Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Regulacja stanu prawnego nieruchomości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Regulacja stanu prawnego nieruchomości

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Lubliniecki
Paderewskiego 7
42-700 Lubliniec
powiat: lubliniecki
Telefon: 343510500, tel. 530 286 318
sekretariat@lubliniec.starostwo.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Lubliniec
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 343510500,
Termin składania ofert: 2024-04-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Regulacja stanu prawnego nieruchomości położonej w miejscowości Zborowskie przy ul.
Górnej w pasie drogi powiatowej 2011S (dawniej droga wojewódzka nr 08665, relacji Ciasna -
Zborowskie - Kluczne) działka ewidencyjna 138/88
I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiotem zamowienia jest regulacja stanu prawnego nieruchomosci połozonej w miejscowosci
Zborowskie przy Ul. Gornej w pasie drogi powiatowej 2011S (dawniej droga wojewodzka nr 08665,
relacji Ciasna - Zborowskie - Kochcice - Kluczne) działka ewidencyjna 138/88.
2. Regulacja stanu prawnego dotyczy działki ewidencyjnej numer 138/88, opisanej uzytkiem dr-droga,
stanowiącej zgodnie z księgą wieczystą CZ1L/00056613/8 własnosc Skarbu Panstwa.
3. W ramach zamówienia należy ustalić lub wznowić granice działki ewidencyjnej, dokonać weryfikacji
stanu na gruncie i przeprowadzić niezbędne czynności z zakresu zmiany oznaczenia użytków
gruntowych.
4. Wykonawca po dokonaniu czynności z ust. 1 i 3 sporządzi dokumentację w postaci innej mapy do celów
prawnych z projektem podziału nieruchomości sporządzonych w trybie art. 60 ustawy z dnia 13
października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną wraz
z oświadczeniem podpisanym przez geodetę uprawnionego, o treści: ,,Inna mapa do celów prawnych
przedstawia zagospodarowanie nowo wydzielonej działki ewidencyjnej pasem drogi powiatowej 2011S
na dzień 31 grudnia 1998 r".

Dokument nr: RZP.272.1.21.2024

Otwarcie ofert: 7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.04.2024 r. o godz. 09:10 poprzez odszyfrowanie wczytanych w
Systemie e-ZP ofert.

Składanie ofert:
1. Ofertę należy złożyć do dnia 16.04.2024 r. do godz. 09:00.
6. Sposób składania ofert za pośrednictwem Systemu e-ZP: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

Miejsce i termin realizacji:
IV. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
W terminie 100 dni od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019
r. Prawo zamówień publicznych
II. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa, standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy.
2. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć kierownika prac geodezyjnych, który posiada uprawnienia,
określone w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne do realizacji
powierzonych mu czynności.
3. Wykonawca udziela rękojmi za wady i usterki w przedmiocie zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od
daty ostatecznego protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.
III. KRYTERIA OCENY OFERTY:
1. Cena - 100 %
Cena oferty to całkowita cena brutto wyrażona w PLN i uwzględniająca podatek od towarów i usług oraz
inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Cena powinna być podana liczbowo z
dokładnością do drugiego miejsca po przecinku i zapisana słownie, określona wyłącznie w walucie
polskiej.
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium:
100,00 pkt.
2. Waga - 100%
Sposób obliczania punktów:
Najniższa cena pośród ofert nieodrzuconych
Wartość punktowa P1 = ---------------------------------------------------------------------------------- x
100 x waga
Cena (brutto) badanej oferty
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez
wykonawców w zakresie kryterium. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów (100
pkt). Pozostałym wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie
z przedstawionym powyżej sposobem obliczania punktów).
V. SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
1. W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej: Systemu e-Zamówienia Publiczne Powiatu
Lublinieckiego, zwanego dalej Systemem e-ZP dostępnym pod adresem: https://pzlubliniec.e-
zp.finn.pl/.
2. Wykonawca w celu złożenia oferty rejestruje się w Systemie e-ZP. Rejestracja i korzystanie z Systemu e-
ZP jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania.
3. Dokonując rejestracji wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu e-ZP.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z Systemu e-Zamówienia Publiczne Powiatu
Lublinieckiego.
5. W Systemie e-ZP znajduje się także instrukcja dla wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-
Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego) oraz filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe
czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja, zadawanie pytań, złożenie
oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/.
6. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru
danych Systemu e -ZP:
1) format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8;
2) komunikacja pomiędzy przeglądarką wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu
bezpiecznego protokołu HTTPS;
3) oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) - czas
lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.
7. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych
oraz środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie, zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj.
informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania
czasu przekazania danych):
1) stały dostęp do sieci internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512
kb/s;
2) zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w
wersji 63 i późniejsze;
3) system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze;
2RZP.272.1.21.2024
4) korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności składania podpisu elektronicznego
możliwe jest pod warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta wykonawca,
wyposażony jest w jeden z poniższych komponentów:
a) wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221)
z obsługą technologii Java Web Start (JavaWS) lub
b) wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem
IcedTea Web Start,
c) powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez wykonawcę z
zewnętrznego oprogramowania do składania podpisu elektronicznego;
5) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES -
pozostałe formaty);
6) dopuszczalne formaty danych: .pdf, .csv, .txt, .xls, .xml, .html, .jpg, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, (zalecany
.pdf);
7) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji (wiadomości) wynosi 150 MB;
8. W zakresie dotyczącym kodowania i czasu odbioru danych zamawiający informuje, że złożona przez
wykonawcę za pomocą Systemu e-ZP oferta jest widoczna w systemie, jako zaszyfrowana, a możliwość
jej odszyfrowania i otworzenia przez zamawiającego możliwa jest po upływie terminu składania ofert.
9. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę
wystawienia Urzędowego Poświadczenie Przedłożenia (UPP).
2. Oferta powinna zawierać formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
3. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z
formą reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej
formy organizacyjnej wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
4. W przypadku, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych,
wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty
dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia
oferty i podpisania umowy.
5. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
2) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
VII. ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej
współpracę tych wykonawców.
2. Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury.
3. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Złożenie oferty jest jednoznaczne z
akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
4. Wykonawca powinien przetwarzać dane osobowe, tak by przetwarzanie spełniło wymogi
Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych).
5. Wykonawca wyraża zgodę na udostępnienie treści umowy. W szczególności przedmiot zamówienia i
wysokości wynagrodzenia stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6
września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, która podlega udostępnieniu w trybie
przedmiotowej ustawy.
VIII. UWAGI:
1. Zamawiający może wezwać wykonawcę do złożenia wyjaśnień bądź uzupełnień formalnych w
wyznaczonym przez siebie terminie, a w szczególności w przypadku:
1) niezgodności danych pomiędzy poszczególnymi dokumentami złożonymi w toku postępowania;
2) konieczności uzupełnienia brakujących załączników potwierdzających zawarte w formularzu
ofertowym informacje dotyczące kryteriów oceny ofert i/lub spełniania warunków przystąpienia
do zapytania ofertowego. W przypadku niezastosowania się wykonawcy do wezwania
sformułowanego przez zamawiającego, oferta nie będzie podlegać dalszej ocenie.
2. Zamawiający może dokonać poprawy w ofercie:
1) oczywistych omyłek pisarskich;
2) oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek;
3) innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących
istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta
została poprawiona.
3. Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od dnia jej złożenia.
4. Zamawiający może unieważnić postępowanie w każdej chwili bez podania przyczyny, a w szczególności
jeśli:
1) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę przeznaczoną na
zadanie i nie ma możliwości zwiększenia środków na zadanie;
2) nie złożono żadnej oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe;
3) wszystkie złożone oferty są niezgodne z treścią zapytania ofertowego i opisem przedmiotu
zamówienia;
4) wszystkie złożone oferty są nieważne na podstawie odrębnych przepisów.
5. Wykonawcom nie przysługuje prawo odwołania od wyniku zapytania ofertowego

Kontakt:
10. Osoba wskazana do porozumiewania się z wykonawcami:
1) w sprawach merytorycznych - Adam Berych, tel. 34 35 10 500 wew. 6, Jacek Cieplik, tel. 530
286 318;
2) w sprawach formalnych - Adrianna Mańka, Dorota Wilk, Agnieszka Klimas, Ewelina Szkamruk,
tel. 34 35 10 500 wew. 9.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.