mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Lubin)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wodynie Siedlecka 43 08-117 Wodynie powiat: siedlecki przetargi@wodynie.eu https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Wodynie |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa drogi gminnej w m. Kamieniec (Rowki) -II etap Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem niniejszej inwestycji jest przebudowa drogi gminnej, wewnętrznej położonej w miejscowości Kamieniec (Rowki)-II etap zlokalizowanej w Gminie Wodynie, powiat siedlecki, województwo mazowieckie. Opracowanie swym zakresem obejmuje: - wykonanie przebudowy nawierzchni, - wykonanie przebudowy poboczy, - wykonanie przebudowy zjazdów indywidualnych. Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego, zapewnia spójność sieci dróg publicznych i poprzez podniesienie standardu technicznego wpływa na zachowanie spójności dróg gminnych i powiatowych. Projektowane zagospodarowanie terenu. -klasa techniczna - wewnętrzna - kategoria ruchu - KR0 - grupa nośności podłoża - G3 - prędkość projektowa - 30 km/h - przekrój szlakowy 1x1 - szerokość jezdni - 4,00 m, - przekrój daszkowy o pochyleniu 2%, - szerokość poboczy 2x0,75m - długość odcinka 195m. - szerokość zjazdów - 4m. Zestawienie powierzchni: - powierzchnia nawierzchni drogi: 800 m2 , - powierzchni poboczy utwardzonych: 300 m2 . Projektowana konstrukcja drogi gminnej: 20 cm - nawierzchnia betonowa z Betonu C 6/8 półsuchy 30 cm - istniejąca nawierzchnia Projektowana konstrukcja poboczy: 15 cm - nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 mm niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie Projektowana konstrukcja zjazdów: 20 cm - nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 mm niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie Szczegóły konstrukcyjne nawierzchni uwidoczniono w części rysunkowej projektu. Odwodnienie przedmiotowej drogi odbywa się powierzchniowo poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne na jezdni do istniejącego systemu rowów drogowych CPV: 45000000-7, 45100000-8,45110000-1,45233000-9, 45233150-5,45233120-6 Dokument nr: 2024/BZP 00273886, IGR.271.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający zgodnie z Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie ( Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) - zwane dalej ,,Rozporządzeniem" określa dopuszczalny format podpisu: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym, - podpisem zaufanym, - lub podpisem osobistym. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016, nr 119, s. 1 ze zm.), zwanego dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wodynie (ul. Siedlecka 43, 08-117 Wodynie, tel. 25 631 26 58)- zwana dalej ,,Administratorem" lub ,,Zamawiającym". 2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Administratora. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, opisanego w art. 2 pkt 14) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), - dalej zwanej ,,ustawą Pzp", zwanego dalej ,,zamówieniem": Przebudowa drogi gminnej w m. Kamieniec (Rowki)-II etap, IGR.271.3.2024 Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-23 10:00 Miejsce składania ofert: 1. Ofertę należy złożyć w postaci elektronicznej na ,,Platformie zakupowej" pod adresem: https://gmina-wodynie.ezamawiajacy.pl w zakładce ,,OFERTY" Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IGR.271.3.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem niniejszej inwestycji jest przebudowa drogi gminnej, wewnętrznej położonej w miejscowości Kamieniec (Rowki)-II etap zlokalizowanej w Gminie Wodynie, powiat siedlecki, województwo mazowieckie. Opracowanie swym zakresem obejmuje: - wykonanie przebudowy nawierzchni, - wykonanie przebudowy poboczy, - wykonanie przebudowy zjazdów indywidualnych. Inwestycja ma na celu poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego, zapewnia spójność sieci dróg publicznych i poprzez podniesienie standardu technicznego wpływa na zachowanie spójności dróg gminnych i powiatowych. Projektowane zagospodarowanie terenu. -klasa techniczna - wewnętrzna - kategoria ruchu - KR0 - grupa nośności podłoża - G3 - prędkość projektowa - 30 km/h - przekrój szlakowy 1x1 - szerokość jezdni - 4,00 m, - przekrój daszkowy o pochyleniu 2%, - szerokość poboczy 2x0,75m - długość odcinka 195m. - szerokość zjazdów - 4m. Zestawienie powierzchni: - powierzchnia nawierzchni drogi: 800 m2 , - powierzchni poboczy utwardzonych: 300 m2 . Projektowana konstrukcja drogi gminnej: 20 cm - nawierzchnia betonowa z Betonu C 6/8 półsuchy 30 cm - istniejąca nawierzchnia Projektowana konstrukcja poboczy: 15 cm - nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 mm niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie Projektowana konstrukcja zjazdów: 20 cm - nawierzchnia z kruszywa 0/31,5 mm niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie Szczegóły konstrukcyjne nawierzchni uwidoczniono w części rysunkowej projektu. Odwodnienie przedmiotowej drogi odbywa się powierzchniowo poprzez nadane spadki podłużne i poprzeczne na jezdni do istniejącego systemu rowów drogowych 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233150-5 - Roboty w zakresie regulacji ruchu 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria dla danego zadania: Kryterium ,,cena" - 60 pkt. Kryterium ,,okres gwarancji" - 40 pkt. 1. Kryterium ,,cena" rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru: 1) Oferta (w ramach danego zadania) z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów 2) Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. C1 ------ x R = KC C2 KC - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium ,,cena", obliczana do dwóch miejsc po przecinku R - ranga w ocenie, tj. 60 pkt. C1 - cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza) C2. - cena oferty badanej 2. Kryterium ,,okres gwarancji" w miesiącach 1) Oferty z najdłuższym okresem gwarancji (w ramach danego zadania) otrzymają maksymalnie 40 punktów 2) Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium gwarancja: Gwarancja na okres poniżej i włącznie 36 miesięcy - 0 pkt Gwarancja na okres powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy włącznie - 20 pkt Gwarancja na okres powyżej 48 miesięcy do 60 miesięcy włącznie - 40 pkt KG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium ,,okres gwarancji" Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy. 3) Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany. 4) Brak wskazania przez wykonawcę okresu gwarancji w formularzu ofertowym lub podanie wartości niewskazanej w SWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy. 3. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, którą stanowi suma punktów w kryterium ,,CENA" i kryterium ,,OKRES GWARANCJI" K=KC+KG K - suma punktów przyznanych wykonawcy KC - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium ,,cena", KG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium ,,okres gwarancji" 4. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na fakt, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych. 5. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż w złożonych wcześniej ofertach. 6. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej oferty. 7.Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby zapłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielona gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu; b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ. 2.Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: a) zdolności technicznej lub zawodowej. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty, o których mowa wyżej, powinny zostać zastąpione odpowiednimi dokumentami, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane przez Wykonawcę wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonymi przez wykonawcę. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: W zakresie wiedzy i doświadczenia -że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z wykonaniem lub wymianą nawierzchni dróg (placów, parkingów lub lotnisk) lub budową, przebudową, remontem dróg (placów, parkingów lub lotnisk) w technologii opisanej w dokumentacji projektowej o powierzchni co najmniej: 500,00 m2 lub o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto. W zakresie potencjału kadrowego - że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do realizacji zamówienia, tj.: - Kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz co najmniej trzyletnie doświadczenie (licząc od daty wydania decyzji o nadaniu uprawnień) w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót drogowych przy realizacji minimum jednego zadania polegających na remoncie/przebudowie/budowie dróg (chodników, placów, parkingów lub lotnisk), którego jednym z elementów było wykonanie nawierzchni w technologii opisanej w dokumentacji projektowej dla danego zadania. Uwaga. Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane tekst jednolity (Dz. U. z 2020r. poz. 1333, zm) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 220 ze zm.). 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tzw. spółki cywilne/ konsorcja) a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. d) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu. 5) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami oraz w następujący sposób będzie oceniał kryteria dla danego zadania: Kryterium ,,cena" - 60 pkt. Kryterium ,,okres gwarancji" - 40 pkt. 1. Kryterium ,,cena" rozpatrywane będzie na podstawie następującego wzoru: 1) Oferta (w ramach danego zadania) z najniższą ceną otrzyma maksymalnie 60 punktów 2) Pozostałe oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium cena oferty. C1 ------ x R = KC C2 KC - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium ,,cena", obliczana do dwóch miejsc po przecinku R - ranga w ocenie, tj. 60 pkt. C1 - cena najkorzystniejszej oferty (najtańsza) C2. - cena oferty badanej 2. Kryterium ,,okres gwarancji" w miesiącach 1) Oferty z najdłuższym okresem gwarancji (w ramach danego zadania) otrzymają maksymalnie 40 punktów 2) Oferty zostaną przeliczone wg wzoru podanego poniżej. Wynik będzie traktowany jako wartość punktowa oferty w kryterium gwarancja: Gwarancja na okres poniżej i włącznie 36 miesięcy - 0 pkt Gwarancja na okres powyżej 36 miesięcy do 48 miesięcy włącznie - 20 pkt Gwarancja na okres powyżej 48 miesięcy do 60 miesięcy włącznie - 40 pkt KG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium ,,okres gwarancji" Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy. 3) Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany. 4) Brak wskazania przez wykonawcę okresu gwarancji w formularzu ofertowym lub podanie wartości niewskazanej w SWZ spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy. 3. Zamawiający wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą liczbę punktów, którą stanowi suma punktów w kryterium ,,CENA" i kryterium ,,OKRES GWARANCJI" K=KC+KG K - suma punktów przyznanych wykonawcy KC - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium ,,cena", KG - ilość punktów przyznanych wykonawcy w kryterium ,,okres gwarancji" 4. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na fakt, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie i okresie gwarancji, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia ofert dodatkowych. 5. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż w złożonych wcześniej ofertach. 6. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzielania przez Wykonawcę wyjaśnień treści złożonej oferty. 7.Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiającego zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów, Zamawiający w celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby zapłacić zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: udzielona gwarancja 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-22 |
© eurobudowa.pl 2004-2024