dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
mazowieckie (Somianka)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2024-04-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa im.Stanisława Mroczki w Górze Motycznej Góra Motyczna 39-204 Góra Motyczna powiat: dębicki spggm@interia.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Góra Motyczna |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Górze Motycznej (3) Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1: Robotyka Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu, m. in.: - Robot edukacyjny interaktywny do pracy w modelu steam dla dzieci w wieku 3-10 lat 6 szt. - Zestaw do kodowania z robotem edukacyjnym dla dzieci w wieku 6-12 lat 2 szt. - Plansze edukacyjne interaktywne do kodowania dla dzieci w wieku 3-12 lat 5 szt. - Mata do kodowania 2 szt. - Tablet 2 generacji 11.5" 6/128gb lte wi-fi + rysik graficzny 1 szt. UWAGA! Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. Część 2: Meble Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli: - Szafa trzyczęściowa 115cm x 240cm x 50cm - Szafa dwuczęściowa 115cm x 215cm x 45cm - Szafka zamykana 80cm x 90cm x 45cm - Szafka otwarta 80cm x 90cm x 45cm - Szafka otwarta/ szuflady 80cm x 90cm x 45cm - Szafka z szufladami 80cm x 90cm x 45cm - Biurko z kontenerem 105cm 76cm x 60cm - Zestaw szafek wiszących otwartych/zamykanych 240cm x 60cm x 35cm - Szafka wisząca zamykana/otwarta 105cm x 60cm x 35cm - Zestaw szafek wiszących otwartych/zamykanych 415cm x 90cm x 35cm - Szafa na materace i częścią na wieszaki 240cm x 300cm x 70cm - Szafka do szatni 75cm x 132cm x 50cm/30cm - Obramowanie tablicy 95cm x 100cm grub.36mm - Obramowanie tablicy 250cm x 100cm grub.36mm UWAGA! Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ. CPV: 31712100-1, 39150000-8 Dokument nr: 2024/BZP 00277018, 271.3.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-17 09:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93c088ad-f64c-11ee-b016-82aaee56c84c 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych złożenie oferty), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na https://ezamowienia.gov.pl/pl/ (Formularz do komunikacji). 2. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania). 3. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email spggm@interia.pl 4. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1) w zakresie merytorycznym - Diana Wójcik 2) w sprawach dotyczących procedury zamówień publicznych - Mateusz Krajewski 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 3) Za datę przekazania wymienionych oświadczeń lub dokumentów przyjmuje się datę i godzinę zarejestrowania ich na https://ezamowienia.gov.pl/pl/po stronie zamawiającego lub datę i godzinę wpływu wiadomości na skrzynkę poczty elektronicznej. 4) W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5) Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w niniejszej SWZ. 6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z https://ezamowienia.gov.pl/pl/, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego"). 7) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls rtf ze szczególnym wskazaniem na .pdf 8) W celu ewentualnej kompresji danych, Zamawiający rekomanduje wykorzystywanie jednego z formatów min.: .zip .7z 9) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, XAdES (podpis wewnętrzny). 10) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. 11) Jeśli wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP. zalecamy wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików. 12) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym/osobistym lub zaufanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty w postępowaniu. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administrator Danych Osobowych (APO) Administratorem Twoich danych osobowych jest Adam Pryga. Możesz się z nami skontaktować w następujący sposób: o listownie na adres: 39-204 Góra Motyczna 31 o przez e-mail: spggm@interia.pl o telefonicznie : 14 683 46 30 Inspektor Ochrony Danych Inspektor to Osoba, z którą możesz się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania Twoich danych osobowych oraz korzystania z przysługujących Ci praw związanych z przetwarzaniem danych. Możesz się z nim kontaktować w następujący sposób : o listownie na adres: 39-204 Góra Motyczna 31 o przez e-mail: spggm@interia.pl o telefonicznie : 14 683 46 30 Cele przetwarzania Twoich danych osobowych Inspektor będzie przetwarzać Twoje dane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Obowiązek podania przez Ciebie danych osobowych bezpośrednio Ciebie dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm. ), dalej ,,ustawa Pzp", związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikających z ustawy Pzp; dane osobowe Wykonawcy i innych osób podanych w ofercie przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn ,,DOSTAWA wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Górze Motycznej", znak 271.1.2024 prowadzonym zgodnie z art. 275 pkt. 1 UPzp, zamówienie klasyczne udzielane w trybie podstawowym, Podstawa prawna przetwarzania Twoich danych osobowych Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO oraz ustawy Pzp. Okres przechowywania Twoich danych osobowych Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Szkołę Podstawową w Górze Motycznej przez minimum 5 lat, następnie Archiwum Państwowe po ekspertyzie dokumentów może podjąć decyzję o ich zniszczeniu lub przekwalifikować na kategorię A i wtedy Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez Szkołę Podstawową w Górze Motycznej przez 25 lat od stycznia kolejnego roku po zakończeniu Twojej sprawy a następnie zostaną przekazane do Archiwum Państwowego w Krakowie, gdzie będą przetwarzane wieczyście. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Twoje dane zostaną udostępnione podmiotom lub osobom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Twoje dane Przysługują Ci następujące prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych: o na podstawie art. 15 RODO - prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących; przy czym w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty procedowanego/zakończonego) postępowania; o na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania jej danych osobowych; przy czym skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp, a także nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; o na podstawie art. 18 RODO - prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO*; przy czym wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy ta osoba uzna, że przetwarzanie jej dotyczących danych osobowych narusza przepisy RODO; W odniesieniu do Twoich danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Aby skorzystać z powyższych praw, skontaktuj się z Inspektorem Ochrony Danych (dane kontaktowe powyżej). Wykonawcy i innym osobom podanych w ofercie nie przysługuje: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; -na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania tych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO W przypadku nieprawidłowości przy przetwarzaniu Twoich danych osobowych, przysługuje Ci także prawo wniesienia Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-17 09:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024