dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Lubin)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remonty cząstkowe nawierzchni w zasobach spółdzielni |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Piotrkowska Spółdzielnia Mieszkaniowa ul. Belzacka 66 97-300 Piotrków Trybunalski powiat: Piotrków Trybunalski Tel. 44 649 78 52 sekretariat@psmpt.com.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Piotrków Trybunalski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. 44 649 78 52 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia są remonty cząstkowe nawierzchni w zasobach PSM. Poprzez remont nawierzchni zamawiający uważa naprawę 1m2 nawierzchni przez jej oczyszczenie profilowanie krawędzi, zabezpieczenie oraz uzupełnienie nawierzchni z mas asfaltobetonowych na gorąco z wykończeniem krawędzi taśmami butylowymi. W ramach robót towarzyszących zamawiający przewiduje, oczyszczenie mechaniczne nawierzchni 1m2 z wywozem i utylizacją nagromadzonych nieczystości. 2. Szczegółowy zakres robót i termin ich wykonania w uzgodnieniu z Wykonawcą, Zamawiający określi w wystawianych indywidualnie zleceniach. 3. Wykonawca wykona przedmiot robót z materiałów własnych. Materiały powinny odpowiadać wymogom określonym w ustawie z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 z późn. zm.). 4. Do dokumentacji odbiorowej muszą być dołączone certyfikaty i deklaracje zgodności dotyczące zastosowanych przy robotach wyrobów budowlanych zgodnie z wymogami ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213 z późn. zm. ) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych (Dz. U. Nr 198, poz. 2041 z póź. zm.). 5. Wykonawca zobowiązany jest do: a) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową, obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, ze wskazówkami Zamawiającego oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, b) wykonania niezbędnych prób, pomiarów, zabezpieczeń i odbiorów technicznych, c) uporządkowania placu budowy oraz przywrócenia terenu do stanu pierwotnego, d) realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, e) prowadzenia robót zgodnie z przepisami Ustawy Prawo Budowlane, Ustawą o dozorze technicznym, Polskimi Normami i sztuką budowlaną, a także przepisami BHP oraz BIOZ, a za skutki ewentualnych wypadków ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilno - prawną, f) zabezpieczenia i oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, g) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonywania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów, narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, h) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót po ich zakończeniu wraz z wywozem wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót, i) zawiadomienia użytkowników o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót - z co najmniej trzydniowym wyprzedzeniem. Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia, j) wywiezienia elementów metalowych do składnicy złomu i poinformowanie Spółdzielni o wartości zdanego złomu. W wystawionej fakturze VAT Wykonawca jest zobowiązany cenę ryczałtową pomniejszyć o wartość zdanego złomu, k) wymagany okres gwarancji minimum 24 m-ce od dnia odbioru robót bez wad. Składanie ofert: X. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 25.04.2024 r. godz. 12??. Oferty złożone po tym terminie zostaną zwrócone bez otwierania. 2. Oferty należy złożyć w siedzibie Piotrkowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Piotrkowie Tryb. Ul. Belzacka 66 (sekretariat) pokój nr 5 lub przesłać drogą e-mail na adres sekretariat@psmpt.com.pl. Miejsce i termin realizacji: IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Ostateczny nieprzekraczalny termin wykonania prac - do dnia 31.03.2025 r. Wymagania: II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Zamówienie zostanie udzielone w trybie zapytania ofertowego na podstawie paragrafu 3 ust.2 pkt 2 Regulaminu udzielania zamówień na roboty budowlane oraz prace remontowe, usługi i dostawy realizowane na rzecz Piotrkowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. W kwestiach nieuregulowanych w zapytaniu ofertowym stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późniejszymi zmianami). V. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM W zapytaniu ofertowym mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania prac będących przedmiotem zamówienia udokumentowane stosownym zapisem we właściwym rejestrze sądowym lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia warunków Wykonawca wskaże, że dysponuje niezbędną ilością pracowników w tym: a) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia drogowe 4. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie wykonywania remontów w tym: a) min. 1 recykler do asfaltu. 5. Wykonywali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usługi objęte przedmiotem zamówienia, tj. usługi remontów cząstkowych dla co najmniej trzech podmiotów publicznych. 6. Przez ,,usługę" Zamawiający rozumie usługę wykonaną w ramach jednej umowy. Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie wykaz wykonanych lub wykonywanych usług wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług (referencje, protokoły odbioru itp.), 7. Dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia, 8. Spełnienia wymagań zawartych w zapytaniu ofertowym VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - na dzień składania oferty. 2. Aktualne zaświadczenie Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (kserokopia polisy) w zakresie wykonywanej działalności związanej z realizacją robót objętych niniejszym zamówieniem, Ponadto Wykonawca składa: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - zał. nr 1 do zapytania. 2. Oświadczenie o akceptacji warunków zapytania ofertowego zał. nr 2 do zapytania ofertowego, 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 3 do zapytania ofertowego, 4. Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej zał. nr 5 do zapytania ofertowego 5. Podpisany wzór umowy przez upoważnionych przedstawicieli wykonawcy - zał. nr 4 do zapytania ofertowego, 6. Referencje od poprzednich zamawiających. 7. Oświadczenie kierownika robót. Dokumenty te stanowią integralną część oferty jako jej załączniki. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ 1. Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 45 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu na składanie ofert. 2. Zamawiający może przedłużyć termin związania ofertą, nie może być on jednak dłuższy niż 60 dni. IX. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY 1. Oferta winna być sporządzona wg formularza ofertowego stanowiącego zał. nr 1 do zapytania ofertowego 2. Wykonawca jest zobowiązany podać do oferty dane wyjściowe do kosztorysowania obejmujące kosztorysową stawkę godzinową roboczogodziny oraz narzuty: koszty pośrednie i zysk. Dane wyjściowe do kosztorysowania będą miały również zastosowanie do skalkulowania ewentualnych dodatkowych robót nieujętych w przedmiarach, a zlecanych na osobne zamówienie (zlecenie) po zaistnieniu okoliczności wynikających w trakcie realizowanego zadania. 3. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszego zapytania ofertowego. 4. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 5. Wykonawca ma prawo złożyć jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wymaga się aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje (w tym przeprowadził wizję lokalną w terenie), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 7. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 8. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona uniemożliwiając jej samoistną dekompletację. 9. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego, oznakować w następujący sposób: ,,Zapytanie ofertowe - REMONTY CZĄSTKOWE NAWIERZCHNI". 10. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści zapytania ofertowego zostanie odrzucona. Wszelkie niejasności dotyczące treści zapytania ofertowego należy zatem wyjaśnić z Zamawiającym przed terminem składania ofert- nie później niż dwa dni przed terminem składania ofert. XI. KRYTERIA OCENY OFERT; ZAWARCIE UMOWY 1.Przy wyborze i ocenianiu ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami, a). ceną ryczałtową: Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu rozumianego, jak wynika z art. 632 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny tj. cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia wynikające z technologii robót lub obowiązujących przepisów w tym ustawy Prawo budowlane, obmiarów i ocen dokonanych podczas wizji lokalnej. Ustalona wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. Za ustalenie ilości robót oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. Przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac. Roboty konieczne do wykonania celem właściwego (zgodnie ze specyfikacją techniczną, obowiązującymi przepisami, sztuką budowlaną i polskimi normami) zrealizowania przedmiotu umowy zostaną wykonane w ramach kwoty ryczałtowej, czyli ceny oferty. Wykonawca uwzględni to w ramach ryzyka ryczałtowego i ujmie w wyliczeniu ceny oferty. b). udzieloną gwarancją na roboty (z zastrzeżeniem iż ocenie zostanie poddana gwarancja nie krótsza niż 24 m-cy od daty sporządzenia protokołu odbioru końcowego), c). terminem wykonania, d). terminem płatności (nie krótszym niż 30 dni), e). referencjami od poprzednich zamawiających. 2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i zostanie uznana jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert. 3. Dopuszcza się prowadzenie negocjacji z upoważnionymi przedstawicielami wykonawcy(ów). Istnieje możliwość negocjacji cen po otwarciu ofert. 4. Zamawiający zawiadomi o wyborze najkorzystniejszej oferty poprzez umieszczenie informacji na stronie PSM. 5. Umowa w sprawie realizacji zamówienia w tym fakturowania robót, zawarta zostanie w terminie do 30 dni na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Wykonawca nie wnosząc zastrzeżeń do umowy - parafuje każdą stronę lub składa podpis na ostatniej stronie. Zakazuje się zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, chyba że konieczność takiej zmiany jest uzasadniona. PSM zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zapytania ofertowego bez podania przyczyn. XII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Kontakt: INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ WYKONAWCÓW Z ZAMAWIAJĄCYM ORAZ PRZEKAZYWANIU OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Wykonawcy, mogą przekazywać w formie pisemnej na adres Piotrkowskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, 97-300 Piotrków Tryb. ul. Belzacka 66,lub e-mailem : sekretariat@psmpt.com.pl. 2. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest - Inspektor Nadzoru tut. Spółdzielni ul. Belzacka 66 w PiotrkowieTryb., tel. 44 649 78 52 wew. 32 w godz. 8?? - 14??. |
© eurobudowa.pl 2004-2024