Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa ciepła w oparciu o odnawialne źródła energii do budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa ciepła w oparciu o odnawialne źródła energii do budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o
Wrocławska 122
41-902 Bytom
powiat: Bytom
+48 885 585 455
ibadura@pec.bytom.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187503
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 885 585 455
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście naboru
FESL.10.06-IZ.01-082/23 - DOSTAWA ciepła w oparciu o odnawialne źródła energii do budynku przy Ul. Huty Julia 12B w Bytomiu

Część 1
DOSTAWA ciepła w oparciu o odnawialne źródła energii

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
DOSTAWA ciepła w oparciu o odnawialne źródła energii do budynku przy Ul. Huty Julia 12B w Bytomiu"

CPV: 09323000-9, 09332000-5, 42511110-5, 45000000-7, 45100000-8, 45112000-5, 45112100-6, 45113000-2, 45122000-8, 45231000-5

Dokument nr: 2024-65167-187503

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-24

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Bytom
Gmina
Bytom
Miejscowość
Bytom
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-06-03
Koniec realizacji
2024-12-31
Czy występuje płatność częściowa
TAK
Opis
1. Termin rozpoczęcia przedmiotu umowy Strony ustalają na dzień zawarcia niniejszej umowy.
2.Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy Strony ustalają do dnia 31.12.2024 r.
w tym:
1) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji projektowej do zaopiniowania: do 2 miesięcy od zawarcia umowy,
2) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji projektowej: do 3 miesięcy od zawarcia umowy, potwierdzone protokołem odbioru,
3) rozpoczęcie robót budowlanych nastąpi nie później niż do 7 dni od przekazania placu budowy,
4) prace technologiczne umożliwiające podanie ciepła mieszkańcom należy wykonać
i zgłosić do odbioru do dnia 15 września 2024 r.,
5) prace końcowe należy wykonać i zgłosić do odbioru do dnia 30.11.2024 r.,
6) zakończenie realizacji przedmiotu umowy do dnia 31 grudnia 2024 r.,
3. W przypadku niedotrzymania terminu o którym mowa w ust. 2 pkt 4 związanego
z podaniem ciepła do budynku przy Ul. Huty Julia 12B po stronie wykonawcy jest obowiązek zapewnienia alternatywnego rozwiązania dostawy energii cieplnej
(np. poprzez kotłownie kontenerową) wraz z kosztem paliwa.

Wymagania:
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający, dopuszcza zmianę treści umowy w stosunku do treści oferty, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:
1) Zmiana umownych terminów wykonania zamówienia może wystąpić wyłącznie w następujących okolicznościach i na uzasadniony wniosek Strony oraz obejmować będzie czas, w którym niemożliwe było realizowanie zamówienia w następujących przypadkach:
a) opóźnienia w zawarciu umowy, uniemożliwiające rozpoczęcie prac spowodowane wydłużeniem procedury przetargowej i procedurami wewnętrznymi powodującymi opóźnienie w zawarciu umowy.
b) wystąpienia wad dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania zmian w dokumentacji projektowej, w szczególności, napotkania niezinwentaryzowanych obiektów, drzew, sieci, urządzeń podziemnych kolidujących z realizowanymi robotami, konstrukcji budowlanych, skutkujących niemożliwością prowadzenia robót.
c) wstrzymanie robót przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego lub Zamawiającego, które nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność.
d) wystąpienia konieczności wykonania nieprzewidzianych robót dodatkowych lub zamiennych, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, które wstrzymują lub opóźniają realizację zadania.
e) wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę,
f) wystąpienia warunków geologicznych lub terenowych odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej, niezinwentaryzowanych,
g) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę.
h) wystąpienia tzw. działania siły wyższej,
i) wystąpienie nieprzyjaznych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,
j) zmiany będące następstwem działania osób trzecich,
k) zmiany będące następstwem działania organów administracji dla spraw, które wyniknęły w trakcie trwania umowy,
l) zmiany przepisów prawa związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia.
2) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może wystąpić wyłącznie na uzasadniony wniosek Wykonawcy, w następujących przypadkach:
a) konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy,
b) ustawowej zmiany podatku od towarów i usług - VAT oraz podatku akcyzowego,
c) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa,
d) ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
3) Ponadto Zamawiający dopuszcza na uzasadniony wniosek, wprowadzenie innych zmian niepowodujących zmiany wynagrodzenia i zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku:
a) zmian technologicznych - o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy,
b) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem Umowy,
przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu Umowy,
c) odbiegających od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenu budowy,
d) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
e) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
f) zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji przedmiotu Umowy spowodowanych działaniem osób trzecich,
g) zmian wytycznych lub zaleceń dla beneficjentów dofinansowania.
h) zmiany osoby wskazanej przez Wykonawcę do realizacji zadania, która może nastąpić jedynie za pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego pracownika spełniającego wymogi określone przez Zamawiającego w SWZ,
i) zmiany przepisów prawa wprowadzonych po dacie zawarcia Umowy, wywołujących potrzebę zmian Umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian,
j) zmian danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy ( np. zmiana Numeru rachunku bankowego), zmian danych teleadresowych,
k) zmian będących skutkiem poprawy oczywistej omyłki pisarskiej lub rachunkowej.
2. Zamawiający, dopuszcza zmiany umowy, jeżeli zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający. działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
- wartość zmian nie przekracza 50 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
3. Zamawiający, dopuszcza zmiany umowy, jeżeli zmiana nie prowadzi do zmiany ogólnego charakteru umowy,
a łączna wartość zmian jest mniejsza niż 5 382 000 Euro w przypadku robót budowlanych, i jednocześnie jest mniejsza od 15 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na roboty budowlane.
Szczegółowy zakres, charakter oraz warunki wprowadzenia zmian opisano szerzej w § 14 Istotnych Postanowień Umowy stanowiących załącznik nr 6 do SWZ.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w rozdziale IX SWZ oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
- Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
2) Sytuacji ekonomicznej i finansowej to znaczy:
- znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
3) Zdolności technicznej lub zawodowej to znaczy:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu instalacji paneli fotowoltaicznych o mocy większej niż 20 kWp współpracującej z gruntową pompą/pompami ciepła o mocy grzewczej większej niż 50 kW gdzie dolnym źródłem ciepła jest grunt poprzez pionowe odwierty
o głębokości min. 50 m.
b) dysponują lub będą dysponować odpowiednim potencjałem technicznym lub osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: tj.:
- co najmniej 1 osoba (projektant branży sanitarnej) posiadająca uprawnienia budowlane doprojektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji
i urządzeń cieplnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do projektowania w ww. zakresie wraz z aktualnym, ważnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadająca co najmniej, 2 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej projektanta w zakresie posiadanych uprawnień - licząc od daty ich uzyskania;
- co najmniej 1 osoba (projektant branży elektrycznej) posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do projektowania w ww. zakresie wraz z aktualnym, ważnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadająca co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej projektanta w zakresie posiadanych uprawnień - wraz z aktualnym, ważnym zaświadczeniem - licząc od daty ich uzyskania;
- co najmniej 1 osoba (kierownik budowy) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do kierowania robotami w ww. zakresie wraz z aktualnym, ważnym zaświadczeniem
o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadająca co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie posiadanych uprawnień - licząc od daty ich uzyskania;
- 1 osoba (kierownik robót branży elektrycznej) posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do kierowania robotami w ww. zakresie wraz z aktualnym, ważnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, oraz posiadająca co najmniej 2 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnej funkcji technicznej kierownika budowy lub kierownika robót w zakresie posiadanych uprawnień - licząc od daty ich uzyskania,
- 1 osoba posiadająca 2 - letnie doświadczenie zawodowe w zakresie posiadanych kwalifikacji do instalowania systemów fotowoltaicznych potwierdzone certyfikatem OZE wydanym przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z treścią art. 136 ustawy o odnawialnych źródłach energii.
2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą poniższych dokumentów:
1) Oświadczenia potwierdzającego, że Wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu złożone w formularzu ofertowym oraz oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ.
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SWZ
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-04
Data ostatniej zmiany
2024-04-04 14:29:28

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena 97 % - 97 punktów
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Okres gwarancji jakości na roboty budowlane 3 % - 3 punkty

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Irena Badura
tel.: +48 885 585 455
e-mail: ibadura@pec.bytom.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.