śląskie (Tarnowskie Góry)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup wraz z sukcesywna dostawą i rozładunkiem materiałów wodociągowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA KORFANTÓW - ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ ul. Powstańców Śląskich 8 48-317 Korfantów powiat: nyski 774343859 zgkim@poczta.fm |
Województwo: | opolskie |
Miasto: | Korfantów |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 774343859 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup wraz z sukcesywna dostawą i rozładunkiem materiałów wodociągowych niezbędnych do realizacji zadań Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Korfantowie Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakup materiałów wodociągowych zgodnie z załącznikiem do formularza ofertowego CPV: 44160000-9, 44130000-0, 42131150-2, 42131160-5 Dokument nr: 2024/BZP 00272585, WWK.260.24.2024.DD Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 08:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania zgkimkorfantow.bip.gov.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Nie. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: zgkimkorfantow.bip.gov.pl 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: wyspecjalizowany charakter zamówienia, użycie środków komunikacji elektronicznej wymaga narzędzi, urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne lub nie są obsługiwane za pomocą ogólnie dostępnych aplikacji (art. 65 ust. 1 pkt 1 ustawy) 3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: w siedzibie zamawiającego przy Ul. Powstańców Śl. 8 Korfantów 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-19 14:30 Miejsce składania ofert: Ul. Powstańców Śl. 8 Korfantów Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: WWK.260.24.2024.DD 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakup materiałów wodociągowych zgodnie z załącznikiem do formularza ofertowego 4.2.6.) Główny kod CPV: 44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne 42131150-2 - Zawory hydrantowe 42131160-5 - Hydranty 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak 4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu w/w przedmiotu zamówienia w ilościach odbiegających od podanych wielkości, przy zastosowaniu prawa opcji, o którym mowa w art. 31 ust. 2 Pzp tj. zwiększenie w okresie realizacji umowy ilości każdego rodzaju zamówionego materiału o nie więcej niż 30 % w zależności od faktycznych potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego w realizacji przedmiotowego zadania. 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena, termin dostawy, rękojmia 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy 4.3.6.) Waga: 10 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia 4.3.6.) Waga: 30 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 1 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu dotyczące: 2.1. Posiadają wiedzę i doświadczenie - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże co najmniej 2 dostawy o tym samym lub podobnym charakterze i wartości takiej samej lub wyższej w okresie 2 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres z załączeniem dowodów czy te dostawy zostały wykonane należycie tj. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonane. 2.2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa umożliwiająca wykonanie zamówienia - wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 3. Potwierdzeniem spełniania warunków braku wykluczenia z postępowania jest złożenie o oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SWZ 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1.1. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ, 1.2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SWZ 1.3. Zaparafowany wzór umowy dostawy - załącznik nr 3 do SWZ 1.4. Dokumenty wskazane w Dziale VI pkt. 2.1., 2.2. SWZ SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena, termin dostawy, rękojmia 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy 4.3.6.) Waga: 10 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: rękojmia 4.3.6.) Waga: 30 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024