Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
72z dziś
6044z ostatnich 7 dni
23612z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Montaż systemu wentylacji awaryjnej i detekcji tlenku węgla z modernizacją systemu...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż systemu wentylacji awaryjnej i detekcji tlenku węgla z modernizacją systemu wentylacji bytowej w hali głównej

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
ul. Głogowska 131/133
60-244 Poznań
powiat: Poznań
tel. 61 839 -6223 ,-6221; fax.61 839 6009
zamowienia_publiczne@mpk.poznan.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Poznań
Wadium: 15.000,00 zł
Nr telefonu: tel. 61 839 -6223 ,-
Termin składania ofert: 2024-04-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest montaż systemu wentylacji awaryjnej i detekcji tlenku
węgla z modernizacją systemu wentylacji bytowej w hali głównej (część A) (zajezdnia
Warszawska).
2. Inwestycja polega na wykonaniu instalacji wentylacji bytowej i awaryjnej oraz ciepła
technologicznego zasilania centrali wentylacyjnej przy Warszawskiej 142 w Poznaniu
zgodnie ze Specyfikacją Techniczną i Projektem Wykonawczym, łącznie z
przeprowadzeniem robót demontażowych, rozbiórkowych, usunięciem kolidującej
zieleni (krzewów), pracami konstrukcyjno-budowlanymi i elektrycznymi.
3. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określony został w Załączniku nr 4 do WP.
4. Na podstawie Załączników nr 2 (Formularz Cenowy) oraz nr 4 (Szczegółowy Opis
Przedmiotu Zamówienia) - zostaną przygotowane załączniki do umowy.

Dokument nr: AL.0141.46.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 22.04.2024 r. o godz. 10:15

Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia 22.04.2024 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego:
tj. Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością, Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 150, ulica Głogowska
131/133, 60-244 Poznań.

Miejsce i termin realizacji:
VIII. TERMINY REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin realizacji zamówienia - 6 miesięcy od daty podpisania umowy.

Wymagania:
Zamawiający działając na podstawie art. 4c ustawy z dnia 8 marca 2013r.
o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz. U. 2022
poz. 893) oświadcza, iż posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu art. 4 pkt 6)
tej ustawy.
III. INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na wybrane pozycje.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani w żaden inny sposób
odbiegających technicznie, funkcjonalnie i jakościowo od przedmiotu zamówienia.
Zamawiający nie dopuszcza samodzielnego wprowadzania przez Wykonawców zmian
zapisów określonych w niniejszych WP oraz jego załącznikach.
Integralną część WP stanowi wzór umowy, który jest Załącznikiem nr 5 do WP wraz z
załącznikami.
Zamawiający w ramach podpisanej umowy będzie realizował dowolną ilość przedmiotu
zamówienia według cen jednostkowych podanych w załączniku do umowy, łącznie do
wartości umowy określonej w jej treści.
Zamawiający przewiduje dokonanie jednej - wspólnej dla wszystkich potencjalnych
Wykonawców - wizji lokalnej. Wszyscy zainteresowani, którzy chcą wziąć udział w wizji
lokalnej, stawią się w zajezdni Głogowska w Poznaniu przy ul. Warszawskiej , w dniu
11.04.2024 r. o godz. 10.00 Po dokonaniu wizji lokalnej potencjalni Wykonawcy w celu
uzyskania odpowiedzi na postawione podczas wizji pytania powinni je zredagować
pisemnie i przesłać do Zamawiającego, który udzieli na nie pisemnej odpowiedzi, zgodnie
z zasadami przewidzianymi w rozdz. XIV WP. Tylko zadane w formie pisemnej pytania i
udzielone w tej formie odpowiedzi są wiążące dla stron.
IV. PODMIOTY WYSTĘPUJĄCE WSPÓLNIE
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np.
konsorcjum, s.c.) muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć
dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, zgodnie z zapisami zawartymi w
rozdz. VII WP.
Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym
postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi
i precyzować zakres umocowania oraz wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy
wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem ze skutkiem
dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie
uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, będą
zobowiązani przekazać Zamawiającemu stosowną umowę regulującą ich współpracę,
zawierającą w swojej treści następujące postanowienia:
1) sposób ich współdziałania,
2) zakres prac powierzonych do wykonania każdemu z nich,
3) solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia,
4) zaleca się, aby umowa zawierała wskazanie, że jeden z Wykonawców jest
upoważniony do zaciągania zobowiązań i do przyjmowania instrukcji na rzecz i w
imieniu wszystkich Wykonawców razem i każdego z osobna oraz przyjmowania
płatności od Zamawiającego.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym,
w jednym egzemplarzu.
Oferta musi być podpisana przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy w
obrocie prawnym zgodnie z postanowieniami właściwego rejestru, zaświadczenia z
ewidencji działalności gospodarczej, umowy spółki lub posiadającą pełnomocnictwo
załączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
Miejsca w ofercie, w których Wykonawca dokonał poprawek muszą być parafowane
przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy w obrocie prawnym, zgodnie
z zapisem ust.2.
Każdy Wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, trwale zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Sp. z o.o.,
Dział Zamówień Publicznych, budynek B (parter) - pokój nr 150,
ul. Głogowska 131/133, 60-244 Poznań.
,,Montaż systemu wentylacji awaryjnej i detekcji tlenku węgla z modernizacją systemu
wentylacji bytowej w hali głównej zajezdnia Warszawska" - AL.0141.46.2024 (Nie
otwierać do dnia 22.04.2024r. przed godz. 10:15).
Koperta zawierająca ofertę powinna być zaadresowana do Zamawiającego na adres
siedziby Zamawiającego i opatrzona nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wcześniejsze otwarcie ofert
nieoznaczonych wyraźnie i nie zaadresowanych zgodnie z wymaganiami, o których
mowa w ust. 4 i 5 WP. Oferty te zostaną zwrócone do Wykonawcy bez rozpatrywania.
Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty spoczywają na Wykonawcy.
VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy oświadczą, że:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 15
Regulaminu (...).
VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW ŻĄDANYCH OD WYKONAWCÓW
Przystępujący do przetargu Wykonawcy składają niżej wymienione dokumenty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawione nie wcześniej
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji
Wykonawcy, jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego
reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 1.
3. Wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 1).
4. Wykaz wykonanych robót (Załącznik nr 2), w okresie ostatnich 5 lat przed datą upływu
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie wykonali 2 kpl. instalacji wentylacji hal przemysłowych o kubaturze pow. 10.000
m3, łącznie z doprowadzeniem zasilania elektrycznego, czynnika grzewczego do urządzeń
wentylacyjnych i wykonaniem podkonstrukcji nośnych pod urządzenia wentylacyjne.
Każda.
5. Dokumenty poświadczające należyte wykonanie robót, wymienionej w Wykazie robót, o
których mowa w ust. 5, wystawione przez podmiot, który zlecał wykonanie tych robót.
6. Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia (Załącznik nr 3 do WP).
Wykonawca przedstawi osoby przewidziane do pełnienia funkcji:
6.1. Kierownika budowy lub robót konstrukcyjno-budowlanych, który posiada
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o
specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadający minimalne doświadczenie:
minimum dwa zadania obejmujące budowę lub przebudowę obiektu kubaturowego
przemysłowego o kubaturze minimum 10 000 m3, na stanowisku Kierownika
Budowy
6.2. Kierownika robót energetycznych, który posiada uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o specjalności instalacyjnej w
zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
posiadający minimalne doświadczenie: 1 zadanie obejmujące budowę automatyki
systemu detekcji tlenku węgla oraz doprowadzenie zasilania energią elektryczną do
centrali wentylacyjnej
6.3. W zakresie Kierownika budowy lub robót instalacji sanitarnych, który posiada
uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń o
specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadający
minimalne doświadczenie: minimum dwa zadania obejmujące budowę lub
przebudowę instalacji sanitarnych, w tym instalacji wentylacji w obiekcie
kubaturowym przemysłowym, na stanowisku Kierownika robót instalacji sanitarnych.
7. Dokumenty potwierdzające przygotowanie zawodowe osoby przewidzianej do realizacji
przedmiotu zamówienia, o której mowa w ust. 6. Dokumenty muszą potwierdzać
odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zgodnie z wymogami przedstawionymi poniżej:
7.1. W zakresie Kierownik budowy lub robót konstrukcyjno-budowlanych:
7.1.1. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń
o specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
7.1.2. Zaświadczenie o przynależności Kierownika do odpowiedniej Izby
Budownictwa.
7.2. W zakresie Kierownika robót energetycznych:
7.2.1. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez
ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych.
7.2.2. Zaświadczenie o przynależności Kierownika do odpowiedniej Izby
Budownictwa.
7.3. W zakresie Kierownika budowy lub robót instalacji sanitarnych:
7.3.1. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez
ograniczeń o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń
elektrycznych i elektroenergetycznych.
7.3.2. Zaświadczenie o przynależności Kierownika do odpowiedniej Izby
Budownictwa.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierowników robót w przypadku gdy ta
sama osoba posiada wymagane uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe w więcej niż
jednej specjalności
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego
zamówienia należy złożyć pełnomocnictwo zgodnie z rozdz. IV WP.
9. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
- Wykonawca/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składa
oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k Rozporządzenia 833/2014 oraz
art. 7 ust. 1 w związku z ust. 9 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 6 do WP).
Dokumenty wymienione w ust. 2 i 8 winny być załączone do oferty w formie oryginału lub
kopii poświadczonej notarialnie.
Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z
tłumaczeniem na język polski.
IX. SPOSÓB OBLICZENIA CENY I POPRAWIANIE OMYŁEK
Sposób obliczenia ceny:
1) Obowiązkiem Wykonawcy jest dokonanie wyceny i wpisanie otrzymanej wartości w
formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do WP). Wartość netto oraz brutto oferty należy
podać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku.
2) Cena oferty musi być podana w złotych polskich.
3) Cena powinna uwzględniać wszelkie koszty wpływające na realizację zamówienia.
4) Do ceny netto należy doliczyć podatek VAT zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Zamawiający poprawia w ofercie omyłki zgodnie z § 60 ust.2 Regulaminu (...):
1) Pod pojęciem oczywistych omyłek rachunkowych należy rozumieć wszelkie błędy
powstałe w wyniku działań matematycznych niezgodnych z zasadami arytmetyki.
2) Omyłkami pisarskimi będą wszelkie zmiany, których Wykonawca nie dokonał zgodnie
z zapisem rozdz. V ust. 3 WP, a które odbiegają, co do jego treści określonej przez
Zamawiającego.
O poprawieniu omyłek rachunkowych w obliczeniu ceny Zamawiający informuje
Wykonawców zgodnie z § 63 Regulaminu (...).
X. KRYTERIA OCENY OFERT
Ustala się następujące kryterium oceny ofert - cena 100%.
Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą wartością netto.
XI. WADIUM
1. Przystępujący do przetargu zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości:
15.000,00 zł (piętnaście tysięcy 00/100 złotych)
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w jednej lub kilku z poniższych form:
a) w pieniądzu, w walucie złoty polski,
b) w gwarancjach bankowych,
c) w gwarancjach ubezpieczeniowych.
3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany jest wpłacić na rachunek:
MPK Poznań Sp. z o.o. Santander SA 11109027340000000101027429 z dopiskiem
,,WADIUM - ,,Montaż systemu wentylacji awaryjnej i detekcji tlenku węgla z
modernizacją systemu wentylacji bytowej zajezdnia Warszawska" -
AL.0141.46.2024".
zamówienia
4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej uważa się za wniesione skutecznie wówczas,
gdy przed upływem terminu na składania ofert (rozdz. XII ust.1 WP) nastąpi uznanie
rachunku Zamawiającego. Wykonawca załącza dowód wniesienia wadium do oferty.
5. W przypadku wniesienia wadium zamówienia
w innej formie niż w pieniądzu, Wykonawca
zobowiązany jest złożyć w miejscu i przed upływem terminu określonego w rozdz. XII
za ust. 1 WP oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego - wnosząc go
w oddzielnej, trwale zamkniętej kopercie, z dopiskiem: ,,WADIUM - ,,Montaż
systemu wentylacji awaryjnej i detekcji tlenku węgla z modernizacją systemu
wentylacji bytowej zajezdnia Warszawska" - AL.0141.46.2024".
za6. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi
zawierać następujące elementy:
1) nazwę Wykonawcy i jego siedzibę (adres),
2) nazwę Zamawiającego,
3) nazwę Gwaranta,
4) określać wierzytelność, która ma być zabezpieczona gwarancją,
5) sformułowanie zobowiązania Gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia
kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty, w przypadku gdy Wykonawca:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych
w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w terminie
określonym przez Zamawiającego.
Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych
warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku przedłożenia
gwarancji nie zawierającej wymienionych elementów, bądź posiadającej jakiekolwiek
dodatkowe zastrzeżenia, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie wniósł wadium.
7. Wadium musi zachować ważność przez cały okres w którym Wykonawca jest
związany ofertą.
8. Zasady przechowywania, zwrotu oraz przepadku wadium na rzecz Zamawiającego
określone są w Regulaminie.
Oferty, które dotrą do Zamawiającego po terminie składania ofert, będą traktowane jako
OFERTY ZŁOŻONE PO TERMINIE.
Oferty złożone po terminie, a oznakowane w sposób umożliwiający identyfikację
Wykonawcy, będą zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
Uczestnicy postępowania otrzymają od Zamawiającego drogą e-mailową informację z
otwarcia ofert zawierającą zestawienie złożonych ofert i ceny ofertowe.
Wykonawcy, którzy nie złożyli ofert, mogą wystąpić do Zamawiającego o podanie
informacji z otwarcia ofert. Zamawiający przekaże informacje drogą e-mailową."
XIII. ZABEZPIECZENIEzamówienia
NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zamawiający nie wymaga od wybranego Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego
wykonania umowy.
za
XIV.
WYJAŚNIENIA I ZMIANA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia WP zgodnie z § 23
Regulaminu (...).
XV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 60 dni od upływu terminu do składania
ofert.
XVI. INFORMACJE O SPOSOBIEzamówienia
POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z
WYKONAWCAMI
1.
Oświadczenia, wnioski oraz zawiadomienia Wykonawcy przekazują pisemnie z
zastrzeżeniem ust. 3.
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje związane z prowadzonym
postępowaniem Zamawiający może przekazywać za pomocą faksu lub drogą
elektroniczną na adres wskazany w formularzu ofertowym.
Oświadczenia, wnioski oraz zawiadomienia, o których mowa w ust.1 przekazywane przez
Wykonawcę za pomocą faksu lub drogą elektroniczną uważa się za złożone w terminie,
jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie
potwierdzona pisemnie.
Termin, o którym mowa w ust. 3 upływa w dniu roboczym o godz. 15:00.
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje, o których
mowa w ust.1 i 2, faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej
potwierdza fakt ich otrzymania.
XVIII. TRYB OGŁOSZENIA WYNIKÓW PRZETARGU
Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który złoży ofertę najkorzystniejszą
z punktu widzenia kryteriów przyjętych w WP.
O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy złożyli oferty, wskazując nazwę firmy oraz adres, siedzibę oraz
cenę tego Wykonawcy, którego ofertę wybrano.
Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i miejscu podpisania umowy.
XIX. PROTESTY
zamówienia
1.
Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu, którzy złożyli oferty i którzy w toku
postępowania nie zostali ostatecznie wykluczeni z postępowania ani też ich oferty nie
zostały ostatecznie odrzucone mogą wnieść pisemny protest na następujące czynności
Zamawiającego:
- wybór oferty,
zamówienia
za- unieważnienie postępowania,
- wykluczenie z postępowania wykonawcy składającego protest,
- odrzucenie oferty złożonej przez wykonawcę składającego protest.
2. Protest wnosi się do Zamawiającego w terminie 5 dni od dnia, w którym Wykonawca
powziął lub mógł powziąć wiadomość o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę
wniesienia protestu. Protest uważa się za wniesiony z chwilą, gdy dotarł on do
zaZamawiającego w taki sposób, że mógł zapoznać się z jego treścią.
3. Wniesienie protestu dopuszczalne jest tylko przed zawarciem umowy.
4. Zamawiający odrzuca protest wniesiony po terminie, wniesiony przez podmiot
zamówienia
nieuprawniony lub z innych przyczyn niedopuszczalny.
5. Protest Wykonawcy powinien wskazywać oprotestowaną czynność Zamawiającego, a
także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i
prawnych Wykonawców uzasadniających wniesienie protestu.
6. Zamawiający rozstrzyga protest nie później niż w terminie 14 dni od dnia jego wniesienia
z zastrzeżeniem ust.7.
W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo przedłużyć termin
rozstrzygnięcia protestu do 21 dni.
Rozstrzygnięcie protestu jest ostateczne i nie przysługują od niego środki odwoławcze.
W przypadku złożenia w postępowaniu jednej oferty i dokonaniu jej wyboru przez
Zamawiającego, Wykonawcy nie przysługują środki odwoławcze.
XX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W przypadku oferty złożonej przez osobę fizyczną lub osobę fizyczną prowadzącą
działalność gospodarczą, Zamawiający wymaga, aby przed podpisaniem umowy
Wykonawca podał nr PESEL.
W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, Zamawiający wymaga, aby przedłożyli oni przed zawarciem umowy w
sprawie zamówienia, umowę regulującą ich współpracę.
Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówień w terminie nie krótszym niż 5 dni od
dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.
Zamawiający może zawrzeć umowę przed upływem terminu, o którym mowa w ust.3
w przypadku, jeśli złożono tylko jedną ofertę.
Do spraw nie uregulowanych w niniejszych Warunkach Przetargu mają zastosowanie
przepisy zawarte w Regulaminie (...).

Uwagi:
XXI. INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ MPK W POZNANIU
zamówienia
SP. Z O.O. W ZWIĄZKU Z PROWADZONYM
POSTĘPOWANIEM O UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Poznaniu Spółka z ograniczoną
odpowiedzialnością (dalej jako: ,,MPK" lub ,,Zamawiający") dba o prywatność osób, których
dane uzyskuje w ramach organizowanych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
za
Państwa
dane są u nas bezpieczne i związku z tym, na podstawie art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz
art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej
jako: ,,RODO"), poniżej informujemy o przetwarzaniu danych osobowych w naszej spółce
oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało.
1. Administrator danych, Inspektor ochrony danych.
Administratorem danych osobowych osób, których dane zostają przekazane
Zamawiającemu przez wykonawców w związku z ubieganiem się przez wykonawców o
udzielenie zamówienia publicznego jest Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w
Poznaniu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (MPK), ul. Głogowska 131/133, 60-
244 Poznań. MPK powołało Inspektorazamówienia
ochrony danych osobowych, z którym można
nawiązać kontakt pod w/w adresem lub mailowo: ido@mpk.poznan.pl.
2. Cel przetwarzania
Dane osobowe są przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie
niniejszego zamówienia publicznego.
3. Podstawa prawna przetwarzania ZAMÓWIENIA
zaDane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z prawnie
Tt
uzasadnionym interesem realizowanym przez administratora, tj. zapewnienie
prawidłowego przebiegu postępowania.
4. Odbiorcy danych
Odbiorcami danych osobowych będą upoważnieni pracownicy MPK odpowiedzialni za
przeprowadzenie postępowania oraz podmioty realizujące usługi na rzecz MPK (np. usługi
IT, doradztwo prawne). Odbiorcami danych mogą być również osoby lub podmioty,
którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania w oparciu o § 74 ust.3
Regulaminu udzielania zamówień w MPK Poznań Sp. z o.o. nieobjętych ustawą Prawo
Zamówień Publicznych.
5. Okres przechowywania
Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekroczy 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania danych osobowych
Podanie danych osobowych jest obowiązkowe.
7. Uprawnienia
Osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje: prawo dostępu do danych osobowych,
ich sprostowania, usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych. Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania. W razie uznania, że doszło do naruszenia ochrony
danych, osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo do wniesienia skargi do
Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Kategorie przetwarzanych danych osobowych
Administrator przetwarza następujące kategorie danych osobowych, których nie uzyskał
bezpośrednio od osoby, której dane dotyczą (np. dane osoby skierowanej do realizacji
zamówienia, podwykonawcy, pełnomocnika, członka organu), w zależności od potrzeb:
imiona i nazwiska, imiona rodziców, miejsce i datę urodzenia, obywatelstwo, adres
zamieszkania, adres korespondencyjny, PESEL, NIP, serię i numer dokumentu
potwierdzającego tożsamość, datę jego wydania oraz datę ważności dokumentu, podmiot
wydający dokument; numer telefonu komórkowego, adres poczty elektronicznej, miejsce
pracy, stanowisko.
9. Źródło danych
Zamawiający uzyskał dane osobowe bezpośrednio od wykonawcy lub z publicznie
dostępnych rejestrów.

Kontakt:
Osoba uprawniona do kontaktu z Wykonawcami:
Paweł Świdziński
e-mail: zamowienia_publiczne@mpk.poznan.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.