dolnośląskie (Legnica)
dolnośląskie (Lubin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Wałbrzych)
śląskie (Katowice)
kujawsko-pomorskie (Bydgoszcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa drzew z usługą nasadzenia i pielęgnacją oraz utrzymanie zieleni |
Data zamieszczenia: | 2024-04-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Nakło nad Notecią Ks. P. Skargi 7 89-100 Nakło nad Notecią powiat: nakielski zp@umig.naklo.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/912096 |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Nakło nad Notecią |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-04-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA drzew z usługą nasadzenia i pielęgnacją oraz utrzymanie zieleni w Parku 700-Lecia w Nakle nad Notecią oraz Zielonej Ściany wraz z infrastrukturą nawadniającą Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres czynności związanych z wykonaniem nasadzeń: a) zakup materiału roślinnego, b) usunięcie karpin w miejscu wyznaczonym pod nasadzenie, c) umieszczenie pod każdym drzewem rury drenarskiej, d) zastosowanie ukorzenicza i stabilizatora wilgoci, e) doniesienie roślin i wody, posadzenie i dwukrotne podlanie, f) wykonanie dla każdego drzewa drewnianej ramki drzew g) wykonanie miski z zagłębieniem, h) ściółkowanie mieloną korą drzew iglastych, i) wykonanie cięć korygujących i formujących, j) wywóz i zagospodarowanie odpadów. Wszystkie rośliny muszą posiadać paszport roślin. Paszporty w formie papierowej lub elektronicznej powinny być dostarczone do inspektora Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska przed przystąpieniem do prac związanych z nasadzeniami. Zakres czynności związanych z pielęgnacją wykonanych nasadzeń: a) systematyczne podlewanie roślin 2 razy w miesiącu, b) odchwaszczanie mis wokół drzew co najmniej raz w miesiącu, c) uzupełnianie wiązań na bieżąco, d) sprawdzanie stabilności ramek do drzew, e) zapewnienie ochrony przed szkodnikami i chorobami, f) wykonanie koniecznych cięć pielęgnacyjnych, g) coroczne nawożenie wiosenne i jesienne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 1 znajduje się w załącznikach: Załącznik nr 1.1 szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji zadania, Załącznik nr 1.2 plan nasadzeń drzew i krzewów, Załącznik nr 1.3 tabela z drzewami. Zakres czynności związanych z pielęgnacją trawników: a) Uzupełnianie ubytków traw dwukrotnie w trakcie trwania umowy, b) Chemiczne usuwanie chwastów dwuliściennych, c) Nawożenie trawników, d) Koszenie trawników. Zakres czynności związanych z obsługą systemu automatycznego nawadniania: a) Rozruch automatycznego systemu nawadniania po zimie, sprawdzenie szczelności działania poszczególnych sekcji, b) Regulacja zraszaczy i dysz, c) Optymalizacja ustawień czasu podlewania, d) Obsługa aplikacji sterowania systemu nawadniania Hydrawise, e) Gotowość do usunięcia usterek, f) Wyłączenie systemu nawadniania w dniu 30.09.2024 r. g) Przygotowanie systemu nawadniania na zimę. Zakres czynności związany z pielęgnacją roślin znajdujących się w Parku 700-lecia: a) Przycinanie, oczyszczanie z chwastów i suchych liści oraz uzupełnianie zrębkami skwerów z roślinami, b) Zwalczanie chorób i szkodników, c) Nawożenie roślin na skwerach, d) Dosadzanie roślin w miejsce braków, egzemplarzy nie wykazujących żywotności, uzupełnianie, wymiana roślin na skwerach (około 150 sztuk w zależności od ubytków i potrzeb), e) Uzupełnianie wiązań, przycinanie młodych drzew nasadzonych w roku 2019. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 2 znajduje się w załącznikach: Załącznik nr 1 szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji zadania, Załącznik nr 1.1 ilość roślin w Parku 700-lecia, Załącznik nr 1.2 plan skwerów w Parku 700-lecia, Załącznik nr 1.3 system nawadniania, Załącznik nr 1.4 mapa zasadnicza Zakres czynności związany z pielęgnacją roślin znajdujących się na Zielonej Ścianie: a) Wiosenne i jesienne nawożenie roślin, b) Uzupełnienie i wymiana uschniętych roślin (około 20 sztuk w zależności od ubytków i potrzeb). Zakres czynności związany z obsługą automatycznego systemu sterowania nawadnianiem Zielonej Ściany: a) Rozruch automatycznego systemu nawadniania po zimie, b) Optymalizacja ustawień czasu podlewania, c) Przygotowanie systemu nawadniania na zimę, d) Gotowość do usunięcia usterek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 znajduje się w załącznikach: Załącznik nr 1 szczegółowy opis, zakres i warunki realizacji zadania, CPV: 77300000-3, 03121100-6, 03452000-3,77211600-8,77310000-6 Dokument nr: 2024/BZP 00277162, ZP.271.7.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-17 09:15 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/912096 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/912096 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, zostały opisane w Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl. Open Nexus Sp. z o.o., zwany dalej Regulaminem na Platformie. W przypadku pytań technicznych związanych z działaniem systemu Zamawiający prosi o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numerem +48 (22) 101 02 02, lub adresem e-mail: cwk@platformazakupowa.pl. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości 150 MB. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150 MB każdy (https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje). Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne, umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl tj: 1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) Komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umożliwiającej zainstalowanie dowolnej przeglądarki internetowej z włączoną obsługą języka JavaScript, akceptującej pliki typu ,,cookies", 3) Zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików pdf. 4) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3. 5) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Nakło nad Notecią, z główną siedzibą Urzędu Gminy przy ul. Ks. P. Skargi 7, 89-100 Nakło nad Notecią. 2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy jest Arnold Paszta, mail: iod@umig.naklo.pl 3) Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym. 4) Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp. 5) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6) Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 7) W odniesieniu do podanych danych osobowych, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 8) Posiada Pani/Pan: o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; o prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) Nie przysługuje Pani/Panu:w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/912096 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-17 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/912096 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024