Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa budynku usługowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa budynku usługowego

Data zamieszczenia: 2024-04-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: HILLTOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Kolejowa 6
57-540 Lądek-Zdrój
powiat: kłodzki
608589516
biuro@hilltom.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187432
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Lądek-Zdrój
Wadium: ---
Nr telefonu: 608589516
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowę budynku usługowego - ,,Centrum Zdrowia Psychicznego" wraz z niezbędną infrastrukturą w Lądku-Zdroju na dz. nr 125/12, obręb Stare Miasto, jedn. ewid. Lądek-Zdrój - miasto
Powstaje w kontekście projektu
FEDS.09.04-IP.01-0031/23 - Utworzenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Lądku-Zdroju

Część 1
Budowa budynku usługowego-Centrum Zdrowia Psychicznego (...)

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
4.1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa budynku usługowego - ,,Centrum Zdrowia Psychicznego" wraz z niezbędną infrastrukturą w Lądku-Zdroju-budynek 2 kondygnacyjny z poddaszem użytkowym, nie podpiwniczony. Budynek składa się z dwóch osobnych części połączonych ze sobą funkcjonalnie łącznikiem.
W części A budynku zaprojektowano - budynek ogólnodostępny:
- Hall z recepcją i poczekalnią.
- 1 gabinet lekarski, który wg uznania Inwestora może pełnić również funkcję ,,pokoju widzeń" pensjonariuszy z osobami odwiedzającymi
- WC dla osób niepełnosprawnych połączone z WC dla mężczyzn
- WC Kobiet
W części A budynku na poddaszu użytkowym zlokalizowano saunę wraz z ,,banią"
i pomieszczenie rekreacyjne np. siłownię.
W części B budynku zaprojektowano - budynek z ograniczeniem dostępu:
- 3 gabinety lekarskie
- Salę spotkań wraz z jadalnią i aneksem kuchennym. Zakłada się że posiłki będą dostarczane w formie cateringu. Aneks kuchenny służy do przygotowywania prostych potraw w formie terapii i nie będzie służył do przygotowywania pełnych posiłków.
- WC dla osób niepełnosprawnych połączone z WC dla mężczyzn
- WC Kobiet
- Pokój socjalny personelu
- Pomieszczenia gospodarcze / techniczne
- Windę
- 6 pokoi pensjonariuszy - 1 i 2 osobowych. Łączna liczba pensjonariuszy - 8 osób
Łącznie liczba lokali:
- mieszkalnych - 6, w tym 1 pokój mieszkalny dostosowany w pełni dla osoby niepełnosprawnej w tym poruszającej się na wózku inwalidzkim
- użytkowych - 6
Ponadto:
- na budynku będzie instalacja odgromowa.
- w budynku nie będzie instalacji gazu ziemnego.
- obiekt będzie miał ogrzewanie centralne z pomp ciepła.
4.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 5 do zapytania.
4.11. Cel zamówienia: budowa budynku o funkcji terapeutycznej z pokojami dla pensjonariuszy, gabinetami lekarskimi i pomieszczeniami towarzyszącymi w Lądku Zdroju dz. nr 125/12 Obr. 0003 Stare Miasto Jedn. ew. 020808_4 Lądek Zdrój - miasto.

CPV: 45000000-7, 45200000-9, 45261000-4, 45400000-1, 45443000-4

Dokument nr: 2024-66740-187432

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-17

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
kłodzki
Gmina
Lądek-Zdrój
Miejscowość
Lądek-Zdrój

Wymagania:
4.3. Zamawiający w niniejszym postępowaniu jako formę wynagrodzenia przyjął wynagrodzenie ryczałtowe. Z uwagi, na przyjętą zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa nie obejmuje przedmiaru robót. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania.
4.4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie robotami budowlanymi objętymi niniejszym zapytaniem ofertowym przez osoby posiadające stosowne i wymagane kwalifikacje zawodowe, doświadczenie zawodowe oraz uprawnienia budowlane;
4.5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazany został znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itd. równoważnych, zamiennych (w oparciu np. na produktach innych producentów) pod warunkiem: spełnienia tych samych właściwości technicznych oraz estetycznych, przedstawienia równoważnych, zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania), uzyskania akceptacji Zamawiającego oraz Projektanta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne".
4.7. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi za wady przedmiotu zamówienia zakończy się po upływie min. 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. W przypadku, gdy zamontowane materiały i/lub urządzenia wymagają cyklicznych przeglądów gwarancyjnych Wykonawca wykona je bezpłatnie w ramach udzielonej gwarancji. Gwarancja obejmuje również bezpłatną wymianę wraz z montażem elementów eksploatacyjnych.
4.8. Na wykonawcy ciąży obowiązek uzyskania aktualnych pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączeń, decyzji które są niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z kosztami ich uzyskania.
4.9. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1 do zapytania ofertowego) cenę realizacji przedmiotu zamówienia, na którą składa ofertę oraz wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
4.10. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
4.12. Uzasadnienie braku podziału na części
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Z uwagi na zakres, rodzaj i wielkość zamówienia jego podział na części spowodowałby potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia a częściowe rozstrzygnięcie postępowania zagroziłoby osiągnięcia celu zamówienia.
5.1 Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia do 31/08/2025 r. Przez termin wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający rozumie zakończenie wszystkich robót i podpisanie protokołu odbioru końcowego.
Okres gwarancji
wymagania dotyczace gwarancji zamieszczono w zapytaniu ofertowym
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
18.1. W przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie w celu właściwej realizacji zamówienia, zastrzega się możliwość dokonania zmian w drodze aneksu do umowy. Warunki zmiany umowy określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4do niniejszego Zapytania.
18.2. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:
1) dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
a) konstrukcyjno - budowlanej - min 1 osoba
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - min 1 osoba
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min 1 osoba
.
Sposób oceny warunku:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o Wykaz osób stanowiący Załącznik Nr 2 do Zapytania Ofertowego wraz z informacjami na temat ich uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
6.2. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni są jedynie wykonawcy, którzy nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.
c) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o oświadczenie Wykonawcy o braku ww. powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym wg załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego.
W sytuacji wystąpienia powiązania, o którym mowa w pkt. 6.2. Wykonawca będzie podlegał wykluczeniu z postępowania, chyba że jest możliwy inny sposób zapewnienia bezstronności postępowania.
6.3. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 1497 z późn. zm.).
Sposób oceny spełniania braku podstaw wykluczenia:
Weryfikacja nastąpi w oparciu o szczegółową analizę oświadczenia Wykonawcy
o braku podstawy wykluczenia wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Załącznik Nr 6 do Zaproszenia do składania ofert.
Szczegóły w rozdziale 6 zapytania ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
7.1 W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy
są zobowiązani złożyć następujące dokumenty:
7.1.1 Wykaz osób - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego.
7.2 W celu braku podstaw wykluczenia wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty:
7.2.1. Oświadczenia o braku powiązań osobowych lub kapitałowych
z Zamawiającym wg załącznika nr 3 do Zapytania Ofertowego.
7.2.2. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wskazanych
w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego wg załącznika nr 6 do Zapytania Ofertowego.
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty opisane w punkcie 7.2 składane są przez każdego z Wykonawców.
7.3 Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
7.4 Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt. 7.1 i 7.2 lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie 3 dni, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7.5 Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie 3 dni, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-02
Data ostatniej zmiany
2024-04-02 14:44:07

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium ,,Cena oferty" C - znaczenie kryterium 80%
Cena oferty brutto - będzie określona proporcjonalnie wg wzoru:
najniższa cena brutto z badanych ofert
C = ------------------------------------------------------------x 80 pkt
cena brutto oferty badanej
Szczegóły rozdz. 13 zapytania ofertowego
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium ,,Okres gwarancji G" w miesiącach:
a) znaczenie kryterium - 20% (20 pkt);
Min. okres gwarancji wynosi 36 miesięcy.
Max. okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
Szczegóły rozdział 13 zapytania ofertowego.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Tomasz Zalewski
tel.: 608589516
e-mail: biuro@hilltom.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.