Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana instalacji elektrycznej w części wspólnej budynku mieszkalnego wielorodzinnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana instalacji elektrycznej w części wspólnej budynku mieszkalnego wielorodzinnego

Data zamieszczenia: 2024-04-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: Rawicka Spółdzielnia Mieszkaniowa w Rawiczu
ul. Sucharskiego 15
63-900 Rawicz
powiat: rawicki
tel.65-546-22-41
biuro@rsmrawicz.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Rawicz
Wadium: 500,00 zł
Nr telefonu: tel.65-546-22-41
Termin składania ofert: 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2. Opis przedmiotu zamówienia :
Wymiana instalacji elektrycznej w części wspólnej budynku mieszkalnego wielorodzinnego z podziałem na zadania:
Zadanie nr 1 - bud. Lipowa 6A w Rawiczu Zadanie nr 2 - bud. Sucharskiego 5 w Rawiczu
Zakres prac do wykonania dla każdego zadania:
Wymiana starej instalacji na nową 3 fazową w częściach wspólnych budynku wraz z wymianą instalacji od złącza ZK budynku. Wymiana istniejącego oświetlenia klatki schodowej na lampy led z czujnikiem ruchu (do oferty przedstawić dwa warianty oświetlenia :
1. wariant lampy led z czujnikiem ruchu,
2. wariant lampy led zaświecane przyciskiem na klatce schodowej z licznikiem czasowym ). Montaż przycisku p.poż. PWP1-W01-B/11-2 Led 7M z certyfikatem.
Wykonawca dostarcza Zamawiającej listę z numerami liczników wraz z numerami mieszkań celem zgłoszenia do zaplombowania.
Dla zadania nr 1- wyniesienie istniejących układów pomiarowych do części wspólnej budynku -miejsce usytuowania szafy licznikowej wraz z zabezpieczeniami - parter budynku. Dla zadania nr 2 - wymiana istniejących szafek licznikowych elektrycznych na nowe metalowe 10 szt. oraz wymiana szafek licznikowych gazowych na nowe metalowe 10 szt.
Wszystkie materiały potrzebne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. Muszą one odpowiadać stosownym przepisom i normom oraz być dopuszczone do stosowania. Należy dokonać wizji lokalnej budynku.
Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania we własnym zakresie wszystkich odpadów Budowlanych powstałych w wyniku realizacji zamówienia i złożenia Zamawiającej pisemnego Oświadczenia lub wywozu odpadów do miejsca składowania (PSZOK) i dostarczenia Zamawiającej Karty przekazania odpadów.

Dokument nr: 14/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert w dniu 17.04.2024 r. godz. 11.00

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającej (sekretariat, pok. nr 13), w zamkniętej kopercie z dopiskiem : ,,Przetarg nr 14 \\\\ 2024", nazwą i adresem oferenta.
9. TERMIN SKŁADANIA i otwarcia ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert do dnia 17.04.2024 r. do godz. 10.45
Ofertę można złożyć na jedno lub dwa zadania.

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia :
Preferowany termin realizacji do 30.09.2024 r. dla każdego zadania.

Wymagania:
4. Warunki udziału w postępowaniu :
Podmioty gospodarcze posiadające potencjał techniczny i ludzki do realizacji tego rodzaju prac.
5. Sposób porozumiewania się z oferentami.
Uprawnionym do konsultowania się z oferentami jest Pan Mirosław Marczyński lub Maciej Płóciennik.
6. Wadium:
Wadium w wysokości: 500,00 zł dla każdego zadania
płatne na konto Spółdzielni w PKO R-cz nr 15 10203121 0000 6102 0003 9768. Wygrywający otrzymuje zwrot wadium po podpisaniu umowy. Wadium przepada w sytuacji, gdy wygrywający w terminie 30 dni od powiadomienia o wygranym przetargu nie podpisze umowy.
Pozostałym oferentom wpłacone przez nich wadium zostanie zwrócone najpóźniej po 3 tygodniach licząc od daty otwarcia oferty. 7.Termin związania ofertą:
30 dni licząc od daty otwarcia oferty
8. Oferta powinna zawierać:
- nazwę i dane adresowe oferenta
- cenę brutto dla każdego zadania odrębnie
- wartość podatku VAT dla każdego zadania odrębnie
- proponowane warunki płatności
- akceptację preferowanego terminu realizacji zamówienia lub podanie innego
- składniki cenotwórcze roboczogodziny przyjętej do wyceny zadania, które będą podstawą do wyceny robót dodatkowych powstałych w ramach zamówienia.
Do oferty należy dołączyć :
- zaświadczenie z właściwego US o braku zaległości podatkowych
- zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z płatnościami
- dokument potwierdzający wpis do ewidencji działalności gospodarczej
- zaświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia od OC w związku z prowadzona działalnością gospodarczą oraz kontynuowanie tego ubezpieczenia w okresie realizacji zadania umownego
- informację o zatrudnieniu i środkach technicznych zakładu.
- informację o wykonanych pracach w ostatnich latach
- inne dokumenty uwiarygodniające
Niekompletna oferta oraz brak załączników może skutkować wykluczeniem oferenta z udziału w postępowaniu.
Roboty budowlane , na mocy przepisów Kodeksu Cywilnego objęte są 5-letnią rękojmią za wady fizyczne.
10. Kryteria wyboru :
O wyborze decyduje cena, wiarygodność i termin realizacji.
Zastrzegamy sobie prawo do unieważnienie przetargu bez podania przyczyny, w terminie 30 dni licząc od daty otwarcia ofert.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.