opolskie (Opole)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa nadzoru inwestorskiego |
Data zamieszczenia: | 2024-04-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego Banacha 1A 02-097 Warszawa powiat: Warszawa zp@uckwum.pl https://uckwum.ezamawiajacy.pl/pn/uckwum/demand/notice/public/126542/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa nadzoru inwestorskiego nad ,,Wielobranżową przebudową i modernizacją pomieszczeń Oddziału Kardiologii Inwazyjnej Kliniki Kardiologii CSK UCK WUM Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są usługi nadzoru inwestorskiego nad ,,Wielobranżową przebudową i modernizacją pomieszczeń Oddziału Kardiologii Inwazyjnej Kliniki Kardiologii CSK UCK WUM" wraz z dostawą sprzętu i aparatury medycznej w formule ,,zaprojektuj - wybuduj - wyposaż" w ramach zadań inwestycyjnych pn.: - ,,Rozbudowa Uniwersyteckiego Centrum Badań i Rozwoju Leczenia Interwencyjnego Chorób Serca/ Ul. Banacha 1a, 02-907 Warszawa" oraz - ,,Kompleksowa modernizacja Kliniki Kardiologii CSK UCK WUM poprzez unowocześnienie bazy lokalowej i sprzętowej" zapisanego pod numerem postępowania DZPUCK.262.224.2023, którego treść została opublikowana na stronie Zamawiającego pod adresem: https://uckwum.ezamawiajacy.pl/pn/uckwum/demand/notice/public/120946/details 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 2 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. CPV: 71520000-9 Dokument nr: 2024/BZP 00277299, DZPUCK.262.044.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-18 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://uckwum.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uckwum.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu Platformy zakupowej ,,e-zamawiający", zgodnie z informacją zawartą w Rozdziale II ust. 4, z zastrzeżeniem postanowień ust. 4 i 5. 2. Przystąpienie do udziału w niniejszym postępowaniu wymaga posiadania konta na Platformie. 3. W zakładce ,,Lista przetargów i Dialogów technicznych", ,,Aktualne" należy wybrać niniejsze postępowanie i kliknąć pole ,,Przystąp do postępowania". Jeżeli Wykonawca nie posiada konta na Platformie, po kliknięciu pola ,,Przystąp do postępowania" zostanie automatycznie przekierowany do panelu rejestracyjnego, w którym wymagane jest wprowadzenie danych użytkownika. Rejestracja Wykonawcy trwa do 2 dni roboczych, w związku z powyższym zaleca się uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w celu złożenia oferty. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 4. Informacje dotyczące obsługi Platformy, w tym złożenia oferty, opisane zostały w instrukcji obsługi Platformy dostępnej w zakładce ,,Regulacje i procedury procesu zakupowego": 1) dopuszczany rodzaj podpisu: kwalifikowany, zaufany lub osobisty: a) dokumenty w formacie .pdf zaleca się użycie formatu PAdES; b) dokumenty w formacie innym niż .pdf, należy użyć formatu XAdES. 2) niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; b) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; d) włączona obsługa JavaScript; e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;3) dopuszczalnymi formatami przesyłanych danych są formaty wskazane w Załączniku nr 2 do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 2247 ze zm.) 4) preferowanymi formatami przesyłanych danych są: .pdf, .xls, .xlsx, .doc, .docx, .zip, .xml; 5) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy: 100 MB. 6) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: a) plik załączony i zapisany przez Wykonawcę na Platformie widoczny jest na Platformie jako zaszyfrowany w formacie kodowania UTF8. Odszyfrowanie pliku następuje automatycznie z chwilą upływu terminu otwarcia ofert;b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę zawiera datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego zegarem Głównego Urzędu Miar; c) w przypadku komunikacji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym za pośrednictwem poczty elektronicznej, w okolicznościach j.n. oznaczeniem czasu odbioru danych będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości z serwera pocztowego Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość komunikacji przy użyciu poczty elektronicznej, na adres wskazany Roz. I, z zastrzeżeniem, że dokumenty, o których mowa w Rozdziale XVI ust. 5, 6 i 7 12 składane są wyłącznie za pośrednictwem Platformy. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://uckwum.ezamawiajacy.pl/pn/uckwum/demand/notice/public/126542/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-18 10:00 Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa ,,e-zamawiający" Firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. - Marketplanet, Ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, dostępna pod adresem: https://uckwum.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DZPUCK.262.044.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są usługi nadzoru inwestorskiego nad ,,Wielobranżową przebudową i modernizacją pomieszczeń Oddziału Kardiologii Inwazyjnej Kliniki Kardiologii CSK UCK WUM" wraz z dostawą sprzętu i aparatury medycznej w formule ,,zaprojektuj - wybuduj - wyposaż" w ramach zadań inwestycyjnych pn.: - ,,Rozbudowa Uniwersyteckiego Centrum Badań i Rozwoju Leczenia Interwencyjnego Chorób Serca/ ul. Banacha 1a, 02-907 Warszawa" oraz - ,,Kompleksowa modernizacja Kliniki Kardiologii CSK UCK WUM poprzez unowocześnienie bazy lokalowej i sprzętowej" zapisanego pod numerem postępowania DZPUCK.262.224.2023, którego treść została opublikowana na stronie Zamawiającego pod adresem: https://uckwum.ezamawiajacy.pl/pn/uckwum/demand/notice/public/120946/details 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Załącznik nr 2 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. 4.2.6.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 Art. 109 ust. 1 pkt 9 Art. 109 ust. 1 pkt 10 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 4) zdolności technicznej lub zawodowej; a) Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie: co najmniej trzy niezależne zamówienia, w ramach których pełnił usługę Inspektora nadzoru robót z ramienia Zamawiającego w zakresie wszystkich branż łącznie wskazanych w punkcie 4.b,to jest: branży konstrukcyjno-budowlanej, branży elektrycznej, branży teletechnicznej, branży sanitarnej, w tym co najmniej jedno zamówienie wykonane w czynnych obiektach objętych klasą 1264 wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych. Wartość nadzorowanych Inwestycji w których Wykonawca pełnił usługę Inspektora nadzoru robót z ramienia Zamawiającego, winna wynosić co najmniej 7 mln zł brutto każda. b) Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi niezbędne do wykonania zamówienia kwalifikacje zawodowe, tj. posiadającymi uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub zamierzający świadczyć usługi transgraniczne w rozumieniu przepisów tej ustawy oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa tj.: o Inspektor nadzoru inwestorskiego branży konstrukcyjno-budowlanej - posiadający ważne uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będący członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadający minimum 8 letnie doświadczenie zawodowe, licząc od daty uzyskania uprawnień, w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, o Inspektor nadzoru inwestorskiego branży elektrycznej - posiadający ważne uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będący członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadający minimum 8 letnie doświadczenie zawodowe, licząc od daty uzyskania uprawnień w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, który będzie sprawował również nadzór w zakresie branży teletechnicznej, o Inspektor nadzoru inwestorskiego branży sanitarnej - posiadający ważne uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, będący członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadający minimum 8 letnie doświadczenie zawodowe, licząc od daty uzyskania uprawnień, w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający wymaga zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie określonym w § 13 projektowanych postanowień umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 100 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-05-17 |
© eurobudowa.pl 2004-2024