dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
kujawsko-pomorskie (Chełmno)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa schodów wejściowych na stadionie |
Data zamieszczenia: | 2024-04-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bytomiu ul. Parkowa 1 41-902 Bytom powiat: Bytom tel 0322812770, wew. 66 monika.sadlak@osir.bytom.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bytom |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel 0322812770, wew. |
Termin składania ofert: | 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Naprawa schodów wejściowych do Budynku Socjalno-Administracyjnego na stadionie w Bytomiu Szombierkach przy Ul. Modrzewskiego 3 - II", I. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa schodów wejściowych do Budynku Socjalno-Administracyjnego na stadionie w Bytomiu Szombierkach przy ul. Modrzewskiego 3. 2. Zakres usług obejmuje w szczególności wykonanie: 1) Skucie starych płytek: 26 m2. 2) Wyrównanie powierzchni skucia. 3) Naprawa powierzchni po skuciu płytek. 4) Zagruntowanie powierzchni schodów. 5) Wykonanie okładziny schodów (obłożenie stopnic i podstopnic oraz podestów): 26 m2. Płytki należy przykleić klejem mrozoodpornym i wysoko odkształcalnym. Należy także uwzględnić możliwość zastosowania grubej warstwy kleju w celu wyrównania powierzchni. 6) Roboty porządkowe: usunięcie i wywóz gruzu 3. Zamawiający wymaga aby materiały spełniały normy i certyfikaty, zgodnie z załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich realizacji został opisany w Opisie technicznym stanowiącym Załącznik nr 2 stanowiącym dokument pomocniczy oraz Zaproszeniu do złożenia oferty. CPV: 45212221-1 Dokument nr: P.2731.2.04.2024.ZO Składanie ofert: Miejsce i termin złożenia oferty: Prosimy o złożenie oferty do dnia 16.04.2024 do godz. 14:00 osobiście lub w wersji elektronicznej na adres e-mail: monika.sadlak@osir.bytom.pl na załączonym formularzu ofertowym. Miejsce i termin realizacji: III.Termin realizacji zamówienia: 21 dni od zawarcia umowy. Wymagania: w oparciu o Zarządzenia Prezydenta Bytomia nr 572/20 z dnia 30.12.2020 r. w sprawie wprowadzenia i stosowania regulaminu udzielania Zamówień Publicznych przez miejskie jednostki organizacyjne wraz z późniejszymi zmianami tj. Zarządzeniem Dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bytomiu w sprawie odmiennych regulacji dotyczących zasad prowadzenia zamówień o wartości nieprzekraczającej równowartości 130 000 PLN, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej w poniższym zakresie. 5. Warunki realizacji inwestycji zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do niniejszego Zaproszenia.6.Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej, jednakże zaleca dokonanie wizji, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz skalkulowania ceny przez Wykonawcę. Wizja lokalna przewidziana jest po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. 7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. IV.Termin gwarancji: minimum 36 miesięcy. V.Termin związania ofertą: 30 dni. VI.Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz.1497). Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty. VII. Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert: Cena - 100%. VIII. Zapłata za usługę: przelew do 30 dni od prawidłowo wystawionej faktury. IX. Wykaz wymaganych dokumentów Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 1)Formularz ofertowo - cenowy - Załącznik nr 1. 2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3. 3)Pełnomocnictwo /jeżeli dotyczy/ - w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie. X. Informacje o sposobie przygotowywania ofert 1. Oferta winna być sporządzona: a) w języku polskim; b) pismem maszynowym, komputerowym lub inną trwałą i czytelną techniką. XI. 2.Oferta oraz wszystkie załączniki winny być podpisane i opieczętowane przez Wykonawcę. Oznacza to, że muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną we właściwym rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Upoważnienie musi być dołączone do oferty (np. pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. Podpisy należy składać w sposób umożliwiający identyfikację podpisującego. 3.Oferta winna być złożona zgodnie z Formularzem ofertowo - cenowym. Cena podana w ofercie winna zawierać wszelkie koszty poniesione w celu należytego i pełnego wykonania zamówienia. 4.Cena oferty musi być podana w złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, cyframi i słownie. Cena - należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 z uwzględnieniem art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 09 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1830). 5.Prawidłowe ustalenie VAT należy do obowiązku Wykonawcy. 6.Jeden Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Uwagi: XIII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15 ust. 1 i 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r., informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bytomiu, ul. Parkowa 1, 41-902 Bytom. Kontakt z administratorem jest możliwy także za pomocą adresu mailowego: sekretariat@osir.bytom.pl Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub iod@eduodo.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub realizacją konkursu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. 2.4. 5. 6. 7. 8. c RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, a także na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być: a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, b) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa, c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe administratora. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność. Jeśli czas trwania umowy przekracza cztery lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy. Pani/Pana dane osobowe zawarte w dokumentacji konkursu przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia ustania wyników konkursu w sposób gwarantujący jej nienaruszalność. Zamawiający, na wniosek uczestników konkursu, których prace konkursowe nie zostały wybrane, zwraca złożone przez nich prace konkursowe. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych, Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora: a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii. Administrator dostarcza osobie, której dane dotyczą, kopię danych osobowych, które podlegają przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się osoba, której dane dotyczą, administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości, wynikającej z kosztów administracyjnych. Jeśli wykonanie wyżej wymienionego obowiązku wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, b) do sprostowania swoich nieprawidłowych danych osobowych lub uzupełnienia swoich niekompletnych danych osobowych. Skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. c) do usunięcia danych osobowych wyłącznie na podstawie art. 17 RODO, d) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu, e) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeśli nie występują prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania i na zasadach opisanych w art. 21 RODO, f) do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO, g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej (lit. a-g) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem Danych Osobowych.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych, a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, 10. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych. 11. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. Kontakt: XII. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania korespondencji Osoba upoważniona do kontaktu: Jerzy Rękas (32) 281 27 70 wew. 66 sekretariat@osir.bytom.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024