Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5975z ostatnich 7 dni
23542z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowa termomodernizacja budynków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa termomodernizacja budynków

Data zamieszczenia: 2024-04-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wieprz
Centralna 5
34-122 Wieprz
powiat: wadowicki
przetargi@wieprz.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Wieprz
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-04-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Kompleksowa termomodernizacja budynków wiejskich domów kultury w Gierałtowicach oraz w Gierałtowiczkach"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót WDK Gierałtowice:
Wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej WDK, Ochotniczej Straży Pożarnej (OSP) oraz Zespołu
Opieki Zdrowotnej (ZOZ) zlokalizowanego w miejscowości Gierałtowice przy Ul. Św. Marcina 8, na działce nr 913/4.
Zakres robót obejmuje:
1) Montaż instalacji c.o. (system grzewczy), montaż wodnej nagrzewnicy powietrza oraz modernizacja instalacji c.o.,
2) Docieplenie - ściana wewnętrzna,
3) Docieplenie - strop przy przepływie ciepła z dołu do góry,
4) Wymiana stolarki drzwiowej (drzwi zewnętrzne stare), demontaż starych drzwi i montaż nowych spełniających WT 2021,
5) Wymiana stolarki okiennej (okna PCV stare), demontaż starych okien i montaż nowych spełniających WT 2021,
6) Docieplenie podłoga na gruncie.
Zakres robót WDK Gierałtowiczki:
Wykonanie termomodernizacji budynku użyteczności publicznej WDK Gierałtowiczki zlokalizowanego w miejscowości
Gierałtowiczki przy Ul. Pogodna 35, na działce nr 108/4.
Zakres robót obejmuje:
1) Wymiana kotła (system grzewczy), demontaż istniejącego kotła i montaż nowego gazowego kondensacyjnego wraz
automatyką pogodową i sterownikiem pokojowym,
2) Wymiana stolarki drzwiowej - demontaż istniejących drzwi i montaż nowej spełniającej WT 2021,
3) Wymiana stolarki okiennej - demontaż istniejących okien i montaż nowej spełniającej wymagania cieplne WT 2021,
4) Docieplenie - ściana zewnętrzna (ściana zewnętrzna południowo - zachodnia),
5) Wymiana źródła ciepła (ciepła woda użytkowa), wymiana kotła wspólnego dla co i cwu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzują: dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 6.1- i 6.2 do SWZ- opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1 i cz. 2 .
Zakres robót WDK Gierałtowice:
Wykonanie instalacji PV dla budynku użyteczności publicznej WDK Gierałtowice zlokalizowanego w miejscowości Gierałtowice przy Ul. Św. Marcina 8, na działce nr 913/4.
Zakres robót obejmuje budowę mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z zabudową trzech generatorów fotowoltaicznych, trzech falowników fotowoltaicznych, a także modernizację instalacji zasilającej (w tym wymiana/zabudowa nowych rozdzielnic elektrycznych), rozbudowę istniejącej instalacji odgromowej.
Zakres robót WDK Gierałtowiczki:
Wykonanie instalacji PV dla budynku użyteczności publicznej WDK Gierałtowice zlokalizowanego w miejscowości Gierałtowiczki przy Ul. Pogodnej 35, na działce nr 108/4.
Zakres robót obejmuje budowę mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz wraz z zabudową generatora fotowoltaicznego, falownika fotowoltaicznego, a także modernizację instalacji zasilającej w tym wyniesienie istn. układu pomiarowego, wykonanie nowego przeciwpożarowego wyłącznika prądu, zabudowa nowych rozdzielnic elektrycznych, konieczny remont i rozbudowę istniejącej instalacji odgromowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia precyzują: dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz pomocniczo przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 6.1- i 6.2 do SWZ- opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1 i cz. 2 .

CPV: 45000000-7, 45111300-1,45210000-2,45400000-1,45432113-9,45453000-7,45443000-4,45421132-8,45421131-1,45331000-6

Dokument nr: 2024/BZP 00277644, IOS.271.4.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-04-24 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92a5e40a-f578-11ee-ac52-ee29f86ffd4f
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl .
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetargi@wieprz.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie. Informacje
na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy , dostępny na
stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
4) Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie ani
logowania.
5) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). Za ich pośrednictwem odbywa się w szczególności
przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk ,,dodaj załącznik").
6) Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta
,,Wykonawcy" na Platformie oraz zalogowania się . Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań
dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie .
7) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
8) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące
specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest URZĄD GMINY WIEPRZ reprezentowany przez Wójta Gminy Wieprz z siedzibą: 34-122 Wieprz, Ul. Centralna 5, z którym można się kontaktować pisemnie, na adres siedziby, przez adres e-mail: sekretariat@wieprz.pl bądź telefonicznie, pod numerem: 33 875 51 23;
z inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować pisemnie, na adres siedziby, przez adres e- mail: iod.ug@wieprz.pl bądź telefonicznie, pod numerem: 33 875 51 23; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Kompleksowa termomodernizacja budynków wiejskich domów kultury w Gierałtowicach oraz w Gierałtowiczkach", sygn. IOS.271.4.2024;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej ,,ustawa";
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa (uodo.gov.pl), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-04-24 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.