Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana stolarki drzwiowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana stolarki drzwiowej

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gryfickie TBS Spółka z o. o
ul.Wiejska 8
72-300 Gryfice
powiat: gryficki
Tel./Fax.: +48 913843051, tel. 91 384 73 25
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Gryfice
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel./Fax.: +48 91384
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do składania ofert na wykonanie robót budowlanych tj. wymianę stolarki drzwiowej do poszczególnych lokali mieszkalnych, w zakresie demontażu obecnej i montażu nowej stolarki drzwiowej wraz z jej obróbką.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego:
- demontaż starej stolarki drzwiowej (wraz z ościeżnicami),
- zakup, dostawa i montaż stolarki drzwiowej - nowych drzwi wraz z osprzętem,
- uzupełnienie ubytków tynku zewnętrznego i wewnętrznego, powstałych przy obróbce związanej z montażem nowych drzwi,
- malowanie ścian zewnętrznych, związanych z wymianą nowych drzwi, wraz z doborem właściwego koloru farby,
- wywóz i utylizacja starych drzwi oraz powstałego gruzu (koszt transportu i zdania odpadów po stronie Wykonawcy) do odpowiedniego Punktu.
Z uwagi na ściśle określoną kwotę środków finansowych którymi dysponuje Zamawiający, w zależności od zaproponowanej przez Oferenta ofertowej ceny brutto zakres przedmiotu zapytania ofertowego może ulec zmianie, (tj. zmniejszeniu lub zwiększeniu).
Zakup i montaż stolarki drzwiowej wraz z osprzętem leży po stronie Wykonawcy.

Otwarcie ofert: - otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.04.2024 r. o godz, 10:00 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
IX. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert:
- ofertę należy złożyć w sekretariacie siedziby Zamawiającego, w terminie do 25.04.2024 r. do godz. 09:45.
- ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,, Wymiana stolarki drzwiowej w 2024 r.- NIE OTWIERAĆ PRZED 25.04.2024 r., przed godz. 10:00",

Miejsce i termin realizacji:
III. Pożądany termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego:
- zaproponowany przez Oferenta, jednak nie później niż do dnia 31,10.2024 roku.
IV. Pożądany termin gwarancji na wykonane roboty:
- 24 miesiące od protokólarnego odbioru wykonanych prac.

Wymagania:
V. Uwagi Zamawiającego, dotyczące zapytania ofertowego:
- zaleca się dokonanie przeglądu zakresu robót oraz obmiarów objętych niniejszym zapytaniem ofertowym,
- adresy lokali mieszkalnych, w których należy dokonać wymiany stolarki drzwiowej wraz
z osprzętem znajdują się w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 9, w godz. 7:00 15:00 oraz
w załączeniu,
- Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, obowiązującymi przepisami, normami i wiedzą techniczną (od 01.01.2021 roku drzwi w przegrodach zewnętrznych lub w przegrodach między pomieszczeniami ogrzewanymi i nieogrzewanymi musza posiadać współczynnik przenikania ciepła Umaks-1,3 W/(m2K),
- zastosowane materiały muszą spełniać wszelkie normy określone Ustawą Prawo budowlane, w tym art. 10 Ustawy, tj. muszą posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa oraz muszą być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach branżowych,
- zakres zamawianych robót zostanie wykonany z materiałów i wyrobów dostarczonych przez Wykonawcę,
- Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zakresu prac objętego niniejszym zapytaniem ofertowym zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP,
- Wykonawca będzie zobowiązany do właściwej organizacji prac budowlanych związanych z realizacją przedmiotu zapytania ofertowego, bez jakichkolwiek zakłóceń. W szczególności do obowiązków Wykonawcy będzie należeć właściwa, zgodna z przepisami obowiązującego prawa organizacja i zagospodarowanie placu robót oraz właściwe zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do naprawy wszelkich ewentualnych szkód powstałych w trakcie prowadzenia robót.
Po zakończeniu przedmiotowych robót, Wykonawca winien zdać ewentualnie powstałe odpady / gruz do odpowiedniego Punktu (PSZOK).
VII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Oferentami, w tym o sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający mogą Wykonawcy przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.
Wszelkie zapytania dotyczące postępowania należy kierować nie później niż 7 dni przed upływem terminu składania ofert.
VIII. Dokumenty jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty:
- Zamawiający wymaga, aby oferta zawierała załączony do niniejszego zapytania ofertowego, czytelnie wypełniony i podpisany przez Oferenta formularz ofertowy,
- postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
X. Opis deklarowanej ceny oferty:
Na załączonym formularzu ofertowym należy przedstawić cenę ofertową netto i brutto za przedmiotowy zakres robót.
Ponadto:
- wartość cenową należy podać cyfrą w złotych polskich (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) oraz słownie,
- cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zapytania ofertowego,
- wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym i ewentualnym Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich,
- Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 108a.2 Ustawy z dnia 11.03.2004 roku O podatku od towarów i usług w przedmiotowym postępowaniu będzie miał zastosowanie mechanizm ,,podzielonej płatności".
XI. Informacje o formalnościach:
- ze względu na posiadanie określonych środków pieniężnych na finansowanie wykonania przedmiotu zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, zwiększenia, bądź rezygnacji z części robót, bez podania przyczyny i w przypadku jego unieważnienia powiadomi o tym fakcie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
- w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający powiadomi o tym fakcie wszystkich Oferentów, w terminie 14 dni od daty zatwierdzenia protokołu z otwarcia ofert,
- w przypadku przystąpienia do realizacji przedmiotu zapytania ofertowego, Zamawiający podpisze z Wykonawcą umowę dotyczącą realizacji przedmiotu zapytania ofertowego, w terminie 14 dni od daty zatwierdzenia protokołu z otwarcia ofert,
- jeżeli potencjalny Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą uchyli się od zawarcia umowy na realizację przedmiotu zapytania ofertowego, Zamawiający wybierze kolejną najkorzystniejszą ofertę spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny,
- niniejsze zapytanie ofertowe przeprowadza się na podstawie wewnętrznego Regulaminu Zamawiającego w sprawie udzielania zamówień,
- na podstawie art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., póz. 907 ze zmianami) niniejsze zapytanie ofertowe prowadzone jest z wyłączeniem norm przywołanej Ustawy,
- od przeprowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach Ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. protest, odwołanie oraz

Kontakt:
VI. Osoby po stronie Zamawiającego, uprawnione do kontaktowania się z Oferentami:
- imię i nazwisko pracownika- Mariusz Ostrowski
adres: Gryfickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Wiejska 8, 72-300 Gryfice, pokój nr 9, tel. 91 384 73 25 lub 91 384 30 51,
czas urzędowania: poniedziałek - piątek w godz. 7.00 - 15.00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.