH/24/KD1.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. (Dz.U. z 2020r., poz.2452).
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-67ae47ec-edc1-11ee-b4e0-4ac387c144e3
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Główny Instytut Górnictwa
Państwowy Instytut Badawczy z siedzibą przy Pl. Gwarków 1 w Katowicach, 40-166, tel.: 32 259 20 00, fax: 32 259 65 33.
2. Inspektor Ochrony Danych dostępny jest pod adresem: gdpr@gig.eu.
3. Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO - w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - podstawą prawną ich przetwarzania jest ciążący na Administratorze obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych.
4. W razie zawarcia wskutek przeprowadzonej przez Administratora procedury o udzielenie zamówienia publicznego umowy dane osobowe przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji tej umowy na podstawie:
a) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy lub czynności poprzedzających jej realizację;
b) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania obowiązków ciążących na Administratorze, wynikających z przepisów prawa, w tym przepisów prawa zamówień publicznych i prawa podatkowego;
c) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - przetwarzanie jest niezbędne dla realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora, w tym dochodzenia lub odpierania ewentualnych roszczeń.
5. Przysługuje Pani/Panu prawo do:
a) dostępu do treści danych osobowych oraz ich sprostowania, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;
b) ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
c) wniesienia sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych - w zakresie określonym w przepisach RODO;
d) wniesienia skargi do organu nadzorczego jakim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do realizacji celów, w jakich dane są przetwarzane. W przypadku niepodania danych osobowych udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcie i realizacja umowy nie będzie możliwe. Niezbędność podania przez Panią/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wymogiem ustawowym, określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom w celu wykonania na zlecenie Administratora czynności związanych z realizacją celów przetwarzania. Odbiorcami danych mogą być również instytucje upoważnione z mocy prawa, w tym podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy Prawo zamówień publicznych.
8. Udostępnione przez Panią/Pana dane nie będą podlegały udostępnieniu do państwa trzeciego lub do organizacji międzynarodowej.
9. Udostępnione przez Panią/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz w formie profilowania.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-17 10:00
Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZ/5940/PH/24/KD1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
0. Opracowanie projektu i uzgodnienie dokumentacji w zakresie wykonywanych prac z właściwym terytorialnie organem administracji architektoniczno-budowlanej lub Urzędem Górniczym oraz sporządzenie projektu organizacji robót wraz z technologią do zatwierdzenia przez Kierownika Ruchu Zakładu Kopalni Doświadczalnej Barbara GIG-PIB
1. Niwelacja terenu w stanie istniejącym
2. Korytowanie pod nowe warstwy podbudowy
3. Wykonanie podbudowy dolomitowej zagęszczonej do stopnia Is nie mniej niż 0,97
4. Wykonanie podsypki piaskowej gr. min.10 cm
5. Ułożenie za pomocą dźwigu lub HDSa płyt drogowych (nowych) dwuwarstwowo (krzyżowo) o minimalnych wymiarach 300 x 150 x 15 [cm]
6. Zasypanie szczelin pomiędzy płytami piaskiem
7. Dostawa i montaż kontenera socjalnego o wymiarach nie mniejszych niż szerokość zewnętrzna 2400 [mm], długość zewnętrzna 6000 [mm], wysokość zewnętrzna 2800 [mm], wysokość wewnętrzna 2500 [mm], Kolor: RAL 9006, obciążenie użytkowe podłogi nie mniejsze niż 350 kg/m2, współczynnik przenikalności cieplnej podłogi Uc= 0,37 [W. m-2 .K-1], wykończenie podłogi wykładziną PCV gr. nie mniejszej niż 2 mm, obciążenie użytkowe stropodachu 150 kg/m2, współczynnik przenikalności cieplnej stropodachu Uc= 0,44 [W. m-2 .K-1],
ŚCIANY ZEWNĘTRZNE - wykonane z płyt warstwowych (blacha gładka) w systemie ,,sandwich", współczynnik przenikalności cieplnej ściany z izolacją:Uc= 0,39 [W. m-2 .K-1],drzwi stalowe, izolowane, bezprogowe, kolor biały, z zamkiem z wkładką patentową 1000x2000 [mm] szt. 1, Oprawy oświetleniowe natynkowe LED 2 szt., Gniazdo siłowe 32A: 1 szt, Gniazdo pojedyncze 2 szt. wentylacja grawitacyjna - kratka wentylacyjna O100 osadzona w ścianie szt. 2,
8. Wykonanie korytowania pod drogę pomiędzy budynkiem wentylatorów a nowopowstałym terenem utwardzonym z płyt drogowych o szerokości nie mniejszej niż 3,0 m
9. Wykonanie podbudowy drogi z kruszywa dolomitowego frakcji 0-63 mm zagęszczonej mechanicznie (dotyczy pkt. 8)
10. Wykonanie warstwy górnej drogi z kruszywa drobnego zagęszczonej mechanicznie (dotyczy pkt. 8)
11. Korytowanie drogi dojazdowej od bramy wjazdowej na teren wentylatorów do nowopowstałego utwardzonego terenu z płyt drogowych (szerokość nie mniejsza niż 4 m)
12. Wykonanie podbudowy z przekruszu betonowego zagęszczonego mechanicznie szerokości nie mniejszej niż 4 m (dotyczy pkt. 11)
13. Wykonanie warstwy wierzchniej drogi dojazdowej z wysiewki pohutniczej szerokości nie mniejszej niż 4 m (dotyczy pkt. 11)
4.2.6.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena ofertowa 80 %
b) okres udzielonej gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy - 20 %
Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią ilość punktów wyliczoną zgodnie zasadami opisanymi w
rozdziale XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa
1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:
- 1 robotę polegającą na wykonaniu prac budowlanych ziemnych o wartości minimum 100 000 zł netto
W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobą/osobami zdolną/zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającą/ymi przygotowanie zawodowe i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń w zakresie kierowania robotami w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej - kierownik robót posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;
2. Wykaz osób - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ - skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (załącznik nr 2 do SWZ), składa każdy z Wykonawców.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, składają w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom).
6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie (załącznik nr 1 do SWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszystkie przesłanki i zakresy zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 5 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena ofertowa 80 %
b) okres udzielonej gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy - 20 %
Każdy z Wykonawców w poszczególnych kryteriach otrzyma odpowiednią ilość punktów wyliczoną zgodnie zasadami opisanymi w
rozdziale XIX SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-16

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.