mazowieckie (Kobyłka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakupu części do pojazdów ciężarowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Skarb Państwa - Dowództwo 1. Brygady Logistycznej ul. Powstańców Warszawy 2 85-915 BYDGOSZCZ powiat: Bydgoszcz Faks: 261 411 234 blog.kancelaria@ron.mil.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | BYDGOSZCZ |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Faks: 261 411 234 |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
1. Zamawiający zaprasza do złożenia oferty w zapytaniu ofertowym na: ,,Sukcesywna dostawa części do pojazdów ciężarowych w m. Bydgoszcz" Nr sprawy 03/Sam/D/ZOF/24 2. Nazwa przedmiotu zamówienia Sukcesywna dostawa części dostawa części do pojazdów ciężarowych w m. Bydgoszcz. 2.2. Opis przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia składa się z opisu ogólnego dotyczącego sukcesywnego zakupu części do pojazdów pozostających na wyposażeniu 1 BLog. Zamawiający przewiduje zakup asortymentu w sposób zamówień cząstkowych, sukcesywnie do dnia 30.11.2024 r. Do porównania cen oferowanych części, Wykonawca powinien wycenić poniższy asortyment: Lp. Nazwa Pojazd Numer katalogowy ilość: 1 DRĄŻEK KIEROWNICZY IVECO EUROCARGO 504049893 1 szt. 2 KIERUNKOWSKAZ LEWY IVECO EUROCARGO 504187902 1 szt. 3 KIERUNKOWSKAZ PRAWY IVECO EUROCARGO 504187906 1 szt. 4 DRĄŻEK KIEROWNICZY IVECO EUROCARGO 58016992440 1 szt. 5 PODUSZKA POWIETRZNA IVECO EUROCARGO 8188539 1 szt. 6 CZUJNIK IVECO STRALIS 41200561 1 szt. 7 RURA WYDECHOWA IVECO STRALIS 41296198 1 szt. 8 DYSZA SPRYSKIWACZY SZYBY IVECO STRALIS 42533487 1 szt. 9 OŚWIETLENIE BOCZNE PRAWE IVECO STRALIS 98443250 1 szt. 10 OŚWIETLENIE BOCZNE LEWE IVECO STRALIS 98443252 1 szt. 11 LAMPA TYLNA PRAWA IVECO STRALIS 99463242 1 szt. 12 LAMPA TYLNA LEWA IVECO STRALIS 99463244 1 szt. 13 PRZEDNIA LAMPA PRZECIWMGŁOWA IVECO STRALIS 504181095 1 szt. 14 LAMPA REFLEKTOROWA LEWA IVECO STRALIS 504238117 1 szt. 15 KOREK ZBIORNIKA AD BLUE IVECO STRALIS 41298191 1 szt. 16 PASEK KLINOWY WIELOROWKOWY IVECO STRALIS 504056043 1 szt. 17 AMORTYZATOR KABINY IVECO STRALIS 504057014 1 szt. 18 AMORTYZATOR KABINY IVECO STRALIS 504057016 1 szt. 19 STOPIEŃ PLASTIKOWY PRAWY IVECO STRALIS 504103304 1 szt. 20 LISTWA OCHRONNA ŚRODEK IVECO STRALIS 504190697 1 szt. 21 LISTWA OCHRONNA PRAWA IVECO STRALIS 504190699 1 szt. 22 LISTWA OCHRONNA LEWA IVECO STRALIS 504190700 1 szt. 23 PRZYŁĄCZE IVECO STRALIS 93162482 1 szt. 24 TARCZA HAMULCOWA OŚ PRZEDNIA IVECO STRALIS 2992477 1 szt. 25 TARCZE HAMULCOWE TYŁ IVECO STRALIS 7189475 1 szt. 26 TARCZE HAMULCOWE PRZÓD IVECO STRALIS 7189476 1 szt. 27 ZESPÓŁ WSPOMAGANIA SPRZĘGŁA IVECO STRALIS 41035502 1 szt. 28 PRZEWÓD PALIWA OE IVECO STRALIS 99473921 1 szt. 29 MECHANIZM PODNOSZENIA SZYBY PRAWY IVECO STRALIS 99487781 1 szt. 30 KLOCKI HAMULCOWE IVECO STRALIS 500086211 1 szt. 31 LAMPA PRZEDNIA LEWA IVECO STRALIS 504020193 1 szt. 32 MECHANIZM PODNOSZENIA SZYBY LEWY IVECO STRALIS 504040989 1 szt. 33 ŚWIATŁA OBRYSOWE KPL LEWY PRZÓD IVECO STRALIS 504063008 1 szt. 34 ŚWIATŁA OBRYSOWE KPL PRAWY PRZÓD IVECO STRALIS 504063575 1 szt. 35 POMPA PODNOSZENIA KABINY IVECO STRALIS 504173053 1 szt. 36 STOPIEŃ DOLNY LEWY IVECO STRALIS 504215971 1 szt. 37 PIÓRA WYCIERACZEK IVECO STRALIS 3397118320 1 szt. 38 ZACISK HAMULCOWY LEWY IVECO STRALIS 5801341078 1 szt. 39 ZACISK HAMULCOWY PRAWY IVECO STRALIS 5801341079 1 szt. 40 LAMPA OBRYSOWA BLENDY LEWA OE IVECO STRALIS 5802814429 1 szt. 41 LAMPA OBRYSOWA PRAWA IVECO STRALIS 58028114428 1 szt. 42 TARCZE HAMULCOWE OŚ PĘDNA Z ABS IVECO STRALIS 2996328/7189476 1 szt. 43 CZUJNIK ZUZYCIA KLOCKÓW IVECO STRALIS JCW 117 1 szt. 44 LISTWA PRZECIWSŁONECZNA -BLENDA IVECO STRALIS OE 5801715566 1 szt. 45 RURA WYDECHOWA IVECO EURO 6 POCZĄTKOWA KOLEKTORA IVECO STRALIS 6C0001 1 szt. 46 CZUJNIK ABS IVECO STRALIS 41200561 1 szt. 47 CZUJNIK ABS IVECO STRALIS 41221280 1 szt. 48 OBEJMA IVECO STRALIS 41271901 1 szt. 49 OBUDOWA LUSTERKA PRAWA MAŁA IVECO TRAKKER 50415897 1 szt. 50 LAMPA OSTRZEGAWCZA BARWY POMARAŃCZOWEJ COBO IVECO TRAKKER 98474400 1 szt. 51 PODNOŚNIK SZYB P IVECO TRAKKER 99485334 1 szt. 52 PODNOŚNIK SZYB L IVECO TRAKKER 99485336 1 szt. 53 OBUDOWA LUSTERKA LEWA DUŻA IVECO TRAKKER 504158974 1 szt. 54 OBUDOWA LUSTERKA PRAWA DUŻA IVECO TRAKKER 504158975 1 szt. 55 OBUDOWA LUSTERKA LEWA MAŁA IVECO TRAKKER 504158976 1 szt. 56 REFLEKTOR PRZÓD PRAWY IVECO TRAKKER 41221015/504020189 1 szt. 57 REFLEKTOR PRZÓD LEWY IVECO TRAKKER 41221036/504020193 1 szt. 58 STOPIEŃ KABINY DOLNY IVECO TRAKKER 504102899/3356861 1 szt. 59 DRĄŻEK KIEROWNICZY PODŁUŻNY JELCZ 325 3058Y2 1 szt. 60 OBEJMA JELCZ 642 4310272941 1 szt. 61 UCHWYT JELCZ 642 4310272945 1 szt. 62 OPASKA JELCZ 642 4310272949 1 szt. 63 OPASKA ? 114 JELCZ 642 4310272950 1 szt. 64 OPASKA JELCZ 642 4310273164 1 szt. 65 TARCZA KOTWICZNA / PYŁOWA JELCZ 642 4312725099 1 szt. 66 WSPORNIK JELCZ 642 4510273569 1 szt. 67 WSPORNIK TYLNY JELCZ 642 4510273718 1 szt. 68 WSPORNIK PRZEDNI JELCZ 642 4510273719 1 szt. 69 WSPORNIK RURY WYDECHOWEJ JELCZ 642 4510273720 1 szt. 70 ŁĄCZNIK JELCZ 642 4510273721 1 szt. 71 OSŁONA JELCZ 642 6310272752 1 szt. 72 WSPORNIK TŁUMIKA JELCZ 642 6310272940 1 szt. 73 OBEJMA JELCZ 642 6310272942 1 szt. 74 OSŁONA TŁUMIKA JELCZ 642 6310273240 1 szt. 75 ZAWÓR SZYBKIEGO ODHAMOWANIA JELCZ 642 6414915008 1 szt. 76 OBEJMA JELCZ 642 6510273567 1 szt. 77 RURA WYDECHOWA TYLNA ? 110 JELCZ 642 6510273733 1 szt. 78 RURA WYDECHOWA ? 110 JELCZ 642 6510273735 1 szt. 79 OSŁONA RURY WYDECHOWEJ JELCZ 642 6510273740 1 szt. 80 PRZEWÓD WYDECHOWY DOLOTOWY JELCZ 642 6510273745 1 szt. 81 TŁUMIK 653000 JELCZ 642 1021029699023 1 szt. 82 PIÓRO WYCIERACZKI 500MM JELCZ 642 1021135819161 1 szt. 83 RAMIĘ WYCIERACZKI JELCZ 642 1021135819163 1 szt. 84 ŁĄCZNIK ELASTYCZNY JELCZ 642 1021373153004 1 szt. 85 LAMPA OBRYSOWA PRAWA JELCZ 642 FT-140 F P 1 szt. 86 POMPA TŁOKOWA RĘCZNA PPK-4.00 JELCZ 662 1020876121006 1 szt. 87 SIŁOWNIK HAMULCOWY JELCZ 662 1020915611045 1 szt. 88 KOREK FI 80 Z KLUCZEM JELCZ 662 1021029699858 1 szt. 89 LAMPA POZYCYJNA TYLNA ADR CZERWONA JELCZ 662 1021135411508 1 szt. 90 LAMPA POZYCYJNA BOCZNA ADR JELCZ 662 1021135411527 1 szt. 91 PRZEWÓD ELASTYCZNY L=3000 JELCZ 662 1021373129223 1 szt. 92 WSPORNIK TŁUMIKA JELCZ 662 4310273395 1 szt. 93 PRZEWÓD ELASTYCZNY JELCZ 662 6314931810 1 szt. 94 KADŁUB ZBIORNIKA PALIWA JELCZ 662 6510160725 1 szt. 95 WYPOSAŻENIE DRZWI - CZĘŚĆ KLAMEK KASETOWYCH - KLAMKA LEWA JELCZ 662D.35 82 KABINA KPL.TYP134/606500 1 szt. 96 WYPOSAŻENIE DRZWI - CZĘŚĆ KLAMEK KASETOWYCH - KLAMKA PRAWA JELCZ 662D.35 82 KABINA KPL.TYP134/606500 1 szt. 97 PIÓRA WYCIERACZEK JELCZ 662D.35 PS-1551 1 szt. 98 NAKRĘTKA WAŁKA ATAKUJĄCEGO JELCZ P862D MULTILIFT 42100842 1 szt. 99 WAŁEK ATAKUJĄCY TYLNEGO MOSTU JELCZ P862D MULTILIFT 42102318 1 szt. 100 FLANSZA WAŁKA ATAKUJĄCEGO TYLNEGO MOSTU JELCZ P862D MULTILIFT 42102323 1 szt. 101 ELEMENT ZESTAWU DO HAMULCA JELCZ P862D MULTILIFT 93161621 1 szt. 102 SIŁOWNIK MEMBRANOWO-SPRĘŻYNOWY T-22 JELCZ P862D MULTILIFT 1020915611052 1 szt. 103 PRZEWÓD ELASTYCZNY SIŁOWNIKA HAMULCA PRZÓD JELCZ P862D MULTILIFT 102102950093 1 szt. 104 WAŁ NAPĘDOWY LZ=810 JELCZ P862D MULTILIFT 1021029630387 1 szt. 105 NAKRĘTKA SIŁOWNIKA JELCZ P862D MULTILIFT 451 246 0484 1 szt. 106 KOŃCÓWKA DRĄŻKA KIEROWNICZEGO -PRAWA JELCZ P862D MULTILIFT 4833829 1 szt. 107 RURA WLOTOWA JELCZ P862D MULTILIFT 6310261071 1 szt. 108 OSŁONA SZCZĘK HAMULCA JELCZ P862D MULTILIFT 93163356 1 szt. 109 NAKRĘTKA ROWKOWA JELCZ P862D MULTILIFT 93163852 1 szt. 110 PŁYTA TYLNA HAMULCA JELCZ P862D MULTILIFT 93192915 1 szt. 111 LAMPA OBRYSOWA LEWA JELCZ P862D MULTILIFT FT-140 F L 1 szt. 112 LAMPA KIERUNKOWSKAZU I ŚWIATEŁ POZYCYJNYCH JELCZ 862HIAB 1021135411010 1 szt. 113 PRZEWÓD DO TŁUMIKA JELCZ C642 6510273466 1 szt. 114 KLAMKA WEWNĘTRZNA JELCZ C642/P662 4316061054 1 szt. 115 MECHANIZM WYCIERACZEK JELCZ C642/P662 6316105006 1 szt. 116 MECHANIZM ZAMKA LEWY JELCZ C642/P662 6416050025 1 szt. 117 MECHANIZM ZAMKA PRAWY JELCZ C642/P662 6416060008 1 szt. 118 LAMPA OBRYSOWA KIERUNKOWSKAZU JELCZ C642/P662 2BE003014251 1 szt. 119 TAŚMA MOCUJĄCA ZBIORNIK JELCZ P862 6310150152 1 szt. 120 LAMPA TYLNA LEWA JELCZ P862D MULTILIFT W09L53 1 szt. 121 LAMPA TYLNA PRAWA JELCZ P862D MULTILIFT W09L53 1 szt. 122 ZAMEK DRZWI PRAWYCH JELCZ S 662 641 606 10 53 1 szt. 123 REFLEKTOR PRZEDNI LEWY/PRAWY HELLA MERCEDES ACTROS 1EH009513-021,321 1 szt. 124 CZUJNIK NOX KAT SPALIN MERCEDES ACTROS OE0091533628 1 szt. 125 KLOSZ LAMPY TYLNEJ LEWA I PRAWA MERCEDES ANTOS A0025447390 1 szt. 126 USZCZELKA MISKI OLEJOWEJ SCAM SM 50 500316112 1 szt. 127 SPRZĘGŁO SCAM SM 50 2994018 1 szt. 128 NAPINACZ PASKA SCAM SM 50 500332622 1 szt. 129 MIKROPASEK 4PK1038 SCAM SM 50 50036890 1 szt. 130 PASEK POMPY WODY SCAM SM 50 500368902 1 szt. 131 ROLKA NAPINACZA SCAM SCAM SM 50 60320702 1 szt. 132 POMPKA SPRYSKIWACZY NOŻNA STAR STAR 266 4069380 1 szt. 133 PIÓRA WYCIERACZEK STAR 266 561.000.030 1 szt. 134 CZUJNIK CIŚNIENIA OLEJU STAR 266 CD-5 832111020 1 szt. 135 AMORTYZATOR P-PA 1,5T JELCZ NR VIN 1128 STAR 266 CD-5 001.1.11.00 1 szt. 136 REFLEKTOR GŁÓWNY STAR 266 CD-5 0223.8.000.4 1 szt. 137 LAMPA KIERUNEK STAR 266 CD-5 2BE 003.014-251 1 szt. 138 CYLINDER HAMULCOWY KPL STAR 266 CD-5 444.44.273 1 szt. 139 CYLINDER HAMULCOWY KPL STAR 266 CD-5 444.44.282 1 szt. 140 KLOCKI HAMULCA RĘCZNEGO STAR 266 CD-5 444.76.505 1 szt. 141 PIERŚCIEŃ SIMMERA STAR 266 CD-5 5330PL0421009 1 szt. 142 PIÓRO WYCIERACZEK STAR 266 CD-5 561.000.031 1 szt. 143 CYLINDER SPRZĘGŁA STAR 266 CD-5 CHS -19 1 szt. 144 LAMPA PRZEDNIA ZESPOLONA LEWA STAR 266 CD-5 E523L 1 szt. 145 LAMPA PRZEDNIA ZESPOLONA PRAWA STAR 266 CD-5 E523P 1 szt. 146 POMPA SPRZĘGŁA STAR 266 CD-5 PHS2 -19 1 szt. 147 SZYBA ROZPRASZAJĄCA STAR 944 34.25110-6001 1 szt. 148 KOREK WLEWU PŁYNU CHŁODZĄCEGO STAR 944 64.06111-001/81.06111-0020 1 szt. 149 WKŁADKA ZAMKA STAR 944 6245 1 szt. 150 PIÓRA WYCIERACZEK STAR 944 81.26440-0064 1 szt. 151 PIÓRA WYCIERACZEK STAR 944 81.26440-6034 1 szt. 152 3 PUNKTOWY PAS BEZPIECZEŃSTWA STAR 944 81.62305-6214 1 szt. 153 UCHWYT DRZWI Z ZAMKIEM I KLUCZYKAMI PRAWY STAR 944 85.62641-6002 1 szt. CPV: 34330000-9 Dokument nr: 03/Sam/D/ZOF/24 Otwarcie ofert: 13. Miejsce i termin otwarcia ofert Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.04.2024 r. o godz. 10.30 w siedzibie zamawiającego w kancelarii Szefa Służby Czołg. - Sam., budynek nr 18 pom. 208. Składanie ofert: 12. Miejsce i termin złożenia oferty Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 16.04.2024 r. do godz. 10.00 osobiście , pocztą lub kurierem na adres: JW. 1189 w Bydgoszczy, Ul. Powstańców Warszawy 2, 85 - 915 Bydgoszcz. Kopertę z ofertą należy opisać: ,,Sukcesywna dostawa części do pojazdów ciężarowych w. Bydgoszcz, sprawa 03/Sam/D/ZOF/24 - nie otwierać bez zgody Szefa Służby". Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia Od dnia podpisania umowy do wyczerpania środków finansowych nie dłużej niż do dnia 30.11.2024 r. Wymagania: 2.2.1. Dostarczony Przedmiot Umowy powinien spełniać wymagania techniczne z zakresu bezpieczeństwa użytkowania oraz być: a) fabrycznie nowy, b) kompletny i należący do jednej z niżej wymienionych grup: ? części fabrycznie nowe, oryginalne - oznakowane znakiem towarowym producenta, części dostarczającego dany element na pierwszy montaż i zawierające przynajmniej na opakowaniu numer według katalogu tego producenta; ? części zamienne (zamienniki) o porównywalnej jakości - części oznakowane przynajmniej na opakowaniu numerem części według producenta danej części; c) znakowany kodami kreskowymi umieszczonymi na etykietach jednostkowych i etykietach opakowań zbiorczych, określonych w Wojskowej Dokumentacji Techniczno - Technologicznej, zgodnie z postanowieniami decyzji nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r., w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 2014 r. poz. 11 z późn. zm.). 2.2.2. Ze względu na występujące nieścisłości w katalogach części, Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu niepasującej, niezamontowanej części w każdym przypadku. 2.2.3. Wykonawca zobowiązuje się do sprzedaży części o wskazanych numerach katalogowych (jeżeli zostały podane przez Zamawiającego) lub produktów równoważnych, odpowiadających numerom katalogowym podanym w ofercie. Zamienniki części muszą być równej lub wyższej jakości w stosunku do części oryginalnych. 2.2.4. Przedmiot zamówienia powinien posiadać gwarancję producenta, jak również posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania lub opakowania dostawcy realizującego umowę, z oznaczeniami nazwy produktu, producenta i numeru katalogowego (jeśli występuje). 2.2.5. Wykonawca zobowiązany jest: 1) dołączyć do przedmiotu zamówienia dokument z pisemną gwarancją, jeżeli takowy został wydany przez producenta, w innym przypadku jeśli producent nie wydał gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca, 2) terminowo dostarczać produkt/y stanowiące przedmiot zamówienia, zgodnie z zamówieniem złożonym przez Zamawiającego, 3) usuwać w sposób terminowy i na własny koszt usterki oraz wady produktów stanowiących przedmiot zamówienia. 2.2.6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca odbioru wskazanego przez Zamawiającego, w dni robocze w godz. 7:00 do 13:00 od poniedziałku do czwartku oraz w godz. 7:00 - 11:00 w piątek. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż ... dni robocze od daty złożenia zamówienia cząstkowego, po uprzednim otrzymaniu wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej od Zamawiającego. 2.2.7. Dostawa przedmiotu zamówienia oraz rozładunek przeprowadzany będzie siłami Wykonawcy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Koszty opakowań, załadunku, transportu, spedycji, ubezpieczenia, podatki oraz wszelkie pozostałe koszty związane z terminową i prawidłową realizacją zamówienia ponosi Wykonawca i uwzględnia je w cenie części. Koszt zwrotu niepasującej, niezamontowanej części ponosi Wykonawca i przeprowadzony będzie na koszt Wykonawcy po uprzednim otrzymaniu protokołu za pośrednictwem poczty elektronicznej od Zamawiającego. Sposób realizacji zwrotu Wykonawca określi po otrzymaniu protokołu reklamacyjnego. 2.2.8. Termin realizacji zamówienia będzie liczony od dnia przesłania przez Zamawiającego do Wykonawcy zamówienia cząstkowego do dnia faktycznego odbioru części przez Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). 2.2.9. Zamawiający będzie realizował zakup produktów według następującej procedury: 1) Zamawiający będzie realizował zakup produktu/ów na podstawie zamówień cząstkowych, 2) Zamawiający zastrzega możliwość składania zamówień cząstkowych w ilościach i asortymencie według własnych potrzeb, 3) Zamówienia cząstkowe składane są za pomocą poczty elektronicznej, 4) Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia realizacji zamówienia w terminie do 24 godzin, wyjątkiem jest piątek gdzie termin ten wynosi 72 godziny od otrzymania od Zamawiającego zamówienia cząstkowego na produkt/produkty, 5) W przypadku zamówień części nie występujących w ofercie wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić możliwość dostarczenia części w terminie do 24 godzin, wyjątkiem jest piątek gdzie termin ten wynosi 72 godziny od otrzymania od Zamawiającego zamówienia cząstkowego na produkt/produkty. Jeżeli Wykonawca nie będzie posiadał wymaganego asortymentu to nie ponosi w tym przypadku żadnych konsekwencji (udziela wtedy odpowiedzi negatywnej - ,,brak asortymentu" do Zamawiającego). 3. Okres gwarancji Na wszystkie produkty okres gwarancji powinien wynosić od 6 do 12 miesięcy. 5. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) Nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone i złożone na oświadczeniu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. 6. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu: potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzenia spełnienia wymogów dotyczących przedmiotu zamówienia 6.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu wraz z wykazem dostaw stanowi załącznik nr 2 do zapytania. 7. Opis sposobu obliczania ceny Cena oferty powinna być obliczona na podstawie szczegółowej specyfikacji cenowej. Stanowi ona element oferty i powinna zawierać cenę brutto (w PLN) za wykonaną dostawę. Podana w ofercie cena powinna zawierać wszelkie koszty, jakie poniesie wykonawca w związku z realizacją zamówienia, w tym podatek VAT. Wartość netto oferty należy obliczyć poprzez przemnożenie ilości oferowanego przedmiotu zamówienia przez cenę jednostkową netto. Od tak obliczonej wartości netto należy obliczyć należny podatek VAT. Cenę oferty stanowi suma wartości netto oraz należnego podatku. 8. Warunki płatności 8.1. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT za każde zrealizowane w terminie zamówienie cząstkowe. Wykonawca stosownie do brzmienia art. 4 ustawy z 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1666 z późn. zm.) dokonuje wyboru sposobu dostarczenia faktury do siedziby Zamawiającego - ustrukturyzowana faktura elektroniczna lub faktura w wersji papierowej. 8.2. Zamówienie uważa się za wykonane, gdy dostawa została dostarczona do miejsca przeznaczenia z chwilą jej odbioru jakościowego i ilościowego. 8.3. W przypadku otrzymania błędnie wystawionej faktury VAT, Zamawiający poinformuje o tym Wykonawcę, a Wykonawca zobowiązany jest do skorygowania faktury VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Do czasu doręczenia Zamawiającemu prawidłowo skorygowanej faktury VAT termin płatności faktury, o którym mowa w pkt 9.1, nie biegnie. 8.4. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 8.5. Zamawiający przy zapłacie zastosuje system podzielonej płatności ,,split payment" zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatkach od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1570 z późn. zm.). 8.6. Ceny jednostkowe poszczególnego asortymentu w ramach zamówienia cząstkowego nie mogą być wyższe niż określone w ofercie przez Wykonawcę. 9. Termin związania ofertą 30 dni od dnia złożenia oferty 11. Sposób przygotowania oferty 11.1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim. 11.2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej na adres ul. Powstańców Warszawy 2, 85-915 Bydgoszcz. 14. Informacje o formalnościach 14.1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty /odrzuceniu oferty/ unieważnieniu postępowania, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia oraz zmieści stosowną informację na stronie internetowej prowadzonego zapytania ofertowego. 14.2. Zamawiający zaprosi Wykonawcę, który złożył najkorzystniejszą ofertę do podpisania umowy. 14.3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzanie ich ponownej oceny. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny o czym zawiadomi uczestników postępowania. 16. Do oferty Wykonawca załączy oświadczenie wymagane w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Uwagi: 7. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert: 7.1. Cena oferty o wadze 60%. Punkty przyznawane za kryterium ,,cena" będą sumą cen wszystkich pozycji z opisu przedmiotu zamówienia liczoną według wzoru: Cn = (Cmin : Co) x 60 gdzie: Cn - ilość punktów przyznana danej ofercie, Cmin - minimalna cena zaoferowana w postępowaniu, Co - cena podana przez wykonawcę w ofercie. 7.2. Czas dostawy o wadze 20%. Punkty przyznawane za kryterium ,,czas dostawy" będą liczone wg następującego wzoru: Cd = (Cdmin : Cdo) x 20 gdzie: Cd - ilość punktów przyznana danej ofercie, Cdmin - minimalny czas dostawy zaoferowany w postępowaniu, Cdo - czas dostawy podany przez wykonawcę w ofercie. Czas dostawy nie może być krótszy niż 3 dni i dłuższy niż 10 dni roboczych. 7.3. Gwarancja o wadze 20%. Punkty przyznawane za kryterium ,,gwarancja" będą liczone wg następującego wzoru: G = (Go : Gmax) x 20 gdzie: G - ilość punktów przyznana danej ofercie, Gmax - maksymalna gwarancja zaoferowana w postępowaniu, Go - gwarancja podana przez wykonawcę w ofercie. Czas gwarancji nie może być mniejszy niż 6 miesięcy i większy niż 12 miesięcy. 7.4. O wyborze zdecyduje suma punktów uzyskanych wg powyższych kryteriów. 7.5. W przypadku uzyskania równej ilości punktów, o wyborze zadecyduje niższa cena oferty. Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie o wyborze zadecyduję najkrótszy czas dostawy. Jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie i czasie dostawy o wyborze zadecyduję najdłuższy czas gwarancji. W przypadku złożenia takich samych ofert, Zamawiający wezwie wykonawców do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach. 7.6. Wszystkie obliczenia będą dokonywane w programie Excel 2010 z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 7.7. Cena oferty powinna zawierać wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją zamówienia w tym podatek VAT. 7.8. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 7.9. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich. Kontakt: 10. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami W sprawie postępowania należy kontaktować się z: o kpt. Karol ONDRA, adres e-mail: 1blog.czolgsam@ron.mil.pl, tel. 261 417 479, |
© eurobudowa.pl 2004-2024