Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odnowienie drewnianych stopnic schodów

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odnowienie drewnianych stopnic schodów

Data zamieszczenia: 2024-04-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Kaliszu
Al. Wolności 13
62-800 Kalisz
powiat: Kalisz
Tel: (062) 76-57-778, 76-57-800
gospodarczy@kalisz.sr.gov.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Kalisz
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel: (062) 76-57-778
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Rodzaj zamówienia: ,,Odnowienie (renowacja) drewnianych stopnic schodów - jedna klatka
schodowa boczna w budynku Sądu Rejonowego w Kaliszu przy Al. Wolności 13".

Opis przedmiotu zamówienia
III.
1.
2.
3.
4.
5.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na odnowieniu (renowacji)
drewnianych stopnic schodów, bez konstrukcji żeliwnej - jedna klatka schodowa boczna
w budynku Sądu Rejonowego w Kaliszu przy Al. Wolności 13 (100 stopnic):
a) renowacja wskazanych w postępowaniu drewnianych stopnic schodów, bez
konstrukcji żeliwnej na jednej bocznej klatce schodowej - czyszczenie i
szlifowanie schodów przed malowaniem, zagruntowanie drewna - bejcowanie na
kolor istniejący, lakierowanie powierzchni stopnic - wykończenie mat (zgodnie z
przedmiarem robót), oraz pozostały wyżej nie wymieniony zakres robót zawarty w
przedmiarze robót,
Prace renowacyjne będą prowadzone w obiekcie czynnym - nie mogą zakłócać
funkcjonowania Sądu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac, użytych urządzeń i materiałów
został określony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszego opisu
przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej po wcześniejszym
uzgodnieniu telefonicznym terminu. Przeprowadzenie wizji lokalnej ma na celu poznanie
specyfiki obiektu oraz klatek schodowych na których docelowo mają zostać wykonane
prace renowacyjne.
Szczegółowy zakres prac określony jest w załącznikach do opisu przedmiotu zamówienia
(dalej OPZ) obejmujących:
a) przedmiar robót (kosztorys nakładczy) - załącznik nr 4 do OPZ - Roboty
renowacyjne w Sądzie Rejonowym Kaliszu w budynku przy Al. Wolności 13
(zadanie oznaczone w przedmiarze robót numeracją 1.1)
b) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (SPWiOR) - załącznik nr 5 do
OPZ.
Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania
jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z
dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), ustawy o
wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. 2021 poz. 1213 ze zm.) oraz innych przepisów, o ile
mają zastosowanie.
7. W przypadku użycia w załącznikach do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia nazw
materiałów, producentów czy znaków towarowych należy je traktować jako
przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające
standard techniczny i jakościowy. Materiały do wykonania zamówienia należy
przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w opisie
przedmiotu zamówienia i załącznikach do niego. Zamawiający dopuszcza oferowanie
materiałów lub rozwiązań ,,równoważnych" pod względem parametrów technicznych,
użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie
parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia i
jego załącznikach. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne
opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że
oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone
przez Zamawiającego. W przypadku zastosowania materiałów równoważnych
Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów
zamiennych do dokumentacji (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog
producenta, nazwę producenta, opis materiałów i ilość do zabudowy) - niezłożenie
takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w
dokumentacji technicznej (opisie przedmiotu zamówienia).
8. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za
właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz
ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wywóz odpadów budowlanych
odbywa się na koszt Wykonawcy.
9. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rozszerzonej rękojmi na wykonany
przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od terminu odbioru
końcowego.

CPV: 45453000-7

Składanie ofert:
XI.
Miejsce i termin składania ofert
Ofertę należy złożyć do dnia 19 kwietnia 2024r. do godz. 10:00 na biurze podawczym
Sądu Rejonowego w Kaliszu Al. Wolności 13, pokój nr 2, bądź też w pokoju nr 351, III
piętro
lub za pośrednictwem
poczty
elektronicznej
na
adres
e-mail:
gospodarczy@kalisz.sr.gov.pl
W przypadku przesyłki pocztowej liczy się data otrzymania przesyłki przez
Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
V.
Okres realizacji przedmiotu zamówienia
Termin wykonywania zamówienia: najpóźniej do dnia 03.09.2024 r.

Wymagania:
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
II.
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone zgodnie z
wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień Zamawiającego o wartości
nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto.
2. Wobec powyższego do niniejszego postępowania nie stosuje się przepisów ustawy ,,Prawo
zamówień publicznych" z 11.09.2019r. (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z poźn. zm.).
3. Do niniejszego postępowania stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.

11. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
13. Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
14. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał przedmiot zamówienia przy
pomocy pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy, jeżeli wykonanie tych
czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z
dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy.
15. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w ust. 14 nie dotyczy osób pełniących samodzielne
funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wydane na
podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac
bez nadzoru, w tym kierownika budowy, kierowników robót.
16. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych, ani w formie zaliczek na
poczet realizacji niniejszego zamówienia.
17. Zamawiający do momentu wyboru najkorzystniejszej oferty zastrzega sobie możliwość
unieważnienia postępowania bez konieczności podawania przyczyny unieważnienia.
IV.
Wymagania dla oferenta
1.
2.
3.
4.
Zamawiający wymaga od oferenta posiadania uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności będącej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek posiadania takich uprawnień,
Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, iż posiada niezbędną wiedzę i
doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, iż posiada odpowiednie zdolności
techniczne lub zawodowe, niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o
którym mowa w ust. 3, jeżeli wykaże, że:
a) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, co najmniej:
o dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu w budynku
użyteczności publicznej np. w zakresie renowacji schodów, malowania,
wymiany posadzek, wymiany stolarki, itp., o wartości brutto nie mniejszej niż
50 tys. zł brutto każda oraz załączy dowody, określające, że te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone (referencje lub podpisany bez
zastrzeżeń protokół odbioru robót),
b) dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami
budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i pełnić będzie funkcję kierownika
budowy w wyżej wymienionej specjalności.
Kierownicy budowy powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z
dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) oraz
Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia z dnia 29 kwietnia 2019 r.
w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019, poz. 831), lub odpowiadające im
ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów.
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych,
dopuszcza, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, odpowiadające im
uprawnienia osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na
zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. ustawa z dnia 22 grudnia
2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
5.
6.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego
części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej
lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go
z nim stosunków prawnych.
Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi
udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia.
Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności
techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na
wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu.
8. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za
szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych
zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa,
podmiotu, o którym mowa w ust. 5, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę
warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy
wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez
zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub,
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli
wykaże zdolności techniczne lub zawodowe oraz sytuację finansową lub
ekonomiczną, o których mowa w ust. 3 i 4 oraz ust. 11 i 12 niniejszego rozdziału
opisu przedmiotu zamówienia.
10. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych
podmiotów, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym
należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący
wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów,
zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą dokumentu (np. zobowiązania
podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego
polega wykonawca), który określa w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy
wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do
warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane
zdolności dotyczą.
11. Wykonawca zobowiązany jest oświadczyć, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i
finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
12. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji
ekonomicznej lub finansowej, o którym mowa w ust. 11 jeżeli wykaże, że:
o jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie
mniejszą niż 100.000,00 PLN brutto.
13. Oferent winien przestawić kosztorys ofertowy zgodny z zakresem robót podanym w
przedmiarze robót (kosztorysie nakładczym).
14. Wybrany oferent winien zobowiązać się wykonać przedmiot zamówienia z należytą
starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi,
standardami, zasadami sztuki budowlanej, wraz z uwzględnieniem potrzeb i specyfiki
obiektu, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy.
15. Wybrany w postępowaniu Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji
harmonogram prac remontowych.
16. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia miejsca robót,
włącznie z wywozem i utylizacją wszystkich materiałów.
17. Termin związania ofertą wymagany od Wykonawcy - 30 dni licząc od wyznaczonego
terminu składania ofert.
VI.
Dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
1. Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia,
2. Wykaz robót budowlanych - Załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia:
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane zgodnie ze
wzorem załącznika nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia, oraz z załączeniem
dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w
szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami
prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty
budowlane były wykonywane (np. podpisany bez zastrzeżeń protokół odbioru robót), a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego -
Załącznik nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia:
odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych (posiadanych uprawnień do kierowania robotami
budowlanymi), doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 3 do opisu
przedmiotu zamówienia oraz oświadczenie, że osoby wskazane w wykazie i
uczestniczące w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (oświadczenie zawiera
załącznik nr 3 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia).
4. Dokument potwierdzający spełnienie warunku udziału w postępowaniu dotyczący
sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy, iż jest on ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż
100.000,00 PLN brutto (ważna polisa ubezpieczeniowa).
5. Dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem oraz podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w
imieniu Wykonawcy.
6. Brak w ofercie dokumentów wymienionych w ust. 1-4 stanowić będzie dla
Zamawiającego podstawę do odrzucenia oferty.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język
polski.
VII.
Forma oferty
1.
Na ofertę składają się:
1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z załączonym wzorem
formularza oferty stanowiącym załącznik nr 1,
2. Wykaz robót budowlanych - Załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia,
3. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych
(posiadanych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi), doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego - Załącznik
nr 3 do opisu przedmiotu zamówienia,
4. Ważna polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający spełnienie
warunku udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawcy.
2. Zamawiający nie dopuszcza na składanie ofert częściowych lub wariantowych,
3. Ofertę podpisuje osoba lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy
(składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy) tj.
1. osoby uprawnione zgodnie z reprezentacją ujawnioną w aktualnym odpisie z
właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, lub
2. osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię
poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z
dokumentu sporządzony przez notariusza - należy dołączyć do oferty; Przyjmuje
się, że pełnomocnictwo do złożenia lub podpisania oferty upoważnia również do
poświadczania za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów
składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego.
Jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, wraz z ofertą składa się
pełnomocnictwo.
4. Ofertę sporządza się w sposób staranny, czytelny i trwały. Stwierdzone przez
wykonawcę w ofercie błędy i omyłki w zapisach - przed jej złożeniem - poprawia się
przez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności
błędnego zapisu, oraz podpisanie poprawki i zamieszczenie daty dokonania poprawki.
5. Zaleca się, aby wykonawca zbroszurował ofertę oraz ponumerował jej strony.
6. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca.
7. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę sam lub jako reprezentant firmy.
Oferta wykonawcy, który złoży więcej niż jedną ofertę, zostanie odrzucona.
8. Oferta - pod rygorem jej odrzucenia - musi być napisana w języku polskim, techniką
nieścieralną.
9. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać
ofertę.
10. W przypadku zmiany oferty wykonawca przesyła Zamawiającemu oświadczenie, że
ofertę zmienia, określając zakres tych zmian. Oświadczenie o zmianie oferty musi
zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz podpis wykonawcy.
11. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z
postępowania poprzez przesłanie Zamawiającemu odpowiedniego oświadczenia o
wycofaniu oferty.
12. W przypadku wycofania oferty, wykonawca przesyła Zamawiającemu oświadczenie,
że ofertę wycofuje. Oświadczenie o wycofaniu oferty musi zawierać co najmniej
nazwę i adres wykonawcy, treść oświadczenia wykonawcy o wycofaniu oferty oraz
podpis osoby lub osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy.
VIII.
Termin związania ofertą
1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się
wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin
związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed
upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na
przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
IX.
1.
2.
W przypadku wyboru jako oferty najkorzystniejszej oferty składanej przez wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawić zamawiającemu
umowy regulujące współpracę tych wykonawców, zawierające co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego
swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący
realizację zamówienia.
Umowę w imieniu Wykonawcy może podpisać osoba/y upoważniona/e do
reprezentowania wykonawcy, ujawniona/e we właściwym rejestrze lub ewidencji, lub
pełnomocnik, który przedstawi stosowne pełnomocnictwo - o ile nie wynika z
dokumentów przedstawionych wraz z ofertą.
3.
4.
5.
6.
X.
Wykonawca przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązany
jest do wskazania osób reprezentujących strony umowy oraz złożyć pełnomocnictwo,
jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik.
Wykonawca przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązany
jest do przedłożenia Zamawiającemu podpisanego kosztorysu ofertowego wraz z
cenami jednostkowymi oraz stawką roboczogodziny, narzutami procentowymi,
zestawieniami M (materiałów) i S (sprzętu) w celach informacyjnych (zalecana
metoda kalkulacji szczegółowej). Ponieważ obowiązującym wynagrodzeniem jest
wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorysy ofertowe oraz pozostałe informacje będą
jedynie wykorzystywane do obliczenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy w
przypadku odstąpienia od umowy (dokumenty składane w oryginale lub kserokopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji),
Wykonawca, który będzie korzystał w realizacji przedmiotu zamówienia z pomocy
podwykonawców zobowiązany jest do podania informacji o tych podmiotach oraz
wskazania w jakich częściach powierzy im realizację zamówienia.
Brak przedłożenia dokumentów, o których mowa w ust. 4 rozdziału IX opisu
przedmiotu zamówienia, stanowi podstawę do uznania, iż Wykonawca uchyla się od
podpisania umowy.
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy
1. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru przedmiotu zamówienia
podpisany przez upoważnione do tego osoby po stronie Zamawiającego i
Wykonawcy.
2. Fakturę należy wystawić na Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Kaliszu, NIP 618-16-
07-239.
3. Termin zapłaty faktury - 14 dni od daty jej wystawienia.
4. Za dzień płatności strony przyjmują dzień obciążenia rachunku bankowego
Zamawiającego.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 RODO zastosowana przez Zamawiającego w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Administratorem danych osobowych zawartych w dokumentach postępowania, w tym w
ofercie składanej przez wykonawcę ubiegającego się o udzielnie zamówienia publicznego w
Sądzie Rejonowym w Kaliszu, a także w dokumentach podwykonawców oraz podmiotów
trzecich udostępniających zasoby oraz w dokumentach związanych z realizacją udzielonego
zamówienia jest Dyrektor Sądu Rejonowego w Kaliszu, Al. Wolności 13, 62-800 Kalisz.
Administrator informuje, że:
1. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych (IOD) Pani Agnieszki Kwaśniewskiej
(zastępowana przez Z-cę Kierownika Oddziału Kadr, Panią Alicję Sobańską): adres e-
mail: iod@kalisz.sr.gov.pl, telefon: 62 765 79 58.
2. Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 dalej RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na
podstawie ,,Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nie przekraczającej
kwoty 130 000,00 zł netto przez Sąd Rejonowy w Kaliszu", stanowiącym załącznik nr 2
do Zarządzenia Dyrektora Sądu Rejonowego w Kaliszu nr 4/21 z dnia 20.01.2021r. w
sprawie wprowadzenia ,,Regulaminu udzielania zamówień publicznych" (...) w Sądzie
Rejonowym w Kaliszu.
3. Pani/Pana dane będą przetwarzane jedynie przez upoważnionych pracowników Sądu
Rejonowego w Kaliszu, zaangażowanych w proces udzielenia i realizacji zamówienia
publicznego oraz będą udostępniane organom i osobom uprawnionym na mocy
przepisów prawa.
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą do czasu zakończenia procesu udzielenia
i realizacji zamówienia publicznego. Po zakończeniu procesu dane będą przechowywane
przez okres określony w przepisach prawa lub wewnętrznych procedurach Sądu
Rejonowego w Kaliszu.
5. Przysługuje Pani/Panu, na zasadach określonych w Rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony
osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych - RODO) i przepisach prawa krajowego, prawo do
żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub
ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
6. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
7. Podanie danych w procesie udzielenia i realizacji zamówienia publicznego jest
wymogiem ustawowym, jest niezbędne do skutecznego jego przeprowadzenia.
Niepodanie danych skutkuje brakiem możliwości udziału w procesie.
8. Realizacja praw, o których mowa w punkcie 5 możliwa jest za pośrednictwem adresu e-
mail: iod@kalisz.sr.gov.pl lub przesyłając żądanie na adres siedziby Sądu.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w celach związanych z automatycznym
podejmowaniem decyzji, w tym w oparciu o profilowanie.
10. Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw trzecich, ani do organizacji
międzynarodowych.
VIII.
Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty oraz
opis sposobu oceniania ofert.
1. W niniejszym postępowaniu wybór oferty najkorzystniejszej zostanie dokonany w oparciu
o przyjęte następujące kryteria oceny ofert:
a)
Cena
znaczenie kryterium - 80 pkt
Punkty w kryterium Cena jakie otrzyma badana oferta będą liczone w następujący
sposób:
najniższa cena brutto spośród ofert
ilość punktów oferty ocenianej = -------------------------------------------- ----x 80 pkt.
cena brutto oferty ocenianej
W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 80 pkt.
b)
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi
znaczenie kryterium - 20 pkt
Punkty w kryterium Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi jakie otrzyma badana oferta
będą liczone w następujący sposób:
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi 3 lata - 0 pkt
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi 4 lata - 10 pkt
Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi 5 i więcej lat -20pkt
W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 20 pkt.
Punkty zostaną przyznane tylko wtedy gdy wykonawca w sposób jednoznaczny wskaże
w ,,Formularzu ofertowym" jeden z wyżej wymienionych okresów, w innym przypadku
oferta otrzyma zero punktów w tym kryterium. Pozostawienie pustego miejsca w
,,Formularzu ofertowym" uważa się za zaoferowanie 3-letniego okresu gwarancji i
rozszerzonej rękojmi.
2.
3.
4.
Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryteria.
Oferty będą oceniane punktowo. Ocenę dla poszczególnych ofert stanowić będzie suma
punktów uzyskanych w przyjętych kryteriach. Wynik działania zostanie zaokrąglony do
dwóch miejsc po przecinku. Maksymalna ilość punktów jaką może otrzymać oferta
wynosi 100 pkt.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania
niniejszego opisu przedmiotu oraz otrzyma najwyższą ilość punktów.
Informacje o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w
celu zawarcia umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego

Kontakt:
XII.
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami w imieniu zamawiającego są:
? Michał Sradomski tel. (62)765-77-78, adres e-mail: gospodarczy@kalisz.sr.gov.pl -
w zakresie proceduralnym i merytorycznym od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-
15:00
? Beata Sójka tel. (62)765-78-00 - adres e-mail: gospodarczy@kalisz.sr.gov.pl - w
zakresie merytorycznym od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-15:00

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.