Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty elektryczne polegające na: modernizacji instalacji elektrycznej na poddaszu oraz...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty elektryczne polegające na: modernizacji instalacji elektrycznej na poddaszu oraz naprawie gniazd wtykowych w budynku

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
ul. Pszczelińska 99
05-840 Brwinów
powiat: pruszkowski
+48 221256227
j.cudzik@cdr.gov.pl
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/cdr-brwinow/demand/notice/public/126499/details
Województwo: mazowieckie
Miasto: Brwinów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: +48 221256227
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty elektryczne polegające na: modernizacji instalacji elektrycznej na poddaszu oraz naprawie gniazd wtykowych w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 Zamówienia pn. Modernizacja instalacji elektrycznej na poddaszu w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji elektrycznej poddasza budynku CDR dostępnego z klatki zewnętrznej w części mieszkalnej w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie na dz. nr ew. 299/7, obręb. 0016 przy Ul. Pszczelińskiej 99 w Brwinowie. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje zgodnie z projektem technicznym: a) przebudowę istniejącej rozdzielnicy głównej, b) wykonanie nowej linii zasilającej WLz typ N2XHJ 5x35mm2 o długości ok. 125,0m do projektowanej zmodernizowanej rozdzielnicy T10d, c) modernizację istniejącej rozdzielnicy T10d, d) wykonanie nowej instalacji natynkowej w listwach instalacyjnych oraz podtynkowej wraz z osprzętem w części mieszkalnej i przylegającej klatce schodowej. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia/robót określa opis przedmiotu zamówienia zawarty w stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ dokumentacji projektowej (DP), obejmującej: a) Projekt techniczny, w tym rysunki techniczne; b) Przedmiar robót; c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót; 4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą Wykonawcy, SWZ, w tym zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 1 do SWZ oraz jej integralną część oraz zgodnie z warunkami PPU. Podane przedmiary zakresu robót należy traktować jako orientacyjne. 5) Przedmiot zamówienia podlega wykonaniu w skoordynowaniu z pozostałymi instalacjami istniejącymi w Budynku oraz z uwzględnieniem wymogów w zakresie bhp, ochrony przeciwpożarowej i przepięciowej zgodnie z dokumentacją projektową. 6) Realizacja Przedmiotu Umowy odbywać się będzie w czynnym/użytkowanym Budynku, co Wykonawca obowiązany jest uwzględnić przy organizacji wykonania robot objętych Umową oraz prowadzić roboty w sposób nie zakłócający korzystania z Budynku przez jego użytkowników i nie kolidujący/jak najmniej uciążliwy dla działalności Zamawiającego i innych użytkowników Budynku.
Część nr 2 Zamówienia pn. Naprawa gniazd wtykowych w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
1) Przedmiotem zamówienia jest naprawa niesprawnych gniazd wtykowych wskazanych w protokole przeglądu okresowego 5-letniego w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie na dz. nr ew. 299/7, obręb. 0016 przy Ul. Pszczelińskiej 99 w Brwinowie w ilości 120 punktów. 2) Naprawa polega na wymianie gniazd na nowe (2P+PE, 10A) w systemie ramkowym, poprawienie łączeń wraz z wykonaniem mostków zerowania w przypadku instalacji 2-przewodowej. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie badań i pomiarów dla modernizowanych punktów gniazdowych. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia/robót określa opis przedmiotu zamówienia zawarty w stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ dokumentacji projektowej (DP), obejmującej przedmiar robót. 4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą Wykonawcy, SWZ, w tym zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 2 do SWZ oraz jej integralną część oraz zgodnie z warunkami PPU. Podane przedmiary zakresu robót należy traktować jako orientacyjne. 5) Przedmiot zamówienia podlega wykonaniu w skoordynowaniu z pozostałymi instalacjami istniejącymi w Budynku oraz z uwzględnieniem wymogów w zakresie bhp, ochrony przeciwpożarowej i przepięciowej zgodnie z dokumentacją projektową. 6) Realizacja Przedmiotu Umowy odbywać się będzie w czynnym/użytkowanym Budynku, co Wykonawca obowiązany jest uwzględnić przy organizacji wykonania robot objętych Umową oraz prowadzić roboty w sposób nie zakłócający korzystania z Budynku przez jego użytkowników i nie kolidujący/jak najmniej uciążliwy dla działalności Zamawiającego i innych użytkowników Budynku.

CPV: 45310000-3, 35100000-5,45311000-0

Dokument nr: 2024/BZP 00277063, CB.DAG.26.51.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/cdr-brwinow/demand/154613/notice/public/details
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne
wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.:
1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) Włączona obsługa JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego:
1) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta.
2) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej,
koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej
szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site
list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze.
Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska są na stronie:
https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor
Centrum Doradztwa Rolniczego (zwane dalej ,,CDR") z siedzibą w Brwinowie (05-080) przy Ul. Pszczelińskiej;
2) w CDR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i
przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@cdr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazany w
pkt 1;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74-76 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ,,ustawą Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78-79 ustawy Pzp;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących oraz otrzymania ich kopii;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
10) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązany/a do ich podania, a
konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność oceny oferty i zawarcia umowy;
11) Administrator danych nie mam zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor
Centrum Doradztwa Rolniczego (zwane dalej ,,CDR") z siedzibą w Brwinowie (05-080) przy Ul. Pszczelińskiej;
2) w CDR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i
przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@cdr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazany w
pkt 1;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74-76 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ,,ustawą Pzp";
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78-79 ustawy Pzp;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących oraz otrzymania ich kopii;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
10) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązany/a do ich podania, a
konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność oceny oferty i zawarcia umowy;
11) Administrator danych nie mam zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/cdr-brwinow/demand/notice/public/126499/details
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 10:00
Miejsce składania ofert: https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.