dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa budynku usługowego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
HILLTOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA Kolejowa 6 57-540 Lądek-Zdrój powiat: kłodzki 608589516 biuro@hilltom.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187432 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Lądek-Zdrój |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 608589516 |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowę budynku usługowego - ,,Centrum Zdrowia Psychicznego" wraz z niezbędną infrastrukturą w Lądku-Zdroju na dz. nr 125/12, obręb Stare Miasto, jedn. ewid. Lądek-Zdrój - miasto Powstaje w kontekście projektu FEDS.09.04-IP.01-0031/23 - Utworzenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Lądku-Zdroju Część 1 Budowa budynku usługowego-Centrum Zdrowia Psychicznego (...) Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa budynku usługowego - ,,Centrum Zdrowia Psychicznego" wraz z niezbędną infrastrukturą w Lądku-Zdroju-budynek 2 kondygnacyjny z poddaszem użytkowym, nie podpiwniczony. Budynek składa się z dwóch osobnych części połączonych ze sobą funkcjonalnie łącznikiem. W części A budynku zaprojektowano - budynek ogólnodostępny: - Hall z recepcją i poczekalnią. - 1 gabinet lekarski, który wg uznania Inwestora może pełnić również funkcję ,,pokoju widzeń" pensjonariuszy z osobami odwiedzającymi - WC dla osób niepełnosprawnych połączone z WC dla mężczyzn - WC Kobiet W części A budynku na poddaszu użytkowym zlokalizowano saunę wraz z ,,banią" i pomieszczenie rekreacyjne np. siłownię. W części B budynku zaprojektowano - budynek z ograniczeniem dostępu: - 3 gabinety lekarskie - Salę spotkań wraz z jadalnią i aneksem kuchennym. Zakłada się że posiłki będą dostarczane w formie cateringu. Aneks kuchenny służy do przygotowywania prostych potraw w formie terapii i nie będzie służył do przygotowywania pełnych posiłków. - WC dla osób niepełnosprawnych połączone z WC dla mężczyzn - WC Kobiet - Pokój socjalny personelu - Pomieszczenia gospodarcze / techniczne - Windę - 6 pokoi pensjonariuszy - 1 i 2 osobowych. Łączna liczba pensjonariuszy - 8 osób Łącznie liczba lokali: - mieszkalnych - 6, w tym 1 pokój mieszkalny dostosowany w pełni dla osoby niepełnosprawnej w tym poruszającej się na wózku inwalidzkim - użytkowych - 6 Ponadto: - na budynku będzie instalacja odgromowa. - w budynku nie będzie instalacji gazu ziemnego. - obiekt będzie miał ogrzewanie centralne z pomp ciepła. 4.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 5 do zapytania. 4.11. Cel zamówienia: budowa budynku o funkcji terapeutycznej z pokojami dla pensjonariuszy, gabinetami lekarskimi i pomieszczeniami towarzyszącymi w Lądku Zdroju dz. nr 125/12 Obr. 0003 Stare Miasto Jedn. ew. 020808_4 Lądek Zdrój - miasto. CPV: 45000000-7, 45200000-9, 45261000-4, 45400000-1, 45443000-4 Dokument nr: 2024-66740-187432 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-04-17 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo dolnośląskie Powiat kłodzki Gmina Lądek-Zdrój Miejscowość Lądek-Zdrój Wymagania: 4.3. Zamawiający w niniejszym postępowaniu jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Z uwagi, na przyjętą zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa nie obejmuje przedmiaru robót. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania. 4.4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami budowlanymi objętymi niniejszym zapytaniem ofertowym przez osoby posiadające stosowne i wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane; 4.5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazany został znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itd. równoważnych, zamiennych (w oparciu np. na produktach innych producentów) pod warunkiem: spełnienia tych samych właściwości technicznych oraz estetycznych, przedstawienia równoważnych, zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania), uzyskania akceptacji Zamawiającego oraz Projektanta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". 4.7. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. W przypadku, gdy zamontowane materiały i/lub urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych. 4.8. Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, decyzji które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania. 4.9. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1 do zapytania ofertowego) cenę realizacji przedmiotu zamówienia, na którą składa ofertę oraz wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia. 4.10. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 4.12. Uzasadnienie braku podziału na części Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Z uwagi na zakres, rodzaj i wielkość zamówienia jego podział na części spowodowałby potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia a częściowe rozstrzygnięcie postępowania zagroziłoby osiągnięcia celu zamówienia. 5.1 Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia do 31/08/2025 r. Przez termin wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający rozumie zakończenie wszystkich robót i podpisanie protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji wymagania dotyczace gwarancji zamieszczono w zapytaniu ofertowym Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy 18.1. W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia, zastrzega się możliwość dokonania zmian w drodze aneksu do umowy. Warunki zmiany umowy określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4do niniejszego Zapytania. 18.2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że: 1) dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: a) konstrukcyjno - budowlanej - min 1 osoba b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - min 1 osoba c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min 1 osoba . Sposób oceny warunku: Weryfikacja nastąpi w oparciu o Wykaz osób stanowiący Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 6.2. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia. c) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego. W sytuacji wystąpienia powiązania, o którym mowa w pkt. 6.2. Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania, chyba że jest możliwy inny sposób zapewnienia bezstronności postępowania. 6.3. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.). Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia: Weryfikacja nastąpi w oparciu o szczegółową analizę oświadczenia Wykonawcy o braku podstawy wykluczenia wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik Nr 6 do Zaproszenia do składania ofert. Szczegóły w rozdziale 6 zapytania ofertowego. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 7.1 W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: 7.1.1 Wykaz osób - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego. 7.2 W celu braku podstaw wykluczenia wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty: 7.2.1. Oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego. 7.2.2. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wg załącznika nr 6 do Zapytania Ofertowego. 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty opisane w punkcie 7.2 składane są przez każdego z Wykonawców. 7.3 Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji. 7.4 Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt. 7.1 i 7.2 lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie 3 dni, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 7.5 Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie 3 dni, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-04-02 Data ostatniej zmiany 2024-04-02 14:44:07 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium ,,Cena oferty" C - znaczenie kryterium 80% Cena oferty brutto - będzie określona proporcjonalnie wg wzoru: najniższa cena brutto z badanych ofert C = ------------------------------------------------------------x 80 pkt cena brutto oferty badanej Szczegóły rozdz. 13 zapytania ofertowego Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium ,,Okres gwarancji G" w miesiącach: a) znaczenie kryterium - 20% (20 pkt); Min. okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Max. okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Szczegóły rozdział 13 zapytania ofertowego. Kontakt: Osoby do kontaktu Tomasz Zalewski tel.: 608589516 e-mail: biuro@hilltom.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024