Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont dachu na budynku szkoły i sali gimnastycznej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont dachu na budynku szkoły i sali gimnastycznej

Data zamieszczenia: 2024-04-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 36 im. Czesława Miłosza w Rybniku
ul. Sztolniowa 29b
44-251 Rybnik
powiat: Rybnik
tel. 324218228
sp36rybnik@interia.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Rybnik
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 324218228
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont dachu na budynku szkoły i sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej z Oddziałami
Integracyjnymi nr 36 im. Czesława Miłosza w Rybniku
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu szkoły i sali gimnastycznej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Remont dachu na budynku szkoły i sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej z
Oddziałami Integracyjnymi nr 36 im. Czesława Miłosza w Rybniku polegający na: robotach
dekarskich obejmujących wykonanie pokryć dachowych papą wraz z obróbkami kominów -
dach szkoły powierzchnia ok.250 m2 oraz membraną i wymianą wełny- dach sali
gimnastycznej powierzchnia ok. 150 m2.
Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót.

CPV: 45261900-3, 45261420-4

Dokument nr: SP36.251.1.2024

Otwarcie ofert: 2. Wyniki i wybór najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszony 19.04.2024 roku:
na stronie internetowej pod adresem sp36.bip.edukacja.rybnik.eu.

Składanie ofert:
IV. PRZYGOTOWANIE OFERTY
Ofertę należy złożyć:
1) w formie pisemnej (osobiście, pisemnie - listem) na Formularzu oferty w siedzibie
Zamawiającego od poniedziałku do piątku w godz.ch od 7:00 do 15:00,w sekretariacie
szkoły do dnia 19.04.2024 roku do godz. 12:00, opakować w jednej kopercie
zaadresowanej na Zamawiającego i opatrzonej napisem: ,,Remont dachu sali
gimnastycznej w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 36 im. Czesława
Miłosza w Rybniku, Ul. Sztolniowa 29b, 44-251 Rybnik."
lub
2) drogą elektroniczną za pośrednictwem: sp36rybnik@interia.pl

Miejsce i termin realizacji:
III. WARUNKI I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30.06.2024 r.

Wymagania:
Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
4Ogólne informacje:
1) wykonanie prac objętych zamówieniem odbędzie się przy użyciu materiałów własnych,
narzędzi i sprzętu Wykonawcy,
2) Zamawiający zapewni Wykonawcy bezpłatny pobór niezbędnych mediów (woda,
energia elektryczna), dostęp do urządzeń sanitarnych oraz miejsce bezpiecznego
składowania sprzętu i materiałów do czasu zakończenia prac,
3) zastosowane materiały muszą być zgodne z obowiązującymi normami i przepisami oraz
posiadać wszelkie stosowne atesty i certyfikaty dla produktów przeznaczonych do
zastosowania w budynkach biurowych,
4) zakres przedmiotu zamówienia obejmujący wykonanie prac realizowany będzie: od
poniedziałku do piątku w godzinach pracy szkoły.
5) dostęp do remontowanego obiektu będzie ustalony co najmniej 3 dni przed
rozpoczęciem prac z osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego.
2. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia nie wprowadza żadnych zmian w
sposobie użytkowania obiektu, który dostosowany jest do potrzeb wszystkich
użytkowników, w tym do osób niepełnosprawnych.
II. WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANIU OFERTOWYM
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają
warunki dotyczące posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.
O
udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie
określa warunku w tym zakresie.
3. Zdolność techniczna lub zawodowa.
O
udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie
określa warunku w tym zakresie.
4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów.
O
udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy
spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej
działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na realizację zamówienia.
3. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia 36-miesięcznej gwarancji na dostarczony
przedmiot zamówienia, licząc od daty podpisania protokołu odbioru.
4. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia, którego dotyczy niniejsze
zamówienie, dokonywane będą w PLN.
5. Termin płatności ustala się na 14 dzień od daty otrzymania przez Zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury.
V. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
1. Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:
1) cena 100%

Uwagi:
VI. INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH I PRZYSŁUGUJĄCYCH Z
TEGO TYTUŁU PRAWACH:
1. Administratorem danych osobowych jest Szkoła Podstawowa z Oddziałami
Integracyjnymi nr 36 im. Czesława Miłosza w Rybniku, ul. Sztolniowa 29b, 44-251 Rybnik .
2. SP36 wyznaczyła inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować listownie,
na adres: - Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 36 im. Czesława Miłosza
w Rybniku, ul. Sztolniowa 29b, 44-251 Rybnik lub pocztą elektroniczną, na adres:
sp36rybnik@interia.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.
3. Dane osobowe przetwarzane są w celu udzielenia zamówienia publicznego, co jest zgodne
z art. 6 ust. 1 lit. c) oraz e) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Podanie
danych osobowych jest obowiązkowe. Ich brak uniemożliwi udział w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego.
Strona3|44. Dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu, tj. zautomatyzowanemu procesowi
prowadzącemu do wnioskowania o posiadaniu przez konkretną osobę fizyczną
określonych cech.
5. Osobie, której dane osobowe dotyczą, przysługuje:
1) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii,
2) prawo sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa
sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy),
3) prawo ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania z ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej lub z
uwagi na ważne względy interesu publicznego),
4) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
6. Osobie, której dane osobowe dotyczą, nie przysługuje:
1) prawo usunięcia swoich danych osobowych,
2) prawo przenoszenia swoich danych osobowych,
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania swoich danych osobowych.
7. Odbiorcami danych osobowych mogą być inne osoby lub podmioty, którym, zgodnie z
przepisami ustawy o dostępie do informacji publicznej, zostanie udostępniona
dokumentacja postępowania.
8. Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do spełnienia celu,
dla którego zostały zebrane lub w okresie wskazanym przepisami prawa. Po spełnieniu
celu, dla którego dane zostały zebrane, dane mogą być przechowywane jedynie w celach
archiwalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.

Kontakt:
VII. KONTAKT Z WYKONAWCĄ
1. Osobą upoważnioną do kontaktu z Wykonawcami są:
Bogumiła Grzegorzyca - tel. 324218228,
e-mail: sp36rybnik@interia.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.