lubelskie (Radzyń Podlaski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont schodów zewnętrznych budynków oraz remont podjazdu |
Data zamieszczenia: | 2024-04-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO 17 MARCA 20 82-200 Malbork powiat: malborski 22blt.przetargi@ron.mil.pl https://portal.smartpzp.pl/22blt |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Malbork |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont schodów zewnętrznych budynków oraz remont podjazdu w kompleksach wojskowych administrowanych przez 22.BLT w Malborku Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: - remont schodów zewnętrznych budynków 5,9,10,22,119 i 149 na terenie lotniska wojskowego w m. Krasnołęka - remont schodów zewnętrznych budynku nr 11 w kompleksie wojskowym przy Ul. Jagiellońskiej 16 w Malborku. Budynek 10,9,5,119,11 : - skucie istniejących betonowych schodów; - wykonanie podestów i schodów z kostki betonowej; - wymiana drzwi wejściowych w budynku 5 i 10; - wywóz i utylizacja gruzu z rozbiórki. Budynek 149 i 22 - skucie istniejących płytek; - oczyszczenie powierzchni schodów z kleju; - uzupełnienie ubytków; - montaż balustrad; - impregnacja powierzchni betonowych. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontu podjazdu do budynku nr 1 w kompleksie wojskowym w Pruszczu Gdańskim. - rozbiórka istniejących schodów z podjazdem; - wykonanie nowego podjazdu wg załączonego rysunku; - osadzenie wycieraczki z odpływem; - montaż barierek ze stali nierdzewnej ; - impregnacja powierzchni betonowej podjazdu; - montaż koryt ściekowych; - wykonanie chodników oraz dojazdu - wymiana drzwi wejściowych przy podjeździe;; - wywóz i utylizacja gruzu. CPV: 45000000-7, 45233200-1 Dokument nr: 2024/BZP 00269073, 22.BLT.SZP.2612.18.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/22blt 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/22blt 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System 3. System jest dostępny pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/22blt 4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu. 5. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika Wykonawcy odbywa się komunikacja Wykonawcy z Zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania 6. Za pośrednictwem posiadanego w Systemie konta Jednostki Zamawiającej oraz kont Użytkowników Wewnętrznych Jednostki Zamawiającej odbywa się komunikacja Zamawiającego z Wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania w ramach postępowania. 7. Zadawanie pytań przez Wykonawców odbywa się w zakładce ,,Pytania do postępowania". Po otwarciu ofert, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są elektronicznie za pośrednictwem Systemu, w zakładce ,,Korespondencja", która dla Wykonawcy jest widoczna w Zakładce ,,Oferty", po zaznaczeniu numeru złożonej oferty. 8. Do pełnego i prawidłowego korzystania z Systemu przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub elektronicznego podpisu osobistego służącego do autentykacji i podpisu. 9. Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy Wykonawcy następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia: - posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania: o w zakresie podstawowych funkcjonalności - przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów: a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - Lub ich nowsze wersje b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11, c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek o w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP): a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre) b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning. 10. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu Elearning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców. 11. Użycie przez Wykonawcę do kontaktu z Zamawiającym środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez Wykonawcę Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu Wykonawcy. Szczegółowe warunki komunikacji i wymagań technicznych określono w rozdziale 13 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdziale 27 SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna została zawarta w Rozdziale 27 SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/22blt TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 10:15 Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/22blt Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024