dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
mazowieckie (Somianka)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Modernizacja gminnych budynków |
Data zamieszczenia: | 2024-04-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Żabno Ul. Władysława Jagiełły 1 33-240 Żabno powiat: tarnowski dzp@zabno.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Żabno |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Modernizacja gminnych budynków infrastruktury społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół nich w Gminie Żabno Krótki opis przedmiotu zamówienia a) Część 1 -,,Modernizacja budynku Domu Ludowego w Chorążcu". Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację budynku Domu Ludowego w Chorążcu, w ramach której wykonany zostanie następujący zakres robót: Docieplenie ścian zewnętrznych Docieplenie stropu na poddaszu Rozbiórkę istniejącej opaski wokół budynku Izolację przeciwwilgociową i termiczną zewnętrznych ścian fundamentowych Remont tynków na kominach ponad dachem Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej Remont zadaszenia nad wejściem do budynku Wymianę rynien i rur spustowych Malowanie dachu Ponadto szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części 1 określają: Przedmiar robót- Załącznik nr 4.1 do SWZ Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 5.1 do SWZ, STWiORB - Załącznik nr 6.1 do SWZ, Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 7 do SWZ 3) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację każdej z części zamówienia, na które składa ofertę, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 4) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego Kosztorysu ofertowego uproszczonego, sporządzonego oddzielnie dla każdej części, oparciu o Dokumentację projektową, Przedmiary robót, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną, przeprowadzoną przez Wykonawcę. 5) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia (w zakresie każdej z części zamówienia) Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienie do kierowania robotami osób z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i prowadzenie w okresie realizacji dziennika budowy lub realizacji inwestycji (jeżeli takowy będzie wymagany) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego, b) wykonania i zamontowania tablicy informacyjnej potwierdzającej współfinansowanie zadania (wzór tablicy przekaże Zamawiający) Uwagi końcowe - dotyczące wszystkich części zamówienia: - Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonujących obiektach. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników i współpracowników obiektów, jak również korzystanie z obiektu przez osoby w nim się znajdujące. Zamawiający dopuszcza aby wszelkie uciążliwe prace, w tym w szczególności wywołujące hałas i kurz, odbywały się poza godz.mi pracy obiektu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca organizując prace remontowe powinien uwzględnić następujące wymagania Zamawiającego: a) Sprzątanie na bieżąco po robotach, mycie po pracach malarskich. b) Przygotowanie pomieszczeń do remontu w uzgodnieniu z Zamawiającym tj. wyniesienie wszystkich mebli, sprzętów oraz kartonów z dokumentacją, jak również w razie potrzeby zabezpieczenie ich folią przed zniszczeniem i zakurzeniem, a po wykonanym remoncie wstawienie rzeczy według wskazówek Zamawiającego. c) Pomieszczenia będą przekazywane Wykonawcy sukcesywnie w miarę postępu robót budowlanych. Szczegółowy zakres prac w pomieszczeniach będzie uzgadniany każdorazowo przed rozpoczęciem robót. d) Zabezpieczyć przed zniszczeniem ciągi komunikacyjne, folią ochronną. e) Wykonawca musi zabezpieczyć miejsce pracy poprzez oddzielenie tego miejsca od pozostałej części budynku tak, żeby zminimalizować przedostawanie się pyłu, zanieczyszczeń poza teren wykonywania robót. f) Wykonawca musi prowadzić roboty z zachowaniem porządku w obrębie wykonywania prac remontowych. g) Kolorystykę materiałów przeznaczonych do robót wykończeniowych przed ich zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym. - Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 7/, - Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt, - Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów - energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. - Wykonawca będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru (jeżeli zostanie powołany), - Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót, - Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty, - Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do jakichkolwiek materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Takie parametry uznane będą za kryteria stosowane w celu oceny równoważności, zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem ,,minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności - Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. b) Część 2 - ,,Modernizacja budynku komunalnego - Klub Senior+ w Żabnie" Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji budynku komunalnego na działce nr 1243/3 w m. Żabno, w następującym zakresie: Wykonanie prac rozbiórkowych na zewnątrz budynku w zakresie opaski betonowej wokół budynku Wykonanie izolacji pionowej odkrytych ścian fundamentowych Rozbiórkę istniejących i wymianę rynien i rur spustowych Naprawę pęknięć na ścianach i sufitach oraz malowanie powierzchni wewnątrz budynku w pomieszczeniach przeznaczonych dla Klubu Senior+ Wymianę drzwi zewnętrznych do budynku Prace renowacyjne gzymsów Wykonanie nowej opaski wokół budynku Karczowanie krzewów i pozostałości po systemach korzeniach od strony zachodniej budynku. Wymiana dolnego pasa pokrycia o szerokości 1,00 m i przemalowanie pokrycia dachowego Przemalowanie ścian elewacji w kolorze popiel/ grafit oraz wykonanie gzymsu z nałożeniem tynku szeroko-porowego., oraz pokrycia dachowego (blachy trapezowej). wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 4,6 kWp oraz opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, zatwierdzonej przez osoby posiadające stosowne uprawnienia, umożliwiającej jej skuteczne uruchomienie i bezpieczne użytkowanie. Ponadto szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części 2 określają: Przedmiar robót- Załącznik nr 4.2 do SWZ Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 5.2 do SWZ, STWiORB - Załącznik nr 6.2 do SWZ, Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 7 do SWZ 3) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację każdej z części zamówienia, na które składa ofertę, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 4) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego Kosztorysu ofertowego uproszczonego, sporządzonego oddzielnie dla każdej części, oparciu o Dokumentację projektową, Przedmiary robót, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną, przeprowadzoną przez Wykonawcę. 5) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia (w zakresie każdej z części zamówienia) Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienie do kierowania robotami osób z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i prowadzenie w okresie realizacji dziennika budowy lub realizacji inwestycji (jeżeli takowy będzie wymagany) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego, b) wykonania i zamontowania tablicy informacyjnej potwierdzającej współfinansowanie zadania (wzór tablicy przekaże Zamawiający) Uwagi końcowe - dotyczące wszystkich części zamówienia: - Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonujących obiektach. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników i współpracowników obiektów, jak również korzystanie z obiektu przez osoby w nim się znajdujące. Zamawiający dopuszcza aby wszelkie uciążliwe prace, w tym w szczególności wywołujące hałas i kurz, odbywały się poza godz.mi pracy obiektu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca organizując prace remontowe powinien uwzględnić następujące wymagania Zamawiającego: a) Sprzątanie na bieżąco po robotach, mycie po pracach malarskich. b) Przygotowanie pomieszczeń do remontu w uzgodnieniu z Zamawiającym tj. wyniesienie wszystkich mebli, sprzętów oraz kartonów z dokumentacją, jak również w razie potrzeby zabezpieczenie ich folią przed zniszczeniem i zakurzeniem, a po wykonanym remoncie wstawienie rzeczy według wskazówek Zamawiającego. c) Pomieszczenia będą przekazywane Wykonawcy sukcesywnie w miarę postępu robót budowlanych. Szczegółowy zakres prac w pomieszczeniach będzie uzgadniany każdorazowo przed rozpoczęciem robót. d) Zabezpieczyć przed zniszczeniem ciągi komunikacyjne, folią ochronną. e) Wykonawca musi zabezpieczyć miejsce pracy poprzez oddzielenie tego miejsca od pozostałej części budynku tak, żeby zminimalizować przedostawanie się pyłu, zanieczyszczeń poza teren wykonywania robót. f) Wykonawca musi prowadzić roboty z zachowaniem porządku w obrębie wykonywania prac remontowych. g) Kolorystykę materiałów przeznaczonych do robót wykończeniowych przed ich zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym. - Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 7/, - Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt, - Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów - energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. - Wykonawca będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru (jeżeli zostanie powołany), - Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót, - Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty, - Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do jakichkolwiek materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Takie parametry uznane będą za kryteria stosowane w celu oceny równoważności, zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem ,,minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności - Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. c) Część 3 - ,,Modernizacja budynku biurowego MGZGK w Żabnie" Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację budynku biurowego Miejsko Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół niego, zlokalizowanego na dz. nr 1241/30 w m. Żabno, w ramach której wykonany zostanie następujący zakres robót: Zabezpieczenie terenu budowy Pokrycie dachu Poddasze Odtworzenie okien Ocieplenie ścian Wymiana podłóg na piętrze budynku oraz prace remontowe Prace remontowe parter Stolarka drzwiowa wewnętrzna Strop nad piwnicą Remont schodów zewnętrznych Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej Ocieplenie ścian - cokół + ściana fundamentowa 0,6 m p.p.t. Opaska Montaż zestawu paneli fotowoltaicznych 7 kWp Wymiana kotła gazowego oraz zasobnika c.w.uż. Wymiana opraw oświetleniowych Ogrodzenie - strona południowo-wschodnia - tylko brama z fragmentem ogrodzenia przy budynku Ogrodzenie - strona południowo-zachodnia - skwer Ogrodzenie pełne Chodnik Miejsca postojowe - strona zachodnia Roboty rozbiórkowe przy wiacie zlokalizowanej obok budynku biurowego MGZGK Ponadto szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia dla części 3 określają: Przedmiar robót- Załącznik nr 4.3 do SWZ Dokumentacja projektowa - Załącznik nr 5.3 do SWZ, STWiORB - Załącznik nr 6.3 do SWZ, Projektowane postanowienia umowy - Załącznik nr 7 do SWZ 3) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację każdej z części zamówienia, na które składa ofertę, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 4) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą, przedstawienia przez niego Kosztorysu ofertowego uproszczonego, sporządzonego oddzielnie dla każdej części, oparciu o Dokumentację projektową, Przedmiary robót, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną, przeprowadzoną przez Wykonawcę. 5) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia (w zakresie każdej z części zamówienia) Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienie do kierowania robotami osób z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i prowadzenie w okresie realizacji dziennika budowy lub realizacji inwestycji (jeżeli takowy będzie wymagany) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego, b) wykonania i zamontowania tablicy informacyjnej potwierdzającej współfinansowanie zadania (wzór tablicy przekaże Zamawiający) Uwagi końcowe - dotyczące wszystkich części zamówienia: - Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonujących obiektach. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty remontowe w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników i współpracowników obiektów, jak również korzystanie z obiektu przez osoby w nim się znajdujące. Zamawiający dopuszcza aby wszelkie uciążliwe prace, w tym w szczególności wywołujące hałas i kurz, odbywały się poza godz.mi pracy obiektu po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Wykonawca organizując prace remontowe powinien uwzględnić następujące wymagania Zamawiającego: a) Sprzątanie na bieżąco po robotach, mycie po pracach malarskich. b) Przygotowanie pomieszczeń do remontu w uzgodnieniu z Zamawiającym tj. wyniesienie wszystkich mebli, sprzętów oraz kartonów z dokumentacją, jak również w razie potrzeby zabezpieczenie ich folią przed zniszczeniem i zakurzeniem, a po wykonanym remoncie wstawienie rzeczy według wskazówek Zamawiającego. c) Pomieszczenia będą przekazywane Wykonawcy sukcesywnie w miarę postępu robót budowlanych. Szczegółowy zakres prac w pomieszczeniach będzie uzgadniany każdorazowo przed rozpoczęciem robót. d) Zabezpieczyć przed zniszczeniem ciągi komunikacyjne, folią ochronną. e) Wykonawca musi zabezpieczyć miejsce pracy poprzez oddzielenie tego miejsca od pozostałej części budynku tak, żeby zminimalizować przedostawanie się pyłu, zanieczyszczeń poza teren wykonywania robót. f) Wykonawca musi prowadzić roboty z zachowaniem porządku w obrębie wykonywania prac remontowych. g) Kolorystykę materiałów przeznaczonych do robót wykończeniowych przed ich zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym. - Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 7/, - Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt, - Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów - energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. - Wykonawca będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru (jeżeli zostanie powołany), - Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót, - Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty, - Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do jakichkolwiek materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Takie parametry uznane będą za kryteria stosowane w celu oceny równoważności, zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem ,,minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe" Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. - Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności - Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. CPV: 45443000-4, 45100000-8,45111291-4,45321000-3,45260000-7, 45000000-7, 45443000-4,45321000-3,45260000-7, 45320000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00272078, RG.271.13.24 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-19 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ed5b039c-f27e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, dzp@zabno.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu: Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 3) Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 7) Poza komunikacją za pomocą platformy e-Zamówienia, Zamawiający przewiduje również komunikację pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca za pomocą poczty elektronicznej (z wyłączeniem składania ofert): a) w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia: - Paulina Kuc, Urząd Miejski w Żabnie, Ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 - 1300, tel. +48/14 645 60 12, e-mail: dzp@zabno.pl - Łukasz Zoń, Urząd Miejski w Żabnie, Ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 - 1300, tel. +48/14 645 60 12, e-mail: dzp@zabno.pl b) w sprawach proceduralnych: - Tomasz Gdowski Urząd Miejski w Żabnie, Ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 - 1300, tel. +48/14 645 60 12, e-mail: dzp@zabno.pl - Arkadiusz Mosio Urząd Miejski w Żabnie, Ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno, w godz. 730 - 1300, tel. +48/14 645 60 12, e-mail: dzp@zabno.pl 8) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 9) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 10) Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej lub podpisem osobistym w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.. 11) Wykonawcy w korespondencji kierowanej do Zamawiającego powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania (znakiem sprawy). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. 2) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Modernizacja gminnych budynków infrastruktury społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół nich w Gminie Żabno" 3) Odbiorcami przekazanych przez wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8, art. 18, art. 74, oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. 4) Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 5) Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje się Informacji nt. RODO - załącznik nr 10 do SWZ. 6) Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym niż cel określony w lit. b powyżej. Jeżeli administrator będzie planował przetwarzać dane osobowe w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane (tj. cel określony w lit. b powyżej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobę, której dane dotyczą, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO. 7) Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą: - obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego; - obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane wykonawca przekazuje zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie zamawiającego. 8) W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem w postępowaniu, wykonawca składa oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - treść oświadczenia została zawarta w załączniku nr 10 do SWZ. Sposób i zasady udostępniania danych osobowych określają zapisy SWZ Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 09:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024