mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
mazowieckie (Płock)
mazowieckie (Nowy Dwór Mazowiecki)
dolnośląskie (Lubin)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Zławieś Wielka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | BUDOWA I UTRZYMANIE BUDYNKÓW PRZEDSZKOLA |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiat Drawski Plac Elizy Orzeszkowej 3 78-500 Drawsko Pomorskie powiat: drawski a.gagalska@powiatdrawski.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Drawsko Pomorskie |
Wadium: | w wymaganiach |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
BUDOWA I UTRZYMANIE BUDYNKÓW PRZEDSZKOLA SPECJALNEGO Z PRZEZNACZENIEM NA ZAJĘCIA REWALIDACYJNE NA TERENIE POWIATU DRAWSKIEGO Krótki opis przedmiotu zamówienia Do zadań Partnera Prywatnego należeć będzie: o rozbiórka budynków niemieszkalnych o numerze ewidencyjnym 88 i 89 położonych w Drawsku Pomorskim na terenie działki nr 82 obręb 0010 oraz budynku niemieszkalnego o numerze ewidencyjnym 605 położonym w Czaplinku na terenie działki nr 235/1 obręb 0003, zgodnie z załączoną dokumentacją rozbiórki. o budowa dwóch budynków rewalidacyjnych w Czaplinku (działka nr 235/1 obręb ewidencyjny 0003) i Drawsku Pomorskim (działka nr 82 obręb ewidencyjny 0010), których główną konstrukcje będą stanowić prefabrykowane kontenery o konstrukcji stalowej wraz niezbędną infrastrukturą techniczną (z wyłączeniem zewnętrznej wodociągowej), zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Budynek rewalidacyjny w Czaplinku W budynku przewidziano łącznie 6 sal z łazienkami do prowadzenia zajęć w pięcioosobowych grupach dzieci oraz 2 sale rewalidacyjne. Dodatkowo w budynku znajdą się 2 szatnie, pomieszczenie magazynowe, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenie socjalne dla pracowników oraz pomieszczenie wydawania jedzenia. Zakres prac obejmuje w szczególności: o budowę wolnostojącego parterowego budynku o głównej konstrukcji stanowiącej prefabrykowane kontenery o konstrukcji stalowej z poszyciem wykonanym z płyt warstwowych z wypełnieniem mineralnym, posadowionego na podłożu gruntowym za pomocą monolitycznych fundamentów żelbetonowych zgodnie z projektem technicznym; o wykonanie dachu płaskiego pokrytego papą asfaltową nierozprzestrzeniającą ognia (NRO). o wykonanie ścian kolankowych o montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, o ocieplenie ścian, podłóg i stropu nad partem, o wykonanie posadzek pcv we wszystkich pomieszczeniach, o wykończenie ścian płytami laminowanymi, o montaż białej armatury zgodnie z dokumentacją projektową, o wykonanie elewacji wentylowanej gr.14 cm, o wykonanie wszystkich niezbędnych sieci i przyłączy, instalacji zewnętrznych w tym: wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, energii, elektrycznej (w kablowa linia zasilająca WLZ , instalacji teletechnicznej, instalacji ppoż., instalacji C.O. - z wyłączeniem wodociągowej i hydrantowej zgodnie z projektem technicznym o wykonaniu wewnętrznych instalacji: elektrycznych (w tym oświetleniowej LED) i teletechnicznych, sanitarnych (wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, co, wentylacji grawitacyjnej, grzewczej, hydrantowej, odgromowej i klimatyzacji zgodnie z projektem technicznym. (klimatyzacja - nie ujęta w przedmiarze), o wykonanie żelbetonowych schodów i montaż pochylni dla osób z niepełnosprawnością. Budynek rewalidacyjny w Drawsku Pomorskim W budynku A2 przewidziano łącznie 10 sal z łazienkami do prowadzenia zajęć w pięcioosobowych grupach dzieci oraz 2 sale rewalidacyjne. Ponadto w budynku znajdować się będą 2 szatnie, pomieszczenie magazynowe, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenie socjalne dla pracowników oraz pomieszczenie wydawania jedzenia. Zakres prac obejmuje w szczególności: o budowę wolnostojącego parterowego budynku o głównej konstrukcji stanowiącej prefabrykowane kontenery o konstrukcji stalowej z poszyciem wykonanym z płyt warstwowych z wypełnieniem mineralnym, posadowionego na podłożu gruntowym za pomocą monolitycznych fundamentów żelbetonowych zgodnie z projektem technicznym; o wykonanie dwuspadowego dachu o konstrukcji drewnianej, wiązarowej pokrytego blachodachówką, o wykonanie ścian kolankowych, o montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, o ocieplenie ścian, podłóg i stropu nad partem, o wykonanie posadzek pcv we wszystkich pomieszczeniach, o wykończenie ścian płytami laminowanymi i wykonanie elewacji, o wykonanie elewacji budynku przedszkola , o wykonanie wszystkich niezbędnych sieci i przyłączy, instalacji zewnętrznych w tym: wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, energii, elektrycznej (w kablowa linia zasilająca WLZ , instalacji teletechnicznej, instalacji ppoż., instalacji C.O. - z wyłączeniem wodociągowej i hydrantowej zgodnie z projektem technicznym o wykonaniu wewnętrznych instalacji: elektrycznych (w tym oświetleniowej LED) i teletechnicznych, sanitarnych (wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, co, wentylacji grawitacyjnej, grzewczej, hydrantowej, odgromowej i klimatyzacji zgodnie z projektem technicznym. (klimatyzacja - nie ujęta w przedmiarze), o wykonanie żelbetonowych schodów i montaż pochylni dla osób z niepełnosprawnością, o zrealizowanie zadania inwestycyjnego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, projektami budowlano - wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami, w tym ustawy Pzp (w szczególności art. 100), ustawy o dostępności oraz opracowanych przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju wytycznych zawartych w ,,Standardach dostępności budynków dla osób niepełnosprawnych" uwzględniającą koncepcję uniwersalnego projektowania, dostępnej na stronie pod adresem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/standardy-dostepnosci-budynkow-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami. Do zadań Podmiotu Publicznego należeć będzie: o Udostępnienie nieruchomości partnerowi prywatnemu na czas realizacji Przedsięwzięcia; o Wniesienie do Przedsięwzięcia posiadanej dokumentacji projektowej; o Budowę, sfinansowanie i utrzymanie zewnętrznej instalacji i wodociągowej do Budynku nr 1; o Zapewnienie wyposażenia dla Budynku nr 1 i Budynku nr 2, z wyłączeniem wyposażenia sanitariatów; o Zagospodarowanie terenu wokół Budynku nr 1 i nr 2, w tym stworzenie miejsc parkingowych. o Zarządzanie Budynkami (zadanie będzie powierzone operatorowi - ZPET). CPV: 45214100-1 Dokument nr: 2024/BZP 00274086, ZP.272.3.2024.AG Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fd21fb69-f306-11ee-ac52-ee29f86ffd4f 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-fd21fb69-f306-11ee-ac52-ee29f86ffd4f 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik"). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Drawski, Starostwo Powiatowe z siedzibą w Drawsku Pomorskim, Plac Elizy Orzeszkowej 3, 78-500 Drawsko Pomorskie, tel. 94 363 34 64, e-mail: powiatdrawski@powiatdrawski.pl. 2. Z inspektorem ochrony danych w Starostwie Powiatowym w Drawsku Pomorskim skontaktować się można poprzez e-mail: iod@powiatdrawski.pl. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-23 10:00 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące Wymagania: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: 76 1020 2847 0000 1202 0009 6859 z dopiskiem ,,wadium w postępowaniu pn. ,,Budowa i utrzymanie budynków przedszkola specjalnego z przeznaczeniem na zajęcia rewalidacyjne na terenie powiatu drawskiego". Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2024.AG 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Do zadań Partnera Prywatnego należeć będzie: o rozbiórka budynków niemieszkalnych o numerze ewidencyjnym 88 i 89 położonych w Drawsku Pomorskim na terenie działki nr 82 obręb 0010 oraz budynku niemieszkalnego o numerze ewidencyjnym 605 położonym w Czaplinku na terenie działki nr 235/1 obręb 0003, zgodnie z załączoną dokumentacją rozbiórki. o budowa dwóch budynków rewalidacyjnych w Czaplinku (działka nr 235/1 obręb ewidencyjny 0003) i Drawsku Pomorskim (działka nr 82 obręb ewidencyjny 0010), których główną konstrukcje będą stanowić prefabrykowane kontenery o konstrukcji stalowej wraz niezbędną infrastrukturą techniczną (z wyłączeniem zewnętrznej wodociągowej), zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Budynek rewalidacyjny w Czaplinku W budynku przewidziano łącznie 6 sal z łazienkami do prowadzenia zajęć w pięcioosobowych grupach dzieci oraz 2 sale rewalidacyjne. Dodatkowo w budynku znajdą się 2 szatnie, pomieszczenie magazynowe, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenie socjalne dla pracowników oraz pomieszczenie wydawania jedzenia. Zakres prac obejmuje w szczególności: o budowę wolnostojącego parterowego budynku o głównej konstrukcji stanowiącej prefabrykowane kontenery o konstrukcji stalowej z poszyciem wykonanym z płyt warstwowych z wypełnieniem mineralnym, posadowionego na podłożu gruntowym za pomocą monolitycznych fundamentów żelbetonowych zgodnie z projektem technicznym; o wykonanie dachu płaskiego pokrytego papą asfaltową nierozprzestrzeniającą ognia (NRO). o wykonanie ścian kolankowych o montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, o ocieplenie ścian, podłóg i stropu nad partem, o wykonanie posadzek pcv we wszystkich pomieszczeniach, o wykończenie ścian płytami laminowanymi, o montaż białej armatury zgodnie z dokumentacją projektową, o wykonanie elewacji wentylowanej gr.14 cm, o wykonanie wszystkich niezbędnych sieci i przyłączy, instalacji zewnętrznych w tym: wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, energii, elektrycznej (w kablowa linia zasilająca WLZ , instalacji teletechnicznej, instalacji ppoż., instalacji C.O. - z wyłączeniem wodociągowej i hydrantowej zgodnie z projektem technicznym o wykonaniu wewnętrznych instalacji: elektrycznych (w tym oświetleniowej LED) i teletechnicznych, sanitarnych (wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, co, wentylacji grawitacyjnej, grzewczej, hydrantowej, odgromowej i klimatyzacji zgodnie z projektem technicznym. (klimatyzacja - nie ujęta w przedmiarze), o wykonanie żelbetonowych schodów i montaż pochylni dla osób z niepełnosprawnością. Budynek rewalidacyjny w Drawsku Pomorskim W budynku A2 przewidziano łącznie 10 sal z łazienkami do prowadzenia zajęć w pięcioosobowych grupach dzieci oraz 2 sale rewalidacyjne. Ponadto w budynku znajdować się będą 2 szatnie, pomieszczenie magazynowe, pomieszczenie porządkowe, pomieszczenie socjalne dla pracowników oraz pomieszczenie wydawania jedzenia. Zakres prac obejmuje w szczególności: o budowę wolnostojącego parterowego budynku o głównej konstrukcji stanowiącej prefabrykowane kontenery o konstrukcji stalowej z poszyciem wykonanym z płyt warstwowych z wypełnieniem mineralnym, posadowionego na podłożu gruntowym za pomocą monolitycznych fundamentów żelbetonowych zgodnie z projektem technicznym; o wykonanie dwuspadowego dachu o konstrukcji drewnianej, wiązarowej pokrytego blachodachówką, o wykonanie ścian kolankowych, o montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, o ocieplenie ścian, podłóg i stropu nad partem, o wykonanie posadzek pcv we wszystkich pomieszczeniach, o wykończenie ścian płytami laminowanymi i wykonanie elewacji, o wykonanie elewacji budynku przedszkola , o wykonanie wszystkich niezbędnych sieci i przyłączy, instalacji zewnętrznych w tym: wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, energii, elektrycznej (w kablowa linia zasilająca WLZ , instalacji teletechnicznej, instalacji ppoż., instalacji C.O. - z wyłączeniem wodociągowej i hydrantowej zgodnie z projektem technicznym o wykonaniu wewnętrznych instalacji: elektrycznych (w tym oświetleniowej LED) i teletechnicznych, sanitarnych (wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, co, wentylacji grawitacyjnej, grzewczej, hydrantowej, odgromowej i klimatyzacji zgodnie z projektem technicznym. (klimatyzacja - nie ujęta w przedmiarze), o wykonanie żelbetonowych schodów i montaż pochylni dla osób z niepełnosprawnością, o zrealizowanie zadania inwestycyjnego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, projektami budowlano - wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami, w tym ustawy Pzp (w szczególności art. 100), ustawy o dostępności oraz opracowanych przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju wytycznych zawartych w ,,Standardach dostępności budynków dla osób niepełnosprawnych" uwzględniającą koncepcję uniwersalnego projektowania, dostępnej na stronie pod adresem: https://www.gov.pl/web/rozwoj-praca-technologia/standardy-dostepnosci-budynkow-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami. Do zadań Podmiotu Publicznego należeć będzie: o Udostępnienie nieruchomości partnerowi prywatnemu na czas realizacji Przedsięwzięcia; o Wniesienie do Przedsięwzięcia posiadanej dokumentacji projektowej; o Budowę, sfinansowanie i utrzymanie zewnętrznej instalacji i wodociągowej do Budynku nr 1; o Zapewnienie wyposażenia dla Budynku nr 1 i Budynku nr 2, z wyłączeniem wyposażenia sanitariatów; o Zagospodarowanie terenu wokół Budynku nr 1 i nr 2, w tym stworzenie miejsc parkingowych. o Zarządzanie Budynkami (zadanie będzie powierzone operatorowi - ZPET). 4.2.6.) Główny kod CPV: 45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty, spośród ofert Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału oraz nie podlegają wykluczeniu postępowaniu zastosuje następujące kryteria: 1. Cena (terminy i wysokość przewidywanych płatności) 90 % 2. Gwarancja jakości robót budowlanych 10 % 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości robót budowlanych 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat (przed terminem składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie obiektu budowlanego o minimalnej powierzchni użytkowej 400 m2. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów, tj. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzający, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy oraz, jeśli dotyczy, odpowiednio w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 Ustawy Pzp, jest umocowana do ich reprezentowania 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga złożenia wskazanych w ust. 2 podmiotowych środków dowodowych. 2. Zamawiający, zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Pzp, wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia tj.: 1) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale 4 ust. 2 pkt 4 SWZ, wg wzoru Załącznika nr 5 do SWZ - wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, 2) na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w Rozdziale 4 ust. 2 pkt 3 SWZ - dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, 3) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. 2023, poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, wg wzoru Załącznika nr 6 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek Zamawiającego: 76 1020 2847 0000 1202 0009 6859 z dopiskiem ,,wadium w postępowaniu pn. ,,Budowa i utrzymanie budynków przedszkola specjalnego z przeznaczeniem na zajęcia rewalidacyjne na terenie powiatu drawskiego". Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez Wykonawcę. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Oferta złożona przez spółki cywilne będzie traktowana jak oferta złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w pkt 26. Załącznika nr 7 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty, spośród ofert Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału oraz nie podlegają wykluczeniu postępowaniu zastosuje następujące kryteria: 1. Cena (terminy i wysokość przewidywanych płatności) 90 % 2. Gwarancja jakości robót budowlanych 10 % 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości robót budowlanych 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-22 |
© eurobudowa.pl 2004-2024