Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa okresowego rocznego przeglądu przewodów kominowych |
Data zamieszczenia: | 2024-04-08 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Myszkowie ul. Kwiatkowskiego 2 42-300 Myszków powiat: myszkowski tel. (034) 315-98-12, (34) 315-99-31, +48 881-45- 40-40 nia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Myszków |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (034) 315-98-12 |
Termin składania ofert: | 2024-04-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
usługa ,,Okresowego rocznego przeglądu przewodów kominowych w budynku Sądu Rejonowego w Myszkowie" 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Szczegółowy opis usługi znajduje się w załączniku nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia CPV: 71356100-9 Dokument nr: OFIN.262.15.2024, RC/15/2024 Składanie ofert: II. Ofertę należy złożyć drogą elektroniczną na adres zamowie- nia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl w terminie do dnia 19.04.2024 r. do godz. 12:30 Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN WYKONANIA:Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 30.04.2024r. 5. MIEJSCE REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Sąd Rejonowy Ul. Kwiatkowskiego 2, 42-300 Myszków Wymagania: 2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA: Powyższe postępowanie nie podlega art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2023, poz. 1605 ze zm.), tj. wartość zamówienia nie przekracza 130 tys. złotych, jednakże w oparciu o art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (tj. Dz.U.2023. poz. 1270 z późn. zm.) 6. ZALICZKI: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 7. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu; b) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: ? kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej; ? sytuacji ekonomicznej lub finansowej; ? zdolności technicznej lub zawodowej. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców wyżej wskazanych wa- runków udziału w postępowaniu na podstawie danych i informacji zawartych w zło- żonych z ofertą dokumentach. 3. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwier- dzających okoliczności, o których mowa w pkt 1 pkt b), jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za po- mocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów pu- blicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.). 8. OPIS SPOSOBU OCENY OFERTY: 1. Cena oferty musi być podana w PLN cyfrowo w kwocie netto i brutto, tj. z uwzględ- nieniem ewentualnego należnego podatku VAT. Wszystkie ceny jednostkowe i warto- ści należy podawać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2. Zamawiający dokona oceny złożonych ważnych ofert (tj. złożonych w terminie oraz spełniających wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym) na podstawie kryteriów: o Cena (C) - 100% 3. W przypadku, gdy oferent przedstawi rażąco niską cenę, oferta zostanie uznana za nieważną. Rażąco niska cena, to cena nieadekwatnie zaniżona w stosunku do warunków rynkowych. 9.SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY Oferta powinna zawierać: I. 1. Formularz oferty - załącznik nr 2 - z podpisem i pieczątką osób uprawnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, zawierający nazwę i adres Wykonawcy, NIP, cenę netto, cenę brutto, termin realizacji zamówienia itd. 2. Aktualny certyfikat do wykonywania czynności wymienionych w zapytaniu. 3. Zaakceptowany wzór oświadczenia zgodnie art 13 lub 14 RODO 4. Zaakceptowany wzór oświadczenia w zakresie przeciwdziałania agresji III. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. IV. Zamawiający poprawia w ofercie: 1. oczywiste omyłki pisarskie, 2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty V.- niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. VI.Zamawiający wzywa Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do uzu- pełnienia dokumentów lub złożenia wyjaśnień dotyczących złożonych dokumentów. VII. Zamawiający wybierze do realizacji zamówienia Wykonawcę z najtańszą złożoną ofertą, zgodnie z treścią zamówienia.VIII. Kryterium oceny ofert stanowi Cena = 100% . Z Wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę. IX. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 11. UNIEWAŻNIENIE: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia zapytania ofertowego z przyczyn organizacyjnych, technicznych i/lub prawnych. Kontakt: 10. OSOBY DO KONTAKTU: Osoba upoważniona do kontaktu - Pani Martyna Olczyk - (34) 315-99-31 oraz +48 881-45- 40-40 e-mail: zamowienia.publiczne@myszkow.sr.gov.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024