Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4083z ostatnich 7 dni
24364z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana źródeł ogrzewania i dostosowanie pomieszczeń i instalacji do nowych źródeł...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana źródeł ogrzewania i dostosowanie pomieszczeń i instalacji do nowych źródeł ogrzewania

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Województwo Pomorskie
Okopowa 21/27
80-810 Gdańsk
powiat: Gdańsk
zamowienia@pomorskie.eu
https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie
Województwo: pomorskie
Miasto: Gdańsk
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-29 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wymiana źródeł ogrzewania i dostosowanie pomieszczeń i instalacji do nowych źródeł ogrzewania w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Województwa Pomorskiego
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ,,Wymiana źródeł ogrzewania i dostosowanie pomieszczeń i instalacji do nowych źródeł ogrzewania w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Województwa Pomorskiego".
2.Zadanie wykonywane będzie na podstawie projektów architektoniczno-budowlanych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
3.Całe zamówienie podzielone jest na 4 oddzielne części zgodnie z lokalizacją budynków.
4.Jedna kompletna instalacja z zakończonymi wszystkimi pracami, tj. wszystkie elementy zamówienia dotyczące jednego lokalu (jedno źródło ogrzewania), stanowić będą jeden etap realizacji umowy.
5.Zakres robót podzielony jest na 4 części, w następujących lokalizacjach:
CZĘŚĆ NR 1: 82-410 Śledziówka 8 i 8A - 2 źródła ogrzewania (2 etapy);
CZĘŚĆ NR 2: 83-120 Rybaki Ul. Wałowa 2 - 1 źródło ogrzewania;
CZĘŚĆ NR 3: 83-021 Krępiec 6 - 1 źródło ogrzewania;
CZĘŚĆ NR 4: 83-020 Kiezmark Ul. Gdańska 1/1 i 1/2 - 2 źródła ogrzewania (2 etapy).
6.Zakres robót obejmuje m.in. (w zależności od lokalizacji) wykonanie:
a)instalacji:
-zimniej i ciepłej wody użytkowej - zakres robót obejmuje budowę wewnętrznej instalacji zimnej i ciepłej wody, zasilającej przybory sanitarne istniejące lub projektowane
-w obrębie określonego lokalu,
-centralnego ogrzewania - zakres robót obejmuje budowę instalacji c.o.
-wraz z montażem grzejników oraz źródła ciepła - kotła na paliwo stałe 5 klasy energetycznej zgodnego z wymaganiami ekoprojektu,
-wentylacji i odprowadzania spalin - zakres robót obejmuje budowę instalacji wentylacyjnej oraz odprowadzania spalin z kotła na paliwo stałe,
-elektrycznej na potrzeby zasilania urządzeń kotła wraz z automatyką - zakres robót obejmuje wykonanie oddzielnego obwodu od rozdzielni głównej do kotłowni;
b)robót rozbiórkowych:
-demontaż starych pieców,
-demontaż starych rurociągów c.o. wraz z armaturą,
-demontaż ścianek działowych,
-demontaż drzwi i okien,
-wybicie otworów w ścianach pod przewody projektowanych instalacji,
-uprzątnięcie i utylizacja materiałów porozbiórkowych;
c)pozostałych robót:
-podłączenie projektowanych urządzeń do istniejących instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej,
-podłączenie projektowanych urządzeń do istniejących instalacji c.o. rurami stalowymi cienkościennymi wraz z armaturą,
-dostarczenie i montaż kanałów kominowych ocieplonych na potrzeby wentylacji i odprowadzenia spalin,
-dostarczenie i montaż kotła na paliwo stałe spełniający wymagania 5 klasy zgodnie z normą PN-EN 303-5:2012 lub równoważną oraz dyrektywy UE nr: 2009/125/WE zgodnej z Ecodesign,
-dostarczenie i montaż zbiornika buforowego (izolowanego) instalacji c.o.,
-dostarczenie i montaż zbiornika ciepłej wody użytkowej (c.o. + grzałki elektryczne),
-wykonanie izolacji z pianki poliuretanowej,
-zamurowanie przekuć wraz z uzupełnieniem brakujących tynków w miejscach po przeprowadzonych robotach instalacyjnych,
-budowa ścianek działowych wraz z przygotowaniem powierzchni i malowaniem na kolor uzgodniony z użytkownikiem,
-osadzenie tulei ochronnych,
-wykonanie nowych obwodów elektrycznych do zasilania i sterowania piecem,
-dostosowanie kominów spalinowych i wentylacyjnych do obowiązujących przepisów,
-próby i badania instalacji,
-montaż drzwi i okien do kotłowni,
-naprawa powierzchni (ścian, podłóg, sufitów, w zależności od potrzeb) po ingerencjach związanych z realizacją zadania, np.: wypełnienie dziur/otworów, cekolowanie, gruntowanie, malowanie, w celu odtworzenia walorów estetycznych,
-wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej po wymianie pieców,
-wykonanie badań elektrycznych po wykonaniu instalacji elektrycznej,
-wykonanie badań kominiarskich (sprawdzenie wentylacji i wykonania zgodnie z przepisami),
-przeszkolenie użytkowników w zakresie użytkowania i obsługi nowych pieców.
6a. Wykonawca zapewni serwis i pomoc w użytkowaniu pieców w pierwszym sezonie grzewczym po odbiorze robót.
6b. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu zamówienia zapewni udział:
-osoby posiadającej kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim,
-osoby posiadającej świadectwo kwalifikacyjne kat. E, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci grupy 1 na stanowisku Eksploatacji,
-osoby wpisanej do centralnego rejestru charakterystyki energetycznej budynków uprawnionej do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej.
7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 określają:
1)projekt architektoniczno - budowlany (Śledziówka 8 lok. 1)
2)projekt architektoniczno - budowlany (Śledziówka 8 lok. 2)
3)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Śledziówka 8 lok. 1)
4)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Śledziówka 8 lok. 2)
które stanowią załącznik nr 1a do SWZ pn. ,,OPZ część nr 1" (plik .zip);
oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 2a do SWZ.
Zamawiający wskazuje, że w dokumentacji, o której mowa powyżej w pkt 1-4), budynek Śledziówka 8 występuje pn. Śledziówka 8 lok. nr 1, a budynek Śledziówka 8a występuje pn. Śledziówka 8 lok. nr 2.
8.Zamawiający udostępnia też przedmiary oraz rysunki dla każdej z części postępowania, które mają charakter pomocniczy (załącznik nr 1e do SWZ [plik .zip]).
9.Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń zawartych we wskazanej dokumentacji a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek lub zmian. Dane określone w załączonej dokumentacji uważane są jako wartości docelowe, w których dopuszczalne są zmiany w ramach uzgodnień z Zamawiającym.
10.Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych rozwiązań, a w przypadku wyniknięcia rozbieżności w zaprojektowanych rozwiązaniach, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia.
11.Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w wycenie i ofercie zapasów i dodatkowych kosztów jakie mogą wystąpić przy robotach budowlanych takich jak te będące przedmiotem niniejszej inwestycji.
12.Uwaga:
Prace prowadzone będą w użytkowanych lokalach mieszkalnych.
Teren prowadzonych prac musi być prawidłowo zabezpieczony i oznakowany.
13.Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał na własny koszt wizji lokalnej miejsc wykonywania prac i ich otoczenia.
Wizja lokalna dla części nr 1 postępowania odbędzie się dnia 19.04.2024 r. o godz. 9:00 w miejscu: Śledziówka 8 i 8A, kod pocztowy: 82-410.
Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy.
Telefon do kontaktu w sprawie wizji lokalnej: 58 32 68 776.
14.Minimalny termin okresu gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia to 48 miesięcy.
Niezależnie od udzielonej gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia, która stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, tj. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat jeśli chodzi o zamontowane urządzenia oraz przed upływem pięciu lat jeśli chodzi o roboty budowlane. Powyższe terminy liczone są od dnia odbioru końcowego robót.
15.Prawem właściwym dla niniejszego zamówienia (w tym dla umowy zawartej w wyniku tego postępowania i dla oceny skutków prawnych wszystkich dokumentów w tym zamówieniu) jest prawo polskie, z uwzględnieniem prawa Unii Europejskiej.
16.We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
17.W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów, to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
18.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
19.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
C.D. w sekcji IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ,,Wymiana źródeł ogrzewania i dostosowanie pomieszczeń i instalacji do nowych źródeł ogrzewania w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Województwa Pomorskiego".
2.Zadanie wykonywane będzie na podstawie projektów architektoniczno-budowlanych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
3.Całe zamówienie podzielone jest na 4 oddzielne części zgodnie z lokalizacją budynków.
4.Jedna kompletna instalacja z zakończonymi wszystkimi pracami, tj. wszystkie elementy zamówienia dotyczące jednego lokalu (jedno źródło ogrzewania), stanowić będą jeden etap realizacji umowy.
5.Zakres robót podzielony jest na 4 części, w następujących lokalizacjach:
CZĘŚĆ NR 1: 82-410 Śledziówka 8 i 8A - 2 źródła ogrzewania (2 etapy);
CZĘŚĆ NR 2: 83-120 Rybaki Ul. Wałowa 2 - 1 źródło ogrzewania;
CZĘŚĆ NR 3: 83-021 Krępiec 6 - 1 źródło ogrzewania;
CZĘŚĆ NR 4: 83-020 Kiezmark Ul. Gdańska 1/1 i 1/2 - 2 źródła ogrzewania (2 etapy).
6.Zakres robót obejmuje m.in. (w zależności od lokalizacji) wykonanie:
a)instalacji:
-zimniej i ciepłej wody użytkowej - zakres robót obejmuje budowę wewnętrznej instalacji zimnej i ciepłej wody, zasilającej przybory sanitarne istniejące lub projektowane
-w obrębie określonego lokalu,
-centralnego ogrzewania - zakres robót obejmuje budowę instalacji c.o.
-wraz z montażem grzejników oraz źródła ciepła - kotła na paliwo stałe 5 klasy energetycznej zgodnego z wymaganiami ekoprojektu,
-wentylacji i odprowadzania spalin - zakres robót obejmuje budowę instalacji wentylacyjnej oraz odprowadzania spalin z kotła na paliwo stałe,
-elektrycznej na potrzeby zasilania urządzeń kotła wraz z automatyką - zakres robót obejmuje wykonanie oddzielnego obwodu od rozdzielni głównej do kotłowni;
b)robót rozbiórkowych:
-demontaż starych pieców,
-demontaż starych rurociągów c.o. wraz z armaturą,
-demontaż ścianek działowych,
-demontaż drzwi i okien,
-wybicie otworów w ścianach pod przewody projektowanych instalacji,
-uprzątnięcie i utylizacja materiałów porozbiórkowych;
c)pozostałych robót:
-podłączenie projektowanych urządzeń do istniejących instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej,
-podłączenie projektowanych urządzeń do istniejących instalacji c.o. rurami stalowymi cienkościennymi wraz z armaturą,
-dostarczenie i montaż kanałów kominowych ocieplonych na potrzeby wentylacji i odprowadzenia spalin,
-dostarczenie i montaż kotła na paliwo stałe spełniający wymagania 5 klasy zgodnie z normą PN-EN 303-5:2012 lub równoważną oraz dyrektywy UE nr: 2009/125/WE zgodnej z Ecodesign,
-dostarczenie i montaż zbiornika buforowego (izolowanego) instalacji c.o.,
-dostarczenie i montaż zbiornika ciepłej wody użytkowej (c.o. + grzałki elektryczne),
-wykonanie izolacji z pianki poliuretanowej,
-zamurowanie przekuć wraz z uzupełnieniem brakujących tynków w miejscach po przeprowadzonych robotach instalacyjnych,
-budowa ścianek działowych wraz z przygotowaniem powierzchni i malowaniem na kolor uzgodniony z użytkownikiem,
-osadzenie tulei ochronnych,
-wykonanie nowych obwodów elektrycznych do zasilania i sterowania piecem,
-dostosowanie kominów spalinowych i wentylacyjnych do obowiązujących przepisów,
-próby i badania instalacji,
-montaż drzwi i okien do kotłowni,
-naprawa powierzchni (ścian, podłóg, sufitów, w zależności od potrzeb) po ingerencjach związanych z realizacją zadania, np.: wypełnienie dziur/otworów, cekolowanie, gruntowanie, malowanie, w celu odtworzenia walorów estetycznych,
-wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej po wymianie pieców,
-wykonanie badań elektrycznych po wykonaniu instalacji elektrycznej,
-wykonanie badań kominiarskich (sprawdzenie wentylacji i wykonania zgodnie z przepisami),
-przeszkolenie użytkowników w zakresie użytkowania i obsługi nowych pieców.
6a. Wykonawca zapewni serwis i pomoc w użytkowaniu pieców w pierwszym sezonie grzewczym po odbiorze robót.
6b. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu zamówienia zapewni udział:
-osoby posiadającej kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim,
-osoby posiadającej świadectwo kwalifikacyjne kat. E, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci grupy 1 na stanowisku Eksploatacji,
-osoby wpisanej do centralnego rejestru charakterystyki energetycznej budynków uprawnionej do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej.
7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 określają:
1)projekt architektoniczno - budowlany (ul. Wałowa 2, Rybaki)
2)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (ul. Wałowa 2, Rybaki)
które stanowią załącznik nr 1b do SWZ pn. ,,OPZ część nr 2" (plik .zip);
oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 2b do SWZ.
8.Zamawiający udostępnia też przedmiary oraz rysunki dla każdej z części postępowania, które mają charakter pomocniczy (załącznik nr 1e do SWZ [plik .zip]).
9.Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń zawartych we wskazanej dokumentacji a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek lub zmian. Dane określone w załączonej dokumentacji uważane są jako wartości docelowe, w których dopuszczalne są zmiany w ramach uzgodnień z Zamawiającym.
10.Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych rozwiązań, a w przypadku wyniknięcia rozbieżności w zaprojektowanych rozwiązaniach, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia.
11.Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w wycenie i ofercie zapasów i dodatkowych kosztów jakie mogą wystąpić przy robotach budowlanych takich jak te będące przedmiotem niniejszej inwestycji.
12.Uwaga:
Prace prowadzone będą w użytkowanych lokalach mieszkalnych.
Teren prowadzonych prac musi być prawidłowo zabezpieczony i oznakowany.
13.Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał na własny koszt wizji lokalnej miejsc wykonywania prac i ich otoczenia.
Wizja lokalna dla części nr 2 postępowania odbędzie się dnia 19.04.2024 r. o godz. 11:30 w miejscu: Ul. Wałowa 2, 83-120 Rybaki.
Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy.
Telefon do kontaktu w sprawie wizji lokalnej: 58 32 68 776.
14.Minimalny termin okresu gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia to 48 miesięcy.
Niezależnie od udzielonej gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia, która stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, tj. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat jeśli chodzi o zamontowane urządzenia oraz przed upływem pięciu lat jeśli chodzi o roboty budowlane. Powyższe terminy liczone są od dnia odbioru końcowego robót.
15.Prawem właściwym dla niniejszego zamówienia (w tym dla umowy zawartej w wyniku tego postępowania i dla oceny skutków prawnych wszystkich dokumentów w tym zamówieniu) jest prawo polskie, z uwzględnieniem prawa Unii Europejskiej.
16.We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
17.W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów, to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
18.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
19.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
C.D. w sekcji IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ,,Wymiana źródeł ogrzewania i dostosowanie pomieszczeń i instalacji do nowych źródeł ogrzewania w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Województwa Pomorskiego".
2.Zadanie wykonywane będzie na podstawie projektów architektoniczno-budowlanych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
3.Całe zamówienie podzielone jest na 4 oddzielne części zgodnie z lokalizacją budynków.
4.Jedna kompletna instalacja z zakończonymi wszystkimi pracami, tj. wszystkie elementy zamówienia dotyczące jednego lokalu (jedno źródło ogrzewania), stanowić będą jeden etap realizacji umowy.
5.Zakres robót podzielony jest na 4 części, w następujących lokalizacjach:
CZĘŚĆ NR 1: 82-410 Śledziówka 8 i 8A - 2 źródła ogrzewania (2 etapy);
CZĘŚĆ NR 2: 83-120 Rybaki Ul. Wałowa 2 - 1 źródło ogrzewania;
CZĘŚĆ NR 3: 83-021 Krępiec 6 - 1 źródło ogrzewania;
CZĘŚĆ NR 4: 83-020 Kiezmark Ul. Gdańska 1/1 i 1/2 - 2 źródła ogrzewania (2 etapy).
6.Zakres robót obejmuje m.in. (w zależności od lokalizacji) wykonanie:
a)instalacji:
-zimniej i ciepłej wody użytkowej - zakres robót obejmuje budowę wewnętrznej instalacji zimnej i ciepłej wody, zasilającej przybory sanitarne istniejące lub projektowane
-w obrębie określonego lokalu,
-centralnego ogrzewania - zakres robót obejmuje budowę instalacji c.o.
-wraz z montażem grzejników oraz źródła ciepła - kotła na paliwo stałe 5 klasy energetycznej zgodnego z wymaganiami ekoprojektu,
-wentylacji i odprowadzania spalin - zakres robót obejmuje budowę instalacji wentylacyjnej oraz odprowadzania spalin z kotła na paliwo stałe,
-elektrycznej na potrzeby zasilania urządzeń kotła wraz z automatyką - zakres robót obejmuje wykonanie oddzielnego obwodu od rozdzielni głównej do kotłowni;
b)robót rozbiórkowych:
-demontaż starych pieców,
-demontaż starych rurociągów c.o. wraz z armaturą,
-demontaż ścianek działowych,
-demontaż drzwi i okien,
-wybicie otworów w ścianach pod przewody projektowanych instalacji,
-uprzątnięcie i utylizacja materiałów porozbiórkowych;
c)pozostałych robót:
-podłączenie projektowanych urządzeń do istniejących instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej,
-podłączenie projektowanych urządzeń do istniejących instalacji c.o. rurami stalowymi cienkościennymi wraz z armaturą,
-dostarczenie i montaż kanałów kominowych ocieplonych na potrzeby wentylacji i odprowadzenia spalin,
-dostarczenie i montaż kotła na paliwo stałe spełniający wymagania 5 klasy zgodnie z normą PN-EN 303-5:2012 lub równoważną oraz dyrektywy UE nr: 2009/125/WE zgodnej z Ecodesign,
-dostarczenie i montaż zbiornika buforowego (izolowanego) instalacji c.o.,
-dostarczenie i montaż zbiornika ciepłej wody użytkowej (c.o. + grzałki elektryczne),
-wykonanie izolacji z pianki poliuretanowej,
-zamurowanie przekuć wraz z uzupełnieniem brakujących tynków w miejscach po przeprowadzonych robotach instalacyjnych,
-budowa ścianek działowych wraz z przygotowaniem powierzchni i malowaniem na kolor uzgodniony z użytkownikiem,
-osadzenie tulei ochronnych,
-wykonanie nowych obwodów elektrycznych do zasilania i sterowania piecem,
-dostosowanie kominów spalinowych i wentylacyjnych do obowiązujących przepisów,
-próby i badania instalacji,
-montaż drzwi i okien do kotłowni,
-naprawa powierzchni (ścian, podłóg, sufitów, w zależności od potrzeb) po ingerencjach związanych z realizacją zadania, np.: wypełnienie dziur/otworów, cekolowanie, gruntowanie, malowanie, w celu odtworzenia walorów estetycznych,
-wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej po wymianie pieców,
-wykonanie badań elektrycznych po wykonaniu instalacji elektrycznej,
-wykonanie badań kominiarskich (sprawdzenie wentylacji i wykonania zgodnie z przepisami),
-przeszkolenie użytkowników w zakresie użytkowania i obsługi nowych pieców.
6a. Wykonawca zapewni serwis i pomoc w użytkowaniu pieców w pierwszym sezonie grzewczym po odbiorze robót.
6b. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu zamówienia zapewni udział:
-osoby posiadającej kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim,
-osoby posiadającej świadectwo kwalifikacyjne kat. E, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci grupy 1 na stanowisku Eksploatacji,
-osoby wpisanej do centralnego rejestru charakterystyki energetycznej budynków uprawnionej do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej.
7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 określają:
1) projekt architektoniczno - budowlany (Krępiec 6)
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Krępiec 6)
które stanowią załącznik nr 1c do SWZ pn. ,,OPZ część nr 3" (plik .zip);
oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 2c do SWZ.
8.Zamawiający udostępnia też przedmiary oraz rysunki dla każdej z części postępowania, które mają charakter pomocniczy (załącznik nr 1e do SWZ [plik .zip]).
9.Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń zawartych we wskazanej dokumentacji a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek lub zmian. Dane określone w załączonej dokumentacji uważane są jako wartości docelowe, w których dopuszczalne są zmiany w ramach uzgodnień z Zamawiającym.
10.Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych rozwiązań, a w przypadku wyniknięcia rozbieżności w zaprojektowanych rozwiązaniach, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia.
11.Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w wycenie i ofercie zapasów i dodatkowych kosztów jakie mogą wystąpić przy robotach budowlanych takich jak te będące przedmiotem niniejszej inwestycji.
12.Uwaga:
Prace prowadzone będą w użytkowanych lokalach mieszkalnych.
Teren prowadzonych prac musi być prawidłowo zabezpieczony i oznakowany.
13.Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał na własny koszt wizji lokalnej miejsc wykonywania prac i ich otoczenia.
Wizja lokalna dla części nr 3 postępowania odbędzie się dnia 18.04.2024 r. o godz. 11:00 w miejscu: Krępiec 6, kod pocztowy: 83-021.
Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy.
Telefon do kontaktu w sprawie wizji lokalnej: 58 32 68 776.
14.Minimalny termin okresu gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia to 48 miesięcy.
Niezależnie od udzielonej gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia, która stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, tj. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat jeśli chodzi o zamontowane urządzenia oraz przed upływem pięciu lat jeśli chodzi o roboty budowlane. Powyższe terminy liczone są od dnia odbioru końcowego robót.
15.Prawem właściwym dla niniejszego zamówienia (w tym dla umowy zawartej w wyniku tego postępowania i dla oceny skutków prawnych wszystkich dokumentów w tym zamówieniu) jest prawo polskie, z uwzględnieniem prawa Unii Europejskiej.
16.We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
17.W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów, to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
18.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
19.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
C.D. w sekcji IX - POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: ,,Wymiana źródeł ogrzewania i dostosowanie pomieszczeń i instalacji do nowych źródeł ogrzewania w budynkach mieszkalnych stanowiących własność Województwa Pomorskiego".
2.Zadanie wykonywane będzie na podstawie projektów architektoniczno-budowlanych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót.
3.Całe zamówienie podzielone jest na 4 oddzielne części zgodnie z lokalizacją budynków.
4.Jedna kompletna instalacja z zakończonymi wszystkimi pracami, tj. wszystkie elementy zamówienia dotyczące jednego lokalu (jedno źródło ogrzewania), stanowić będą jeden etap realizacji umowy.
5.Zakres robót podzielony jest na 4 części, w następujących lokalizacjach:
CZĘŚĆ NR 1: 82-410 Śledziówka 8 i 8A - 2 źródła ogrzewania (2 etapy);
CZĘŚĆ NR 2: 83-120 Rybaki Ul. Wałowa 2 - 1 źródło ogrzewania;
CZĘŚĆ NR 3: 83-021 Krępiec 6 - 1 źródło ogrzewania;
CZĘŚĆ NR 4: 83-020 Kiezmark Ul. Gdańska 1/1 i 1/2 - 2 źródła ogrzewania (2 etapy).
6.Zakres robót obejmuje m.in. (w zależności od lokalizacji) wykonanie:
a)instalacji:
-zimniej i ciepłej wody użytkowej - zakres robót obejmuje budowę wewnętrznej instalacji zimnej i ciepłej wody, zasilającej przybory sanitarne istniejące lub projektowane
-w obrębie określonego lokalu,
-centralnego ogrzewania - zakres robót obejmuje budowę instalacji c.o.
-wraz z montażem grzejników oraz źródła ciepła - kotła na paliwo stałe 5 klasy energetycznej zgodnego z wymaganiami ekoprojektu,
-wentylacji i odprowadzania spalin - zakres robót obejmuje budowę instalacji wentylacyjnej oraz odprowadzania spalin z kotła na paliwo stałe,
-elektrycznej na potrzeby zasilania urządzeń kotła wraz z automatyką - zakres robót obejmuje wykonanie oddzielnego obwodu od rozdzielni głównej do kotłowni;
b)robót rozbiórkowych:
-demontaż starych pieców,
-demontaż starych rurociągów c.o. wraz z armaturą,
-demontaż ścianek działowych,
-demontaż drzwi i okien,
-wybicie otworów w ścianach pod przewody projektowanych instalacji,
-uprzątnięcie i utylizacja materiałów porozbiórkowych;
c)pozostałych robót:
-podłączenie projektowanych urządzeń do istniejących instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej,
-podłączenie projektowanych urządzeń do istniejących instalacji c.o. rurami stalowymi cienkościennymi wraz z armaturą,
-dostarczenie i montaż kanałów kominowych ocieplonych na potrzeby wentylacji i odprowadzenia spalin,
-dostarczenie i montaż kotła na paliwo stałe spełniający wymagania 5 klasy zgodnie z normą PN-EN 303-5:2012 lub równoważną oraz dyrektywy UE nr: 2009/125/WE zgodnej z Ecodesign,
-dostarczenie i montaż zbiornika buforowego (izolowanego) instalacji c.o.,
-dostarczenie i montaż zbiornika ciepłej wody użytkowej (c.o. + grzałki elektryczne),
-wykonanie izolacji z pianki poliuretanowej,
-zamurowanie przekuć wraz z uzupełnieniem brakujących tynków w miejscach po przeprowadzonych robotach instalacyjnych,
-budowa ścianek działowych wraz z przygotowaniem powierzchni i malowaniem na kolor uzgodniony z użytkownikiem,
-osadzenie tulei ochronnych,
-wykonanie nowych obwodów elektrycznych do zasilania i sterowania piecem,
-dostosowanie kominów spalinowych i wentylacyjnych do obowiązujących przepisów,
-próby i badania instalacji,
-montaż drzwi i okien do kotłowni,
-naprawa powierzchni (ścian, podłóg, sufitów, w zależności od potrzeb) po ingerencjach związanych z realizacją zadania, np.: wypełnienie dziur/otworów, cekolowanie, gruntowanie, malowanie, w celu odtworzenia walorów estetycznych,
-wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej po wymianie pieców,
-wykonanie badań elektrycznych po wykonaniu instalacji elektrycznej,
-wykonanie badań kominiarskich (sprawdzenie wentylacji i wykonania zgodnie z przepisami),
-przeszkolenie użytkowników w zakresie użytkowania i obsługi nowych pieców.
6a. Wykonawca zapewni serwis i pomoc w użytkowaniu pieców w pierwszym sezonie grzewczym po odbiorze robót.
6b. Wykonawca podczas realizacji przedmiotu zamówienia zapewni udział:
-osoby posiadającej kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim,
-osoby posiadającej świadectwo kwalifikacyjne kat. E, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń i sieci grupy 1 na stanowisku Eksploatacji,
-osoby wpisanej do centralnego rejestru charakterystyki energetycznej budynków uprawnionej do sporządzania świadectw charakterystyki energetycznej.
7.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 określają:
1) projekt architektoniczno - budowlany (ul. Gdańska 1 lokal nr 1, Kiezmark)
2) projekt architektoniczno - budowlany (ul. Gdańska 1 lokal nr 2, Kiezmark)
3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (ul. Gdańska 1 lokal nr 1, Kiezmark)
4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (ul. Gdańska 1 lokal nr 2, Kiezmark)
które stanowią załącznik nr 1d do SWZ pn. ,,OPZ część nr 4" (plik .zip);
oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 2d do SWZ.
8.Zamawiający udostępnia też przedmiary oraz rysunki dla każdej z części postępowania, które mają charakter pomocniczy (załącznik nr 1e do SWZ [plik .zip]).
9.Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń zawartych we wskazanej dokumentacji a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich poprawek lub zmian. Dane określone w załączonej dokumentacji uważane są jako wartości docelowe, w których dopuszczalne są zmiany w ramach uzgodnień z Zamawiającym.
10.Wykonawca jest zobowiązany do weryfikacji podanych rozwiązań, a w przypadku wyniknięcia rozbieżności w zaprojektowanych rozwiązaniach, Wykonawca nie będzie rościł praw do dodatkowego wynagrodzenia.
11.Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w wycenie i ofercie zapasów i dodatkowych kosztów jakie mogą wystąpić przy robotach budowlanych takich jak te będące przedmiotem niniejszej inwestycji.
12.Uwaga:
Prace prowadzone będą w użytkowanych lokalach mieszkalnych.
Teren prowadzonych prac musi być prawidłowo zabezpieczony i oznakowany.
13.Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał na własny koszt wizji lokalnej miejsc wykonywania prac i ich otoczenia.
Wizja lokalna dla części nr 4 postępowania odbędzie się dnia 18.04.2024 r. o godz. 9:00 w miejscu: ul Gdańska 1 i 1A, 83-020 Kiezmark.
Udział w wizji lokalnej nie jest obowiązkowy.
Telefon do kontaktu w sprawie wizji lokalnej: 58 32 68 776.
14.Minimalny termin okresu gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia to 48 miesięcy.
Niezależnie od udzielonej gwarancji na roboty budowlane i zamontowane urządzenia, która stanowi kryterium oceny ofert, Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, tj. Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat jeśli chodzi o zamontowane urządzenia oraz przed upływem pięciu lat jeśli chodzi o roboty budowlane. Powyższe terminy liczone są od dnia odbioru końcowego robót.
15.Prawem właściwym dla niniejszego zamówienia (w tym dla umowy zawartej w wyniku tego postępowania i dla oceny skutków prawnych wszystkich dokumentów w tym zamówieniu) jest prawo polskie, z uwzględnieniem prawa Unii Europejskiej.
16.We wszystkich zapisach SWZ oraz jej załącznikach, w których Zamawiający odwołuje się do norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia bądź wskazane są znaki towarowe, parametry lub źródła pochodzenia (nazwy producentów lub urządzeń), zgodnie z art. 99 ust. 5 oraz art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
17.W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów konkretnych producentów, to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty o co najmniej takich samych parametrach technicznych oraz jakościowych. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów, wydajność, trwałość oraz jakość jest nie gorsza od jakości materiałów, produktów opisanych w SWZ.
18.Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
19.Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.
C.D. w sekcji IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

CPV: 45300000-0, 45320000-6,45330000-9-,45331100-7,45331210-1,45332000-3,45210000-2,45310000-3,51900000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00276752, DAZ-Z.272.16.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-29 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w j. polskim, w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy zakupowej (dalej:Platforma).
2.Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy za pomocą formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego".
3.Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń,wniosków,zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat,że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
4.Zamawiający dopuszcza,awaryjnie,komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: zamowienia@pomorskie.eu (nie dotyczy składania ofert wraz z załącznikami).
5.Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem Platformy. Informacje,zawiadomienia,zmiany,odpowiedzi-Zamawiający będzie zamieszczał na Platformie. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca,będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem Platformy do konkretnego Wykonawcy, na adres mailowy wskazany w ofercie Wykonawcy.
6.Wykonawca, jako podmiot profesjonalny,ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości przesłanych przez Zamawiającego,bezpośrednio na Platformie zakupowej oraz na poczcie elektronicznie-pod adresem wskazanym w ofercie, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
7.Zamawiający wskazuje niezbędne wymagania techniczne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1)stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 256 kb/s;
2)przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej dostępnej wersji,z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu ,,cookies".
Ponadto Zamawiający informuję,że występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów (pliki można spakować programem do archiwizacji np. 7-Zip.) przy maksymalnej wielkości 150 MB.
8.Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej Platformy pod linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący
2)zapoznał i stosuje się do aktualnej Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
9.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy w szczególności za sytuację,gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np.złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art.221 ustawy Pzp.
10.Zamawiający informuje,że instrukcje korzystania z Platformy, dotyczące
w szczególności logowania,składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu Platformy znajdują się w zakładce ,,Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Pozostałe informacje zawarte na Platformie,a nie dotyczące technicznego z niej korzystania,nie są wiążące dla Wykonawców.
11.W zakresie kwestii nieuregulowanych niniejszą SWZ obowiązują przepisy ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Województwa Pomorskiego z siedzibą przy Ul. Okopowej 21/27, 80-810 Gdańsk, tel. 58 326 87 58 adres e-mail: zamowienia@pomorskie.eu
2.W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@pomorskie.eu
3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4.Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1)ustawa z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych;
2)ustawa z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych;
3)ustawa z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4)art. 6 pkt.1 lit. c RODO
- przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5.Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74-76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6.Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art.78 ust.1 i 4 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata - przez cały okres obowiązywania umowy.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7.Posiada Pani/Pan prawo:
1)żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2)żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3)usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
4)żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 PZP wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
8.Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
9.Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z PZP.
12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-29 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pomorskie

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.