Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rewitalizacja odwiertu geotermalnych wód solankowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rewitalizacja odwiertu geotermalnych wód solankowych

Data zamieszczenia: 2024-04-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Jaworze
Zdrojowa 82
43-384 Jaworze
powiat: bielski
33 828 66 43, faks 33 828 66 01
zam.pub@jaworze.pl
https://gminajaworze.ezamawiajacy.pl/
Województwo: śląskie
Miasto: Jaworze
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: 33 828 66 43, faks 3
Termin składania ofert: 2024-04-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
"Jaworze Zdrój - rewitalizacja odwiertu geotermalnych wód solankowych"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja - w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj" zadania pod nazwą ,,Jaworze Zdrój - rewitalizacja odwiertu geotermalnych wód solankowych". Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wstępna promesa dotycząca dofinansowania inwestycji z ,,Polskiego Ładu" stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Zadanie składa się z następujących etapów:
1. Projektowego
a) sporządzenie projektu robót geologicznych na rozpoznanie złoża wód podziemnych - solanek z utworów miocenu (warstw dębowieckich) i dewonu w miejscowości Jaworze, w obrębie istniejącego ujęcia wód w otworze Jaworze IGH-1, wraz z jego pogłębieniem do głębokości 1650 m p.p.t. celem uzyskania wydajności ujęcia nie mniejszej niż 10 m3/h, oraz zatwierdzenie tego projektu w stosownym organie administracji geologicznej do tego uprawnionym.
Uwaga nr 1 do punktu 1.: Projekt winien zostać sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2011 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących projektów robót geologicznych, w tym robót, których wykonanie wymaga uzyskania koncesji (Dz.U. z 2023 r. poz. 155), a także innymi obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi oraz Programem Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Uwaga nr 2 do punktu 2.:
Projekt robót geologicznych winien uwzględniać pełen zakres prac i robót geologicznych niezbędnych do osiągnięcia celu, jakim jest rozpoznanie możliwości prowadzenia eksploatacji wód leczniczych w rejonie miejscowości Jaworze, odwierconym w tym rejonie otworem wiertniczym Jaworze IGH-1 wraz z jego pogłębieniem do głębokości 1650 m p.p.t. celem poprawy jego wydajności, a także uwzględniać zagrożenie związane z obecnością metanu stwierdzone przez poprzedniego Wykonawcę.
2. Wykonawczego
a) przeprowadzenie robót geologicznych zgodnie z zatwierdzonym projektem robót geologicznych, o którym mowa w punkcie 1., wraz z wykonaniem badań hydrogeologicznych.
Uwaga nr 1 do punktu 2.:
Roboty geologiczne winny zostać przeprowadzone zgodnie z Ustawą Prawo geologiczne i górnicze (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 633 ze zm.), a także innymi stosownymi, obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi oraz Programem Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, winny obejmować pełen zakres prac i robót geologicznych niezbędnych do osiągnięcia celu, jakim jest rozpoznanie możliwości prowadzenia eksploatacji wód leczniczych w rejonie miejscowości Jaworze, odwierconym w tym rejonie otworem wiertniczym Jaworze IGH-1, wraz z jego pogłębieniem do głębokości 1650 m p.p.t. celem poprawy jego wydajności.
Uwaga nr 2 do punktu 2.:
Prowadzone roboty geologiczne winny uwzględniać zagrożenia stwierdzone obecnością metanu w odwiercie, o których mowa w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 8 do SWZ).
b) zlecenie analizy właściwości leczniczych wody - obok badań hydrogeologicznych, o których mowa w punkcie 2.1.1.2 lit. a) SWZ, zlecenie (uprawnionej przez Ministerstwo Zdrowia jednostce) analizy niezbędnej do uzyskania w późniejszym terminie przez Zamawiającego świadectwa potwierdzającego właściwości lecznicze wody, o którym mowa w Ustawie z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 151, 1688, 1692) - bez uzyskania samego świadectwa, zgodnie z zakresem badań zdefiniowanym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 kwietnia 2006 r. w sprawie zakresu badań niezbędnych do ustalenia właściwości leczniczych naturalnych surowców leczniczych i właściwości leczniczych klimatu, kryteriów ich oceny oraz wzoru świadectwa potwierdzającego te właściwości (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 605);
c) ratownictwo górnicze - na mocy pełnomocnictwa Zamawiającego, zapewnienie ratownictwa górniczego w trakcie trwania prac i robót objętych zatwierdzonym projektem robót geologicznych.
Celem prac i robót geologicznych jest rozpoznanie możliwości prowadzenia eksploatacji wód leczniczych w rejonie miejscowości Jaworze, Gmina Jaworze, odwierconym w tym rejonie otworem wiertniczym Jaworze IGH-1, wraz z jego pogłębieniem do głębokości 1650 m p.p.t. celem poprawy jego wydajności. Projektowane roboty geologiczne pozwolą na dodatkowe rozpoznanie i aktualizację zasobów eksploatacyjnych ujęcia wód w otworze Jaworze IGH-1.

CPV: 45000000-7, 71000000-8, 71300000-1,71330000-0,71350000-6,71351220-1,71331000-7,71355200-3

Dokument nr: 2024/BZP 00267263, SRF.271.0001.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-26 10:10

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gminajaworze.ezamawiajacy.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrzeżeniem art. 61 ust.2 ustawy Pzp, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego SRF.271.0001.2024 komunikacja Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem: https://gminajaworze.ezamawiajacy.pl/ poprzez kafelek ,,Wiadomości", kierujący do modułu korespondencji.
2) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy znajdującej się pod adresem: https://gminajaworze.ezamawiajacy.pl/ poprzez kafelek ,,Wiadomości". Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek ,,Wiadomości", kierujący do modułu korespondencji.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej: https://gminajaworze.ezamawiajacy.pl/ - zwanej dalej ,,platformą", przez co należy rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, służące w szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń i dokumentów.
1. Ogólne zasady korzystania z platformy, z zastrzeżeniem pkt 1.3.:
1.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy na subdomenie https://gminajaworze.ezamawiajacy.pl/
lub https://oneplace.marketplanet.pl
1.2. Wykonawca po wybraniu opcji ,,przystąp do postępowania" zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie ,,zarejestruj się".
1.3. Rejestracja konta następuje poprzez:
a) kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu
lub
b) jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
1.4. Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu.
1.5. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne, umożliwiające pracę na platformie, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
d) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
1.6. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, tsl, xmlsig, xades, pades, cades, asic, asics, sig, xmlenc, dxf, ath, prd.
1.7. Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik załączony przez Wykonawcę na platformie i zapisany, widoczny jest na platformie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
1.8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia poprzez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce.
1.9. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego (platforma zakupowa), dedykowanego Gminie Jaworze, tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godz.ch 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej ,,RODO", informujemy, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Jaworze z siedzibą 43-384 Jaworze, Ul. Zdrojowa 82.
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym możliwy jest kontakt w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób:
- pod adresem poczty elektronicznej: murbas@jaworze.pl;
- pod numerem telefon: (+48) 33 828 66 13;
- pisemnie na adres: Urząd Gminy Jaworze, Ul. Zdrojowa 82, 43-384 Jaworze.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust.1 lit. c RODO, zgodnie z ustawą Pzp oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz zamawiający, który prowadzi postępowanie oraz obsługę finansowo-księgową.
5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i dane nie będą profilowane.
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gminajaworze.ezamawiajacy.pl/
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-26 10:00
Miejsce składania ofert: https://gminajaworze.ezamawiajacy.pl/

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31

Wymagania:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 90 000 złotych (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy Urzędu Gminy Jaworze - w Banku Spółdzielczym w Jasienicy:
Numer konta: 87 8117 0003 0012 0261 2000 0030.
Dopisek: ,,Przetarg SRF.271.0001.2024 - Jaworze Zdrój - rewitalizacja odwiertu geotermalnych wód solankowych".
Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez platformę. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów zamawiającego, co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie Pzp przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj. działania lub zaniechania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Zwrot wadium ,,z urzędu": Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp.
7. Zwrot wadium na wniosek Wykonawcy: Zamawiający niezwłoczne, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
7.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
7.2. którego oferta została odrzucona;
7.3. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
7.4. po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
8. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie Pzp.
9. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż w pieniądzu, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
9.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust.1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
9.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy
w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
9.3. Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
9.4. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SRF.271.0001.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 6417700,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja - w trybie ,,zaprojektuj i wybuduj" zadania pod nazwą ,,Jaworze Zdrój - rewitalizacja odwiertu geotermalnych wód solankowych". Zadanie dofinansowane jest z Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Wstępna promesa dotycząca dofinansowania inwestycji z ,,Polskiego Ładu" stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
Zadanie składa się z następujących etapów:
1. Projektowego
a) sporządzenie projektu robót geologicznych na rozpoznanie złoża wód podziemnych - solanek z utworów miocenu (warstw dębowieckich) i dewonu w miejscowości Jaworze, w obrębie istniejącego ujęcia wód w otworze Jaworze IGH-1, wraz z jego pogłębieniem do głębokości 1650 m p.p.t. celem uzyskania wydajności ujęcia nie mniejszej niż 10 m3/h, oraz zatwierdzenie tego projektu w stosownym organie administracji geologicznej do tego uprawnionym.
Uwaga nr 1 do punktu 1.: Projekt winien zostać sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 20 grudnia 2011 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących projektów robót geologicznych, w tym robót, których wykonanie wymaga uzyskania koncesji (Dz.U. z 2023 r. poz. 155), a także innymi obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi oraz Programem Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
Uwaga nr 2 do punktu 2.:
Projekt robót geologicznych winien uwzględniać pełen zakres prac i robót geologicznych niezbędnych do osiągnięcia celu, jakim jest rozpoznanie możliwości prowadzenia eksploatacji wód leczniczych w rejonie miejscowości Jaworze, odwierconym w tym rejonie otworem wiertniczym Jaworze IGH-1 wraz z jego pogłębieniem do głębokości 1650 m p.p.t. celem poprawy jego wydajności, a także uwzględniać zagrożenie związane z obecnością metanu stwierdzone przez poprzedniego Wykonawcę.
2. Wykonawczego
a) przeprowadzenie robót geologicznych zgodnie z zatwierdzonym projektem robót geologicznych, o którym mowa w punkcie 1., wraz z wykonaniem badań hydrogeologicznych.
Uwaga nr 1 do punktu 2.:
Roboty geologiczne winny zostać przeprowadzone zgodnie z Ustawą Prawo geologiczne i górnicze (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 633 ze zm.), a także innymi stosownymi, obowiązującymi w tym zakresie aktami prawnymi oraz Programem Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, winny obejmować pełen zakres prac i robót geologicznych niezbędnych do osiągnięcia celu, jakim jest rozpoznanie możliwości prowadzenia eksploatacji wód leczniczych w rejonie miejscowości Jaworze, odwierconym w tym rejonie otworem wiertniczym Jaworze IGH-1, wraz z jego pogłębieniem do głębokości 1650 m p.p.t. celem poprawy jego wydajności.
Uwaga nr 2 do punktu 2.:
Prowadzone roboty geologiczne winny uwzględniać zagrożenia stwierdzone obecnością metanu w odwiercie, o których mowa w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (załącznik nr 8 do SWZ).
b) zlecenie analizy właściwości leczniczych wody - obok badań hydrogeologicznych, o których mowa w punkcie 2.1.1.2 lit. a) SWZ, zlecenie (uprawnionej przez Ministerstwo Zdrowia jednostce) analizy niezbędnej do uzyskania w późniejszym terminie przez Zamawiającego świadectwa potwierdzającego właściwości lecznicze wody, o którym mowa w Ustawie z dnia 28 lipca 2005 r. o lecznictwie uzdrowiskowym, uzdrowiskach i obszarach ochrony uzdrowiskowej oraz o gminach uzdrowiskowych (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 151, 1688, 1692) - bez uzyskania samego świadectwa, zgodnie z zakresem badań zdefiniowanym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 13 kwietnia 2006 r. w sprawie zakresu badań niezbędnych do ustalenia właściwości leczniczych naturalnych surowców leczniczych i właściwości leczniczych klimatu, kryteriów ich oceny oraz wzoru świadectwa potwierdzającego te właściwości (tekst jednolity Dz. U. 2018 poz. 605);
c) ratownictwo górnicze - na mocy pełnomocnictwa Zamawiającego, zapewnienie ratownictwa górniczego w trakcie trwania prac i robót objętych zatwierdzonym projektem robót geologicznych.
Celem prac i robót geologicznych jest rozpoznanie możliwości prowadzenia eksploatacji wód leczniczych w rejonie miejscowości Jaworze, Gmina Jaworze, odwierconym w tym rejonie otworem wiertniczym Jaworze IGH-1, wraz z jego pogłębieniem do głębokości 1650 m p.p.t. celem poprawy jego wydajności. Projektowane roboty geologiczne pozwolą na dodatkowe rozpoznanie i aktualizację zasobów eksploatacyjnych ujęcia wód w otworze Jaworze IGH-1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
71351220-1 - Geologiczne usługi doradcze
71331000-7 - Wiertnicze usługi inżynieryjne
71355200-3 - Wykonywanie badań
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis sposobu oceny ofert zawarty jest w rozdziale 18 Specyfikacji Warunków Zamówienia obowiązującej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego SRF.271.0001.2024.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonaną dokumentację projektową oraz roboty geologiczne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu wykonującego roboty geologiczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że dysponuje on środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości 4 000 000,00 zł (słownie: cztery miliony złotych i 00/100).
4. zdolności technicznej lub zawodowej: za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez Wykonawcę, że:
1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, zgodnie z przepisami Prawa geologicznego i górniczego co najmniej jeden projekt robót geologicznych na rozpoznanie złoża wód podziemnych zaliczonych do solanek, wód leczniczych i termalnych poprzez wykonanie lub rekonstrukcję otworu o głębokości co najmniej 1500 metrów;
2) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami Prawa geologicznego i górniczego oraz prawidłowo ukończył co najmniej 1 zamówienie na roboty geologiczne polegające na rozpoznaniu złoża wód podziemnych zaliczonych do solanek, wód leczniczych i termalnych poprzez wykonanie lub rekonstrukcję otworu o głębokości co najmniej 1500 metrów.
UWAGI do punktu 4.- ppkt 1-2):
- Zamawiający zastrzega, iż w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej (określonego powyżej w pkt 4 ppkt 1-2), Wykonawca może wykazać się również realizacją, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), jednego zamówienia, realizowanego w ramach jednego kontraktu (umowy) w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", polegającego na sporządzeniu projektu robót geologicznych, a następnie wykonaniu lub rekonstrukcji otworu o głębokości co najmniej 1500 metrów z solankami, wodami termalnymi lub leczniczymi. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić ten warunek w taki sposób, że co najmniej jeden z tych Wykonawców musi spełnić ten warunek.
- W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać, że podmioty te zrealizują usługi lub roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3) dysponuje lub będzie dysponował przy prowadzeniu robót geologicznych jedną osobą pełniącą obowiązki Kierownika Ruchu Zakładu wykonującego roboty geologiczne.
Osoba ta winna spełniać następujące warunki:
- posiadać odpowiednie uprawnienia zgodnie z ustawą Prawo Geologiczne i Górnicze (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 633 ze zm.);
- posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu obowiązków Kierownika Ruchu Zakładu z zakresu wykonywania lub rekonstrukcji otworu
o głębokości co najmniej 1500 metrów z solankami, wodami termalnymi lub leczniczymi.
Uwaga do punktu 4. - ppkt 3):
- przez doświadczenie zawodowe Kierownika Ruchu Zakładu należy rozumieć okres pełnienia tych obowiązków (w formacie ,,od-do" - tj. dzień/miesiąc/rok - dzień/miesiąc/rok). Zamawiający wymaga podania informacji dotyczących doświadczenia Kierownika Ruchu Zakładu w formacie dat dziennych wraz ze wskazaniem charakteru doświadczenia zgodnego z warunkiem określonym w punkcie 4 - ppkt 3). Jeżeli Wykonawca wskaże okres doświadczenia zawodowego bez podania dat dziennych (wyłącznie ,,miesiąc - rok"), Zamawiający pominie przy obliczeniu wymaganego okresu doświadczenia skrajne miesiące z danego okresu - z uwagi na brak możliwości ustalenia faktycznego okresu doświadczenia w tych miesiącach. Ta sama zasada obowiązywać będzie w przypadku wskazania przez Wykonawcę okresu doświadczenia zawodowego bez dat miesięcznych (wyłącznie ,,rok - rok"), wówczas Zamawiający pominie skrajne lata;
- wskazany przez Wykonawcę Kierownik Ruchu Zakładu musi posługiwać się językiem polskim lub w przypadku braku znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy.
4) dysponuje lub będzie dysponował przy prowadzeniu robót urządzeniem wiertniczym o udźwigu minimum 90 ton.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) Wykaz robót geologicznych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty geologiczne były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wykaz robót należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4a do SWZ.
b) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wykaz usług należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4b do SWZ.
Uwaga do punktów a-b:
Jeżeli w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej (określonego w pkt 7.2.4 ppkt 1-2 SWZ), Wykonawca wykazuje się wykonaniem jednego zamówienia, realizowanego w ramach jednego kontraktu (umowy) w formule ,,zaprojektuj i wybuduj", to w takiej sytuacji składa wykaz robót zrealizowanych w formule ,,zaprojektuj i wybuduj". Wykaz ten należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4c do SWZ.
c) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami geologicznymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
d) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego. Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
e) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty zawarte w ofercie:
1. formularz ofertowy (na lub wg załącznika nr 1 do SWZ);
2. pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania oferty (np. uchwała zgromadzenia wspólników), o ile umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych;
3. oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (na lub wg załącznika nr 2 do SWZ);
4. oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, wskazujące, które roboty budowlane wykonają poszczególności wykonawcy (na lub wg załącznika nr 7 do SWZ) - uwaga: dokument ten należy złożyć tylko w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia;
5. dokumenty dotyczące podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy):
1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - w przypadku, gdy Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (na lub wg załącznika nr 2a do SWZ);
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający uprawnienie do podpisania dokumentów dotyczących podmiotu udostępniającego zasoby (np. uchwała zgromadzenia wspólników), o ile umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych podmiotu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 90 000 złotych (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100).
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w niniejszym rozdziale SWZ.
3. Formy wnoszenia wadium: wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący rachunek bankowy Urzędu Gminy Jaworze - w Banku Spółdzielczym w Jasienicy:
Numer konta: 87 8117 0003 0012 0261 2000 0030.
Dopisek: ,,Przetarg SRF.271.0001.2024 - Jaworze Zdrój - rewitalizacja odwiertu geotermalnych wód solankowych".
Uwaga! Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć wraz z ofertą poprzez platformę. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów zamawiającego, co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane w ustawie Pzp przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, tj. działania lub zaniechania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Zwrot wadium ,,z urzędu": Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności wskazanych w art. 98 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp.
7. Zwrot wadium na wniosek Wykonawcy: Zamawiający niezwłoczne, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
7.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;
7.2. którego oferta została odrzucona;
7.3. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;
7.4. po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.
8. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie Pzp.
9. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż w pieniądzu, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:
9.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust.1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;
9.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy
w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
9.3. Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
9.4. zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spółki cywilnej oraz konsorcjum):
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty);
2. dokument pełnomocnictwa określający jego zakres powinien być przedłożony zgodnie z pkt 14.11.2. SWZ;
3. wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych - pełnomocnikiem;
4. wypełniając formularz ofertowy oraz inne dokumenty powołujące się na ,,Wykonawcę" w miejscu ,,nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
5. Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które wprowadzone zostaną do treści tej umowy zawiera załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy - tzw. zmiany kontraktowe w oparciu o art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp - w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 3 do SWZ.
3. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 455 ust. 1 pkt 2-4 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Szczegółowy opis sposobu oceny ofert zawarty jest w rozdziale 18 Specyfikacji Warunków Zamówienia obowiązującej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego SRF.271.0001.2024.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady na wykonaną dokumentację projektową oraz roboty geologiczne
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu wykonującego roboty geologiczne
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-25

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.