Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania :Oddymianie w XXXIII Liceum...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania :Oddymianie w XXXIII Liceum Ogólnokształcącym

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
al. "Solidarności" 90
01-003 Warszawa
powiat: Warszawa
wola.zzp@um.warszawa.pl
https://zamowienia.um.warszawa.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania ,,Oddymianie w XXXIII Liceum Ogólnokształcącym przy Ul. J. Bema 76" w Warszawie - numer postępowania: 24/ZP/24.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. ,,Oddymianie w XXXIII Liceum Ogólnokształcącym Dwujęzycznym im. Mikołaja Kopernika przy Ul. J. Bema 76" w Warszawie.
2) Budynek jest wpisany do wojewódzkiego rejestru zabytków nieruchomych pod nr rej. A - 1301. Budynek znajduje się w Warszawie na terenie Dzielnicy Wola przy Ul. J. Bema 76, na działce nr ew. 12/6. Budynek jest założony na rzucie litery U, o wymiarach ok. 73,6 m na 70,2 m, posiada układ konstrukcyjny ścianowy o układzie podłużnym. Jest podpiwniczony, posiada cztery kondygnacje nadziemne oraz kondygnację techniczną na poziomie dachu.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności, montaż systemu oddymiania w klatkach schodowych, przebudowę dwóch fragmentów stropu w klatkach schodowych nr 2 i 3 oraz demontaż ścianki działkowej w klatce schodowej nr 4, montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określają:
a) dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ:
- projekt architektoniczno-budowlany;
- projekt architektoniczno-budowlany - załączniki i informacja BIOZ;
- projekt techniczny branża architektura;
- projekt techniczny branża konstrukcja;
- projekt techniczny branża elektryczna;
- ekspertyza z zakresu ppoż.;
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiary robót, służące do celów informacyjnych;
- decyzja Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy nr 20/WOL/PB/2024 z dnia 26 stycznia 2024 r., zatwierdzająca projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę;
- decyzja Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 09 listopada 2023 r., znak sprawy WZWL.5142.1484.2023.KA.
b) projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy - stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
5) Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie. Zamawiający nie przewiduje wyłączenia z funkcjonowania obiektu Liceum, oprócz okresu wakacyjnego (lipiec - sierpień).
Wykonawca powinien przewidzieć etapowanie robót budowlanych wykonywanych poza okresem wakacyjnym.
6) Zamawiający informuje, że obszar ulicy Józefa Bema jest objęty strefą płatnego parkowania niestrzeżonego. Użytkownik na swoim terenie posiada parking wewnętrzny, niemniej zastrzega sobie prawo do udostępnienia przedmiotowego parkingu wyłącznie na rzecz jednego samochodu osobowego oraz jednego samochodu dostawczego Wykonawcy. Powyższe nie dotyczy ww. okresu wakacyjnego, podczas którego nie będą prowadzone w obiekcie zajęcia oświatowe.
7) Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonał podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu, terminowemu i sprawnemu wykonaniu zamówienia lub wręcz uniemożliwić wykonanie zamówienia.
Brak jest również możliwości wydzielenia terenu na dwa zaplecza budowy i dwa obszary prowadzenia prac.
Zamawiający posiada decyzję udzielającą pozwolenia na budowę, obejmującą cały zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązany będzie do powołania kierownika budowy. W ramach jednego zamierzenia budowlanego, objętego pozwoleniem na budowę, w świetle przepisów Prawa budowlanego, inwestor powinien ustanowić jednego kierownika budowy. Ustawodawca nie wyklucza możliwości ustanowienia w ramach jednego zamierzenia budowlanego obejmującego kilka odrębnych robót, więcej niż jednego kierownika budowy w odniesieniu do każdej z tych robót. Sytuacja taka, byłaby dopuszczalna jedynie wówczas, gdyby roboty te, pomimo że objęte jednym zamierzeniem budowlanym, mogły być realizowane odrębnie i niezależnie od siebie a Zamawiający poszczególne roboty w ramach jednego zamierzenia, będzie realizował w znacznych odstępach czasu.
W przypadku robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, realizowanych w tym samym czasie i na tym samym terenie XXXIII Liceum Ogólnokształcącego ww. okoliczności nie zachodzą. Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający przewiduje powołanie jednego kierownika budowy.
Jednocześnie zakres prac objęty zamówieniem oraz wartość zamówienia wskazuje, że o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Z uwagi na powyższe dzielenie udzielanego zamówienia na mniejsze części jest niezasadne.
8) Zgodnie z treścią § 3 ust. 7 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.
9) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 922.904,30 zł.
10) Gwarancja. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy.
Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz Rozdział XIV SWZ.
11) Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
12) Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

CPV: 45262700-8, 45262690-4,45400000-1,45300000-0

Dokument nr: 2024/BZP 00271481, 24/ZP/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 09:45

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania sprzętowo-aplikacyjne: Stały dostęp do sieci Internet o przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; Komputer PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej; Zainstalowana przeglądarka w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2; Włączona obsługa JavaScript; Program Acrobat Reader lub inny obsługujący format.pdf. Wielkości i formaty przesyłanych danych: Pojedynczy plik nie może przekroczyć 100 MB; Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Kodowanie i czas odbioru danych: Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar. Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert: 1) W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym) - Przeglądarka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty podpisanej Kwalifikowanym Podpisem Elektronicznym jest Firefox. Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Zainstalowanie dedykowanego komponentu Szafir SDK oraz aplikację Szafir Host, który odpowiada za obsługę funkcjonalności podpisu elektronicznego w platformie eZamawiający (aplikacja dostępna do pobrania z poziomu Systemu). Przed uruchomieniem platformy eZamawiający, w pierwszej kolejności podłącz czytnik z kartą kryptograficzną do komputera.
Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska znajdują się na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
Prawidłowość konfiguracji stanowiska do złożenia oferty zaleca się zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku ,,SPRAWDŹ PODPIS".
2. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem osobistym), wykonawca musi posiadać: E-dowód osobisty osoby składającej ofertę w Systemie; Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript; Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows - w wersji 32 oraz 64 bitowej - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment 8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OSX x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE - JAVA w wersji OpenJDK) Zainstalowana aplikacja Szafir Host; Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu E-dowód menadżer dostępne na stronie https://www.gov.pl/web/e-dowod; Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód. Prawidłowość konfiguracji stanowiska do złożenia oferty zaleca się zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu przycisku ,,SPRAWDŹ PODPIS".
3. W przypadku składania wniosku lub oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym), wykonawca musi posiadać: Profil zaufany osoby składającej wniosek lub ofertę w Systemie.
Pozostałe wymagania i informacje zostały szczegółowo opisanie w Rozdziale V SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://zamowienia.um.warszawa.pl
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-23 09:30
Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 24/ZP/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 750328,70 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. ,,Oddymianie w XXXIII Liceum Ogólnokształcącym Dwujęzycznym im. Mikołaja Kopernika przy ul. J. Bema 76" w Warszawie.
2) Budynek jest wpisany do wojewódzkiego rejestru zabytków nieruchomych pod nr rej. A - 1301. Budynek znajduje się w Warszawie na terenie Dzielnicy Wola przy ul. J. Bema 76, na działce nr ew. 12/6. Budynek jest założony na rzucie litery U, o wymiarach ok. 73,6 m na 70,2 m, posiada układ konstrukcyjny ścianowy o układzie podłużnym. Jest podpiwniczony, posiada cztery kondygnacje nadziemne oraz kondygnację techniczną na poziomie dachu.
3) Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności, montaż systemu oddymiania w klatkach schodowych, przebudowę dwóch fragmentów stropu w klatkach schodowych nr 2 i 3 oraz demontaż ścianki działkowej w klatce schodowej nr 4, montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz wymagania, dot. wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia określają:
a) dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ:
- projekt architektoniczno-budowlany;
- projekt architektoniczno-budowlany - załączniki i informacja BIOZ;
- projekt techniczny branża architektura;
- projekt techniczny branża konstrukcja;
- projekt techniczny branża elektryczna;
- ekspertyza z zakresu ppoż.;
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
- przedmiary robót, służące do celów informacyjnych;
- decyzja Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy nr 20/WOL/PB/2024 z dnia 26 stycznia 2024 r., zatwierdzająca projekt architektoniczno-budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę;
- decyzja Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 09 listopada 2023 r., znak sprawy WZWL.5142.1484.2023.KA.
b) projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy - stanowiące załącznik nr 6 do SWZ.
5) Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie. Zamawiający nie przewiduje wyłączenia z funkcjonowania obiektu Liceum, oprócz okresu wakacyjnego (lipiec - sierpień).
Wykonawca powinien przewidzieć etapowanie robót budowlanych wykonywanych poza okresem wakacyjnym.
6) Zamawiający informuje, że obszar ulicy Józefa Bema jest objęty strefą płatnego parkowania niestrzeżonego. Użytkownik na swoim terenie posiada parking wewnętrzny, niemniej zastrzega sobie prawo do udostępnienia przedmiotowego parkingu wyłącznie na rzecz jednego samochodu osobowego oraz jednego samochodu dostawczego Wykonawcy. Powyższe nie dotyczy ww. okresu wakacyjnego, podczas którego nie będą prowadzone w obiekcie zajęcia oświatowe.
7) Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający nie dokonał podziału niniejszego zamówienia na części, gdyż taki podział groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu, terminowemu i sprawnemu wykonaniu zamówienia lub wręcz uniemożliwić wykonanie zamówienia.
Brak jest również możliwości wydzielenia terenu na dwa zaplecza budowy i dwa obszary prowadzenia prac.
Zamawiający posiada decyzję udzielającą pozwolenia na budowę, obejmującą cały zakres przedmiotu zamówienia. Zamawiający zobowiązany będzie do powołania kierownika budowy. W ramach jednego zamierzenia budowlanego, objętego pozwoleniem na budowę, w świetle przepisów Prawa budowlanego, inwestor powinien ustanowić jednego kierownika budowy. Ustawodawca nie wyklucza możliwości ustanowienia w ramach jednego zamierzenia budowlanego obejmującego kilka odrębnych robót, więcej niż jednego kierownika budowy w odniesieniu do każdej z tych robót. Sytuacja taka, byłaby dopuszczalna jedynie wówczas, gdyby roboty te, pomimo że objęte jednym zamierzeniem budowlanym, mogły być realizowane odrębnie i niezależnie od siebie a Zamawiający poszczególne roboty w ramach jednego zamierzenia, będzie realizował w znacznych odstępach czasu.
W przypadku robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, realizowanych w tym samym czasie i na tym samym terenie XXXIII Liceum Ogólnokształcącego ww. okoliczności nie zachodzą. Biorąc powyższe pod uwagę, Zamawiający przewiduje powołanie jednego kierownika budowy.
Jednocześnie zakres prac objęty zamówieniem oraz wartość zamówienia wskazuje, że o zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Z uwagi na powyższe dzielenie udzielanego zamówienia na mniejsze części jest niezasadne.
8) Zgodnie z treścią § 3 ust. 7 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową.
9) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 922.904,30 zł.
10) Gwarancja. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy.
Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert - patrz Rozdział XIV SWZ.
11) Zamawiający nie wymaga odbycia wizji lokalnej.
12) Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45262690-4 - Remont starych budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 52
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 48
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że:
a) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane o wartości brutto minimum 700.000,00 zł** każda, polegające na rozbudowie lub nadbudowie lub przebudowie lub modernizacji lub remoncie budynku*, z zastrzeżeniem, że wskazane roboty obejmowały swoim zakresem branżę ogólnobudowlaną i branżę instalacji elektrycznych oraz co najmniej jedna z tych robót była wykonana w budynku objętym ochroną konserwatorską, tzn.: wpisanym do rejestru zabytków lub do gminnej lub wojewódzkiej ewidencji zabytków, na podstawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
* Zamawiający poprzez budynek rozumie, zgodnie z art. 3 pkt. 2) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), obiekt budowlany, który jest trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród budowlanych oraz posiada fundamenty i dach.
** W przypadku gdy kwoty w złożonych dokumentach podane będą w innej walucie niż złoty polski - Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień wszczęcia postępowania.
b) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, w szczególności, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.), posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej - co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy.
Osoba ta powinna posiadać kwalifikacje zawodowe oraz spełniać warunki wynikające z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 840 ze zm.), tj.: Robotami budowlanymi kieruje albo nadzór inwestorski wykonuje, przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru osoba, która posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz która przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury.
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych - co najmniej jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót.
2. Zamawiający informuje, iż Wykonawcy występujący wspólnie, w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp, ww. warunki udziału w postępowaniu mogą spełniać wspólnie / łącznie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w złożonym w postępowaniu oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VI pkt 1 SWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Uwaga:
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, ww. wykaz, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
2) dowody określające, czy wskazane w ww. wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ,
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający, przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Rodzaj i zakres zmian oraz warunki wprowadzenia zmian wskazane są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 52
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
4.3.6.) Waga: 48
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-05-22

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.