Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana wodomierzy wraz z odczytami

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana wodomierzy wraz z odczytami

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Na Skraju" z siedzibą i adresem w Warszawie
ul. Kulczyńskiego 14
02-777 Warszawa
powiat: Warszawa
tel. 22-643-99-18, 22 643 41 65, 730 003 142
sekretariat@naskraju.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: 60 000,00 zł
Nr telefonu: tel. 22-643-99-18, 2
Termin składania ofert: 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
WYMIANA WODOMIERZY W 2024 ROKU WRAZ Z ODCZYTAMI W CZĘŚCI BUDYNKÓW ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W ZASOBACH SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWEJ ,,NA SKRAJU"
Szacunkowa ilość wodomierzy do montażu: około 7 746 szt.
III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiot Zamówienia jest:
o Część montażowa - dostawa, montaż (wymiana) i dzierżawa wodomierzy ciepłej i/lub zimnej wody posiadających ważną pięcioletnią cechę legalizacyjną (liczoną od roku montażu - 2024) oraz zainstalowanie na nich modułów elektronicznych (nowych lub przeniesionych z obecnie zainstalowanych na wodomierzach) umożliwiających wykonanie zdalnych odczytów zużycia wody w lokalach mieszkalnych, użytkowych i usługowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych oraz pawilonach usługowych.
o Część odczytowa - wykonanie dwa razy w roku (przez 5 lat) odczytów radiowych zamontowanych w 2024 roku wodomierzy indywidualnych, w terminach określonych przez Zamawiającego i przekazanie ich w formie elektronicznej kompatybilnej z system rozliczeniowym Zamawiającego, wraz z udostępnieniem Zamawiającemu możliwości sprawdzenia comiesięcznych, indywidualnych odczytów zużycia wody i informacją na temat: występowania przepływu wstecznego i ciągłej pracy wodomierza.
UWAGA: w sporadycznym przypadku może zdarzyć się, że w lokalu brak jest zainstalowanych wodomierzy, należy wtedy przygotować istniejgcg ciepłej i/lub zimnej wody użytkowej i zamontować (po raz pierwszy) nowe wodomierze tzw. montaż pierwotny.
WARIANT ,,A" - jednokrotna dostawa i wymiana wodomierzy z odczytem radiowym- umowa na 5 lat:
- jedna wymiana - po podpisaniu umowy w 2024
WARIANT ,,B" - dwukrotna dostawa i wymiana wodomierzy z odczytem radiowym - umowa na 10 lat:
- pierwsza wymiana - po podpisaniu umowy w 2024
- druga wymiana - po 5 latach od pierwszej wymiany tj. w 2029
IV. ZAKRES PRAC
1. Przedmiot Zamówienia obejmuje dostawę i wymianę około 7 746 szt. wodomierzy zamontowanych w lokalach mieszkalnych, użytkowych, pomieszczeniach administracyjnych, polewaczkach, węzłach cieplnych i pawilonach usługowych (wykaz w załączniku nr 2 do SIWZ) na nowe z odczytem radiowym, spełniające następujące wymagania techniczne:
a. wodomierz DN 15 Q,3 -1,6 m3/h lub 2,5 m3/h
b. data cechy legalizacyjnej:
o 2024 rok - wymiana w 2024 - dla wariantu A
o 2024 rok - wymiana w 2024 oraz 2029 rok - wymiana w 2029 - dla wariantu B
c. posiadanie zatwierdzenia MID
d. posiadanie atestu higienicznego PZH
e. możliwość montażu w pionie i poziomie
f. posiadanie hermetycznego liczydła, odpornego na zaparowanie
g. posiadanie zabezpieczenia przed działaniem zewnętrznego pola magnetycznego
h. posiadanie wskaźnika do sygnalizacji ingerencji zewnętrznym polem magnetycznym na
wodomierz
i. brak konieczności montażu wstawek prostych przed wodomierzem
j. urządzenia umożliwiają gromadzenie informacji o: przepływie wstecznym, ciągłej pracy urządzenia, działaniu na wodomierz polem magnetycznym
2. Specyfikacja prac obejmuje:
I. Część montażowa
a. ustalenie terminu montażu
b. dostawa wodomierza
c. w przypadku instalacji wykonanej w technologii klejonej należy podpisać oświadczenie z właścicielem lokalu przed przystąpieniem do prac, zobowiązujące właściciela do naprawy instalacji we własnym zakresie i rezygnacji z wszelkich roszczeń w przypadku wystąpienia awarii na instalacji klejonej
d. przygotowanie instalacji pod montaż
e. przygotowanie instalacji pod montaż pierwotny - tylko w przypadkach lokali niepom jarowanych
f. zdemontowanie zainstalowanego wodomierza
g. montaż nowego wodomierza z odczytem radiowym
h. wymiana uszczelek
i. zamontowanie na wylocie za wodomierzem zaworów zwrotnych i sita o ile części te nie są częścią urządzenia
j. sprawdzenie szczelności
k. zaplombowanie z jednej strony wodomierza jednorazową plombą plastikową zatrzaskową oznaczoną indywidualnym numerem
l. sporządzenie protokołów z demontażu wodomierza zamontowanego w lokalu oraz montażu nowego wodomierza podpisanego przez mieszkańca (spisanie stanu demontowanych liczników, stanu początkowego montowanych liczników wraz numerami plomb i dokumentacją fotograficzną - zdjęcie zdemontowanego i nowo zamontowanego wodomierza z widocznym stanem wskazań)
m. wykonanie odczytu kontrolnego i utworzenie bazy danych dla każdego budynku,
n. sprzątnięcie miejsca pracy wraz z utylizacją zdemontowanego urządzenia
o. przekazanie kompletu kart montażowych z danego budynku Zamawiającemu II. Część odczytowa
p. wykonanie dwóch odczytów radiowych wodomierzy indywidualnych w terminach określonych przez Zamawiającego i przekazanie ich w formie elektronicznej kompatybilnej z system rozliczeniowym (w pliku tekstowym txt i dodatkowo w pliku arkusza kalkulacyjnego xls)
q. dostęp do comiesięcznych odczytów zużycia wody
3. Wykonawca powinien przekazywać na bieżąco do Zamawiającego informacje o niesprawnych zaworach odcinających lub innych problemach uniemożliwiających wymianę wodomierzy.
4. Wymiana wodomierzy odbywać się będzie trzech różnych turach na każdy budynek.
5. Wykonawca zobowiązany jest to wywieszenia ogłoszeń na budynek z terminem każdej tury wymiany wodomierzy.
6. W lokalach mieszkalnych zamontowane są 2 lub 4 wodomierze:
a. wodomierze ciepłej i zimnej wody zamontowane za drzwiczkami ekranu osłaniającego piony sanitarne - łącznie 2 wodomierze w lokalu.
b. wodomierze ciepłej i zimnej wody zamontowane pod zlewozmywakiem oraz wodomierz ciepłej wody i zimnej wody zamontowane za drzwiczkami ekranu osłaniającego piony sanitarne lub za miską ustępową w WC - łącznie 4 wodomierze w lokalu.
7. W lokalach usługowych wodomierze zamontowane są na instalacji w różnej lokalizacji (w tym okazjonalnie pod sufitem).
8. Szczegółowy wykaz wodomierzy przewidzianych do wymiany stanowiący Przedmiot Zamówienia jest przedstawiony w załącznik nr 2 do SIWZ, który stanowi integralną część niniejszej specyfikacji.
9. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie ilościowym stanowiącym Przedmiot Zamówienia opisanym w załączniku nr 2.
10. Sprawdzenia zakresu prac należy dokonać poprzez wizję lokali w budynkach, w których planowana jest wymiana wodomierzy.

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 18.04.2024 r. o godz.: 10:15
3. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.04.2024 r. o godz. 10:15 w sali konferencyjnej Spółdzielni o numerze na drzwiach 32.

Specyfikacja:
2. Materiały przetargowe są dostępne na stronie internetowej Spółdzielni pod adresem: https://naskraju.pl/przetargi/ lub po kontakcie mailowym na adres: sekretariat@naskraju.pl lub kontakcie telefonicznym tel. 22-643-99-18.
VI. ZASADY SPORZĄDZANIA OFERT:
1. Oferty sporządza się na podstawie SIWZ, który można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego lub można uzyskać bezpłatnie w wersji elektronicznej po kontakcie telefonicznym: 22 643 41 65, 730 003 142 lub mailowym: sekretariat@naskraju.pl.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 18.04.2024 r. do godz.: 10:00
X. SKŁADANIE I OTWARCIE OFERT
1. Pisemną ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć w jednym egzemplarzu, w nieprzejrzystej zamkniętej i opieczętowanej kopercie lub opakowaniu oznaczonym pełną nazwą Oferenta, adresem Zamawiającego oraz opisem Przedmiotu Zamówienia.
2. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego pokój nr 4 (sekretariat) w terminie do dnia 18.04.2024 r. do godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
Termin zakończenia prac: 01.12.2024 r.

Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia: do 01.12.2024 r. Przebieg prac odbywać się będzie
według harmonogramu przedstawionego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez
Zamawiającego.

Wymagania:
II. INFORMACJE OGÓLNE
1. Postępowanie niniejsze prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie Regulaminu udzielania zamówień na roboty budowlane, konserwacyjne, dostawy i usługi oraz trybu powoływania i zasad pracy komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców udzielanych zamówień przez Spółdzielnię Mieszkaniową ,,Na Skraju" obowiązującego u Zamawiającego.
3. Każdy Oferent może złożyć jedną ofertę. Oferta może zawierać różne warianty związane z dokładnością urządzeń pomiarowych. Ofertę należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy z załącznikami.
4. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w niniejszym postępowaniu, bez względu na jego wynik.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty dla jednego lub obydwu z powyższych wariantów.
Gwarancja:
o wodomierze z 5 letnią legalizacją liczoną od roku montażu - 60 miesięcy gwarancji,
o nowe nakładki radiowej zdalnego systemu odczytu wodomierzy -120 miesięcy gwarancji
o przeniesione nakładki radiowej zdalnego systemu odczytu wodomierzy - 60 miesięcy gwarancji
V. ISTOTNE WARUNKI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. W chwili obecnej na instalacji wodociągowej zamontowane są wodomierze firmy Techem (koniec cechy legalizacyjnej 2024 r.) na których znajdują się nakładki radiowe z 10 letnia gwarancja (do 2029 r). W gestii Oferenta pozostaje decyzja czy obecne nakładki przekłada na nowe urządzenia, czy montuje nowe nakładki. W ofercie można przewidzieć różne rozwiązania.
2. Oferent zobowiązany jest do przedstawienia minimum 3 referencji wymiany wodomierzy na wodomierze z radiowym odczytem w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych.
3. Wartość Przedmiotu Zamówienia:
a) wartość ofertowa Przedmiotu Zamówienia jest określona przez Oferenta na podstawie zakresu Przedmiotu Zamówienia, o którym mowa w załączniku nr 2 tego SIWZ-u,
b) wartość umowna zostanie określona na podstawie oferty oraz w wyniku negocjacji pomiędzy stronami,
c) wartość końcowa wykonania prac objętych Przedmiot Zamówienia jest wartością uzależnioną od ilości wymienionych wodomierzy, będzie określona po wykonaniu prac związanych z montażem wodomierzem w danym budynku.
4. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie Przedmiotu Zamówienia.
5. Rozliczenie wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie części montażowej będzie następowało po zakończeniu prac (trzech tur wymiany) w danym budynku w rozbiciu płatności na części na:
5 lat - dotyczy wariantu A, lub 10 lat - dotyczy wariantu B
zgodnie z zapisami dołączonego do SIWZ projektu umowy.
6. Pierwsza płatność nastąpi na podstawie wystawionej faktury po odbiorze Przedmiotu Zamówienia w zakresie danego budynku.
7. Za datę wykonania Przedmiotu Zamówienia przyjmuje się datę podpisania bezusterkowego protokołu odbioru i przekazania Zamawiającemu całości Przedmiotu Zamówienia wraz z kompletnymi dokumentami powykonawczymi wynikającymi z wymogów Prawa Budowlanego.
8. Rozliczenie wykonania Przedmiotu Zamówienia w zakresie części odczytowej będzie następowało po wykonaniu odczytu w danym półroczu.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru oferty i zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru, w każdym terminie, bez podania przyczyn. W takim przypadku wniesione wadium zostanie zwrócone Oferentom w terminie 14 dni roboczych od daty posiedzenia komisji przetargowej na którym unieważniono postępowanie przez komisję przetargową.
2. Oferta musi obejmować całość zamówienia na część montażową i część odczytową -Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Oferty częściowe jako sprzeczne z SIWZ zostaną odrzucone.
4. Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
5. Cena oferty:
a) Cenę oferty (załącznik nr 1) należy podać w polskich złotych, w kwocie: netto i brutto za całość prac związanych z montażem oraz odczytem stanów wodomierzy. Należy podać także cenę ryczałtową za 1 sztukę wodomierza z nakładką radiową za montaż i odczyt.
b) Cena ryczałtowa za sztukę wymiany wodomierza powinna uwzględniać wszystkie koszty i okoliczności, które im towarzyszą lub mogą towarzyszyć wykonaniu Przedmiotu Zamówienia i które są konieczne do jego realizacji.
c) Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
1. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z postanowieniami niniejszej SIWZ.
2. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta może zawierać różne warianty w zależności od użytych materiałów (ciągły strumień objętości, klasy dokładności wodomierzy) i czasu trwania umowy (5 lub 10 lat). Wszystkie warianty należy sporządzić w oparciu o załącznik 1 do SIWZ.
3. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
4. Oferta powinna być napisana wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Oferta powinna być podpisana i opieczętowana przez osoby upoważnione do podpisania oferty oraz zawierać firmę Oferenta. Upoważnienie do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie składane jest w formie oryginału.
6. W przypadku, gdy oferent jako załącznik do oferty dołączył kopię dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do podpisania oferty wraz z datą tego potwierdzenia.
7. Wszystkie miejsca, w których Oferent naniósł zmiany, winny być parafowane przez osoby upoważnione do podpisania oferty.
8. Kompletna oferta, łącznie z załącznikami, powinna mieć ponumerowane i parafowane strony.
VIII. WADIUM
1. Oferent, który przystąpi do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w formie pieniężnej w wysokości 60 000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy zł).
2. Wadium r ależy wnieść na rachunek Zamawiającego w Santander Bank Polska S.A. c numerze: 04 1090 1694 0000 0001 0829 6710
3. Bankowe potwierdzenie wniesienia wadium powinno być dołączone do oferty.
4. Oferta, która nie jest zabezpieczona wadium, nie weźmie udziału w przetargu.
5. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana niezwłocznie po podpisaniu z nim umowy.
6. Oferent, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy:
a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w przetargu,
b) nie przystąpi do zawarcia umowy (z winy oferenta) w terminie 7 dni licząc od daty powiadomienia oferenta o udzieleniu mu zamówienia,
7. Oferentowi, którego oferta nie została wybrana Zamawiający zwraca wadium w terminie 30 dni od daty otwarcia ofert.
1. Udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do CEIDG, wystawionej nie wcześniej niż 90 dni przed upływem składania ofert
b) posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym zamówieniem.
Warunek powyższy uznany zostanie za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie pięciu lat przed datą złożenia ofert wykonanie co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego zakresem i wartością prac zamówieniu na które składa ofertę.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedstawić: wykaz robót wymiany wodomierzy wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie kadrą techniczną (kierownik robót) z wykształceniem wyższym technicznym, z minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym w roli kierownika robót licząc od dnia uzyskania uprawnień, z uprawnieniami budowlanymi w specjalności sanitarnej,
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli wykonawca przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiot Zamówienia na kwotę co najmniej 1 000 000 zł.
4. Obecność przedstawicieli Oferentów przy otwarciu ofert nie jest obowiązkowa.
5. Podczas otwierania kopert z ofertami Zamawiający ogłosi nazwy oferentów, ich adresy i ceny ofertowe.
XI. DODATKOWE INFORMACJE PRZETARGOWE
1. Zamawiający może odrzucić ofertę, w której stwierdzono braki w złożonych dokumentach o ile Oferent na wezwanie Zamawiającego nie złoży prawidłowych dokumentów we wskazanym w wezwaniu terminie.
2. Zamawiający odrzuca ofertę nieczytelną oraz gdy Oferent nie zgadza się na poprawienie oczywistej pomyłki w tekście oferty, lub zakres rzeczowy oferty jest niezgodny z wymaganiami określonymi w SIWZ.
3. Oferty złożone w sposób prawidłowy nie podlegają zwrotowi bez względu na wynik przetargu.
5. Wszelkiego rodzaju oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, informacje itp., Zamawiający i Oferenci przekazują pocztą elektryczną zastrzeżeniem, że każda ze stron, na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania.
6. Korespondencję, także dotyczącą udzjelenia wyjaśnień co do treści SIWZ, uważa się za złożoną w terminie, jeżeli jej treść dotarła do Zamawiającego na nie mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert lub w terminie określonym w zawiadomieniu, wezwaniu.
7. Treść zapytań dotyczących SIWZ wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej Spółdzielni.
8. Zamawiający nie będzie udzielał wyjaśnień odnośnie decyzji podjętych w trakcie przetargu.
9. Oferent_powinien dokonać wizji lokalnej w obiektach będących Przedmiot Zamówienia, co Zamawiający mu umożliwi.
XII. WARUNKI I FORMALNOŚCI ZWIĄZANE Z PODPISANIEM UMOWY.
1. O miejscu i terminie zawarcia umowy Oferent, którego oferta została wybrana zostanie poinformowany odrębnym zawiadomieniem.
2. Umowa zostanie zawarta z wybranym Oferentem w terminie 14 dni licząc od daty powiadomienia Oferenta o udzieleniu mu zamówienia.
3. Zamawiający wymaga zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
4. Przyjmuje się, że zapisy Umowy niezakwestionowane przed złożeniem oferty zostaną przyjęte przez Oferenta bez zastrzeżeń w chwili jej podpisania. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące wzoru umowy będą rozpatrywane jak dla całej specyfikacji.
XIII. KRYTERIA WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Wyboru najkorzystniejszej oferty dokona Komisja Przetargowa Zamawiającego uwzględniając walory i mankamenty każdej z rozpatrywanych ofert i rekomenduje ją Zarządowi Zamawiającego w celu zawarcia umowy.
2. Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami w podziale na poszczególne warianty dotyczące użytych materiałów (ciągły strumień objętości, klasy dokładności wodomierzy) i przewidzianego czasu współpracy (5 lub 10 lat):
85% - cena ofertowa za realizację Przedmiotu Zamówienia,
15% - referencje, potencjał techniczny i wiarygodność firmy.
Zamawiający po dokonaniu przetargu zdecyduje jakiego rodzaje wodomierze (ciągły strumień
objętości, klasy dokładności wodomierzy) będą stanowiły ostatecznie Przedmiot Zamówienia.
XIV. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE NALEŻY DOSTARCZYĆ CELEM POTWIERDZENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wraz z ofertą Oferent zobowiązany jest złożyć:
1) Zaakceptowany podpisem wykaz wodomierzy przewidzianych do wymiany - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
3) Wykaz wykonanych robót budowlano-instalacyjnych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat wymiany wodomierzy w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych przed upływem terminu składania ofert, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonywania oraz załączeniem dokumentu (referencje) potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej branży budowlanej oraz prawidłowo ukończone. Wykaz musi zawierać roboty o zakresie tożsamym z zamówieniem i o wartości porównywalnej do niniejszego zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
4) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu Przedmiotu Zzamówienia z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także w zakresie wykonywanych przez nie czynności (w tym kierowniczych) oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 6 do SIWZ.
6) Zaakceptowany podpisem wzór umowy - załącznik nr 7 do SiWZ
7) Oświadczenie o zwrocie wadium - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ.
8) Zaakceptowana podpisem umowa powierzenia danych osobowych - załącznik nr 9 do SIWZ
9) Zaakceptowany podpisem regulamin porządku domowego - załącznik nr 10 do SIWZ
10) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiot Zamówienia o wartości co najmniej 1 000 000 zł.
11) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
12) Oświadczenie potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
13) Oświadczenie potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Kontakt:
4. Osobą upoważnioną do kontaktów z Oferentami z ramienia Zamawiającego jest Katarzyna Nawra: telefon 730 003 142 lub e-mail: k.nawra@naskraiu.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.