Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wraz z montażem wodomierzy

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wraz z montażem wodomierzy

Data zamieszczenia: 2024-04-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Siemianowicach Śląskich
ul. K. Paryskiej 4B
41-100 Siemianowice Śląskie
powiat: Siemianowice Śląskie
tel. 032 766-00-00
Województwo: śląskie
Miasto: Siemianowice Śląskie
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 032 766-00-00
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
DOSTAWA wraz z montażem wodomierzy.
/Przedmiot zamówienia/
Tryb zamówienia : Zapytanie Ofertowe
Tryb udzielenia zamówienia: Prowadzący Postępowanie informuje iż niniejsze zamówienie
nie przekracza kwoty określonej art. 2 ust.1 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Pra-
wo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022r., poz. 1710 ze zm.) i jest prowadzone na pod-
stawie regulaminu udzielania zamówień publicznych których wartość nie przekracza 130 tyś.
PLN

II. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
DOSTAWA wraz z montażem wodomierzy.
Zakup wraz z dostawą oraz montażem wodomierzy w lokalach mieszkalnych i użytkowych
na terenie miasta Siemianowic Śląskich
Ilość wymiany wodomierzy - 321 lokali.
1 Zakres robót
- wymontowanie dotychczasowego wodomierza z instalacji, demontaż istniejących
wodomierzy lub zamontowanie wodomierza na istniejącej instalacji,
- montaż wodomierza zimnej wody ( bez nakładki radiowej)
- wymiana uszczelek i zamontowanie wodomierzy
- spisanie protokołu z wymiany lub montażu wodomierza zgodnie z wzorem
- plombowanie wodomierzy plombą numerową,
- uporządkowanie terenu po robotach montażowych,
- uzyskanie potwierdzenia prawidłowego montażu u lokatora, odbiór przez kierującego
robotami z ramienia Wykonawcy oraz Koordynatora z ramienia Zamawiającego nowo
zamontowanych wodomierzy,
- sprawdzenie szczelności połączeń i prawidłowości montażu, kontrola podłączenia pod
wodomierz wszystkich punktów poboru wody.
Należy montować wyłącznie liczniki anty-magnesowe o klasie metrologicznej C. Wodomierz
klasy C powinien być o przepustowości 1,6m3/h. Montaż winien być wykonany zgodnie z
zaleceniami producenta Zabudowane liczniki muszą obejmować wszystkie ujęcia wody w
lokalu. Wodomierze powinny być zamontowane w miejscu umożliwiającym swobodny
dostęp do ich odczytania, wymiany, plombowania.
Podłączenie wodomierza należy wykonać na sztywno z zachowaniem odcinków prostych o
długości minimum:
- pięciu średnic przewodu przed wodomierzem,
- trzech średnic przewodu za wodomierzem,
Fakt wymiany wodomierza/y należy zgłosić do działu Administracji przy Ul. Komuny
Paryskiej 4B w Siemianowicach Śląskich, w celu dokonania odbioru technicznego oraz
przedłożenia protokołu z wymiany, kartę gwarancyjną nowego urządzenia oraz
zdemontowany wodomierz
Okres ważności legalizacji dla wodomierzy wynosi 5 lat (Dz.U.Nr 77, poz.730)
2. Prace prowadzone będą przy założeniu ciągłości funkcjonowania obiektu oraz minimalnej
uciążliwości dla mieszkańców. Prace mogą być wykonywane poza dniami świątecznymi od
poniedziałku do piątku w godz.ch od 9.00 do 18.00, praca w innych godz.ch wymaga
uzgodnienia i uzyskania akceptacji Zamawiającego.
3. Zastosowane narzędzia i sprzęt powinny być sprawne i bezpieczne w użytkowaniu i
gwarantować prawidłowe wykonanie zakresu zamówienia, zgodnie z zasadami BHP.
4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do Zapytania Ofertowego).

CPV: 38421100-3, 51210000-7

Dokument nr: ZO-MPGKiM/08/IV/2024

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Siemianowicach Śląskich przy Ul. Komuny
Paryskiej 4b w dniu 17.04.2024r. o godz. 9:00

Składanie ofert:
VIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1. Ofertę należy złożyć w biurze podawczym Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. Ul. Komuny Paryskiej 4B w Siemianowicach
Śl. do dnia 17.04.2024r. do godz. 8:30

Miejsce i termin realizacji:
2III. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie zostanie wykonane w terminie do dnia 31.09.2024r.

Wymagania:
IV. Wykaz dokumentów jakie powinni dostarczyć Wykonawcy wraz z ofertą
1. W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawców warunków Wykonawca winien
przedłożyć:
a) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał
w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co
najmniej 2 roboty polegające na montażu wodomierzy wynoszące co najmniej 30.000,00
zł brutto każda w ramach jednej umowy
b) Wykonawca winien wykazać, że dysponuje (dysponuje lub będzie dysponować) co
najmniej niżej wymienionymi osobami:
- Osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych w ograniczonym zakresie.
c) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia, tj.: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na
kwotę nie mniejsza niż 50.000,00 zł
d) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospo-
darczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
V. Informacje o sposobie porozumiewania się Prowadzącego postępowanie z
Wykonawcami oraz przekazywania dokumentów, a także wskazanie osób
uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami
Ustala się sposób porozumiewania się Prowadzącego postępowanie z wykonawcami:
1. Pisemnie adres Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 41-
100 Siemianowice Śląskie, ul Komuny Paryskiej 4b
drogą elektroniczną
Adres poczty elektronicznej Prowadzącego postępowanie:
zamowieniapubliczne@mpgkim.com.pl
Strona internetowa: www.mpgkim.com.pl
2. Jeżeli Prowadzący postępowanie lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia oraz informacje drogą elektroniczna, każda ze stron na żądanie drugiej
niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Prowadzący
postępowanie domniema, iż pismo wysłane przez Prowadzącego postępowanie na e-mail
podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się
Wykonawcy z treścią pisma, chyba że Wykonawca wezwany przez Prowadzącego
postępowanie do potwierdzenia otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub
informacji w sposób określony w pkt. 2 oświadczy, iż wiadomości nie otrzymał.
3VI. Wymagania dotyczące wadium
Prowadzący postępowanie nie wymaga wniesienia wadium.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę należy złożyć, pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
2. Wykonawca nie może zmieniać treści formularzy, które stanowią dodatek do zapro-
szenia.
3. Oferta musi być sporządzona na lub dokładnie wg dołączonego do zaproszenia wzoru
formularza ofertowego.
4. Oferta winna być sporządzona w jednym egzemplarzu.
5. Ofertę należy przygotować w języku polskim, pismem czytelnym, przy użyciu nośni-
ka pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów.
6. Oferta powinna być trwale spięta, mieć kolejno ponumerowane strony/ kartki.
Należy wykazać łączną liczbę stron/kartek oferty. Dodatki do oferty stanowią jej
integralną część.
7. Oferta oraz załączniki muszą być podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/e do re-
prezentowania Wykonawcy.
8. Każda zapisana strona winna być parafowana przez osobę/y upoważnioną/e do repre-
zentowania Wykonawcy
9. Każda ewentualna poprawka w ofercie musi być parafowana przez osobę/y upoważ-
nioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
10. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jed-
na ostateczna cena.
11. Treść oferty musi odpowiadać treści zamówienia.
12. Ofertę należy dostarczyć w zaklejonym, nieprzeźroczystym, nienaruszonym opako-
waniu z napisem:
Ofertę należy dostarczyć w zaklejonym, nieprzeźroczystym, nienaruszonym opakowaniu
z napisem:
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 17.04.2024 r. godz. 9:00
Dostawa wraz z montażem wodomierzy.
wraz z nazwą i dokładnym adresem wraz z numerem telefonu wykonawcy.
13. Wykonawca może przed, upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
14. Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania.
X. Odwołanie postępowania o udzielenie zamówienia
1. Prowadzący postępowanie zastrzega sobie prawo odwołania postępowania o udzielenie
zamówienia bez podania przyczyny. Odwołanie może nastąpić przed upływem terminu
składania ofert.
2. Prowadzący postępowanie zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o
udzielenie zamówienia jeżeli nie wpłynie żadna oferta lub gdy złożone oferty nie będą
podlegały ocenie.
3. Prowadzący postępowanie zastrzega sobie możliwość odwołania postępowania o
udzielenie zamówienia jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, jaką
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uwagi:
IX. Kryterium oceny ofert
Kryterium oceny ofert: cena netto
4Prowadzący postępowanie udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została oceniona
jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryterium oceny ofert.
Sposób obliczenia ceny:
1. Ceny netto i brutto oferty należy podać cyfrowo i słownie wraz ze wszystkimi
składnikami wpływającymi na ostateczną cenę uwzględniając podatek VAT.
2. Ceny netto i brutto oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku
(groszy).
3. Cena może być tylko jedna nie dopuszcza się wariantowania cen. Wszelkie upusty, rabaty
winny być od razu ujęte w obliczeniu ceny, tak by wyliczona za realizację cena była ceną
ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń itp. działań w
celu jej określenia.
4. Ceny oferty netto i brutto muszą obejmować całość zamówienia i uwzględniać wszystkie
koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z wykonaniem kompletnego przedmiotu
zamówienia.
5. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
XI. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Prezydent Miasta Siemianowice
Śląskie z siedzibą w Siemianowicach Ślaskich przy ul. Jana Pawła II 10;
2. Inspektor Ochrony Danych Osobowych ma swoją siedzibę w Urzędzie Miasta
Siemianowice Śląskie przy ul. Jana Pawła II 10, e-mail: iod@um.siemianowice.pl, tel. 32 760
52 82
3. Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki
Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. z siedzibą w Siemianowicach Śląskich przy ul.
Śmiłowskiego 15 KRS: 0000096696 nr tel. 32 766 0 00 e-mail: mpgkim@mpgkim.com.pl na
podstawie umowy na: Świadczenie usług w zakresie zarządzania mieszkaniowym zasobem
Gminy Siemianowice Śląskie z dnia 23.10.2023r. oraz umowy powierzenia przetwarzania
danych osobowych z dnia 23.10.2023r.
4. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b. i c RODO w
celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Dostawa wraz
montażem wodomierzy
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11
5września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm), dalej
,,ustawa Pzp";
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez
okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie
z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i
zakresu działania archiwów zakładowych (tj. Dz. U z 2011 nr 14, poz. 67 z późn. zm.) teczki
aktowe będą przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku
dokumentacji zamówień publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku
postępowania w trybie zamówień publicznych;
7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana
dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy
czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników)
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu
ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;
10. nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
RODO.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.