Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Świadczenie usług serwisowych i konserwacyjnych systemów technicznych instalacji...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Świadczenie usług serwisowych i konserwacyjnych systemów technicznych instalacji chłodzenia oraz instalacji zasilania

Data zamieszczenia: 2024-04-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: JSW IT Systems Spółka z o.o
ul. Armii Krajowej 56
44-330 Jastrzębie-Zdrój
powiat: Jastrzębie-Zdrój
Tel: 32 700 27 10
przetargi@jswits.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Jastrzębie-Zdrój
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel: 32 700 27 10
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) w postępowaniu na świadczenie usług serwisowych i konserwacyjnych instalacji chłodzenia i zasilania w serwerowni
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zapytania jest świadczenie usług serwisowych i konserwacyjnych systemów
technicznych tj.:
? instalacji chłodzenia,
? instalacji zasilania,
w serwerowni znajdującej się w siedzibie JSW S.A., 44-330 Jastrzębie-Zdrój, Aleja Jana Pawła II 4,
dalej zwaną serwerownią, polegające na dokonywaniu okresowych przeglądów oraz wykonywaniu
dodatkowych czynności serwisowych i konserwacyjnych w razie potrzeby na zlecenie
Zamawiającego wraz z ewentualną wymianą części zamiennych.
Przedmiot postępowania obejmuje dwa zadania, tj.:
1. Zadanie nr 1 - świadczenie usług serwisowych i konserwacyjnych instalacji chłodzenia
w serwerowni,
2. Zadanie nr 2 - świadczenie usług serwisowych i konserwacyjnych instalacji zasilania
w serwerowni,
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiono w Opisie przedmiotu zamówienia,
stanowiącym Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

Dokument nr: 11/2024

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert
a) Oferta powinna być złożona w formie elektronicznej lub w formie podpisanego przez osoby
upoważnione skanu na adres:
przetargi@jswits.pl
do dnia 17.04.2024 roku do godz. 15.00
w temacie należy podać: ,,Postępowanie nr 11/2024".

Miejsce i termin realizacji:
Okres obowiązywania umowy: 60 miesięcy.

Wymagania:
1.2. Informacje ogólne
Na potrzeby niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września
2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Zamawiający
zastrzega sobie prawo do zmiany warunków, odstąpienia, bądź unieważnienia postępowania
w każdym czasie oraz prawo do niewybrania żadnej ze złożonych ofert bez podawania przyczyny. JSW
IT Systems Spółka z o.o. zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie
przetargu nieograniczonego.
JSW IT Systems Spółka z o.o. zaprasza do składania ofert w postępowaniu prowadzonym
zgodnie z Regulaminem wyboru najkorzystniejszej oferty obowiązującym w JSW IT Systems Sp. z o.o.
w trybie przetargu nieograniczonego. Regulamin dostępny na stronie internetowej
https://www.jswits.pl/ogloszenia/zamowienia.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo zmiany treści Specyfikacji
Warunków Zamówienia (SWZ). Zmiana może nastąpić w każdym czasie, przed upływem terminu
składania ofert. W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie
przekazana w formie aktualizacji SWZ.
W ramach niniejszego postępowania JSW IT Systems Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo swobodnego
wyboru ofert do dalszego postępowania jak również prawo do zakończenia postępowania bez
wyboru Wykonawcy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każde kompletne Zadanie wskazane
powyżej, szczegółowo opisane w Załączniku nr 1 do SWZ.
Oferty złożone na każde z Zadań stanowiących przedmiot postępowania będą oceniane odrębnie,
na podstawie kryteriów określonych w punkcie 3.8.
Zamawiający w drodze postępowania wybierze Wykonawcę dla realizacji poszczególnego
Zadania.
W celu zapoznania z infrastrukturą serwerowni zalecane jest odbycie wizji lokalnej, po uprzednim
podpisaniu przez Wykonawcę (zgodnie z zasadami reprezentacji firmy) i dostarczeniu
Zamawiającemu ,,Oświadczenia o zobowiązaniu do zachowania poufności w związku z udziałem
w postępowaniu nr 11/2024", stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ.
2.2.
Opis kosztów
W celu uzyskania podstaw do rzetelnej oceny ofert i doprowadzenia do ich równoważności, złożona
oferta cenowa, sporządzona zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ, powinna uwzględniać wszelkie
koszty niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia przestawionego w Załączniku 1 do SWZ.
3. Instrukcja dla Wykonawcy
3.1. Opis sposobu przygotowania ofert
Oferta musi:
a) być sporządzona w języku polskim, w jednym egzemplarzu;
b) posiadać datę sporządzenia;
c) zawierać oznaczenie Wykonawcy (numer NIP i Regon, numer KRS), adres Wykonawcy, numer
telefonu, adres e-mail;
d) być podpisana czytelnie przez Wykonawcę zgodnie z zasadami reprezentacji - własnoręcznie lub
kwalifikowanym podpisem elektronicznym;
e) zawierać warunki i termin płatności, przy czym termin płatności musi być:
- nie krótszy niż 60 dni, w przypadku dużego przedsiębiorcy,
- nie krótszy niż 30 dni, w przypadku pozostałych przedsiębiorców.
Zawartość oferty (w kolejności jak poniżej):
a) Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
b) Załącznik nr 2 do SWZ - Oferta cenowa.
c) Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu odpowiednim potencjałem
technicznym oraz personelem zdolnym do wykonania zamówienia.
d) Załącznik nr 4 do SWZ - Oświadczenie dotyczące powiązań osobowych lub kapitałowych.
e) Załącznik nr 5 do SWZ - Deklaracja dotycząca warunków RODO.
f) Załącznik nr 6 do SWZ - Oświadczenie o niezaleganiu z płatnościami na rzecz podmiotów
publicznych i prywatnych.
44g)
Załącznik nr 7 do SWZ - Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat zamówień o wartości
i zakresie zbieżnym z przedmiotem zapytania (co najmniej 1 zamówienie dla każdego z zadań
stanowiących przedmiot postępowania) wraz z referencjami (co najmniej 1 referencja dla
każdego z zadań stanowiących przedmiot postępowania).
h) Załącznik nr 8 do SWZ - Oświadczenie o zobowiązaniu do zachowania poufności.
i) Załącznik nr 9 do SWZ - Istotne postanowienia umowne.
j) Dodatkowe certyfikaty stanowiące poświadczenie posiadania m.in.:
? autoryzacji w zakresie świadczenia serwisu zasilaczy awaryjnych dużej mocy produkcji ABB,
? autoryzacji w zakresie świadczenia serwisu instalacji wody lodowej i agregatów chłodniczych.
k) Inne dokumenty i informacje wymagane w postępowaniu oraz wg uznania Wykonawcy.
JSW IT Systems Sp. z o.o. jednocześnie informuje, że wybrany Wykonawca może być sprawdzany
pod kątem:
a) faktu istnienia i prowadzenia działalności oraz poprawności danych przekazanych przez
Wykonawcę, z użyciem baz danych:
? Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEiDG) lub
? Krajowego Rejestru Sądowego (KRS);
? Bazy REGON Głównego Urzędu Statystycznego (REGON - GUS);
? Bazy Krajowego Rejestru Długów Biura Informacji Gospodarczej SA (KRD): https://krd.pl/.
b) weryfikacji statusu podmiotu jako czynnego podatnika VAT, z użyciem baz danych:
? Portalu Podatkowego Ministerstwa Finansów oraz
? Wykazu podmiotów niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru
VAT Ministerstwa Finansów;
? Bazy VIES Komisji Europejskiej - dla transakcji transgranicznych.
c) weryfikacji na listach sankcyjnych pod względem przeciwdziałania wspieraniu agresji i ochrony
bezpieczeństwa
narodowego
https://www.gov.pl/web/mswia/decyzje-ministra-swia-w-
sprawie-wpisu-na-liste-sankcyjna
d) weryfikacji innych, dostępnych w domenie publicznej, informacji na temat legalności działalności
Wykonawcy z uwzględnieniem:
? Strony internetowej Kontrahenta;
? Innych informacji i opinii dot. działalności prowadzonej przez Kontrahenta.
Złożenie oferty przez Wykonawcę jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na podejmowanie ww.
działań weryfikacyjnych przez Zamawiającego oraz przekazywania tak uzyskanych informacji na
rzecz podmiotu dominującego tj. Jastrzębskiej Spółki Węglowej S.A. oraz podmiotów powiązanych.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oferty o dokumenty
potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, np.: sprawozdanie finansowe lub jego
część, oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub
ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Zamawiający zastrzega możliwość zmiany Istotnych Postanowień Umownych (Załącznik nr 9 do
SWZ) na etapie wyboru Wykonawcy i podpisania umowy.
3.2.
Warunki udziału w postępowaniu
1. Wykonawca oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia W celu wykazania spełnienia tego warunku
Wykonawca wypełnia Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Wykonawca oświadcza, że posiada sytuację finansową i ekonomiczną zapewniającą realizację
przedmiotu zamówienia, przez co Zamawiający rozumie:
Strona 4 z 44a) Wykonawca posiada środki finansowe pozwalające na realizację całości zamówienia,
b) Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej równej wartości
złożonej oferty netto.
W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca wypełnia Załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zrealizowanie w okresie 3 ostatnich lat, co najmniej 1 zamówienia (w ramach poszczególnych
zadań, stanowiących przedmiot postępowania) o zakresie i wartości odpowiadającej wartości
oferty netto. W celu wykazania spełnienia tego warunku Wykonawca wypełnia Załącznik nr 7 do
SWZ oraz przedstawia referencje lub inne dokumenty potwierdzające realizację zamówienia.
Zamawiający wyklucza z postępowania Wykonawcę niespełniającego warunków udziału
w postępowaniu.
3.3. Okres ważności oferty
Minimalny okres ważności oferty to 90 dni.
3.4. Postanowienia dotyczące Wykonawców wspólnie składających ofertę (konsorcja, spółki cywilne)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna).
2. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
3. Na formularzu oferty, jak również innych dokumentach powołujących się na ,,Wykonawcę",
w miejscu ,,nazwa i adres Wykonawcy" należy wpisać dane dotyczące członków konsorcjum lub
wspólników spółki cywilnej, a nie pełnomocnika, a do oferty należy załączyć pełnomocnictwo.
4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie składających
ofertę.
5. Każdy z warunków określonych w pkt 3.2. (warunki udziału w postępowaniu) winien spełniać co
najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.
6. Oświadczenie wymienione w Załączniku nr 3 do SWZ, składa co najmniej jeden z Wykonawców
wspólnie składających ofertę. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału
w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia .
7. Oświadczenia wymienione w Załącznikach nr 4 - 6 do SWZ oraz w Załączniku nr 8 każdy
z Wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej składa
samodzielnie.
8. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub
nienależyte wykonanie umowy.
9. W przypadku, gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy określonej w niniejszym
SWZ umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji złożonej oferty.
c) Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
d) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
Odpowiedzi na pytania będą udzielane w formie elektronicznej.
Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi w innym trybie chyba, że sam tak zadecyduje.
3.8. Opis kryteriów i sposobu oceny ofert
Kryteriami wyboru są:
Lp.
Nazwa kryterium
1
Cena netto świadczenia usług
serwisowych i konserwacyjnych
/60 miesięcy (C)
WagaWzór
70C= Cmin x waga / Co, gdzie:
Cmin - najniższa cena netto świadczenia usług
wsparcia w ofertach złożonych
w postępowaniu;
Co - cena netto świadczenia usług wsparcia
w ofercie ocenianej
H= Hmin x waga / Ho, gdzie:
2
Cena netto za 1 roboczogodzinę
świadczenia usług naprawczych
(H)
5
Ho - cena netto 1 roboczogodziny świadczenia
usług naprawczych w ofercie ocenianej
Dysponowanie certyfikatami (D)
stanowiącymi poświadczenie
posiadania:
3
- autoryzacji w zakresie
świadczenia serwisu zasilaczy
awaryjnych dużej mocy produkcji
ABB,
Hmin - najniższa cena netto 1 roboczogodziny
świadczenia usług naprawczych w ofertach
złożonych w postępowaniu;
5
D= Do x waga / Dmax, gdzie:
Dmax - największa liczba certyfikatów
potwierdzających autoryzacje w zakresie
świadczenia serwisu wskazanych instalacji
chłodzenia i zasilania;
Do - liczba certyfikatów potwierdzających
autoryzacje w zakresie świadczenia serwisu
Strona 7 z 44wskazanych instalacji, przedstawionych
w ofercie ocenianej
- autoryzacji w zakresie
świadczenia serwisu instalacji
wody lodowej i agregatów
chłodniczych
E= Eo x waga / Emax, gdzie:
4Udokumentowane realizacje (E)
5Gwarancja na prace wykonane w
ramach usługi naprawczej (F)
6Gwarancja na nowe urządzenia,
części, zespoły, podzespoły i
materiały wykorzystane w ramach
usługi naprawczej (G)
10
Emax - największa liczba realizacji usług,
potwierdzonych referencjami w zakresie
postępowania w ofertach złożonych;
Eo - liczba realizacji usług, potwierdzonych
referencjami w zakresie postepowania
w ofercie ocenianej
F= Fo x waga / Fmax, gdzie:
5
Fmax - najdłuższy okres gwarancji w ofertach
złożonych;
Eo - okres gwarancji w ofercie ocenianej
G= Go x waga / Gmax, gdzie:
5
Gmax - najdłuższy okres gwarancji w ofertach
złożonych;
Go - okres gwarancji w ofercie ocenianej
Oferty będą ocenianie według kryteriów odrębnie dla każdego z Zadań.
Każde z wymienionych powyżej kryteriów zostało oznaczone odpowiednią wagą, gdzie waga
wyznacza istotność danego kryterium przy dokonywaniu oceny oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty.
Zamawiający dokona oceny ofert w zakresie kryteriów, które przedstawiono w tabeli. W tym celu
przeprowadzona zostanie ocena każdej oferty. Zamawiający dokona weryfikacji oraz przypisania
punktów dla poszczególnych kryteriów oraz wyliczy łączną ocenę punktową oferty (ident. O) według
następującego wzoru:
O = C + H+ D + E + F + G
Zamawiający zastrzega możliwość odrzucenia oferty, która zawiera rażąco niską cenę w stosunku do
przedmiotu zamówienia.
3.9. Informacja o formalnościach po wyborze oferty
W zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający poinformuje Wykonawcę
o terminie i formie zawarcia umowy.
4. Odrzucenie oferty
4.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty:
a) złożonej po terminie do składania ofert,
b) niekompletnej lub niespełniającej określonych wymagań ofertowych,
c) niezgodnej z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,
d) niezgodnej z niniejszym SWZ,
e) niespełniającej warunków udziału w postępowaniu,
f) jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji,
44g) zawierającej rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia- przez rażąco
niską cenę, uważa się cenę odbiegającą o więcej niż 30% od średniej ceny wszystkich pozostałych
złożonych w postępowaniu ofert,
h) jeżeli Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą,
i) jeżeli jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa
państwa, w tym bezpieczeństwo podmiotów objętych jednolitym wykazem obiektów, instalacji,
urządzeń i usług wchodzących w skład infrastruktury krytycznej, o której mowa w art. 5b ust. 7
pkt 1 ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 261
z późn.zm.), a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób,
j) została złożona przez Wykonawcę:
? wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
? który w ocenie Zamawiającego nie daje rękojmi należytego wykonania przedmiotu
zamówienia,
k) jeżeli w stosunku do Wykonawcy zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U.
z 2022 r. poz. 835).
5.
Postanowienia końcowe
? Dla potrzeb niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019
r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Zamawiający zastrzega
sobie prawo do zmiany warunków, odstąpienia, bądź unieważnienia postępowania w każdym czasie
oraz prawo do niewybrania żadnej ze złożonych ofert bez podawania przyczyny.
? Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty w obrębie wybranych pozycji SWZ.
? Za opracowanie lub złożenie oferty nie przysługuje wynagrodzenie, oferta nie podlega zwrotowi.
? Wykonawca z chwilą złożenia oferty zobowiązuje się do zachowania poufności wszelkich informacji
jakie pozyskał w toku postępowania ofertowego, jak i prowadzonych negocjacji,
w szczególności pozyskanych informacji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych dotyczących
Zamawiającego.
? W kwestiach nieuregulowanych zastosowanie mają odpowiednie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia
1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.).

Uwagi:
3.5. Klauzula ochrony informacji.
Wykonawca zobowiązuje się do traktowania wszelkich informacji wynikających z faktu otrzymania
SWZ oraz odpowiedzi na niniejsze SWZ oraz prowadzonych rozmów technicznych i handlowych za
poufne. Ww. informacje mogą być udzielane przez Wykonawcę jedynie po uzyskaniu pisemnej zgody
JSW IT Systems Spółka z o.o. na przekazanie takich informacji. W przypadku jeżeli Wykonawca, który
otrzymał niniejsze SWZ nie zgadza się z powyższymi klauzulami, niniejszy materiał powinien
natychmiast zwrócić do JSW IT Systems Spółka z o.o., a wszystkie kopie (elektroniczne jak
i papierowe) zniszczyć.
44Zamawiający informuje, że:
? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest JSW IT Systems Spółka z o.o.
z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-330) przy ul. Armii Krajowej 56, wpisana do rejestru
przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy X Wydział Gospodarczy KRS
w Gliwicach, pod numerem KRS 0000083839.
? Powołano Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może Pani/Pan skontaktować się:
telefonując pod numer: 32 7002745 od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 15.00, pisząc na
adres mailowy: iod@jswits.pl lub pocztą tradycyjną na adres siedziby JSW IT Systems Spółka z o.o.
? Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
? Przeprowadzenia postępowania ofertowego;
? Zapewnienia kontaktów biznesowych wyłącznie pomiędzy Pani/Pana firmą lub firmą, którą
Pani/Pan reprezentuje a JSW IT Systems Spółka z o.o.
? W przypadku wyboru oferty i zawarcia Umowy Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane
w następujących celach:
? Zawarcia i prawidłowej realizacji Umowy;
? Podatkowych;
? Tworzenia raportów na rzecz podmiotu dominującego;
? Dla dochodzenia roszczeń wynikających z przepisów prawa cywilnego, jeśli takie się pojawią.
? Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest wykonanie Umowy, której jest
Pani/Pan stroną lub do podjęcia działań na Pani/Pana żądanie przed zawarciem Umowy (art. 6 ust.
1 lit. b ogólnego rozporządzenia ochrony danych) oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego
rozporządzenia ochrony danych.
? Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne
do przeprowadzenia postępowania ofertowego i/lub zawarcia i wykonania Umowy.
? Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich
sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia.
W przypadku danych przekazanych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) ogólnego rozporządzenia
ochrony danych przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzanych
danych.
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez cały czas trwania Umowy oraz po jej ustaniu
do czasu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa oraz na potrzeby
sprawozdawczości.
? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty:
? Świadczące na naszą rzecz usługi tj. przesyłki kurierskie i Poczta Polska;
? Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. i podmioty powiązane;
? Doradcy prawni i podatkowi.
? Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich/organizacji
międzynarodowych.
? Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.
? Jeżeli uzna Pani/Pan, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane niezgodnie z wymogami
prawa, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest
Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Kontakt:
3.7. Sposób komunikacji z Zamawiającym
Pytania Wykonawców powinny być zgłaszane najpóźniej do dnia
w formie elektronicznej i wysyłane pocztą e-mail na adres kontaktowy:
roku do godz. 12.00
przetargi@jswits.pl
w temacie należy podać: ,,Postępowanie nr 11/2024".

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.