Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Renowacja Zabytkowego Cmentarza

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Renowacja Zabytkowego Cmentarza

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Katedralna Zmartwychwstania Pańskiego i Św. Tomasza Apostoła w Zamościu
ul. Kolegiacka 1 A
22-400 Zamość
powiat: Zamość
tel. 84 639 26 14
Województwo: lubelskie
Miasto: Zamość
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel. 84 639 26 14
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
realizacja zadania inwestycyjnego pn.: ,,Renowacja Zabytkowego Cmentarza Parafialnego w Zamościu - Rej. Zabytków A/1243" Projekt dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków -- Polski Ład
3. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiot Zamówienia obejmuje realizację inwestycji pn. ,,Renowacja Zabytkowego Cmentarza Parafialnego w Zamościu - Rejestr Zabytków A/1243".
Projekt dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków - Polski Ład.
Cmentarz parafialny usytuowany jest w północno-wschodniej części Zamościa, u zbiegu ulic Peowiaków i Przemysłowej. Cmentarz ma kształt nieregularnego wieloboku, z ukośnie biegnącą aleją główną, przy której położony jest dom grabarza i kaplica cmentarna.
3.1. Podstawowe obowiązki Wykonawcy robót budowlanych:
1) Wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu umowy z najwyższą starannością zgodnie z dokumentacją techniczną oraz aktualnie obowiązującymi normami polskimi, prawem budowlanym, wydanymi na jego podstawie aktami wykonawczymi i innymi obwiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym:
a. prowadzenie dokumentacji budowy,
b. urządzenie, zagospodarowanie i zabezpieczenie terenu budowy i robót oraz utrzymanie w/w składników w należytym stanie,
c. zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób postronnych, wykonanie i utrzymanie ogrodzenia placu budowy, dróg tymczasowych, dojazdów oraz zapewnienie dozoru budowy,
d. organizowanie pracy zgodnie z warunkami bhp i socjalnymi określonymi w przepisach szczegółowych,
e. przeprowadzenie prób, sprawdzeń i badań, uzyskiwanie warunków, zgód i opinii niezbędnych do wykonywania robót,
f. doprowadzenia do należytego stanu i porządku terenu budowy po wykonanych robotach, w tym min.:
o wywiezienia gruzu i odpadów budowlanych na wysypisko lub utylizację wraz z poniesieniem wszelkich związanych z tym kosztów,
o utylizacji materiałów co do których jest to wymagane lub przekazanie uprawnionej jednostce na koszt Wykonawcy,
g. wykonanie wszystkich niezbędnych robót wykazanych w dokumentacji technicznej która stanowią integralną część Zapytania ofertowego.
2) organizacja przy obiektowego placu budowy z zabezpieczeniem przed dostępem osób trzecich,
3) uporządkowanie terenu sąsiednich nieruchomości, jeżeli w związku z wykonywaną umową Wykonawca korzystał będzie z terenów sąsiednich.
4) Wykonawca umożliwi przedstawicielowi Zamawiającego sprawdzenie prawidłowości realizacji prac określonych w niniejszej umowie,
5) Wszelkie materiały zastosowane do robót winny być zgodne z zapisami dokumentacji technicznej. Przed planowanym wbudowaniem, Wykonawca ma obowiązek uzyskać zatwierdzenie materiału przez właściwego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Wniosek materiałowy będzie złożony nie później niż 14 dni przed wbudowaniem.
6) Wykonawca regularnie sporządzał będzie sprawozdania miesięczne z wykonanych robót. W/w sprawozdanie zawierać będzie minimum:
o zakres robót wykonany w danym okresie sprawozdawczym w stosunku do zatwierdzonego harmonogramu. W przypadku wystąpienia rozbieżności, wyczerpujące uzasadnienie powstałych rozbieżności.
o Warunki atmosferyczne.
o Prognozę finansową.
7) Wykonawca w ramach umowy ponosi odpowiedzialność w zakresie przepisów dotyczących ochrony środowiska i przyrody. Za ewentualne kary nałożone w wyniku nie przestrzegania przepisów odpowiada Wykonawca, jeżeli zostały nałożone w wyniku jego działań, także w przypadku jeśli kara nałożona jest na Zamawiającego.
8) Formę dokumentów kontraktowych należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego.
Prace wykonywane będą w czynnym obiekcie, który nie został wyłączony z użytkowania na czas ich realizacji. W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia grobów podczas wykonywania prac związanych ze stabilizacją i naprawa muru.
3.3. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje:
1) Wykonanie mikropali do ustabilizowania muru ogrodzenia.
2) Naprawa muru ogrodzenia,
3) Wykonanie muru oporowego jako wzmocnienie muru południowo wschodniego,
4) Przebudowa schodów wejścia głównego,
5) Remont wejścia głównego,
6) Roboty w zakresie różnych nawierzchni - Remont Alei Głównych,
7) Remont alei bocznych,
8) Remont kaplicy - wymiana pokrycia dachu,
9) Remont kaplicy - w zakresie stolarki budowlanej, naprawa elewacji i stolarki,
10) Remont kaplicy - naprawa tynków wewnętrznych,
11) Remont kaplicy - wykonanie nowej opaski betonowej i wejścia,
12) Remont Domu Grabarza - wymiana pokrycia dachowego,
13) Remont Domu Grabarza - Roboty w zakresie stolarki budowlanej - naprawa elewacji,
14) Remont Domu Grabarza - Rozbiórka Dobudówki,
15) Remont Domu Grabarza - Utwardzenia terenu po Dobudówce,
16) Remont Domu Grabarza w zakresie instalacji elektrycznych,
17) Remont kaplicy w zakresie instalacji elektrycznych,
REMONT DOMU GRABARZA:
1) Rozbiórka części budynku od strony zachodniej, w postaci przybudówki;
2) Rozbiórka istniejącego poszycia dachowego i więźby;
3) Wymiana konstrukcji drewnianej więźby dachowej (wyłącznie w zakresie zniszczonych elementów więźby, wymagających wymiany);
4) Przemurowanie luźnych fragmentów muru na zwieńczeniu ścian;
5) Wykonanie nowego pokrycia dachowego;
6) Wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych;
7) Wykonanie instalacji odgromowej;
8) Naprawa, wzmocnienie i/lub wymiana drewnianych belek stropowych, renowacja i konserwacja istniejących elementów stropu, konserwacja elementów drewnianych;
9) Usunięcie warstwy polepy ze stropu oraz wykonanie docieplenia;
10) Wykonanie wzmocnienia nadproża nad drzwiami dwuskrzydłowymi do magazynu oraz korekta ościeży drzwi dwuskrzydłowych do magazynu;
II)Skucie tynków zewnętrznych ze ścian i komina, oczyszczenie muru, osuszenie, zabezpieczenie impregnatem odgrzybiającym i ponowne otynkowanie ścian zaprawą wapienną wraz z nową wyprawą malarską;
12) Naprawa murów;
13) Usunięcie wewnętrznej zabudowy oraz ścianek z płyt gipsowo-kartonowych;
14) Odkopanie ścian fundamentowych, wykonanie izolacji pionowej ścian i izolacji poziomej w postaci przepony.
15) Odtworzenie/przełożenie utwardzeń przy budynku;
16) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
17) Remont instalacji elektrycznej.
REMONT KAPLICY CMENTARNEJ:
1) Rozebranie pokrycia dachowego wraz z pokryciem dachówką zadaszenia nad prezbiterium;
2) Wymiana obróbek dachu, rynien i rur spustowych;
3) Naprawa, wzmocnienie i/lub wymianę elementów więźby drewnianej dachu (wyłącznie w zakresie zniszczonych elementów więźby, wymagających wymiany);
4) Odtworzenie drewnianej konstrukcji sygnaturki oraz jej pokrycia;
5) Wprowadzenie izolacji termicznej sklepienia kaplicy;
6) Naprawa murów;
7) Naprawa i odtwarzanie tynków zewnętrznych wraz z wyprawą malarską wraz z przeniesieniem zbędnych urządzeń szpecących elewację;
8) Renowacja elementów stalowych na elewacji -ikrzyży, wsporników dzwonu, krat okiennych.
9) Naprawa i odtwarzanie tynków wewnętrznych wraz z wyprawą malarską;
10) Wykonanie instalacji odgromowej;
11) Rozebranie uszkodzonej opaski betonowej;
12) Wykonanie izolacji pionowej oraz poziomej w postaci przepony, odtworzenie opaski betonowej wokół budynku z zachowaniem spadków od muru;
13) Renowacja stolarki okiennej oraz drzwiowej.
REMONT ALEJEK:
1) Rozbiórka istniejących nawierzchni alejek;
2) Korytowanie alejek;
3) Wykonanie warstw podbudowy;
4) Wykonanie nowych nawierzchni.
REMONT STREFY WEJŚCIA GŁÓWNEGO:
1) Przeniesienie istniejącego kiosku na czas realizacji prac budowlanych;
2) Rozbiórka istniejących nawierzchni schodów wraz z podbudową w części podlegającej remontowi;
3) Wykonanie nowych warstw podbudowy;
4) Wykonanie ław pod krawężniki i ich osadzenie;
5) Wykonanie nowych nawierzchni;
6) Czyszczenie i skucie tynków na murach w strefie wejściowej;
7) Czyszczenie istniejących farb bramy i furtki;
8) Odtworzenie tynków muru;
9) Malowanie bramy i furtek wejściowych.
ZABEZPIECZENIE OGRODZENIA W CZĘŚCI POŁUDNIOWO-ZACHODNIEJ:
1) Usuniecie wrośniętych w ogrodzenie konarów drzew (pozostałości po zrealizowanej wcześniej wycince);
2) Wykonanie prac ziemnych;
3) Wykonanie ściany muru oporowego;
MUR OPOROWY - ZABEZPIECZENIE OGRODZENIA W NAROŻNIKU POŁUDNIOWO-WSCHODNIM:
1) Wykonanie mikropali w ścianach ogrodzenia;
2) Uzupełnienie ubytków czapek murów po pracach wiertniczych.
REMONT OGRODZENIA OD STRONY UL. PRZEMYSŁOWEJ:
1) Czyszczenie, odkucie zniszczonych elementówmuru;
2) Uzupełnienie muru z wykorzystaniem nowych cegieł;
3) Naprawa, uzupełnienie betonowych czapek muru.
o Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa będąca załącznikiem do Zapytania ofertowego.
o Przedmiary robót dołączone do postępowania należy traktować jako materiał pomocniczy.
o Wycenę zamówienia należy dokonać zgodnie z załączoną dokumentacją projektową.
Wykonawca, w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:
1) wykonania wszelkich robót przygotowawczych,
2) współdziałania z Inspektorem nadzoru,
3) przywrócenia terenu prowadzonych prac do stanu pierwotnego, łącznie z wykonaniem prac porządkowych, w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia i po ich zakończeniu,
4) zagospodarowania terenu budowy,
5) utrzymania zaplecza budowy,
6) przygotowania dokumentacji powykonawczej,
7) wykonania wszelkich innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
Na przedmiot zamówienia składa się zakres opisany w pkt 3.3 oraz wszystkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia.
Zamawiający informuje, że występujące w dokumentacji projektowej: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów - Zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania, jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej. Zmiany te mają być korzystne dla Zamawiającego, np. obniżą koszty eksploatacji i konserwacji, poprawią parametry techniczne, będą stanowić aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny oraz zmiany obowiązujących przepisów. Zastosowane materiały równoważne muszą odpowiadać cechom technicznym i jakościowym materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji technicznej, oraz posiadać stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji technicznej, zobowiązany jest wykazać, ze zastosowane materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Podane w dokumentacji projektowej nazwy, typy urządzeń i wyposażenia nie są ostatecznie obowiązujące pod warunkiem, że Wykonawca zaproponuje, a Inspektor nadzoru i Projektant zatwierdzi materiały, urządzenia i wyposażenie nie gorsze niż przewiduje standard wyznaczony w tej dokumentacji.

CPV: 45000000-7, 45400000-1, 45100000-8, 45111200-0, 45111213-4, 45113000-2, 45453000-7

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22 kwietnia 2024 r. o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
11.1. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj: Parafia Katedralna Zmartwychwstania Pańskiego i Św. Tomasza Apostoła w Zamościu.
Adres: Ul. Kolegiacka 1 A, 22-400 Zamość, kancelaria parafialna.
w terminie do dnia 22 kwietnia 2024 r. do godz. 10:00.
11.2. Sposób składania ofert:
- Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w sposób uniemożliwiający odczytanie zawartości bez uszkodzenia opakowania.
- Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy,
- Kopertę należy opisać następująco:
,,Renowacja Zabytkowego Cmentarza Parafialnego w Zamościu - Rej. Zabytków A/1243 ".

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować w terminie do dnia 15 września 2025r. Zamawiający zwraca uwagę, że termin wykonania całości przedmiotu zamów, tj. do dnia 15 września 2025r. jest terminem nieprzekraczalnym i wynika z warunków promesy określonych przez Instytucję współfinansującą inwestycję.

Wymagania:
2. Tryb udzjelenia zamówienia:
1) Parafia Katedralna Zmartwychwstania Pańskiego i św. Tomasza Apostoła w Zamościu zaprasza do składania ofert na realizację zadania pn. ,,Renowacja Zabytkowego Cmentarza Parafialnego w Zamościu - Rej. Zabytków A/1243" objętego dofinansowaniem z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
2) Zamawiający otrzymał dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
3) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w sposób konkurencyjny i transparentny, w szczególności z uwzględnieniem § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
4) Niniejsza procedura nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 11 września 20l9r. Prawo Zamówień Publicznych. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 701 -705 ustawy Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 nr 16 poz. 93).
5) Upublicznienie zapytania ofertowego odbywa się poprzez umieszczenie zapytania na stronie internetowej Parafii Katedralnej Zmartwychwstania pańskiego im. św. Tomasza Apostoła w Zamościu pod adresem: zkatedra@gmail.com
6) Dodatkowo Zamawiający informuje o tym, iż posiada Regulamin udzielania zamówień publicznych obowiązujący w Parafii Katedralnej Zmartwychwstania Pańskiego i Św. Tomasza Apostoła w Zamościu.
7) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
8) Zamówienie jest niepodzielone na części. Zamawiający podejmując decyzję o niedokonaniu podziału zamówienia na części kierował się specyfiką przedmiotu zamówienia. Wykonanie przedmiotu Zamówienia przez jednego Wykonawcę zapewni jednorodność, bowiem realizacja zamówienia przez większą ilość wykonawców mogłaby prowadzić do problemów związanych ze scaleniem zamówienia w całość oraz zagwarantowaniem wykonania całego zamówienia w jednym terminie.
9) Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oceny wariantowej.
10)Zamawiający dopuszcza wykonanie części przedmiotu zamówienia przez podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, wówczas należy
zamieścić tą informację w formularzu ofertowym. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje całe zamówienie.
11) Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, aby w trakcie realizacji przedmiotu umowy Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące czynności w zakresie robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.) z wyjątkiem przypadków określonych w obowiązujących przepisach prawa.
12) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamknięcia postępowania bez wyboru oferty najkorzystniejszej na każdym etapie postępowania bez podania przyczyny.
5. Podwykonawcy.
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
2) Wykonawca zobowiązany jest wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego) część zamówienia, których wykonjanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
3) Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym zamierza zlecić wykonie przedmiotu zamówienia.
4) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
6. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu (zgodnie z oświadczeniem stanowiącym załącznik nr 3 i 4 do Zapytania ofertowego) oraz spełniają warunki udziału dotyczące:
6.1. odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej:
a) O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolności kredytowej w kwocie co najmniej 1 000 000,00 zł.
b) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. Wartości pieniężne wskazane w dokumentach potwierdzających spełnianie warunku udziału w postępowaniu, podane w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy na złote polskie wg średniego kursu walut NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu.
6.2. Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie.
Wykonawca spełni warunek dotyczący Wykonawcy jeśli wykaże się wiedzą i doświadczeniem nabytą w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - w wykonaniu:
1) co najmniej 2 roboty budowlanej, polegającej na remoncie obiektu budowlanego/budynku/budowli, wpisanego do rejestru zabytków, o wartości robót nie mniejszej niż 1 000.000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie oraz
2) co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na remoncie obiektu budowlanego/budynku/budowli wpisanego do rejestru zabytków, w zakres której wchodziło wykonanie mikropali w ilości nie mniejszej niż 150 mb oraz załączy dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia kilku inwestycji w celu uzyskania kwoty I 000.000,00 zł brutto w pierwszym przypadku.
Wykazane przez Wykonawcę zadanie na dzień złożenia ofert powinno być wykonane, tj. zakończone np. protokołem odbioru końcowego lub innym równoważnym dokumentem.
6.3. Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
1) Wykonawca spełni warunek dotyczący osób jeśli wykaże dysponowanie osobami, które zostaną skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami i doświadczeniem odpowiednim do funkcji jaka zostanie im powierzona, tj.: osobą proponowaną do pełnienia funkcji:
a) osobą proponowaną do pełnienia funkcji kierownika budowy (liczba osób - 1) posiadającą:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz
doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, nabyte podczas kierowania robotami budowlanymi w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia upływu terminu składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegającymi na wykonaniu w ramach jednego zamówienia/zlecenia co najmniej 1 roboty budowlanej (od rozpoczęcia robót do zakończenia zadania), polegającej na remoncie lub przebudowie obiektu budowlanego/budynku/budowli, wpisanego do rejestru zabytków lub centralnej lub wojewódzkiej ewidencji zabytków, o wartości robót nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto.
7. Informacja nt. zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych:
W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia, nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
3) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
8. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia.
1) W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia. Wykonawcy są zobowiązani do łącznego wykazania się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 6 niniejszego zapytania ofertowego.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy.

3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich, nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodu przesłanek określonych w pkt 7.
4) Wykonawcy, którzy nie spełnią wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotowego zamówienia, są zobowiązani do przedstawienia Zamawiającemu stosownej umowy współpracy.
9. Opis sposobu przygotowania oferty:
9.1. Wymagania podstawowe:
1) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2) Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej, zgodnie z wzorami stanowiącymi załączniki do niniejszego zapytania ofertowego.
3) Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu ofertowym oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
4) Oferta i wszystkie załączone w niej dokumenty winny być sporządzone w języku polskim. Dokumenty wydane w języku innym niż język polski powinny zostać złożone wraz z ich tłumaczeniem.
5) Oferta winna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli upoważnienie do podpisywania oferty nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych - do oferty należy dołączyć oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię pełnomocnictwa udzielonego przez osoby do tego upoważnione.
6) W przypadku składania oferty wspólnej (np. przez spółkę cywilną lub konsorcjum) oferta i wszystkie dokumenty, składające się na ofertę, powinny być podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7) Całość oferty powinna być złożona w formie uniemożliwiającej jej przypadkowe zdekompletowanie.
8) Wszystkie zapisane strony oferty powinny zostać ponumerowane oraz parafowane lub podpisane przez Wykonawcę. Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści muszą zostać parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
9) W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca powinien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te powinny być trwale ze sobą połączone, ponumerowane oraz opatrzone opisem ,,Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa - nie udostępniać ".
10) Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zmawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być tak opakowane, jak oferta a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem ,,Zmiana" lub ,,Wycofanie".
11) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
9.2. Oferta powinna zawierać:
1) Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do Zapytania ofertowego,

2) Wykaz robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku określonego w pkt. 6.2 według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego, wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, iż roboty te zostały wykonane należycie.
3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji i doświadczenia niezbędnych do wykonywania zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
4) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
5) Oświadczenie, że oferent zapoznał się i przyjął treść projektu umowy na realizację przedmiotu zapytania ofertowego.
6) Oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami zamówienia i akceptuje te warunki bez zastrzeżeń.
7) Oświadczenie, że oferent posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie i potencjał, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia.
8) Oświadczenie, że oferent znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie znajduje się w upadłości, nie zostało wszczęte postępowanie o ogłoszeniu upadłości, nie jest w stanie likwidacji.
9) Oświadczenie, że oferent nie jest powiązany osobowo i kapitałowo z Zamawiającym.
10) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania składane na podstawie art. 7 ust. 1 w związku z art. 7 ust. 9 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego -zgodnie z załącznikiem nr 3 do zapytania ofertowego.
11) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
12) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
13) Aktualna polisa OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00zł.
14) Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo -- kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
15) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie) - jeśli dotyczy,
16)Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy swoich zasobów - jeżeli
Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, 17) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są do przedłożenia
dokumentów o których mowa w pkt. 9.2 ppkt. 4)-12).
18) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument wystawiony, nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie i rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
10. Termin związania ofertą:
Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni, tj. do dnia: 21 maja 2024 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
12. Wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
13. Opis sposobu obliczania ceny:
1) Z tytułu wykonania przedmiotu zamówienia, wyłoniony Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe, w rozumieniu art. 632 ustawy Kodeks cywilny. Wynagrodzenie wskazane przez oferenta musi obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i niezbędne do jego wykonania. Oferent musi podać całkowitą wartość oferty w złotych polskich, dla wartości netto i brutto. Oferent ponosi wyłączne ryzyko oszacowania ceny.
2) Cena oferty jest ceną ryczałtową.
3) Wartość wynagrodzenia ryczałtowego, ustalonego w umowie zawartej z wyłonionym Wykonawcą, wynikać będzie ze złożonej przez niego oferty, stanowiącej odpowiedź na niniejsze zapytanie ofertowe.
4) Rozliczenie należności pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będzie w PLN. Nie dopuszcza się rozliczenia zamówienia w walutach innych niż polskie złote.
5) Cenę w ofercie należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w formie: netto i brutto -cyfrowo i słownie, wg. Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr I do Zapytania ofertowego.
6) Ceny powinna być podaną liczbą oraz słownie oddzielnie jako cena brutto, cena netto oraz stawka i wartość podatku VAT z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku za całość przedmiotu zamówienia. Należy stosować ogólnie przyjętą metodę zaokrąglania liczb (tj. gdy trzecia cyfra po przecinku jest mniejsza niż 5, wówczas cyfra na pozycji drugiej po przecinku nie zmienia się, gdy trzecia cyfra po przecinku jest równa lub większa niż 5, wówczas cyfra będąca na drugim miejscu po przecinku zwiększa się o I).
7) Podane w ofercie ceny muszą być wyrażone w polskich złotych (PLN). Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
8) Prawidłowe ustalenie stawki podatku VAT leży po stronie Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca obliczając cenę oferty stosował stawki VAT zgodnie ze stanem prawnym obowiązującym na dzień składania ofert.
9) Wykonawca pokrywa koszty zużycia energii i wody.
14. Kryteria oceny ofert oraz informacja o wagach punktowych przypisanych do poszczególnych kryteriów oceny ofert.
1. W ocenie i porównaniu będą brały udział oferty nieodrzucone.
2. Każde z kryteriów oceny oferty wskazane w niniejszym rozdziale Wykonawca musi wpisać do Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert i ustalonej punktacji do 100 pkt.
4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród ofert nieodrzuconych) zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
Lp. Nazwa kryterium Znaczenie punktowe każdego z kryterium
1. Cena (C) 70
2. Doświadczenie kierownika budowy (D) 30
1. Cena (C): waga 70 pkt
Ocena punktowa dokonana zostanie zgodnie z formułą:
cena najniższa spośród zaoferowanych
C =-----------------------------------------------x 70
cena w badanej ofercie
Uzyskana liczba punktów w ramach kryterium cena wskazywana będzie do drugiego miejsca po przecinku. Do oceny zostanie przyjęta cena brutto oferty. W kryterium cena oferta może uzyskać maksymalnie 70 punktów.
2. Doświadczenie kierownika budowy (D): waga 30 pkt
W zakresie kryterium ,,doświadczenie kierownika budowy" Zamawiający będzie przyznawał punkty za doświadczenie nabyte podczas pełnienia funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przez osobę wskazaną przez Wykonawcę w formularzu oferty (sporządzonym wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego) jako osobę skierowaną do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia w charakterze kierownika budowy. W kryterium ,,doświadczenie kierownika budowy" ofercie Wykonawcy zostaną przyznane punkty zgodnie z poniższą tabelą na podstawie informacji podanych w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego).
Lp. Doświadczenie kierownika budowy Liczba punktów D
1. doświadczenie - 1 zadanie inwestycyjne Opkt
2. doświadczenie - 2 zadania inwestycyjne 20 pkt
3. doświadczenie - 3 zadania inwestycyjne 30 pkt
Zamawiający przyzna Wykonawcy punkty za skierowanie do pełnienia funkcji kierownika budowy osoby posiadającej większe doświadczenie pod względem ilości zadań niż wymagane w warunkach udziału w postępowaniu, dotyczących zdolności technicznej i zawodowej, określonych w pkt. 6.3 ppkt l)a).
Zamawiający przyzna ilość punktów za posiadanie doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej nabyte podczas kierowania robotami budowlanymi, polegającymi na wykonaniu w ramach jednego zamówienia/zlecenia co najmniej I roboty budowlanej (od rozpoczęcia robót do zakończenia zadania), polegającej na remoncie lub przebudowie obiektu budowlanego/budynku/budowli, wpisanego do rejestru zabytków, o wartości robót nie mniejszej niż 700.000,00 zł brutto każde.
Wskazany przez Wykonawcę kierownik budowy będzie pełnił funkcję przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, pod warunkiem, że nowo proponowana osoba posiada odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie nie mniejsze niż wskazane dla kierownika budowy w złożonej ofercie.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze w formularzu ofertowym liczby zadań inwestycyjnych lub wpisze cyfrę ,,0", nie poda imienia i nazwiska kierownika budowy oraz nie wypełni wszystkich danych w tabeli, zawartej w formularzu ofertowym, tj. nie wpisze nazwy, rodzaju i zakresu robót i ich wartości brutto oraz okresu jego realizacji, nie określi rodzaju pełnionej funkcji przez wyznaczonego kierownika budowy oraz danych podmiotu (inwestora), na rzecz którego zadanie inwestycyjne zostało zrealizowane i tym samym nie określi doświadczenia kierownika budowy - to w tym kryterium Zamawiający przyzna ,,0" punktów. W przypadku częściowego wypełnienia tabeli, punkty zostaną przyznane odpowiednio do wykazanych prawidłowo zadań.
W kryterium doświadczenie kierownika budowy oferta może uzyskać maksymalnie 40 punktów.
3. Ocena końcowa każdej z ocenianych ofert, złożonych w poszczególnych zadaniach, w zakresie przyjętych kryteriów oceny ofert, stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach wyliczonych wg wzoru:
X = C + D
gdzie:
X - ocena końcowa ocenionej (badanej) oferty
C - ilość punktów uzyskanych przez ocenianą (badaną) ofertę w kryterium: cena.
D -- ilość punktów uzyskanych przez ocenianą (badaną) ofertę w kryterium: doświadczenie kierownika budowy
Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą sumaryczną liczbę punktów.

16. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
1) Dla zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zabezpieczenia ewentualnych roszczeń w okresie gwarancyjnym i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do: wniesienia przed podpisaniem umowy kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy na okres realizacji umowy, w wysokości 3,0% wartości zamówienia brutto.
2) Strony uzgadniają, że pełna kwota wniesionego zabezpieczenia służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
3) W terminie 30 dni od dnia wykonania przedmiotu umowy i uznania przez Zamawiającego za należyte wykonanie Zamawiający zwróci lub zwolni część zabezpieczenia (70% wniesionego zabezpieczenia), natomiast 30 % wniesionego zabezpieczenia, zostanie pozostawiona na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i zostanie zwrócone lub zwolnione w ciągu 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady oraz po upływie terminu wyznaczonego na usunięcie wad stwierdzonych w okresie rękojmi.
17. Umowa.
1) Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia w wyznaczonym przez siebie terminie po upływie 5 dni od poinformowania o wyborze najkorzystniejszej oferty.
2) Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w ust. I, jeżeli:
- złożono tylko jedną ofertę,
- nie wykluczono żadnego Wykonawcy,
- nie odrzucono żadnej oferty. 3) W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie
umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał
kolejną najwyższą liczbę punktów.
18. Informacje proceduralne.
Zgodnie z art. 13 Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznych:
1) Przetarg jest ważny, jeżeli wpłynie co najmniej jedna oferta nie podlegająca odrzuceniu.
2) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może:
o żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów;
o wystąpić do Wykonawcy lub Wykonawców o uzupełnienie niezłożonych lub wadliwych
dokumentów na potwierdzenie spełniania warunków przetargu, o których mowa w art. 9. o poprawić oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem
konsekwencji rachunkowych tych poprawek oraz inne omyłki polegające na niezgodności oferty z
Zapytaniem Ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, zawiadamiając o tym
Wykonawcę.
3) Zamawiający stosuje art. 13 ust 2 lub bez żądania wyjaśnień ocenia treść złożonych dokumentów, jeżeli nie budzą one jego wątpliwości interpretacyjnych lub są oczywiście niezgodne z treścią Zapytania ofertowego.
4) Zamawiający wyklucza z przetargu Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w przetargu.
5) Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy, jeżeli:
o jest niezgodna z niniejszym Regulaminem;
o jej treść nie odpowiada treści Zapytania ofertowego;
o zawiera błędy w obliczeniu ceny;
o Wykonawca złożył więcej niż jedną ofertę.
6) Zamawiający może odrzucić ofertę Wykonawcy, jeżeli zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
7) Zamawiający dokonuje wyboru najkorzystniejszej spośród nieodrzuconych ofert złożonych przez Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu w oparciu o ustalone w Zapytaniu ofertowym kryteria oceny.
8) Zgodnie z art. 15 Regulaminu Udzielania Zamówień Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli:
o nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
o cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; o wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie
zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć; o postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie
niepodlegającej unieważnieniu umowy; o środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej lub środki krajowe, które Zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane.
9) W przypadku, gdy nie wpłynie żadna oferta lub wszystkie oferty, które wpłynęły zostały odrzucone -dopuszcza się zawarcie umowy z wykonawcą wybranym bez zachowania zasad określonych w niniejszym Regulaminie.

Uwagi:
19. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestj Parafia Katedralna Zmartwychwstania Pańskiego i Św. Tomasza Apostoła w Zamościu, ul. Kolegiacka 1 Aj 22-400 Zamość. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. I lit. c oraz e ROpO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na realizację inwestycji pn. ,,Renowacja Zabytkowego Cmentarza Parafialnego w Zamościu Rej. Zabytków Al1243".
2) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz osoby lub podmioty, posiadające uprawnienia do kontroli i/lub nadzoru działalności, w tym projektów współfinansowanych z funduszy Zewnętrznych.
3) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
4) posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego,
o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
5) nie przysługuje Pani/Panu:
o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c oraz e RODO.

Kontakt:
15. Informacje o sposobie porozumiewania się w postępowaniu.
1) W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje należy przekazywać pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną.
drogą elektroniczną na adres e-mail: zkatedra@gmail.com.
pisemnie na adres: Parafia Katedralna Zmartwychwstania Pańskiego i Św. Tomasza Apostoła w Zamościu, ul. Kolegiacka 1A, 22-400 Zamość.
2) Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest ks. dr. Robert Struś.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.