Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja placów zabaw i boisk trawiastych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja placów zabaw i boisk trawiastych

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: PREZYDENT MIASTA ZIELONA GÓRA
ul. Podgórna 22
65-424 Zielona Góra
powiat: Zielona Góra
tel. 68 322 10 54
a.lewicka@um.zielona-gora.pl
Województwo: lubuskie
Miasto: Zielona Góra
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 68 322 10 54
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM na modernizację placów zabaw i boisk trawiastych na terenach komunalnych
1. Przedmiot zamówienia:
1) nazwa nadana zamówieniu: Modernizacja placów zabaw i boisk trawiastych na terenach komunalnych
3) rodzaj zamówienia - usługa;
5) opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placów zabaw i boisk trawiastych na terenach komunalnych, polegające na zakupie i montażu nowych urządzeni zabawowych (bez zmiany lokalizacji placów zabaw) na:
Obowiązki Wykonawcy:
1. Plac zabaw przy Ul. Zamenhoffa 40-46, nieruchomość gruntowa 101/13 obręb 0016:
a. wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu modernizowanego placu zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa wokół istniejących urządzeń zabawowych - 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF - wykonanych przez specjalistę z wymaganymi uprawnieniami
a. wykonanie ogrodzenia wokół placu zabaw o długości 93 mb (ogrodzenie panelowe z dwoma furtkami i bramą): wymiary furtki 1,00 x 1,00m; wymiary przęsła 2,50 x 1,00 m; wymiar bramy 4,00 x 1,00 m; słupki ocynkowane, malowane proszkowo na kolor zielony, zaślepione kapturkami z tworzywa sztucznego
b. dostawy i montażu nowej huśtawki typu bocianie gniazdo wykonanie pod nią strefy bezpieczeństwa z maty przyrostowej (z zachowaniem stref bezpieczeństwa) wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA zgodnie zobowiązującymi normami serii PEN-EN 1176 i PN-EN 1177
o posadowienie nowego urządzenia w gruncie - w fundamencie betonowym - zgodnie ze sztuką budowlaną i wytycznymi Producenta
d. demontaż istniejącej huśtawki i montaż jej w nowym miejscu wg wykonanej koncepcji zagospodarowania modernizowanego placu zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa (należy zachować istniejącą matę przyrostową pod urządzeniem)
e. demontaż istniejących 2 ławek, ich renowacja - montaż w nowym miejscu wg wykonanej koncepcji zagospodarowania modernizowanego placu zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa
f. uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę lub pozwolenie na budowę
g. wydanie 3 letniej gwarancji na dostarczone i zamontowane wyposażenie i na wykonane prace
h. wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w punkcie 1.b. dla każdego zamontowanego urządzenia
2. Plac zabaw przy Ul. Władysława IV16, nieruchomość gruntowa nr 347/1 obr. 0032:
a. wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu modernizowanego placu zabaw z zachowaniem stref bezpieczeństwa wokół istniejących urządzeń zabawowych - 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF - wykonanych przez specjalistę z wymaganymi uprawnieniami (naniesienie nowego zestawu zabawowego ze zjeżdżalnią, istniejącego bujaka na sprężynie w nowym miejscu, odgrodzenie studzienki)
b. dostawy i montażu nowego zestawu zabawowego ze zjeżdżalnią (z zachowaniem stref bezpieczeństwa) wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA zgodnie z obowiązującymi normami serii PEN-EN 1176 i PN-EN 1177
c. posadowienie nowego urządzenia w gruncie - w fundamencie betonowym - zgodnie ze sztuką budowlaną i wytycznymi Producenta
d. wykonanie ogrodzenia istniejącej ,,studzienki" (w rogu placu zabaw); odgrodzenie ma być wykonane na wzór istniejącego ogrodzenia z materiałów: metalowe słupki, drewniane przęsła i furtki: deski mocowane do metalowych rygli, długość na 5 m (po skosie od przęsła do przęsła)
e. demontaż istniejącego bujaka i posadowienie urządzenia w gruncie w nowym miejscu z zachowaniem stref bezpieczeństwa wg wykonanej koncepcji zagospodarowania modernizowanego placu zabaw
f. uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę lub pozwolenie na budowę
g. wydanie 3 letniej gwarancji na dostarczone i zamontowane wyposażenie i na wykonane prace
h. wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w punkcie 1.b. dla każdego zamontowanego urządzenia
3. Plac zabaw przy Al. Niepodległości k/kina Nysa, nieruchomość gruntowa nr 155 obr. 0018:
a. dostawy i montażu nowego bujaka na sprężynie i huśtawki ważki (w miejsce istniejących wcześniej zdemontowanych) wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA zgodnie z obowiązującymi normami serii PEN-EN 1176 i PN-EN 1177
b. uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę lub pozwolenie na budowę
c. posadowienie nowych urządzeni w gruncie zgodnie ze sztuką budowlaną i wytycznymi Producenta
d. wydanie 3 letniej gwarancji na dostarczone i zamontowane wyposażenie i na wykonane prace
e. wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w punkcie 1,b. dla każdego zamontowanego urządzenia
4. Plac zabaw przy Ul. Monte Casino ftzw. Kaczym Dole), nieruchomość gruntowa nr 166 obr. 0027:
a. dostawy i montażu nowego siedziska podwójnego typu deseczka i dwa siedziska kubełkowe lub produkt podobny odpowiadający istniejącemu (w miejsce istniejącej huśtawki podwójnej wahadłowej) wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA zgodnie z obowiązującymi normami serii PEN-EN 1176 i PN-EN 1177
b. wykonanie nowej furtki wraz ze słupkami (wyjście w kierunku skateparku) 1,00 x 1,00 m (szer x wys), słupki ocynkowane, malowane proszkowo na kolor zielony, zaślepione kapturkami z tworzywa sztucznego
b. wydanie 3 letniej gwarancji na dostarczone i zamontowane wyposażenie i na wykonane prace
c. wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w punkcie Ib. dla każdego zamontowanego urządzenia
5. Plac zabaw przy Ul. Marii Skłodowskiei-Curie ftzw. Wagmostawie), nieruchomość gruntowa nr 61/13 obr. 0013:
a. wykonanie demontażu istniejącej piaskownicy - utylizacja na koszt Wykonawcy
b. dostawy i montażu nowej piaskownicy z domkiem (w miejsce istniejącej) wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające akredytację PCA zgodnie z obowiązującymi normami serii PEN-EN 1176 i PN-EN 1177
c. posadowienie nowego urządzenia w gruncie - w fundamencie betonowym - zgodnie ze sztuką budowlaną i wytycznymi Producenta
d. wydanie 3 letniej gwarancji na dostarczone i zamontowane wyposażenie i na wykonane prace
e. wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w punkcie 1.b. dla każdego zamontowanego urządzenia
6. Plac zabaw przy Ul. Strumykowej 17-19, nieruchomość gruntowa nr 97/19 obr. 0006:
c. wykonanie ogrodzenia wokół istniejącego placu zabaw o długości 57,20mb (ogrodzenie panelowe z dwoma furtkami): wymiary furtki 1,00 x 1,00m; wymiary przęsła 2,50 x 1,00 m; słupki ocynkowane, malowane proszkowo na kolor zielony, zaślepione kapturkami z tworzywa sztucznego
d. demontaż istniejących urządzeń (2 huśtawki wahadłowe, tablica edukacyjna, bujak na sprężynie) i posadowienie ich w gruncie w nowym miejscu wg wykonanej koncepcji z zachowaniem stref bezpieczeństwa
e. demontaż istniejących ławek (2 z oparciem, 2 bez oparcia) ich renowacja i posadowienie w gruncie wg wykonanej koncepcji i z zachowaniem stref bezpieczeństwa
f. wykonanie koncepcji zagospodarowania terenu modernizowanego placu zabaw - naniesienie ogrodzenia i w/w urządzeniami do przestawienia z zachowaniem stref bezpieczeństwa wokół istniejących urządzeń zabawowych - 1 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz, w wersji elektronicznej w formacie PDF -wykonanych przez specjalistę z wymaganymi uprawnieniami.
g. uzyskanie braku sprzeciwu do zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę lub pozwolenie na budowę
h. wydanie 3 letniej gwarancji na dostarczone i zamontowane wyposażenie i na wykonane prace
i. wydanie powykonawczej deklaracji Wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w punkcie 1 .b.

Dokument nr: DG-GK.7031.5.1.2024.AL

Składanie ofert:
5.2. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. w Urzędzie Miasta Zielona Góra, Departamencie
Przedsiębiorczości i Gospodarki Komunalnej, Biuro Gospodarki Komunalnej Ul. Boh. Westerplatte 23, 65-078 Zielona Góra pokój 107, w terminie do dnia 19 kwietnia 2024 r.do godź. 10:00;

Miejsce i termin realizacji:
2) miejsce realizacji zamówienia: Zielona Góra;
4) czas trwania lub termin wykonania zamówienia - ustala się na 10 tygodni od dnia podpisania Umowy;

Wymagania:
2. Język i forma postępowania: postępowanie prowadzi się w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej
3. Sposób obliczenia ceny:
1} cena oferty, o której mowa powyżej, musi być wyrażona w złotych polskich, po zaokrągleniu do pełnych groszy - dwa miejsca po przecinku (końcówki poniżej 0,5 grosza pomija się, a końcówki 0,5 grosza i wyższe zaokrągla się do 1 grosza);
2) cena oferty podana przez Wykonawcę zawiera w sobie wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jest stała przez cały okres trwania umowy i podlega zmianom wyłącznie w zakresie przewidzianym we wzorze umowy:
3) cena oferty obejmować będzie wyrażoną w jednostkach pieniężnych i podlegającą zapłacie przez Zamawiającego wartość wszystkich zobowiązań Wykonawcy związanych z wykonaniem zamówienia;
4} ceną w rozumieniu przepisów art. 3 ust, 1 i 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usiug (Dz. U. z 2023 r. poz. 168) jest wartość wyrażoną w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę; w cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym, z zastrzeżeniem pkt 3.7);
5} cena oferty podana przez wykonawcę w ofercie musi być podana cyfrą i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku;
6) prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r, o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023 r. poz. 1570} a informację na temat jego wysokości lub zwolnienia należy podać w ofercie wg załączniku nr 1 do niniejszego ogłoszenia;
4. Kryteria oceny ofert:
4.1. Oferty oceniane będą według poniższych kryteriów i ich wag (znaczenia):
1) cena oferty ,,C"-waga 100%
Przy ocenie oferty w kryterium cena (,,C") najwyżej będzie punktowana oferta proponująca najniższą cenę (brutto) za wykonanie przedmiotu zamówienia, pozostałe oferty uzyskają odpowiednio mniejszą liczbę punktów (po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku - końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się, a końcówki 0,005 pkt i wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt) po przeliczeniu wg wzoru:
Cmin
nC = ........... x 100 pkt x 100%
Cbad
gdzie: Cr(TM) - cena oferty z najniższą ceną(zł); Cbad - cena oferty badanej (zł); 100 % - waga kryterium ,,C"
Uwaga: maksymalna ilość punktów przyznanych w niniejszym kryterium to 100,00 pkt.
4.2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza (uzyskała najwyższą liczbę punktów) w oparciu o podane w pkt 4.1. kryteria oceny ofert.
5. Złożenie oferty:
5.1. Wykonawca umieści ofertę w zamkniętej kopercie opatrzonej nazwą i adresem Wykonawcy, adresem Zamawiającego i
nazwą zamówienia, o której mowa w pkt 1.1);
5.3. Oferta złożona po terminie określonym w pkt 5.2, i/lub niezgodna z przedmiotem zamówienia nie będzie rozpatrywana;
5.4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, W sytuacji gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę żadna z nich nie
będzie rozpatrywana.
5.5. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie (składającego ofertę):
1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia (przedstawiony w formie oryginału};
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne pfcepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej zapisanej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy);
3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy (pełnomocnictwo zgodnie z rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie);
6. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
6.1. Wszelkie oświadczenia oraz informacje składane przez Zamawiającego i Wykonawców wymagają formy pisemnej -
złożenia oryginału pisma lub dokumentów w formie określonej w pkt 5.5.;
6.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania w przypadku zaistnienia jednej lub kilku okoliczności:
braku ofert podlegających rozpatrzeniu; gdy cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamierzano przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; wystąpienia takiej zmiany okoliczności, która powoduje że wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego.
6.4. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana wybranemu Oferentowi droga telefoniczną Zamawiający zastrzega sobie prawo niepowiadamiania Oferentów, których oferta nie została przyjęta do realizacji.
7. Waluta, w jakiej mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą: Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
8. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. Jeżeli przewidziano możliwość zmiany zawartej umowy warunki tej zmiany określono w projekcie umowy.

Kontakt:
6.2. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Aleksandra Lewicka w Urzędzie Miasta Zielona
Góra, 65-078 Zielona Góra - Departamencie Przedsiębiorczości i Gospodarki Komunalnej, Biuro Gospodarki Komunalnej ul. Boh. Westerplatte 23, 65-078 Zielona Góra pokój 223, tel. 68 322 10 54; e-mail: a.lewicka@um.zielona-gora.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.