dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wraz z montażem wodomierzy |
Data zamieszczenia: | 2024-04-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejskie przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Siemianowicach Śląskich ul. K. Paryskiej 4B 41-100 Siemianowice Śląskie powiat: Siemianowice Śląskie tel. 032 766-00-00 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Siemianowice Śląskie |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 032 766-00-00 |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE DOSTAWA wraz z montażem wodomierzy. /Przedmiot zamówienia/ Tryb zamówienia : Zapytanie Ofertowe Tryb udzielenia zamówienia: Prowadzący Postępowanie informuje iż niniejsze zamówienie nie przekracza kwoty określonej art. 2 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Pra- wo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 ze zm.) i jest prowadzone na pod- stawie regulaminu udzielania zamówień publicznych których wartość nie przekracza 130 tyś. PLN II. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA wraz z montażem wodomierzy. Zakup wraz z dostawą oraz montażem wodomierzy w lokalach mieszkalnych i użytkowych na terenie miasta Siemianowic Śląskich Ilość wymiany wodomierzy - 321 lokali. 1 Zakres robót - wymontowanie dotychczasowego wodomierza z instalacji, demontaż istniejących wodomierzy lub zamontowanie wodomierza na istniejącej instalacji, - montaż wodomierza zimnej wody ( bez nakładki radiowej) - wymiana uszczelek i zamontowanie wodomierzy - spisanie protokołu z wymiany lub montażu wodomierza zgodnie z wzorem - plombowanie wodomierzy plombą numerową, - uporządkowanie terenu po robotach montażowych, - uzyskanie potwierdzenia prawidłowego montażu u lokatora, odbiór przez kierującego robotami z ramienia Wykonawcy oraz Koordynatora z ramienia Zamawiającego nowo zamontowanych wodomierzy, - sprawdzenie szczelności połączeń i prawidłowości montażu, kontrola podłączenia pod wodomierz wszystkich punktów poboru wody. Należy montować wyłącznie liczniki anty-magnesowe o klasie metrologicznej C. Wodomierz klasy C powinien być o przepustowości 1,6m3/h. Montaż winien być wykonany zgodnie z zaleceniami producenta Zabudowane liczniki muszą obejmować wszystkie ujęcia wody w lokalu. Wodomierze powinny być zamontowane w miejscu umożliwiającym swobodny dostęp do ich odczytania, wymiany, plombowania. Podłączenie wodomierza należy wykonać na sztywno z zachowaniem odcinków prostych o długości minimum: - pięciu średnic przewodu przed wodomierzem, - trzech średnic przewodu za wodomierzem, Fakt wymiany wodomierza/y należy zgłosić do działu Administracji przy Ul. Komuny Paryskiej 4B w Siemianowicach Śląskich, w celu dokonania odbioru technicznego oraz przedłożenia protokołu z wymiany, kartę gwarancyjną nowego urządzenia oraz zdemontowany wodomierz Okres ważności legalizacji dla wodomierzy wynosi 5 lat (Dz.U.Nr 77, poz.730) 2. Prace prowadzone będą przy założeniu ciągłości funkcjonowania obiektu oraz minimalnej uciążliwości dla mieszkańców. Prace mogą być wykonywane poza dniami świątecznymi od poniedziałku do piątku w godz.ch od 9.00 do 18.00, praca w innych godz.ch wymaga uzgodnienia i uzyskania akceptacji Zamawiającego. 3. Zastosowane narzędzia i sprzęt powinny być sprawne i bezpieczne w użytkowaniu i gwarantować prawidłowe wykonanie zakresu zamówienia, zgodnie z zasadami BHP. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do Zapytania Ofertowego). CPV: 38421100-3, 51210000-7 Dokument nr: ZO-MPGKiM/08/IV/2024 Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Siemianowicach Śląskich przy Ul. Komuny Paryskiej 4b w dniu 17.04.2024r. o godz. 9:00 Składanie ofert: VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: 1. Ofertę należy złożyć w biurze podawczym Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. Ul. Komuny Paryskiej 4B w Siemianowicach Śl. do dnia 17.04.2024r. do godz. 8:30 Miejsce i termin realizacji: 2III. Termin wykonania zamówienia Zamówienie zostanie wykonane w terminie do dnia 31.09.2024r. Wymagania: IV. Wykaz dokumentów jakie powinni dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą 1. W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawców warunków Wykonawca winien przedłożyć: a) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty polegające na montażu wodomierzy wynoszące co najmniej 30.000,00 zł brutto każda w ramach jednej umowy b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje (dysponuje lub będzie dysponować) co najmniej niżej wymienionymi osobami: - Osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie. c) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj.: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 50.000,00 zł d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospo- darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, V. Informacje o sposobie porozumiewania się Prowadzącego postępowanie z Wykonawcami oraz przekazywania dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami Ustala się sposób porozumiewania się Prowadzącego postępowanie z wykonawcami: 1. Pisemnie adres Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 41- 100 Siemianowice Śląskie, ul Komuny Paryskiej 4b drogą elektroniczną Adres poczty elektronicznej Prowadzącego postępowanie: zamowieniapubliczne@mpgkim.com.pl Strona internetowa: www.mpgkim.com.pl 2. Jeżeli Prowadzący postępowanie lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczna, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Prowadzący postępowanie domniema, iż pismo wysłane przez Prowadzącego postępowanie na e-mail podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma, chyba że Wykonawca wezwany przez Prowadzącego postępowanie do potwierdzenia otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji w sposób określony w pkt. 2 oświadczy, iż wiadomości nie otrzymał. 3VI. Wymagania dotyczące wadium Prowadzący postępowanie nie wymaga wniesienia wadium. VII. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 2. Wykonawca nie może zmieniać treści formularzy, które stanowią dodatek do zapro- szenia. 3. Oferta musi być sporządzona na lub dokładnie wg dołączonego do zaproszenia wzoru formularza ofertowego. 4. Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu. 5. Ofertę należy przygotować w języku polskim, pismem czytelnym, przy użyciu nośni- ka pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów. 6. Oferta powinna być trwale spięta, mieć kolejno ponumerowane strony/ kartki. Należy wykazać łączną liczbę stron/kartek oferty. Dodatki do oferty stanowią jej integralną część. 7. Oferta oraz załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/e do re- prezentowania Wykonawcy. 8. Każda zapisana strona winna być parafowana przez osobę/y upoważnioną/e do repre- zentowania Wykonawcy 9. Każda ewentualna poprawka w ofercie musi być parafowana przez osobę/y upoważ- nioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 10. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jed- na ostateczna cena. 11. Treść oferty musi odpowiadać treści zamówienia. 12. Ofertę należy dostarczyć w zaklejonym, nieprzeźroczystym, nienaruszonym opako- waniu z napisem: Ofertę należy dostarczyć w zaklejonym, nieprzeźroczystym, nienaruszonym opakowaniu z napisem: NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 17.04.2024 r. godz. 9:00 Dostawa wraz z montażem wodomierzy. wraz z nazwą i dokładnym adresem wraz z numerem telefonu wykonawcy. 13. Wykonawca może przed, upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę. 14. Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania. X. Odwołanie postępowania o udzielenie zamówienia 1. Prowadzący postępowanie zastrzega sobie prawo odwołania postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny. Odwołanie może nastąpić przed upływem terminu składania ofert. 2. Prowadzący postępowanie zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli nie wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty nie będą podlegały ocenie. 3. Prowadzący postępowanie zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uwagi: IX. Kryterium oceny ofert Kryterium oceny ofert: cena netto 4Prowadzący postępowanie udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert. Sposób obliczenia ceny: 1. Ceny netto i brutto oferty należy podać cyfrowo i słownie wraz ze wszystkimi składnikami wpływającymi na ostateczną cenę uwzględniając podatek VAT. 2. Ceny netto i brutto oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (groszy). 3. Cena może być tylko jedna nie dopuszcza się wariantowania cen. Wszelkie upusty, rabaty winny być od razu ujęte w obliczeniu ceny, tak by wyliczona za realizację cena była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń itp. działań w celu jej określenia. 4. Ceny oferty netto i brutto muszą obejmować całość zamówienia i uwzględniać wszystkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z wykonaniem kompletnego przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. XI. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie z siedzibą w Siemianowicach Ślaskich przy ul. Jana Pawła II 10; 2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych ma swoją siedzibę w Urzędzie Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10, e-mail: iod@um.siemianowice.pl, tel. 32 760 52 82 3. Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. z siedzibą w Siemianowicach Śląskich przy ul. Śmiłowskiego 15 KRS: 0000096696 nr tel. 32 766 0 00 e-mail: mpgkim@mpgkim.com.pl na podstawie umowy na: Świadczenie usług w zakresie zarządzania mieszkaniowym zasobem Gminy Siemianowice Śląskie z dnia 23.10.2023r. oraz umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z dnia 23.10.2023r. 4. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b. i c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa wraz montażem wodomierzy 5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 5września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm), dalej ,,ustawa Pzp"; 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz. U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych; 7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9. posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników) ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 10. nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. |
© eurobudowa.pl 2004-2024