mazowieckie (Kobyłka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont dachu na budynku szkoły i sali gimnastycznej |
Data zamieszczenia: | 2024-04-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 36 im. Czesława Miłosza w Rybniku ul. Sztolniowa 29b 44-251 Rybnik powiat: Rybnik tel. 324218228 sp36rybnik@interia.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Rybnik |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 324218228 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont dachu na budynku szkoły i sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 36 im. Czesława Miłosza w Rybniku I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu szkoły i sali gimnastycznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Remont dachu na budynku szkoły i sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 36 im. Czesława Miłosza w Rybniku polegający na: robotach dekarskich obejmujących wykonanie pokryć dachowych papą wraz z obróbkami kominów - dach szkoły powierzchnia ok.250 m2 oraz membraną i wymianą wełny- dach sali gimnastycznej powierzchnia ok. 150 m2. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót. CPV: 45261900-3, 45261420-4 Dokument nr: SP36.251.1.2024 Otwarcie ofert: 2. Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony 19.04.2024 roku: na stronie internetowej pod adresem sp36.bip.edukacja.rybnik.eu. Składanie ofert: IV. PRZYGOTOWANIE OFERTY Ofertę należy złożyć: 1) w formie pisemnej (osobiście, pisemnie - listem) na Formularzu oferty w siedzibie Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz.ch od 7:00 do 15:00,w sekretariacie szkoły do dnia 19.04.2024 roku do godz. 12:00, opakować w jednej kopercie zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: ,,Remont dachu sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 36 im. Czesława Miłosza w Rybniku, Ul. Sztolniowa 29b, 44-251 Rybnik." lub 2) drogą elektroniczną za pośrednictwem: sp36rybnik@interia.pl Miejsce i termin realizacji: III. WARUNKI I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA 1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30.06.2024 r. Wymagania: Rodzaj zamówienia: robota budowlana. 4Ogólne informacje: 1) wykonanie prac objętych zamówieniem odbędzie się przy użyciu materiałów własnych, narzędzi i sprzętu Wykonawcy, 2) Zamawiający zapewni Wykonawcy bezpłatny pobór niezbędnych mediów (woda, energia elektryczna), dostęp do urządzeń sanitarnych oraz miejsce bezpiecznego składowania sprzętu i materiałów do czasu zakończenia prac, 3) zastosowane materiały muszą być zgodne z obowiązującymi normami i przepisami oraz posiadać wszelkie stosowne atesty i certyfikaty dla produktów przeznaczonych do zastosowania w budynkach biurowych, 4) zakres przedmiotu zamówienia obejmujący wykonanie prac realizowany będzie: od poniedziałku do piątku w godzinach pracy szkoły. 5) dostęp do remontowanego obiektu będzie ustalony co najmniej 3 dni przed rozpoczęciem prac z osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego. 2. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w sposobie użytkowania obiektu, który dostosowany jest do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym do osób niepełnosprawnych. II. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 3. Zdolność techniczna lub zawodowa. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie. 2. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na realizację zamówienia. 3. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru. 4. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia, którego dotyczy niniejsze zamówienie, dokonywane będą w PLN. 5. Termin płatności ustala się na 14 dzień od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. V. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY 1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: 1) cena 100% Uwagi: VI. INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PRZYSŁUGUJĄCYCH Z TEGO TYTUŁU PRAWACH: 1. Administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 36 im. Czesława Miłosza w Rybniku, ul. Sztolniowa 29b, 44-251 Rybnik . 2. SP36 wyznaczyła inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować listownie, na adres: - Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 36 im. Czesława Miłosza w Rybniku, ul. Sztolniowa 29b, 44-251 Rybnik lub pocztą elektroniczną, na adres: sp36rybnik@interia.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych. 3. Dane osobowe przetwarzane są w celu udzielenia zamówienia publicznego, co jest zgodne z art. 6 ust. 1 lit. c) oraz e) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Strona3|44. Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu, tj. zautomatyzowanemu procesowi prowadzącemu do wnioskowania o posiadaniu przez konkretną osobę fizyczną określonych cech. 5. Osobie, której dane osobowe dotyczą, przysługuje: 1) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, 2) prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy), 3) prawo ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania z ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego), 4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 6. Osobie, której dane osobowe dotyczą, nie przysługuje: 1) prawo usunięcia swoich danych osobowych, 2) prawo przenoszenia swoich danych osobowych, 3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania swoich danych osobowych. 7. Odbiorcami danych osobowych mogą być inne osoby lub podmioty, którym, zgodnie z przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej, zostanie udostępniona dokumentacja postępowania. 8. Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa. Po spełnieniu celu, dla którego dane zostały zebrane, dane mogą być przechowywane jedynie w celach archiwalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Kontakt: VII. KONTAKT Z WYKONAWCĄ 1. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami są: Bogumiła Grzegorzyca - tel. 324218228, e-mail: sp36rybnik@interia.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024