dolnośląskie (Wałbrzych)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie placu zabaw |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH ul. Michała Grażyńskiego 5 40-126 Katowice powiat: Katowice przetargi@kzgm.katowice.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/911044 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie placu zabaw w ramach realizacji Budżetu Obywatelskiego Miasta Katowice ,,Koszutkowy plac zabaw dla starszych dzieci" w rejonie Ul. Wyszyńskiego 26 w Katowicach Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zamówienie obejmuje wykonanie placu zabaw w ramach realizacji Budżetu Obywatelskiego Miasta Katowice ,,Koszutkowy plac zabaw dla starszych dzieci" w rejonie Ul. Wyszyńskiego 26 w Katowicach Zakres robót budowlanych: o niwelacji i przygotowaniu terenu o uzupełnieniu nawierzchni świeżą glebą o montażu urządzenia zabawowego - zestawu wspinaczkowego o wykonaniu stref bezpieczeństwa wokół urządzeń zabawowych o wykonaniu trawników 2. Zamawiający wymaga, by na wykonane roboty budowlane Wykonawca udzielił 60 miesięcy gwarancji. CPV: 45000000-7, 45100000-8,45112000-5,45233200-1,45112700-2,45112710-5,45223100-7,77310000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00272602, NZ.231.033.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: nformacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, przekazywania dokumentów oraz udzielania wyjaśnień dotyczących treści SWZ - opisane są w Rozdziale XII SWZnformacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, przekazywania dokumentów oraz udzielania wyjaśnień dotyczących treści SWZ - opisane są w Rozdziale XII SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej ,,RODO" Zamawiający informuje, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, 40-126 Katowice, Ul. Grażyńskiego 5, Telefon: 32 258 20 21 do 25 lub 32/416 32 91, Fax: 32/258 20 25; 2) z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można się skontaktować pod nr tel.: 032 416 32 85, e-mail: iod@kzgm.katowice.pl lub pisemnie na adres Zamawiającego. 3) Administratorem danych osób do kontaktu, zawartych w umowach, jest Minister Funduszy i Polityki Regionalnej, pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej Programem Operacyjnym Infrastruktura i Środowisko (PO IiŚ) 2014-2020, z siedzibą przy Ul. Wspólnej 2/4, 00-926 Warszawa. 4) Istnieje możliwość kontaktu z inspektorem ochrony danych poprzez adres e-mail: IOD@mfipr.gov.pl Szczegółowe zasady dotyczące klauzuli informacyjnej RODO zawiera Rozdział XXXIII SWZ 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/911044 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-22 09:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania. 2. Oferta wraz z wymaganymi dokumentami muszą zostać podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub osobistym Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: NZ.231.033.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak 4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 150000 PLN 4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35300,71 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Zamówienie obejmuje wykonanie placu zabaw w ramach realizacji Budżetu Obywatelskiego Miasta Katowice ,,Koszutkowy plac zabaw dla starszych dzieci" w rejonie ul. Wyszyńskiego 26 w Katowicach Zakres robót budowlanych: o niwelacji i przygotowaniu terenu o uzupełnieniu nawierzchni świeżą glebą o montażu urządzenia zabawowego - zestawu wspinaczkowego o wykonaniu stref bezpieczeństwa wokół urządzeń zabawowych o wykonaniu trawników 2. Zamawiający wymaga, by na wykonane roboty budowlane Wykonawca udzielił 60 miesięcy gwarancji. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ (Rozdział XVIII "Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert") 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.7.) Kolejność kryterium: 1 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagania zostały opisane w Rozdziale IV SWZ 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy, których charakter oraz warunki wprowadzania są określone w projektowanych postanowieniach umowy w szczególności w § 18 projektowanych postanowień umownych stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsza oferta według kryteriów określonych w SWZ (Rozdział XVIII "Opis kryteriów oceny ofert i sposobu oceny ofert") 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.7.) Kolejność kryterium: 1 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-21 |
© eurobudowa.pl 2004-2024