dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
śląskie (Będzin)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty elektryczne polegające na: modernizacji instalacji elektrycznej na poddaszu oraz naprawie gniazd wtykowych w budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-04-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie ul. Pszczelińska 99 05-840 Brwinów powiat: pruszkowski +48 221256227 j.cudzik@cdr.gov.pl https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/cdr-brwinow/demand/notice/public/126499/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Brwinów |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | +48 221256227 |
Termin składania ofert: | 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Roboty elektryczne polegające na: modernizacji instalacji elektrycznej na poddaszu oraz naprawie gniazd wtykowych w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie. Krótki opis przedmiotu zamówienia Część nr 1 Zamówienia pn. Modernizacja instalacji elektrycznej na poddaszu w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie 1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji elektrycznej poddasza budynku CDR dostępnego z klatki zewnętrznej w części mieszkalnej w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie na dz. nr ew. 299/7, obręb. 0016 przy Ul. Pszczelińskiej 99 w Brwinowie. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje zgodnie z projektem technicznym: a) przebudowę istniejącej rozdzielnicy głównej, b) wykonanie nowej linii zasilającej WLz typ N2XHJ 5x35mm2 o długości ok. 125,0m do projektowanej zmodernizowanej rozdzielnicy T10d, c) modernizację istniejącej rozdzielnicy T10d, d) wykonanie nowej instalacji natynkowej w listwach instalacyjnych oraz podtynkowej wraz z osprzętem w części mieszkalnej i przylegającej klatce schodowej. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia/robót określa opis przedmiotu zamówienia zawarty w stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ dokumentacji projektowej (DP), obejmującej: a) Projekt techniczny, w tym rysunki techniczne; b) Przedmiar robót; c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót; 4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą Wykonawcy, SWZ, w tym zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 1 do SWZ oraz jej integralną część oraz zgodnie z warunkami PPU. Podane przedmiary zakresu robót należy traktować jako orientacyjne. 5) Przedmiot zamówienia podlega wykonaniu w skoordynowaniu z pozostałymi instalacjami istniejącymi w Budynku oraz z uwzględnieniem wymogów w zakresie bhp, ochrony przeciwpożarowej i przepięciowej zgodnie z dokumentacją projektową. 6) Realizacja Przedmiotu Umowy odbywać się będzie w czynnym/użytkowanym Budynku, co Wykonawca obowiązany jest uwzględnić przy organizacji wykonania robot objętych Umową oraz prowadzić roboty w sposób nie zakłócający korzystania z Budynku przez jego użytkowników i nie kolidujący/jak najmniej uciążliwy dla działalności Zamawiającego i innych użytkowników Budynku. Część nr 2 Zamówienia pn. Naprawa gniazd wtykowych w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie 1) Przedmiotem zamówienia jest naprawa niesprawnych gniazd wtykowych wskazanych w protokole przeglądu okresowego 5-letniego w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie na dz. nr ew. 299/7, obręb. 0016 przy Ul. Pszczelińskiej 99 w Brwinowie w ilości 120 punktów. 2) Naprawa polega na wymianie gniazd na nowe (2P+PE, 10A) w systemie ramkowym, poprawienie łączeń wraz z wykonaniem mostków zerowania w przypadku instalacji 2-przewodowej. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie badań i pomiarów dla modernizowanych punktów gniazdowych. 3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia/robót określa opis przedmiotu zamówienia zawarty w stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ dokumentacji projektowej (DP), obejmującej przedmiar robót. 4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą Wykonawcy, SWZ, w tym zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 2 do SWZ oraz jej integralną część oraz zgodnie z warunkami PPU. Podane przedmiary zakresu robót należy traktować jako orientacyjne. 5) Przedmiot zamówienia podlega wykonaniu w skoordynowaniu z pozostałymi instalacjami istniejącymi w Budynku oraz z uwzględnieniem wymogów w zakresie bhp, ochrony przeciwpożarowej i przepięciowej zgodnie z dokumentacją projektową. 6) Realizacja Przedmiotu Umowy odbywać się będzie w czynnym/użytkowanym Budynku, co Wykonawca obowiązany jest uwzględnić przy organizacji wykonania robot objętych Umową oraz prowadzić roboty w sposób nie zakłócający korzystania z Budynku przez jego użytkowników i nie kolidujący/jak najmniej uciążliwy dla działalności Zamawiającego i innych użytkowników Budynku. CPV: 45310000-3, 35100000-5,45311000-0 Dokument nr: 2024/BZP 00277063, CB.DAG.26.51.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-25 10:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/cdr-brwinow/demand/154613/notice/public/details 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie, tj.: 1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) Włączona obsługa JavaScript; 5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie podpisu elektronicznego: 1) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji wpieranej przez producenta. 2) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji 1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnień administracyjnych na komputerze. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska są na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Centrum Doradztwa Rolniczego (zwane dalej ,,CDR") z siedzibą w Brwinowie (05-080) przy Ul. Pszczelińskiej; 2) w CDR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@cdr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazany w pkt 1; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74-76 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ,,ustawą Pzp"; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78-79 ustawy Pzp; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących oraz otrzymania ich kopii; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 10) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązany/a do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność oceny oferty i zawarcia umowy; 11) Administrator danych nie mam zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) administratorem czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Centrum Doradztwa Rolniczego (zwane dalej ,,CDR") z siedzibą w Brwinowie (05-080) przy Ul. Pszczelińskiej; 2) w CDR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@cdr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazany w pkt 1; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74-76 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ,,ustawą Pzp"; 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78-79 ustawy Pzp; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących oraz otrzymania ich kopii; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 10) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązany/a do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność oceny oferty i zawarcia umowy; 11) Administrator danych nie mam zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/cdr-brwinow/demand/notice/public/126499/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-25 10:00 Miejsce składania ofert: https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024