Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa okresowego rocznego przeglądu przewodów kominowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa okresowego rocznego przeglądu przewodów kominowych

Data zamieszczenia: 2024-04-08
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Myszkowie
ul. Kwiatkowskiego 2
42-300 Myszków
powiat: myszkowski
tel. (034) 315-98-12, (34) 315-99-31, +48 881-45- 40-40
nia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Myszków
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (034) 315-98-12
Termin składania ofert: 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
usługa ,,Okresowego rocznego przeglądu przewodów kominowych w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie"
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Szczegółowy opis usługi znajduje się w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia

CPV: 71356100-9

Dokument nr: OFIN.262.15.2024, RC/15/2024

Składanie ofert:
II.
Ofertę
należy
złożyć
drogą
elektroniczną
na
adres
zamowie-
nia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl w terminie do dnia 19.04.2024 r. do godz. 12:30

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN WYKONANIA:Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 30.04.2024r.
5. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Sąd Rejonowy Ul. Kwiatkowskiego 2, 42-300 Myszków

Wymagania:
2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA:
Powyższe postępowanie nie podlega art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r.
Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2023, poz. 1605 ze zm.), tj. wartość zamówienia nie
przekracza 130 tys. złotych, jednakże w oparciu o art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia
2009r. o finansach publicznych (tj. Dz.U.2023. poz. 1270 z późn. zm.)
6. ZALICZKI:
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania
zamówienia.
7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu;
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
? kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej;
? sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
? zdolności technicznej lub zawodowej.
2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych wa-
runków udziału w postępowaniu na podstawie danych i informacji zawartych w zło-
żonych z ofertą dokumentach.
3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwier-
dzających okoliczności, o których mowa w pkt 1 pkt b), jeżeli Zamawiający posiada
oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za po-
mocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów pu-
blicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.).
8. OPIS SPOSOBU OCENY OFERTY:
1. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo w kwocie netto i brutto, tj. z uwzględ-
nieniem ewentualnego należnego podatku VAT. Wszystkie ceny jednostkowe i warto-
ści należy podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2. Zamawiający dokona oceny złożonych ważnych ofert (tj. złożonych w terminie oraz
spełniających wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym) na podstawie
kryteriów:
o Cena (C) - 100%
3. W przypadku, gdy oferent przedstawi rażąco niską cenę, oferta zostanie uznana za
nieważną. Rażąco niska cena, to cena nieadekwatnie zaniżona w stosunku do
warunków rynkowych.
9.SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta powinna zawierać:
I.
1. Formularz oferty - załącznik nr 2 - z podpisem i pieczątką osób uprawnionych do
składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, zawierający nazwę i adres Wykonawcy,
NIP, cenę netto, cenę brutto, termin realizacji zamówienia itd.
2. Aktualny certyfikat do wykonywania czynności wymienionych w zapytaniu.
3. Zaakceptowany wzór oświadczenia zgodnie art 13 lub 14 RODO
4. Zaakceptowany wzór oświadczenia w zakresie przeciwdziałania agresji
III.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
IV.
Zamawiający poprawia w ofercie:
1. oczywiste omyłki pisarskie,
2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek,
3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków
zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
V.- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
VI.Zamawiający wzywa Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do uzu-
pełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów.
VII.
Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia Wykonawcę z najtańszą złożoną
ofertą, zgodnie z treścią zamówienia.VIII.
Kryterium oceny ofert stanowi Cena = 100% . Z Wykonawcą, który zaoferuje najniższą
cenę.
IX. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania
przyczyny.
11. UNIEWAŻNIENIE:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego z przyczyn
organizacyjnych, technicznych i/lub prawnych.

Kontakt:
10. OSOBY DO KONTAKTU:
Osoba upoważniona do kontaktu - Pani Martyna Olczyk - (34) 315-99-31 oraz +48 881-45-
40-40 e-mail: zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.