Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: FOL-MECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
3A
09-442 Stare Boryszewo
powiat: płocki
+48 603 070 049
pawelzgorzelski@fol-mech.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/187591
Województwo: mazowieckie
Miasto: Stare Boryszewo
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 603 070 049
Termin składania ofert: 2024-04-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 400kW wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Powstaje w kontekście projektu
FENG.01.01-IP.02-0475/23 - Wdrożenie nowej technologii wytwarzania wielowarstwowej folii ,,soft touch" dla przemysłu kosmetycznego, opakowaniowego oraz medycznego na bazie odpadów przetworzonych w procesie recyklingu folii (...)

Część 1
Budowa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min 400kW

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania obejmującego wykonanie wszystkich czynności umożliwiających i mających na celu wykonanie instalacji fotowoltaicznych na potrzeby własne (bez możliwości wprowadzania energii elektrycznej do sieci operatora systemu dystrybucyjnego) na terenie firmy FOL-MECH Sp. z o.o. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać instalację o łącznej mocy nie mniejszej niż 400 kWp oraz pełny zakres prac towarzyszących określonych w dokumentacji projektowej, pozwoleniu na budowę, warunkach i umowie wraz z aneksami z Energa Operator o/Płock, które znajdują się w zakresie niniejszego zapytania (z wyłączeniem już uzyskanego pozwolenia na budowę).
Miejsce wykonania instalacji: działka 142/2 obręb Juryszewo, gm. Radzanowo
Zakres robót obejmuje:
1. montaż konstrukcji pod moduły PV,
2. montaż modułów PV na konstrukcji,
3. dostosowanie (modernizację) układu pomiarowego w stacji transformatorowej,
4. ułożenie tras kablowych i kabli od modułów PV do inwertera - strona DC,
5. ułożenie tras kablowych i kabli od inwertera do rozdzielnic - strona AC,
6. modernizacja rozdzielnicy elektrycznej i przystosowanie do współpracy z instalacją PV wg wymagań Zamawiającego, tj. aby układ pracował w systemie płynnego oddawania mocy na potrzeby własne oraz był uzupełniany o brakującą moc z sieci dystrybucyjnej,
7. montaż rozdzielnic PV AC i DC,
8. wykonanie prób instalacji oraz sprawdzenie prawidłowego działania urządzeń,
9. uruchomienie układu i regulacje,
10. szkolenie obsługi,
11. wykonanie niezbędnych otworów montażowych w celu wprowadzenia urządzeń,
12. zabezpieczenie otworów montażowych po wprowadzeniu urządzeń,
13. wykonanie przepustów w miejscach przejść tras kablowych przez utwardzone place składowe, ściany, dach lub inne przeszkody uwzględniające istniejącą infrastrukturę,
14. uszczelnienie przepustów masami o odporności ogniowej nie mniejszej niż w danej przegrodzie budowlanej, wykonanie niezbędnych wzmocnień dachów pod konstrukcję jeżeli będzie taka konieczność,
15. wykonanie automatyki zabezpieczeniowej (automatyka musi bezwzględnie ograniczać i zabezpieczać Zamawiającego przed wprowadzeniem energii elektrycznej do sieci operatora systemu dystrybucyjnego) niezbędnej do prawidłowej pracy instalacji fotowoltaicznych (w tym okablowania niezbędnego do pracy automatyki zabezpieczeniowej) - zgodnie z wymaganiami operatora systemu dystrybucyjnego, na terenie firmy FOL-MECH Sp. z o.o.,
16. wykonanie układu telemetrii i telesterowania (w tym okablowania i urządzeń transmisji danych niezbędnych do pracy układów telemetrii i telesterowania) - w zakresie i zgodnie z wymaganiami operatora systemu dystrybucyjnego,
17. pełna obsługa geodezyjna wraz ze zgłoszeniem inwentaryzacji do zasobów geodezyjnych starostwa powiatowego, Zamawiający wymaga przedstawienia wraz z dokumentacją odbiorową inwentaryzacji powykonawczej w wersji papierowej oraz elektronicznej,
18. uzyskanie zmiany warunków przyłączenia - w przypadku zastosowania rozwiązań technicznych innych, niż w wydanych przez właściwego operatora sieci warunkach; uzgodnienie zamiennej dokumentacji projektowej, jeżeli nastąpi taka potrzeba z operatorem systemu dystrybucyjnego - w zakresie wymaganym w warunkach przyłączenia i niezbędnym do późniejszego przeprowadzenia odbiorów technicznych,
19. montaż urządzeń umożliwiających pomiar energii wytworzonej w instalacjach fotowoltaicznych,
20. montaż urządzeń i oprogramowania umożliwiających odczyt i archiwizację i archiwizację pracy instalacji przez Zamawiającego,
21. wykonanie wszystkich niezbędnych pomiarów powykonawczych ze sporządzeniem stosownych dokumentów/protokołów,
22. przygotowanie dokumentacji powykonawczej,
23. przygotowanie dokumentów formalnych niezbędnych do odbioru technicznego instalacji przez operatora systemu dystrybucyjnego, zgłoszenie gotowości do odbioru technicznego w Energa,
24. czynny udział w odbiorach technicznych instalacji przez operatora systemu dystrybucyjnego,
25. przygotowanie dokumentów formalnych niezbędnych do zgłoszenia do Państwowej Straży Pożarnej i dokonanie zgłoszenia w imieniu Zamawiającego,
26. uruchomienie instalacji,
27. udzielenie gwarancji jakości.
Wykonawca wykona ponadto wszelkie inne niezbędne czynności w celu wykonania instalacji zgodnie ze sztuką, w sposób staranny i należyty oraz zapewniający w pełni sprawne działanie instalacji fotowoltaicznej poprzez produkcję energii elektrycznej i możliwość jej wykorzystywania na potrzeby własne.
Wszelkie prace w zakresie elektryki powinny być wykonywane przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje do prowadzenia robót elektrycznych, dla wymaganych warunkami przyłączenia zakresu robót należy je prowadzić pod nadzorem operatora systemu dystrybucyjnego.
Wykonawca opracuje do dnia przyłączenia Instrukcję współpracy ruchowej urządzeń, instalacji i sieci z uwzględnieniem instrukcji opracowanej dla sieci, do których następuje przyłączenie i dokona jej zatwierdzenia przez właściwy oddział operatora systemu dystrybucyjnego.
Informacje podstawowe:
1. Instalacja na istniejących 2 dachach obiektów firmy FOL-MECH (formalna nazwa) - Hala nr 1, Hala nr 3 (obiekty wskazane przez Zamawiającego).
2. Pokrycie dachu - płyta warstwowa o grubości 10 cm.
3. Projektowana ilość modułów PV - minimalnie konieczna do uzyskania minimum 400 kW.
4. Moduł fotowoltaiczny o mocy min. 475 Wp/szt., wymagana sprawność nie mniej niż 22%.
5. Moduły fotowoltaiczne powinny posiadać certyfikaty potwierdzające zgodność z normami IEC 61215, IEC 61730 lub równoważnymi.
6. Moduły fotowoltaiczne - wymagania minimalne zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz uzgodnionymi u operatora systemu dystrybucyjnego warunkami przyłączenia.
7. Falowniki 4 sztuki - o mocy nominalnej min 110 kVA przy temperaturze 45°C, wymagana sprawność nie mniejsza niż 98%.
8. Minimalne wymagania techniczne dla falowników zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową oraz warunkami przyłączenia uzgodnionymi z operatorem systemu dystrybucyjnego.
9. Inwestor bierze odpowiedzialności za nośność konstrukcji hal produkcyjnych, na których będzie montowana instalacja fotowoltaiczna.
UWAGA: Dopuszcza się zastąpienie zaprojektowanych komponentów innymi o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego (m.in. moc modułu fotowoltaicznego lub inwertera) pod warunkiem uzyskania wszelkiej wymaganej w operatora systemu dystrybucyjnego dokumentacji pozwalającej uzyskać akceptację zmian w dokumentacji technicznej, warunkach przyłączeniowych oraz umowie przyłączeniowej, przyłączenie wykonanej instalacji do sieci, możliwość jej uruchomienia, uzyskanie prawomocnego pozwolenie na użytkowanie instalacji oraz odbiór przez PSP bez uwag. Zastosowanie urządzeń zamiennych musi być również zaakceptowane przez Zamawiającego.
Szczegółowy zakres zamówienia:
2) Wykonawca w przypadku braku będzie zobowiązany wykonać lub uzupełnić instalację odgromową budynków.
3) Wszystkie elementy instalacji winne być fabrycznie nowe (nieużytkowane). Powinny posiadać wymagane prawem atesty, badania, dokumenty oraz dokument określający warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego, instrukcję obsługi (wszystkie dokumenty sporządzone w języku polskim).
4) Zaprojektowana i wykonana automatyka zabezpieczeniowa powinna bezwzględnie ograniczać i zabezpieczać Zamawiającego przed wprowadzeniem energii elektrycznej do sieci operatora systemu dystrybucyjnego - zgodnie z wymaganiami operatora systemu dystrybucyjnego, których uzyskanie jest w zakresie Wykonawcy po uzyskaniu wymaganych pełnomocnictw.
5) Wszystkie przejścia przez ściany w istniejących obiektach Wykonawca zabezpieczy do stopnia niepalności wymaganego dla danej przegrody budowlanej.
6) Prace instalacyjne będą prowadzone od godz. 06:00 do godz. 22:00 od poniedziałku do soboty. Prace instalacyjne nie mogą zakłócić pracy zakładu z wyłączaniem wykonania prac przyłączeniowych do wewnętrznej instalacji przy którym wymagane jest wyłączenie zasilania elektrycznego Zakładu. Prace instalacyjne w dni poza normalną pracą zakładu będą uzgadniane na bieżąco z Zamawiającym w ramach harmonogramów prac.
7) Zamawiający wymaga od Wykonawcy dokumentacji w zakresie uzgodnienia z rzeczoznawcą ds. zabezpieczeń przeciw pożarowych i zgłoszenia do Państwowej Straży Pożarnej dla wykonanej instalacji, którą należy przedłożyć do odbioru przedmiotu zamówienia.
8) Przedmiot zamówienia dostarczany Zamawiającemu musi posiadać wymagane deklaracje zgodności, aprobaty lub atesty jeżeli jest to wymagane prawem jak również spełniać wszystkie inne wymogi określone przepisami prawa.
9) Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć przedmiot zamówienia na czas transportu do miejsca instalacji i składowania. UWAGA - miejsce składowania materiałów do budowy instalacji będzie uzgodnione z Inwestorem.
(...)
W zakresie Wykonawcy dodatkowo znajduje się:
1. Wykonanie projektu technicznego oraz wykonawczego instalacji fotowoltaicznej.
2. Uzyskanie warunków przyłączeniowych na podstawie otrzymanych stosownych pełnomocnictw od Zamawiającego.
3. Dostarczenie wraz z ofertą kart katalogowych paneli fotowoltaicznych oraz falowników planowanych do projektu i instalacji.
4. Projekt przebudowy istniejącej rozdzielnicy oraz wykonania tej przebudowy.
Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany w ciągu 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji.
Termin dotyczy podpisania ostatniego protokołu odbioru przez Zamawiającego
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Zapytanie_ofertowe_fotowoltaika_FOL-MECH.

CPV: 09332000-5, 31712331-9, 45000000-7, 45310000-3

Dokument nr: 2024-53362-187591, AB-II.6740.64.2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-04-23

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-04

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
płocki
Gmina
Radzanowo
Miejscowość
Juryszewo

Wymagania:
1) W związku z lokalizacją przedmiotowej instalacji na terenie FOL-MECH Sp. z o.o. oraz z istniejącą infrastrukturą, Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. Celem uzgodnienia terminu wizji należy zwracać się do Zamawiającego za pośrednictwem poczty email - biuro@fol-mech.pl.

Zamówienia uzupełniające
Istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówień publicznych dodatkowych / uzupełniających nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających 50% wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia.
Warunki zmiany umowy
Dopuszcza się możliwość zmian istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania w następujących przypadkach:
1. Wydłużenia okresu realizacji zamówienia, jeżeli z przyczyn niezawinionych przez którąkolwiek ze Stron będzie to konieczne dla osiągnięcia założeń, celów projektu.
2. Jeśli się to okaże konieczne ze względu na zmianę przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
3. Konieczności dostosowania treści Umowy do postanowień Umowy o dofinansowanie.
4. Zaistnienia niemożliwych do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnych, ekonomicznych, technicznych lub wystąpi siła wyższa, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy.
5. Wprowadzenia zmian dotyczących przedmiotu zamówienia w zakresie jego sprecyzowania, uzupełnienia, sprostowania, modyfikacji spowodowanych błędami, lukami lub sprzecznościami istniejącymi w opisie przedmiotu zamówienia lub innymi przesłankami technicznymi, technologicznymi celem wykonania przedmiotu zamówienia w sposób odpowiadający celom lub założeniom projektu.
Wszelkie zmiany w umowie, która zostanie zawarta w wyniku postępowania, wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 3 realizacji w zakresie wykonania podobnych instalacji fotowoltaicznych o mocy nie mniejszej niż 40 kW (Oświadczenie + referencje).
Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści formularza, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia oraz dołączy referencje potwierdzające wykonane realizacje.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
1. Wykonawca nie jest wpisany do KRD lub innego rejestru długów. (Oświadczenie)
2. Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i składek ubezpieczeniowych. (Oświadczenie)
3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej, finansowej i organizacyjnej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie. (Oświadczenie)
4. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 400 000,00 zł (należy dołączyć skan polisy wraz z potwierdzeniem opłacenia składki).
Warunek ten uważa się za spełniony, jeśli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie w przedmiotowym zakresie zawarte w treści formularza, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Za termin złożenia oferty rozumie się dzień wpływu oferty za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności.
2. Złożenie oferty nie stanowi zawarcia umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia zapytania ofertowego w każdej chwili bez podania przyczyny.
4. Zamawiający może w każdym czasie bez podania przyczyny odwołać lub zmienić treść niniejszego zapytania ofertowego. Jeżeli zmiany będą miały wpływ na treść ofert składanych w toku postępowania, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. O tym fakcie każdorazowo powiadomi wszystkich Wykonawców, zamieszczając stosowną informację na stronie upublicznienia zapytania.
5. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
6. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
7. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
8. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwracać się do Wykonawców w celu złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedłożenia dokumentów, potwierdzających prawdziwość informacji podanych w oświadczeniach.
9. W przypadku wygaśnięcia terminu ważności oferty, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o jego przedłużenie.
10. Zamawiający zastrzega możliwość wydłużenia terminu składania ofert. O tym fakcie każdorazowo powiadomi wszystkich Wykonawców, zamieszczając stosowną informację na stronie upublicznienia zapytania.
11. Wykonawca poprzez złożenie oferty, akceptuje wszystkie warunki i wymagania postępowania wskazane w niniejszym Zapytaniu.
12. Wynagrodzenie zostanie uregulowane w formie przelewu bankowego na konto Wykonawcy wskazane w umowie.
13. Zawarta umowa w skutek przeprowadzonego postępowania będzie zawierać m.in. kary umowne za nieterminową realizację zamówienia lub inne przypadki niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia.
14. Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
Nie dopuszcza się składania ofert przez podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Dokumenty obligatoryjne wymagane od Wykonawcy:
1. Oferta zawierająca wszystkie niezbędne informacje wymagane przez Zamawiającego.
2. Oświadczenia złożone na wzorze formularza, stanowiącego załącznik nr 1, potwierdzające spełnienie warunków wskazanych w Zapytaniu oraz dołączone referencje i skan polisy wraz z potwierdzeniem opłacenia składki.
3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - Załącznik nr 2.
4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty i oświadczenia, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. Treść pełnomocnictwa powinna jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (jeżeli dotyczy).
Oferta powinna zostać złożona za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności.
Dokument z wymaganymi załącznikami musi być przesłany w formie skanu podpisanej oferty (pdf).
FORMA OFERTY:
Złożona oferta powinna być opatrzona pieczątką firmową lub w inny sposób jednoznacznie identyfikować oferenta i zawierać co najmniej:
1. nazwę i adres Wykonawcy oraz imię i nazwisko osoby upoważnionej do kontaktu;
2. datę sporządzenia;
3. opis przedmiotu zamówienia nawiązujący do parametrów wyszczególnionych w niniejszym zapytaniu;
4. w przypadku zaoferowania rozwiązań, które w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w zapytaniu, Wykonawca musi w ofercie udowodnić i uzasadnić równoważność;
5. wartość oferty wyrażoną w PLN (cena netto oraz brutto) lub w walucie obcej z podaniem nazwy waluty (w przypadku złożenia oferty w walucie obcej jej wartość w celu porównania ofert zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu NBP obowiązującego w dniu wyboru Wykonawcy);
6. termin ważności oferty (sugeruje się termin nie krótszy niż 90 dni);
7. podpis osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy złożony w sposób umożliwiający ustalenie osoby składającej podpis (np. czytelny podpis albo podpis i pieczątka imienna) lub należycie umocowanego pełnomocnika.
Oferta musi zawierać wszystkie informacje, które podlegają ocenie w ramach warunków i kryteriów oceny.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-04-08
Data ostatniej zmiany
2024-04-08 10:07:45

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryteria oceny ofert:
a) CENA - ocenie podlega cena całkowita netto (90%)
Sposób przyznawania punktacji:
a) CENA
C = (najniższa oferowana cena netto / cena netto oferty badanej) x 90
Punktacja będzie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
c) CZAS REAKCJI SERWISU - ocenie podlega czas reakcji w godzinach, liczony jako przyjazd do zakładu zamawiającego (10%)
Sposób przyznawania punktacji:
c) CZAS REAKCJI SERWISU
S = (najkrótszy czas reakcji serwisu w godzinach / czas reakcji serwisu w godzinach określony w ofercie badanej) x 10

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Paweł Zgorzelski
tel.: +48 603 070 049
e-mail: pawelzgorzelski@fol-mech.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.