dolnośląskie (Wałbrzych)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich |
Data zamieszczenia: | 2024-04-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA LEGNICKIE POLE ul. Kiliana Ignacego Dientzenhofera, 1 59-241 Legnickie Pole powiat: legnicki 768582810 sekretariat@legnickiepole.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Legnickie Pole |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | 768582810 |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole Krótki opis przedmiotu zamówienia Inwestycja polega na budowie na terenie Gminy Legnickie Pole miejsc wsparcia Kół Gospodyń Wiejskich. Budowa będzie polegała na posadowieniu domków modułowych o gotowej konstrukcji w kilku miejscowościach na terenie gminy oraz w celu zwiększenia powierzchni, rozbudowę świetlicy wiejskiej w Ogonowicach. Obiekty będą posiadały wyposażenie i instalacje niezbędne do wykonywania działań przez w/w koła, w zależności od lokalizacji obiektu oraz rodzaju wykonywanych robót budowlanych. Koła Gospodyń Wiejskich mają znaczący wkład w pozytywne przemiany społeczne na wsi. Mają ponad 100-letnią tradycję. Obok kółek rolniczych i ochotniczej straży pożarnej, są jedną z organizacji najbardziej rozpowszechnioną, trwałą i nieprzerwanie aktywną na obszarach wiejskich. Praca kobiet zrzeszonych w Kołach Gospodyń Wiejskich przetrwała różne okresy gospodarcze i polityczne, zachowała kulturę i tradycję narodową oraz uczyła i uczy nadal patriotyzmu, godności osobistej i jedności społecznej. Koła Gospodyń Wiejskich mają szczególną zasługę w działaniach na rzecz poprawy poziomu życia na wsi poprzez wprowadzanie innowacji na obszarach wiejskich, doradzania mieszkankom wsi w zakresie prowadzenia gospodarstwa domowego, opieki nad dziećmi, podtrzymania tradycji kulturowych, folklorystycznych wsi oraz propagowania agroturystyki i upowszechniania wyrobów rękodzielniczych. 3. Szczegółowe zakresy prac dla poszczególnych miejscowości zawarte są w PFU. Na stronie postępowania udostępnione zostało również szczegółowe Zestawienie wyposażenia dla KGIGW. Dokumenty te stanowią załącznik nr 1 do niniejszego SWZ CPV: 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6, 45300000-0, 45310000-3, 45120000-4, 45110000-1, 45112700-2 Dokument nr: 2024/BZP 00267504, ROG.271.6.2024.R.TP Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-17 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f1983718-f0dc-11ee-ac52-ee29f86ffd4f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl oraz https://bip.legnickiepole.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail : i.dudek@legnickiepole.pl i sekretariat@legnickiepole.pl .Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej - SWZ), kierując swoje zapytania w formie pisemnej za pośrednictwem Platformy oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres jw. 5. Wniosek o wyjaśnienie treści SWZ można składać do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert Zamawiający udzieli odpowiedzi nie później niż na 2 dni prze upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie jak w ust. 6, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania odpowiedzi. 7. Treść wyjaśnienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.legnickiepole.pl oraz na https://ezamowienia.gov.pl Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia, bez ujawniania źródła zapytania. 1. Ofertę sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. 2023 poz. 57), w szczególności w formatach .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-17 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące Wymagania: kwocie 20 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Legnickim Polu, nr rachunku: 37 8649 1031 2001 0000 0101 0003 z dopiskiem nazwy zadania lub numeru postępowania. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). 4. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego w formie określonej w art. 97 ust. 10 ustawy pzp podpisanego przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być gmina Legnickie Pole; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; c) kwota gwarancji/poręczenia. d) termin ważności gwarancji/poręczenia; e) zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust.6 ustawy pzp. 5. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt.3 ustawy pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust1 pkt. 14 ustawy pzp. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust.1-5 ustawy pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust.6 ustawy pzp SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ROG.271.6.2024.R.TP 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Inwestycja polega na budowie na terenie Gminy Legnickie Pole miejsc wsparcia Kół Gospodyń Wiejskich. Budowa będzie polegała na posadowieniu domków modułowych o gotowej konstrukcji w kilku miejscowościach na terenie gminy oraz w celu zwiększenia powierzchni, rozbudowę świetlicy wiejskiej w Ogonowicach. Obiekty będą posiadały wyposażenie i instalacje niezbędne do wykonywania działań przez w/w koła, w zależności od lokalizacji obiektu oraz rodzaju wykonywanych robót budowlanych. Koła Gospodyń Wiejskich mają znaczący wkład w pozytywne przemiany społeczne na wsi. Mają ponad 100-letnią tradycję. Obok kółek rolniczych i ochotniczej straży pożarnej, są jedną z organizacji najbardziej rozpowszechnioną, trwałą i nieprzerwanie aktywną na obszarach wiejskich. Praca kobiet zrzeszonych w Kołach Gospodyń Wiejskich przetrwała różne okresy gospodarcze i polityczne, zachowała kulturę i tradycję narodową oraz uczyła i uczy nadal patriotyzmu, godności osobistej i jedności społecznej. Koła Gospodyń Wiejskich mają szczególną zasługę w działaniach na rzecz poprawy poziomu życia na wsi poprzez wprowadzanie innowacji na obszarach wiejskich, doradzania mieszkankom wsi w zakresie prowadzenia gospodarstwa domowego, opieki nad dziećmi, podtrzymania tradycji kulturowych, folklorystycznych wsi oraz propagowania agroturystyki i upowszechniania wyrobów rękodzielniczych. 3. Szczegółowe zakresy prac dla poszczególnych miejscowości zawarte są w PFU. Na stronie postępowania udostępnione zostało również szczegółowe Zestawienie wyposażenia dla KGIGW. Dokumenty te stanowią załącznik nr 1 do niniejszego SWZ 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XIV SWZ, 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ. 2. Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunków określonych w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczących: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie, 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie precyzuje warunku udziału w tym zakresie, 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek wówczas gdy: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia 1 000 000,00 PLN; 4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie doświadczenia, jeżeli: a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia; b) warunek dotyczący zdolności zawodowej zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - Projektant - architekt z uprawnieniami budowlanymi w ramach specjalności architektonicznej bez ograniczeń uprawniający do posiadania tytułu architekta IARP, który wykonał w ostatnim roku kalendarzowym minimum 3 projekty budowlane na budynki o powierzchni zabudowy minimum 60m2 Kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane, do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn.zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy; Kierownik robót elektrycznych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, zgodnie z przepisami ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ((t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn.zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych; Kierownik robót sanitarnych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy z 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ((t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn.zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz posiada co najmniej 5 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót sanitarnych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: kwocie 20 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Legnickim Polu, nr rachunku: 37 8649 1031 2001 0000 0101 0003 z dopiskiem nazwy zadania lub numeru postępowania. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego). 4. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego w formie określonej w art. 97 ust. 10 ustawy pzp podpisanego przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być gmina Legnickie Pole; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; c) kwota gwarancji/poręczenia. d) termin ważności gwarancji/poręczenia; e) zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust.6 ustawy pzp. 5. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt.3 ustawy pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust1 pkt. 14 ustawy pzp. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust.1-5 ustawy pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust.6 ustawy pzp. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian zawarte są w § 12. Zmiany treści Umowy - załącznika nr 8 wzór umowy 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024