Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1060z dziś
7188z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie wymiany poziomów instalacji wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie wymiany poziomów instalacji wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacji

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa "Budowlani"
ul. Komuny Paryskiej 15
50-451 Wrocław
powiat: Wrocław
tel. 71/ 34 24 895 lub 896, 891 fax 71/ 34 24 876, tel. 663 020 200, tel. 501 461 124
sekretariat@sm-budowlani.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: 8 000,00 zł
Nr telefonu: tel. 71/ 34 24 895 l
Termin składania ofert: 2024-04-25 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
na wykonanie wymiany poziomów instalacji wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacji w budynku przy Ul. Na Ostatnim Groszu 2-4 we Wrocławiu.
VIII. Przedmiot specyfikacji Zakres prac obejmuje wykonanie:
A. Demontaż starych oraz dostawę i montaż nowych poziomów instalacji wody zimnej,
wody ciepłej i cyrkulacji oraz kompensacji w budynku przy Ul. Na Ostatnim Groszu 2-4 we Wrocławiu :
1. Zawory + śrubunki podlegające dostawie i wymianie :
a) 4 szt. 0 75 mm
b) 2 szt. 0 50 mm
c) 21 szt. 0 40 mm
d) 20 szt. 0 32 mm
e) 8 szt. 0 25 mm
f) 4 szt. 0 20 mm
2. Rury do dostawy i wymiany:
a) 30 mb - 0 75 mm
b) 30 mb - 0 63 mm
c) 55 mb - 0 50 mm
d) 70 mb - 0 40 mm
e) 20 mb - 0 32 mm
f) 20 mb - 0 25 mm
3. Izolacja TERMAFLEX + kompensatory
B. Technologia robót:
1. Dla instalacji wody zimnej zastosować rury z polipropylenu, dla wody ciepłej i cyrkulacji zastosować rury stabilizowane z polipropylenu na ciśnienie PN-20 bar zachowując przekroje istniejące.
2. Dla instalacji wody ciepłej i cyrkulacji przewidzieć kompensatory typu ,,U".
3. Przewody instalacji wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacji muszą być poddane próbie szczelności i ciśnieniowej.
4. Po pozytywnych próbach przewody instalacji wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacji należy zaizolować pianką z polietylenu firmy Thermaflex o grubości zgodnie z obowiązującymi przepisami. C. Pozostały zakres:
1. W miejscach przejść rur przez stropy/ściany należy zastosować tuleje ochronne. Nie wolno lokalizować żadnych połączeń w tych miejscach.
2. Należy przewidzieć prace murarskie w obrębie prowadzonych robót wraz z utylizacją powstałych odpadów (w tym gruzu).

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert przy udziale oferentów odbędzie się w dniu 25.04 .2024 r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, przy Ul. Komuny Paryskiej 15, sala Nr 1. Zostaną odczytane nazwy oferentów.

Składanie ofert:
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie zgodnie z Rozdziałem HI Specyfikacji w sekretariacie Spółdzielni nie później niż do dnia 25.04.2024 r. do godz. 11.00.

Wymagania:
I.Wymagania ofertowe określone w ogłoszeniu prasowym
Wadium w wysokości 8 000,00 zł należy wpłacić, wyłącznie przelewem bankowym, na konto Spółdzielni:
bank PKO BP Nr 52 1020 5242 0000 2602 0018 0430
do dnia 23.04.2024 r. Od wpłat dokonanych gotówką w kasie Banku PKO BP SA Spółdzielnia pobierze prowizję zgodną z cennikiem tego banku.
Oferty pisemne powinny zawierać :
1. Kwotę ryczałtową za wykonanie zadania - netto i z podatkiem VAT.
2. Okres gwarancji.
3. Uprawnienia i referencje Oferenta.
4. Termin realizacji zadania
5. Warunki płatności.
6. Inne, podane w Specyfikacji.
II. Pozostałe wymagania ofertowe
Oferta złożona na piśmie powinna zawierać dane przedstawione w następującej kolejności f w tei kolejności maią bvć ułożone dokumenty):
1. Datę sporządzenia oferty.
2. Dane identyfikacyjne Oferenta.
3. Aktualny odpis z rejestru prowadzącego rejestr przedsiębiorstw lub zaświadczenie o działalności gospodarczej.
4. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i ZUS potwierdzające uregulowanie należności.
5. Opis przedmiotu oferty.
6. Kwotę ryczałtową za wykonanie zadania - netto i z podatkiem VAT.
7. Okres gwarancji (w latach).
8. Referencje od inwestorów w zakresie robót porównywalnych z przedmiotem przetargu.
9. Termin realizacji zadania od daty podpisania umowy (nie dłuższy niż 4 miesiące).
10. Warunki płatności (w tygodniach od daty złożenia faktury w siedzibie Zamawiającego).
11. Oświadczenie o potencjale kadrowym i produkcyjno-technicznym Oferenta, uprawnienia w zakresie robót objętych przetargiem.
12. Oświadczenie, że wynegocjowana cena jest ostateczna bez względu na obiektywnie mogące wystąpić trudności.
13. Oświadczenie o gotowości rozpoczęcia prac w dniu następnym po podpisaniu Umowy ze Spółdzielnią (nie później niż jeden tydzień po rozstrzygnięciu przetargu).
14. Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu i przyjęciu ich bez zastrzeżeń.
15. Oświadczenie o braku zaległych zobowiązań wobec Spółdzielni.
16. Oświadczenie o przyjęciu pozostałych istotnych warunków umowy, którą zwycięzca przetargu podpisze ze Spółdzielnią nie później niż 1 tydzień po rozstrzygnięciu przetargu:
16.1. Wykonywanie robót na wysokości z zachowaniem należytej staranności, przestrzeganiem przepisów BHP i PPOŻ oraz ograniczenie do minimum utrudnień dla mieszkańców budynku związanych z realizacją robót.
16.2. Roboty zostaną wykonane z materiałów Wykonawcy, przy użyciu jego sprzętu.
16.3. Użyte materiały i sprzęt będą posiadały wymagane prawem atesty, aprobaty i certyfikaty, które zostaną dołączone do protokołu odbioru technicznego robót.
16.4. Wykonawca na własny koszt wygrodzi, zabezpieczy i oznakuje strefy niebezpieczne przy wykonywaniu robót przez cały okres ich trwania.
16.5. Wykonawca codziennie po zakończeniu prac posprząta teren objęty robotami po ich wykonaniu.
16.6. Na poczet należytego wykonania robót Spółdzielnia zatrzyma do dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót kwotę 8 000,00 zł wpłaconą przez Wykonawcę w fazie przetargu jako wadium.
16.7. Spółdzielnia zatrzyma na okres gwarancji kaucję w kwocie
2 400,00 zł, która zostanie zwrócona Wykonawcy do 14 dni po upływie okresu gwarancji.
16.8. Podstawą do wystawienia faktury będzie bezusterkowy protokół odbioru końcowego całości robót, podpisany przez upoważnionych przedstawicieli stron.
16.9. Kary umowne :
16.9.1 Za odstąpienie od umowy przez jedną ze stron z przyczyn zależnych od drugiej strony kara umowna w wysokości 10% wynagrodzenia umownego.
16.9.2 Za nienależyte wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia umownego.
16.9.3 Za opóźnienie zakończenia robót Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0,3% wynagrodzenia umownego za każdy dzień zwłoki
16.9.4 Wykonawca całkowicie pokryje koszty wszelkich ewentualnych szkód, które będą miały miejsce w budynku z tytułu wykonywania robót.
16.9.5 Jeżeli szkoda przewyższa wysokość kwoty umownej, stronie uprawnionej przysługuje roszczenie o zapłatę odszkodowania uzupełniającego do wysokości szkody.
16.9,6 Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar z przysługującego mu wynagrodzenia.
17. Dowód wpłaty wadium.
18. Dowód wykupu specyfikacji. Warunkiem złożenia oferty jest wykupienie specyfikacji.
19. Oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej przedmiotowego budynku.
20. Dokument potwierdzający zawarcie ubezpieczenia OC, z którego zostaną sfinansowane wszelkie ewentualne szkody Spółdzielni powstałe przy realizacji przedmiotu specyfikacji.
III. Opis przygotowania oferty
1. Oferent powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami i warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji.
2. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
4. Oferent sporządza ofertę zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia, w języku polskim, trwałą i czytelną techniką. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
5. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Oferenta, bądź osobę upoważnioną (osoby upoważnione) do reprezentacji Oferenta.
6. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Oferenta, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
7. W przypadku, gdy Oferent składa kopię jakiegoś dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta (Oferent składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem ,,za zgodność"). Jeżeli do reprezentowania Oferenta upoważnione są dwie lub więcej osób, kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby.
8. Wszelkie miejsca, w których Oferent naniósł zmiany, muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
9. W kopercie, bądź na odwrocie koperty należy w sposób trwały umieścić kserokopię wpłaty wadium wraz z numerem konta, na które należy zwrócić wadium.
10. Oferent może wprowadzić zmiany oraz wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu do składania ofert, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne
powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty przed terminem składania ofert
11. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu zostanie przygotowane, opieczętowane i oznaczone zgodnie z ust. 13 pkt. 1,13 pkt. 2, a wewnętrzna koperta będzie dodatkowo oznaczona słowem ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE".
12. Ofertę złożoną po terminie zwraca się bez otwierania.
13. Składowe oferty należy umieścić w zamkniętej zewnętrznej i wewnętrznej kopercie, z tym, że:
1) koperta zewnętrzna powinna być opisana: ,,Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Budowlani" we Wrocławiu, z dopiskiem ,,Poziomy Grosz 2-4", poniżej: ,,nie otwierać przed dniem 25.04.2024 r. godz. 12.00".
Koperta powinna być opieczętowana na złączach pieczęcią Oferenta. Złącza winny być oklejone przezroczystą taśmą,
2) koperta wewnętrzna poza oznakowaniem jak w ust 13 pkt. 1 powinna zawierać nazwę i adres Oferenta, tak, aby można było odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia złożenia jej po terminie składania ofert.
IV. Pozostałe postanowienia
1. Spółdzielnia zawiadomi oferentów o rozstrzygnięciu przetargu i jego wyniku zamieszczając stosowną informację na stronie internetowej Spółdzielni oraz na tablicy ogłoszeń w jej siedzibie.
2. Wyłoniony uczestnik przetargu jest związany swoją ofertą w okresie 60 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu i jest zobowiązany do zawarcia umowy w terminie określonym w punkcie 11.16. Specyfikacji pod rygorem utraty wadium i zapłaty odszkodowania za spowodowane szkody, związane z odstąpieniem od podpisania umowy.
3. Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium w przypadku, gdy:
3.1. Odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, specyfikacji, w tym wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości i na warunkach jak w punkcie II.16.6J II.16.7. specyfikacji.
3.2. Przedstawił w ofercie dane nieprawdziwe.
3.3. Zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Oferenta.
4. Spółdzielnia zwraca oferentowi (z wyjątkiem wybranego Oferenta - patrz punkt II.16.6. Specyfikacji) w terminie 14 dni wpłacone wadium:
4.1. W przypadku ogłoszenia o niedojściu do przetargu lub o jego unieważnieniu.
4.2. Po zgłoszeniu przez Oferenta pisemnego wniosku o wycofaniu oferty przed rozstrzygnięciem przetargu.
4.3. Oferentowi, którego oferta została uznana za nieważną.
4.4. Oferentowi, którego oferta nie została wybrana.
5. Podlegające zwrotowi wadium nie jest oprocentowane.
6. Spółdzielnia zastrzega sobie prawo do :
- negocjacji uzupełniających.
- swobodnego wyboru Oferenta,
- unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
7. Niniejszą specyfikację należy traktować jako poufną i nie należy jej udostępniać osobom trzecim.
IX. Kryteria oceny składanych ofert:
a) cena: 85%
b) gwarancja: 15%

Uwagi:
8. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
8.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,BUDOWLANI" , ul. Komuny Paryskiej 15, 50-451 Wrocław: tel. 71 342 48 91, e-mail: sekretariat@sm-budowlani.pl
8.2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: iod@sm-budowlani.pl
8.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia w trybie nieograniczonego przetargu na wykonanie wymiany poziomów instalacji
wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacji w budynku przy ul. Na Ostatnim Groszu 2-4 we Wrocławiu.
8.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
8.5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
8.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w Specyfikacji warunków zamówienia, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
8.7.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art 22 RODO
8.8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym, że skorzystanie z prawa sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- praw o do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
8.9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
8.10. Na Pani/Panu ciąży obowiązek złożenia oświadczenia w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13. lub art. 14. RODO wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do specyfikacji.

Kontakt:
VII. Osoby uprawnione do kontaktowania się z Oferentami
Do udzjelenia informacji upoważnieni są: 1. Pan Wiesław Więckowski tel. 663 020 200
Do przeprowadzenia wizji lokalnej przedmiotowego budynku upoważniony jest: 1. Pan Janusz Kędzierski tel. 501 461 124

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.