Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Naprawa schodów wejściowych na stadionie

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa schodów wejściowych na stadionie

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bytomiu
ul. Parkowa 1
41-902 Bytom
powiat: Bytom
tel 0322812770, wew. 66
monika.sadlak@osir.bytom.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Bytom
Wadium: ---
Nr telefonu: tel 0322812770, wew.
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Naprawa schodów wejściowych do Budynku Socjalno-Administracyjnego na stadionie w Bytomiu Szombierkach przy Ul. Modrzewskiego 3 - II",
I.
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa schodów wejściowych do Budynku
Socjalno-Administracyjnego na stadionie w Bytomiu Szombierkach przy
ul. Modrzewskiego 3.
2. Zakres usług obejmuje w szczególności wykonanie:
1) Skucie starych płytek: 26 m2.
2) Wyrównanie powierzchni skucia.
3) Naprawa powierzchni po skuciu płytek.
4) Zagruntowanie powierzchni schodów.
5) Wykonanie okładziny schodów (obłożenie stopnic i podstopnic oraz
podestów): 26 m2.
Płytki należy przykleić klejem mrozoodpornym i wysoko odkształcalnym.
Należy także uwzględnić możliwość zastosowania grubej warstwy kleju w celu
wyrównania powierzchni.
6) Roboty porządkowe: usunięcie i wywóz gruzu
3. Zamawiający wymaga aby materiały spełniały normy i certyfikaty, zgodnie
z załącznikiem do opisu przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres prac oraz sposób ich realizacji został opisany w Opisie
technicznym stanowiącym Załącznik nr 2 stanowiącym dokument pomocniczy oraz
Zaproszeniu do złożenia oferty.

CPV: 45212221-1

Dokument nr: P.2731.2.04.2024.ZO

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty:
Prosimy o złożenie oferty do dnia 16.04.2024 do godz. 14:00 osobiście lub w wersji
elektronicznej na adres e-mail: monika.sadlak@osir.bytom.pl na załączonym formularzu
ofertowym.

Miejsce i termin realizacji:
III.Termin realizacji zamówienia: 21 dni od zawarcia umowy.

Wymagania:
w oparciu
o Zarządzenia Prezydenta Bytomia nr 572/20 z dnia 30.12.2020 r. w sprawie
wprowadzenia i stosowania regulaminu udzielania Zamówień Publicznych przez
miejskie jednostki organizacyjne wraz z późniejszymi zmianami tj. Zarządzeniem
Dyrektora Ośrodka Sportu i Rekreacji w Bytomiu w sprawie odmiennych regulacji
dotyczących zasad prowadzenia zamówień o wartości nieprzekraczającej
równowartości 130 000 PLN, zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty cenowej
w poniższym zakresie.
5. Warunki realizacji inwestycji zostały określone we Wzorze umowy, stanowiącym
Załącznik nr 4 do niniejszego Zaproszenia.6.Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia wizji lokalnej, jednakże zaleca dokonanie wizji,
w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem
zamówienia oraz skalkulowania ceny przez Wykonawcę. Wizja lokalna przewidziana jest po
wcześniejszym uzgodnieniu terminu.
7.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
IV.Termin gwarancji: minimum 36 miesięcy.
V.Termin związania ofertą: 30 dni.
VI.Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których
zachodzi którakolwiek z okoliczności o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2023 poz.1497).
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie zgodnie ze wzorem
stanowiącym Załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty.
VII.
Kryteria brane pod uwagę przy ocenie ofert: Cena - 100%.
VIII. Zapłata za usługę: przelew do 30 dni od prawidłowo wystawionej faktury.
IX.
Wykaz wymaganych dokumentów
Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć:
1)Formularz ofertowo - cenowy - Załącznik nr 1.
2)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3.
3)Pełnomocnictwo /jeżeli dotyczy/ - w przypadku ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu. Treść pełnomocnictwa powinna
dokładnie określać zakres umocowania. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w
formie kopii potwierdzonej notarialnie.
X.
Informacje o sposobie przygotowywania ofert
1.
Oferta winna być sporządzona:
a) w języku polskim;
b) pismem maszynowym, komputerowym lub inną trwałą i czytelną techniką.
XI.
2.Oferta oraz wszystkie załączniki winny być podpisane i opieczętowane przez Wykonawcę.
Oznacza to, że muszą być podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania
Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną we właściwym rejestrze
lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej Wykonawcy. Upoważnienie
musi być dołączone do oferty (np. pełnomocnictwo), o ile nie wynika ono z innych
dokumentów załączonych do oferty przez Wykonawcę. Podpisy należy składać w sposób
umożliwiający identyfikację podpisującego.
3.Oferta winna być złożona zgodnie z Formularzem ofertowo - cenowym. Cena podana
w ofercie winna zawierać wszelkie koszty poniesione w celu należytego i pełnego
wykonania zamówienia.
4.Cena oferty musi być podana w złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku,
cyframi i słownie. Cena - należy przez to rozumieć cenę w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1
z uwzględnieniem art. 3 ust. 2 ustawy z dnia 09 maja 2014 r. o informowaniu o cenach
towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1830).
5.Prawidłowe ustalenie VAT należy do obowiązku Wykonawcy.
6.Jeden Wykonawca może złożyć jedną ofertę.

Uwagi:
XIII. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15 ust. 1 i 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych
w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), obowiązującego od 25 maja 2018 r.,
informuję, iż:
1.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Ośrodek Sportu i Rekreacji
w Bytomiu, ul. Parkowa 1, 41-902 Bytom. Kontakt z administratorem jest możliwy także
za pomocą adresu mailowego: sekretariat@osir.bytom.pl
Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Aleksandra Cnota-Mikołajec. Kontakt
z inspektorem jest możliwy za pomocą adresów mailowych: aleksandra@eduodo.pl lub
iod@eduodo.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanych z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego lub realizacją konkursu na podstawie art. 6 ust. 1 lit.
2.4.
5.
6.
7.
8.
c RODO w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
wynikającego z ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, a także
na podstawie ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz ustawy z dnia
6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych,
b) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające
na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają
z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
c) inne podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe
administratora.
Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
Jeśli czas trwania umowy przekracza cztery lata, zamawiający przechowuje umowę przez
cały czas trwania umowy.
Pani/Pana dane osobowe zawarte w dokumentacji konkursu przechowywane będą przez
okres 4 lat od dnia ustania wyników konkursu w sposób gwarantujący jej nienaruszalność.
Zamawiający, na wniosek uczestników konkursu, których prace konkursowe nie zostały
wybrane, zwraca złożone przez nich prace konkursowe.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji
międzynarodowych,
Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora:
a) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii. Administrator
dostarcza osobie, której dane dotyczą, kopię danych osobowych, które podlegają
przetwarzaniu. Za wszelkie kolejne kopie, o które zwróci się osoba, której dane
dotyczą, administrator może pobrać opłatę w rozsądnej wysokości, wynikającej
z kosztów administracyjnych.
Jeśli wykonanie wyżej wymienionego obowiązku wymagałoby niewspółmiernie
dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności
podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu,
b) do sprostowania swoich nieprawidłowych danych osobowych lub uzupełnienia
swoich niekompletnych danych osobowych. Skorzystanie z tego prawa nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą z dnia
11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
c) do usunięcia danych osobowych wyłącznie na podstawie art. 17 RODO,
d) do ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO.
Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych
nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu,
e) do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, jeśli nie występują prawnie
uzasadnione podstawy przetwarzania i na zasadach opisanych w art. 21 RODO,
f) do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO,
g) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych
powyżej (lit. a-g) należy skontaktować się z Administratorem lub z Inspektorem
Danych Osobowych.Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Urząd Ochrony Danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie
Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ustawy o ochronie danych osobowych,
a od 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE,
10. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo
zamówień publicznych.
11. Pani/Pana dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą
profilowane.

Kontakt:
XII.
Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz
przekazywania korespondencji
Osoba upoważniona do kontaktu: Jerzy Rękas (32) 281 27 70 wew. 66
sekretariat@osir.bytom.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.